Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

gp.se/nyheter/världen/påven-vill-inte-förknippa-islam-med-terrorism-1.3523456
youtube.com/watch?v=5Ac941RYeKo
soundcloud.com/yung-lean-doer/pearl-fountain-ft-blackkray-bladee
youtube.com/watch?v=MxtBdPwBxxU
youtube.com/watch?v=_nhxm5QEbYI
youtube.com/watch?v=E93n3BONHSo
youtube.com/watch?v=GNkPJvVEm0s
youtube.com/watch?v=KrhIikF8KYg
youtube.com/watch?v=XP5lz2CYNR4
twitter.com/NSFWRedditVideo

>dkn fröding är min släkting
får mig verkligen att tänka och rannsaka mig själv

hello sweden thread
does anyone have the autistic NORDISM IS THE ONLY WAY picture? and if so can they share it?

/Marokko/

> Svergie

dkn är inte en jonte som ignorerar hemläxor för att bli spelproffs

konstig donk j/n

är påven en hanrej?
gp.se/nyheter/världen/påven-vill-inte-förknippa-islam-med-terrorism-1.3523456

De enorma tuttarna ser löjliga ut favä
Hälften så stora hade varit mer än nog
t. inte bög

gillar tutthåer favä

H
HE
HELL SEGER
EL L
LL
L
S
SE
EG
GE
ER
R

>Celibat
>Hanrej
Det funkar bara att kalla honom det om du kallar hela hans celbat för en intentionell hanrejning från hans sida.

Vettlandaposten skriver detaljerat om två lokala övergrepp. Artiklarna är långa, invecklade, obehagliga, och bör läsas av alla.

”Om man ser flera killar runt en liten tjej som gråter – fattar man inte att nåt är fel då? Det undrar en 13-årig flicka som mitt på ljusa dagen blev ofredad av ett gäng killar mitt i stan. Förbipasserande ingrep inte.

En vanlig vardagseftermiddag mitt på gågatan, Storgatan, i Nässjö, klockan är fyra: ett gäng killar blockerar vägen för en ensam 13-årig flicka och vägrar släppa fram henne. De skriker på vad hon bedömer vara arabiska, de går emot henne med axlarna, tätare och tätare, och hon blir rädd. Hon skriker. Hon gråter.

Hon har redan tidigare, nere vid stationen, bett dem låta henne vara, men de dyker upp igen och har blivit fler. Fyra, fem har blivit åtta, kanske tio. Det är inte folktomt runt om. Men ingen gör något för att hjälpa henne. När hon trotsar sin rädsla och tar sig fram kommer killarnas händer på henne, på kroppen, på rumpan. — Jag var rädd redan innan. Nu har det blivit så mycket värre, säger flickan”

Övergreppen fortsatte på bussen. Ingen är misstänkt eller gripen. Vettlandaposten om ett annat fall med en ung kvinna: "På Facebook berättar hon, innan hon polisanmälde, med ord som inte lämpar sig att trycka i tidningen vad gänget av killar som ofredade henne gjorde och vad de bad henne om. Det var grova saker. Hon konstaterar att hon aldrig skulle ha haft en chans mot nio killar ensam och beskriver dem i Facebookinlägget som ”nio styck migranter”

”Kommentarerna är hätska, både på Facebook och sådana som skickats till tidningen, både kring de misstänktas ursprung och för att vi inte har skrivit om händelserna förrän nu. Faktum är att det krävdes envist arbete för att få loss något alls hos Polisen"

Polisen kommunikatör förklarar varför ärendet är nedlagt "Tyvärr, det har inte inletts någon förundersökning. Det saknas saker att gå på. Det finns inga spaningsuppslag, bara hennes vittnesuppgifter"

Take your illegal immigrants back and pay reparations to the victims please

fick i alla fall huden jag ville ha =)

>torbjörn
>talar inge svenska
>har inte ens en svensk dialekt
varför blir sverige mobbad?

Breva Reisen är du snäll

har typ inga bilder med henne favä

I-i-i'm not a rich country ;_;

>morocco
>rich

Kvalitet > Kvantitet favhä

That's what I'm trying to say

I misread, but still fucking get your shit together

>dkn vill köpa någonting men har inte tillräckligt med kontanter

>dkn pappa håller koll på mitt konto efter jag la ner 9000 på nya tåg till min utrustning

BARA KNULLA UPP MIN SKIT FAMILJ

99% av all historieskrivning är överdriven skitsnack. Folk söp och knullade och slarvade mkt mer än idag. För utan internet tänk dig själv vad jävla uttråkade de skulle varit om de inte levde livet lite.

Nej pappa håller koll på ditt konto för att du är en horunge till nåt judiskt geni inplanterad i en jävla låtsasfamilj.

Men ingen har sagt det till dig för du är din mammas livsprojekt och om du fuckar upp så är hela hennes JÄVLA LIV till spillo.

>efter jag la ner 9000 på nya tåg till min utrustning
Samlar du på tåg?

nej han fejkar att han är en barndomsvän till geni-horunges-user för att försöka återskapa en kontakt för honom att komma tillbaks till livet med.

Det är därför de är så nervösa om han drar till ett land där det är lagligt också. Det vore ultimata underkännandet av svenska systemet.

