/Nederdraad/

Nederpol-editie:

Toegelaten: Actualiteit en Sociale vraagstukken
Niet-toegelaten: Sup Forums niveau

>Complottheorie uitgezonden op Nederlandse televisie, critici reageren vernietigend
nrc.nl/nieuws/2016/08/03/nieuwe-munitie-voor-complotdenkers-3498201-a1514512

youtube.com/watch?list=PLkjg71-lt1a0gQqC0XHPECKfxEzsA4Tro&v=xOZArFta0a4

>"Laura Hansen is rolmodel voor Nederlandse samenleving"
elsevier.nl/nederland/achtergrond/2016/08/terrorismecoordinator-wil-jihadbruid-laura-als-rolmodel-334947/

>Op drie dagen 20 vluchtelingen binnengedrongen in haven van Zeebrugge
standaard.be/cnt/dmf20160803_02410240

>Bitcoin zo lek als een zeef, 58 miljoen Euro aan Bitcoins gestolen
nrc.nl/nieuws/2016/08/03/minstens-58-miljoen-euro-gestolen-van-bitcoinbeurs-a1514529

>10 Things to Know for Today
bigstory.ap.org/article/a75aaa6e343f48878c8d32552f635fa7/10-things-know-today

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?list=PLkjg71-lt1a0gQqC0XHPECKfxEzsA4Tro&v=xOZArFta0a4
nos.nl/artikel/2122905-de-morgen-over-racisme-de-grens-is-overschreden.html
standaard.be/cnt/dmf20160803_02410193
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2821129/2016/08/03/Station-Kortrijk-ontruimd-na-bomalarm.dhtml
twitter.com/NSFWRedditGif

Wie /heffen/ hier?

IK WIL BIER

erdogan

wat voor opleiding moet je volgens om onderzoeker complotdenken te worden?

/sk8en/

Als je dit linkje opent in een nieuw tablad krijg je alle uitzendingen in een playlist.

youtube.com/watch?list=PLkjg71-lt1a0gQqC0XHPECKfxEzsA4Tro&v=xOZArFta0a4

Ze hebben zelf een aflevering over de holocaust, wat de neuk Nederland?

Niemand met gezond verstand.
Een beetje heffen is wel goed voor u, maar /heffen/ is vrij achterljk

>fransen hebben stakingen
>spanjaarden hebben siesta

waarom hebben wij geen excuus om doordedags te pauzeren?

kom gewoon lekker hier staken

wij protestanten doen niet aan pauzeren.

De winkels zijn nu toch wel weer open?

Ik vraag me af of de overheid zich zo duidelijk achter iemand die vrijwillig naar het kalifaat reisde moet scharen.

hoe skate ge eigenlijk met van die magere spijkerbroeken?
Dat belemmert uw bewegingsvrijheid toch enorm

>Skachten

Ik hef maar 3-4 keer per week.

Deze winter was het erger. Toen deed ik het letterlijk elke dag

>dvw nooit kunnen skaten of rolschaatsen
ik kan maar nooit goed balanceren op die dingen

Zijn jullie ook zo boos op racisten?

nos.nl/artikel/2122905-de-morgen-over-racisme-de-grens-is-overschreden.html

sjineze tekenfilms

>Ik vraag me af of de overheid zich zo duidelijk achter iemand die vrijwillig naar het kalifaat reisde moet scharen.
Maar zij is toch het echte slachtoffer in het verhaal? Dat zie ik toch op televisie en lees ik zo in de kranten. Waarom mag een overheid zich dan niet eens achter de goede elementen in onze samenleving scharen?

dat krijg je nou van multiculturalisme.

Sjineze strips

>Youssef Kobo

Wat een lul die gast, die kerel staat op het niveau van Abou jahjah en alle andere DENK medeconsoorten.

kk raciste

Wat er nieuw is dat mensen openlijk hun mening geven. Woordjes als 'racist' en 'xenofoob' werken niet meer.

standaard.be/cnt/dmf20160803_02410193

>NVA: Overheid doet genoeg tegen racisme

ahahahahah

tfoeeeee kkzionist

Laten we protesteren

>dvw overduidelijke zandheer
>ben elke dag wel in het openbaar
>gedraag me helemaal kut en asociaal
>overduidelijk geen behoefte om te integreren
>ben hier al 10 jaar
>letterlijk nog nooit aangesproken op mijn wangedrag, laat staan racistisch bejegend

Wanneer gebeurt het nou bij mij? Waar zijn al die kruisvaarders? Ik wil ook eens slachtoffer zijn

Daar wordt je binnenkort gewoon voor opgepakt. De multiculti kanker zal en moet doorgaan.

