/nederdraad/

Sup Forums uitgave

Welkom: miems
Niet welkom: Serieus gepraat

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Mx9pDKjazMw
vocaroo.com/i/s1fdrGc7ELHn
twitter.com/NSFWRedditVideo

/brit/

/cum/

Origineel.

ERDOGAN

Dankzij die belg die een staart wil komen er bij mij ook opeens gevoelens naar boven dat ik graag een staart wil.

Ik hoop dat jij en je belg kontkanker krijgen vieze kankerflikker.

Wie /heffen/ hier?

ik hef je moeder

Uitstekende paal, zandaap.
Ben ik niet van je gewend.

Ik pleeg aanslag op de kutje van je moeder

Ik ben arabier niet oetz
verwar mij niet met die zandaap

De meme laat je geloven dat je gewichten moet heffen? Heb je wel een ziel? Of is dat ook een meme?

>mgw ik al een week lang niet heb kunnen heffen buiten wat geprul met 25kilo dombellen bij mijn thuis

kut man, ik voel me kleiner worden met de dag

ik zal nooit chad donderpiemel zijn fysiek kunnen halen

>meme
miem
Gewoon met hoog volume trainen. Ik doe ook alles met lichte gewichten maar heb grotere armen dan jij :^)

ALICIA
L
I
C
I
A
kjoet :3

Paal je armen dan eens, grote jongen

Wees gewoon jezelf en de meisjes zullen op JOU afkomen :-)

wie ben jij en wat heb je met arabier gedaan

De draad is extra homofiel vanavond.

Alicia ziet er kjoet en slim uit

Jongens>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Meisjes

Dan ben je hier nog niet op maandagmiddag geweest

>ik zal vakantie qt nooit meer zien

Waarom nog leven

Ik ben niet gek

welke taal zou ik leren? Ik heb toch geen zak te doen tijdens het jaar

>Het is weer een homofiele r9k editie

Russisch, Arabisch of Chinees

Ik vind zijn kapsel echt ontzettend mooi, ik zou willen dat ik ook zoiets kon krijgen, ik heb ook blond haar en krullen maar zoiets lukt me gewoon niet

>"a-arabier, stop je piemel in me"

wat is er homofiel aan?

Zie
r9k:

ik fiets straks langs een KFC. Maar ik ben daar nooit eerder geweest, kan ik gewoon om een hamburger vragen? Of lachen ze me dan uit?

>dvw geen gardevoir vd om mijn grote mek te likken

Russisch

Wees gewoon jezelf
Ze lachen je sowieso uit, kankerloser

Ga eerder naar een Burger King, KFC een schijt.
>vietnamezen lmke

>kankerloser
waarom is iedereen hier zo gemeen

> russisch
neen ik kan al wat pools en die taal spreekt me niet zo aan. Er is gewoon te weinig leuke media om slavische talen te leren/oefenen en ik hoor het letterlijk nooit

> arabisch
koek nee

> chinees
dan nog liever koreaans of japs

Japans dan

>vraagt
>krijgt suggesties
>nee jongens al jullie suggesties zijn niet goed

krijg letterlijke kanker jij vieze maagd

jongensgarde > meisjesgarde

Als ge een compleet andere persoon kon zijn voor een week wat zou ge kiezen?
Ik zou best een paar dagen een dikke neger willen zijn in plaats van een magere blanke.

Dit. is een gore kankerkneus die niks beters te doen heeft met z'n tijd

Dit is de reden dat west europa naar de kanker gaat

stop met me te pesten

Ik zou een dikke marokkaan zijn

jij zou vast een meisje willen zijn ofzo vieze kankerhomo

jongens wat zal ik doen

tegen de strand aan een huis huren (letterlijk 100 meter) met een 6/10 uiterlijk wijf

of

half uur van de strand een huis huren met een kankerlekker wijf maar die nog steeds met haar moeder woont. het kamer zelf is ook flink groter

het huis van die kankerlekker wijf is €20 goedkoper, maar ik zal vaak naar het strand gaan en denk dat ik daarom uiteindelijk wel duurder uit kom

Ik kies voor een Russische olie miljardair, en schrijf dan een miljoenjte of 10 naar mezelf over

rijke arabier

>de strand
>het kamer
>die kankerlekker wijf

Ashraf aub

r9k oké
maar homofiel waren maar 1 paal als reactie op een zogenaamde paal dat deze draad extra homo is
en een paal over een vachflikker

Wie van de 2 ga je kunnen neuken? Kies die.

Dat is tegen de regels die ik nu compleet arbitrair opstel Bart

Wat voor motivatie heb je eigenlijk om een taal te leren. Er zijn best veel mensen die zeggen "ik wil die en die taal leren" en dan noemen ze een taal die heel ver van hun moedertaal af staat. Als je daar succesvol in wil zijn moet je er denk ik een doel mee hebben, wil je naar een land waar ze dat spreken? Heb je een meisje (of de Nederdraad kennende vriendje) uit dat land? Heb je afstamming van dat land of is het gewoon een goede investering voor je baan?