>dkn inget gräs
>dkn ingen öl
>dkn ingen fv

omg hej dejtis

herre jesus bertil, hur kommer det sig att hiroshima tilllåter dig att ha TVÅ sverigetrådar?

vänlig påminnelse om att vi befinner oss i den andra tråden

Nej det vore det inte. Han skulle framställas som utmobbad stackare och mamman som ett misslyckande. Helt klart måste Sverige vara fantastiskt så många som vill komma hit!

Tanken är förstås att han ska emigrera till Amerika. Det är därför han planterades här. Allting annat vore ett misslyckande.

DET SKULLE VARA EN SISTA POST MEN NEJ

>felstavad OP

pinsamt favä

omg hej user

Stava rätt. De flestas Sverigetråden-länk är förinställd på att söka på Sverige i katalogen.

Jag har bara 'sv'
Man behöver inte mer än så

hur är det favä?

Varit borta i flera veckor så fattar inte jagjaget favä

Men ta några (Du)n

aa favä, har gjort det i snart 5 år nu

Tror du att bisexuella har straightpassarprivilegier?

Här är varför du är misstagen

bra tråd

Hur kan jag vara misstagen om ingen vill ta i mig alls.

Vill du prata om andra privilegier, nu?

Näe. Jag vill inte prata alls. Jag vill hålla käften. Tack sa micke.

Håll käften om privilegier, ingen bryr sig om det

Kändes rätt bra att läsa.
>dkn var tonåring och tog allt för givet och ville bara sitta inne och spela skitspel på datorn med andra fedorakillar som minnsan inte brydde sig om vad föräldrarna tyckte eller gjorde

föll vi av?

nej man1 favä

Vet faktiskt inte om det var en läkare, psykiatriker eller psykolog.

Kan man begära ut ens journal för att se om något ens står där?

a okej

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=5Ac941RYeKo

soundcloud.com/yung-lean-doer/pearl-fountain-ft-blackkray-bladee

Fett hett. Var det misakas syrra som tidigare blivit "cuckflashad"?

Måste bladee förstöra varje låt?

hata inte på bladee mann1
youtube.com/watch?v=MxtBdPwBxxU

Min fv på bilden.

>koksande fv

baka

>satte vatten i fel strupe
är det så här jag dör?

>dkn man dör av någon tillfällighet långt innan man borde
>ingen märker på en månad
>ingen bryr sig efteråt

Asså jag hade beställt nåra leksaker åt min fågel fast de har sutit kvar i rosersberg på 2 dagar nu fy fan jag vill ha mina leksaker nu reeee
Drack pepsi och så hämnade de i fel strupe en gång, gjorde så jävla ont

Jag gillar inte er

Sug min kuk

jag tycker inte om dig sa jag

wew
youtube.com/watch?v=_nhxm5QEbYI

>dkn ingen youmoofv

youtube.com/watch?v=E93n3BONHSo

Hi guys, what's the situation with the Swedish Democrats? Do they have hopes to gain relevance and power? Who votes for them?

>Hi guys, what's the situation with the Swedish Democrats?
theyre useless

Do they have hopes to gain relevance and power?
any """power""" theyve accrued is rapidly dwindling

Who votes for them?
hicks and hillbillies and lonely ppl

Vi har en kommunist i tråden lads.

Herre jävlar mä du.
Nej
Nej
Fan
Jag vill inte flyga nån mer

T-thanks

sweden

såg du hela? Helt otrolig scen ju

just so you know. thread is kinda split on them. We have a lot of nat-soc people herewho hate SD cuzz they're not extreme enough.

Basically SD will probably be the biggest party next election. And hopefully they'll be able to work out a deal with other parties to basically close the borders and start reptriating "refugees". That's what SD says they want.

Whether the stormfront guys itt are right though and SD will just sell out we will have to see. We've seen some worrying things from SD lately but one can always hope.

How is France doing? I'm cheering for Le Penn but it seems like many French people on Sup Forums don't like her

yeah we suck haha

I want that skin

Nattis, tråden.

youtube.com/watch?v=GNkPJvVEm0s

lol

>dkn gick och la mig kl 19 efter att ha vaknat 12 och vaknade nu
>folk som tycker att det är svårt att vända på dygnet

it's horrific how we treated those Kangz and Queens. we should be ashamed of our ancestors

Do swedes like jrock?
youtube.com/watch?v=KrhIikF8KYg
dayum true, im shaking my head atm

Bästa trådstarten jag nånsin sett

hæ /isl/

Möjligt att de lyckas få det igenom tullen men om det är klassat som knark i Sverige så är det knark och du kan åka fast för det om du inte har recept. Knarklagar är inte på EU nivå.

>jrock
youtube.com/watch?v=XP5lz2CYNR4

Hon var söt. Får jag låna henne en snabb sväng?

>sitter och kollar på telefon

Nej, måsta stanna woke.

Ge fasen i att vara en kommunist och sköt dig ordentligt i övrigt så är risken minimal att du råkar illa ut.

cringe

agreed

Jag gick och lade mig klockan 17:00 och vaknade 01:30. Har sovt liknande tider de senaste dagarna. Har fan skitsvårt att vända just nu av någon anledning. Brukar inte ha det.

Man ingen 十四松 korv att småtugga på

episk jagjag

>dkn kommer aldrig få en sötpaj fv