De meeste mensen die geen van dit soort motiveringen hebben en het leren voor de lol geven het vaak op omdat het namelijk echt takke veel werk is. Begrijp me niet verkeerd, er zijn echt mensen die het wel lukt zonder dat ze echt zo'n motvatie hebben, maar het kan wel helpen om duidelijk voor ogen te hebben wat je met de taal wil doen.

je gaat echt niet zo vaak naar het strand
het is best kut namenlijk als het niet warm genoeg is
en als het warm genoeg is is het druk

Thuisblijven?

dat klopt piet

geen van beiden :^)

die 6/10 ziet er wel een stuk slettiger uit, maar die 9/10 ziet er kankerschattig uit maar woont nog met haar moeder

ik denk dat ik veel avonden dronken thuis zal komen en de slet zal daarmee minder problemen hebben dan een kjoetie die nog met haar moeder woont

het is Spanje maat, groot kans dat ik dagelijks op het strand te vinden ben

Persoonlijke ontwikkeling oetz. Ik heb nooit moeite gehad in mijn leven met dingen te leren. Aan de andere kant denk ik gewoon een nieuwe studie op te nemen aan de unief in combinatie met m'n werk.

Dit is gewoon een manier om mijn tijd 'nuttig' te willen spenderen

Je bedoelt een paal van een vachtflikkerhomo die een staart wil halen, mentaal gestoorde attentieflikker en homobelg die een gespierde flikker wil worden

>of japs

nee.

Wat die ander zei. Een nieuwe taal leren is niet makkelijk en kost veel tijd en energie. Doe een beetje onderzoek voor je een taal kiest of je geeft na een week al op.

youtube.com/watch?v=Mx9pDKjazMw

Ga dan voor de 6/10.
Oh het is airbnb?

Nou jonguns ik ben weer thuis, sunny beach was wel leuk :^)

ja

maar ergens voel ik medelijden met die lekkerder wijf aangezien zij het geld harder nodig lijken te hebben koek
maar ach, ze wonen in hartje Barcelona, zo moeilijk zullen ze het toch niet hebben?

>sunny beach
zonnig strand*

Wie /je zult haar nooit meer zien/ hier?

Als je bij beiden toch maar een kleine kans hebt en veel naar t strand gaat, ga dan bij die 6/10 en zoek dan op t strand lekkere wijven

Waarom zijn alle homo's hier zo compleet gestoord?

> dvw ik binnen half jaar mijn huis ga openstellen voor internationale qt's via airnbnb

Ik. Zag een lekker frans wijf, maar durfde haar niet aan te spreken. Nu is ze weer terug naar haar eigen land

Behalve mijn fantasieën over fictieve dierjongens ben ik redelijk normaal volgens mij.

eigenlijk is het Slantsjev Brjag maar niemand noemt het daar zo.

>dvw alleen homo's en lelijke wijven mijn huis willen huren

Deel je foto's met ons

ga altijd voor de minst sletterige

Universiteitssteden hebben vaak ook wel wat gemeenschappen van bepaalde volkeren die daar studeren. Iraniërs of zo, ik noem maar wat, mocht je die cultuur leuk vinden om te ontdekken dan kun je misschien wat vrienden maken met hen, dikke kans dat ze het leuk vinden.

Maar probeer er ook wat mee te kunnen doen. Het is pas leuk als je echt met mensen uit dat land wat kunt spreken hoe basaal ook. Zonder die motivatie denk ik dat je al vrij snel de *voet taal in hier* boeken in de prullenbak flikkert.

Neuk, nog nooit een qt gehad? En hoe vaak heb je iemand die wil langskomen?

vocaroo.com/i/s1fdrGc7ELHn

Ik. Van de vorige draad ;_;

Gek hoe letterlijk alle andere meiden ineens niets meer voorstellen en het alleen haar is

Wat had ik moeten doen dan? Haar aanspreken terwijl ze aan het dineren was?

>En hoe vaak heb je iemand die wil langskomen?

Dat heet FWB.

dit was ons uitzicht :^)
10 minuten lopen naar de strip, prima accommodatie.

Je zei toch een paar keer dat ze alleen voorbij kwam? Had haar dan aangesproken.

>strip
>sunney beach

Ik bedoel, hoeveel mensen per maand willen je huis huren, via airbnb?

Ik kom niet verder dan Hallo omdat ik autisme heb, is er een niet maagd hier die mij kan vertellen wat ik zeg na hallo

ben je hier al lang

Hoeveel geld moet je verdienen als je een lening wilt aangaan van 300.000 euro voor een huisje voor zo ongeveer een looptijd van 30 jaar?

Ik doe niet aan airbnb. Het ging erover dat jij of iemand anders dacht dat ie via airbnb internationale qt's kon binnenhalen, maar dat dat in werkelijkheid vies zal tegenvallen

Ik betaal 1000€ / maand voor een lening van 150.000€ op 15 jaar

je bent toch wel een kanker autist als je buiten de nederdraad alles gaat vertalen.
je kan trouwens gewoon de strip zeggen, strook klinkt ook weel zo maf.

Volgende week /Boedapest/ miet hè jognesns :DDD

Niet lullig bedoeld, maar hoe zijn je social skills verder? Misschien een idee om daar eventueel eerst aan te werken?

airbnb lijkt me kankergebaseerd, als je een huisje hebt en met vakantie in Nederland blijft kun je veel verdienen lijkt me

Ik zal er zijn, wacht aan het station.
Als het wat langer duurt, blijven wachten, ik kom sowieso.

>een hypotheek afsluiten

Brave goy

Ik hoop dat het goedkomt. Of met zetelsurfen ofzo. Zal wel eens iets mooi tussen zitten

>aan het station

wacht dacht je van niet lmke daar zitten allemaal vluchtelingen en zigeuners :DDD