Ik beweer niet dat ik dit verhaal heel goed ken, maar ze bekeerde zich tot de islam en liet zich verleiden om daar heen te trekken. Ze is vast een soort van slachtoffer, ze heeft in haar jeugdigheid wellicht dingen gedaan die ze later niet zo verstandig zou hebben gevonden, maar toch ze heeft ooit een keer gekozen voor de jihad terwijl het echt niet zo was dat mensen niet wisten wat zich daar afspeelde/t.

Ze heeft zich bedacht en is gevlucht, gelukkig maar. Ze kan haar verhaal doen natuurlijk en mensen kunnen overtuigen van het kwaad van IS (mits ze inderdaad niet zelf schuldig is aan misdaden). Maar voor de overheid om haar als rolmodel naar voren te schuiven? Het is en blijft iemand die dat ooit gesteund heeft, en als ik het verhaal goed begrijp steunt ze nog steeds wel een aardig groot gedeelte van het gedachtengoed.

liever joods dan moslim

mvg. aaifoon gebruiker

jij bent OP DIT MOMENT onironisch aan het bijdragen aan de joden

volgens mij ben je ihel echt een schattebout

ik zal jouw kontje 's een slachtoffer maken :3

Ik ben een pestkop, altijd al geweest oetz

Jij snapt het niet helemaal.

Joden verkankeren alles omdat ze degeneraat zijn en macht hebben. Kijk maar eens naar Amsterdam, er wonen veel joden, en het is de homohoofdstad van de wereld. Net als Tel Aviv.

Moslims aan de andere kant zullen altijd tot de lagere klasse behoren en zijn bovendien niet gestoord in hun hoofd. (op terroristische trekjes na dan)

Hoe precies?

C
G
I

Liever degeneratie dan opgeblazen worden

>Joden verkankeren alles, zelfs hun eigen stad, Tel Aviv

Hoe maakt dit deel uit van hun meesterplan, mr intelligentsia?

Arabier hoe kan je van een proleet iemand kankergebaseerd maken?

Het ziet er gewoon beter uit.

Ik draag ook alleen magere broeken en het staat beter dan broeken met wijde pijpen.

Mensen kunnen je frame tenminste zien wanneer je een magere broek draagt, behalve als je dik bent natuurlijk.

>Aanslag Brussel
Duizenden reacties van t*rken en ander makakken op facebook dat het onze verdiende loon is en dat er nog meer mogen komen

>marokkaan verongelukt in Marokko
tiental reacties in een rechtse facebook groep

weer de schuld van de boze blanke man :^)

En geen verloren kinderen
>Die voel

>Duizenden reacties
Deel je overweldigend bewijs dan, want ik heb hier absoluut niets van gehoord in de media.

U bent een jeanette?

Door degeneratie valt de gehele samenleving. Door aanslagen worden we alleen maar sterker
Dat is een bijwerking van hun degenerate ideologie. Soms gaan dingen niet volgens hun meesterplan, kijk maar naar brexit

je gebruikt een zionistisch product dat jouw vrijheden afneemt
integendeel tot Androïde, dat voor jouw vrijheid strijdt

>want ik heb hier absoluut niets van gehoord in de media.

HAHAHA

Osmose. Ga met diegene om en wees jezelf, dan worden de gebaseerdmoleculen van jouw lichaam naar zijn lichaam vervoerd

Of... er is geen meesterplan.

>absoluut niets van gehoord in de media

amai

>koekelkanker kopen
Nee.

Opkankeren meneer stallman

...

>voor de appelmiem vallen

koek

Dan hebt ge de gazet toen niet gelezen

Ramenfoon meesterras.

Ramen is voor paupers

Ramen is een nog grotere miem dan Applel

Soms wil ik wel een "smartphone" kopen, het hoeft zelf geen nieuw model te zijn, gewoon een basismodelletje. Ik loop namelijk nog altijd rond met een "gewone" gsm uit 2011. Niet openklabaar, geen touchscreen of een frontale camera, gewoon telefoneren en berichtjes sturen. Maar als ik al die rare shit lees "phone unlocks with eyescan", "betaal met je vingerafdruk op je mobiel", dan word ik gewoon gek. Wie geeft dit nu vrijwillig op aan private bedrijven? Permanent getraceerd en afgeluisterd kunnen worden? Waarom zou iemand dit bewust opgeven?
Kan ik überhaupt nog een echte privacy respecterende mobiel kopen?

Ik bedacht me net wat.
Er is eigenlijk maar een logisch gevolg als je verschillende culturen laat samenleven die het oneens zijn over erg veel dingen. Er komt oorlog en de een zal uiteindelijk de ander proberen uit te roeien.
Hoe kan iemand in de politiek nou denken dat dit een goed idee is?

neptaxi oetz

Racist!

je draagt zeker ook een hoedje van aluminiumfolie? het is niet alsof je verplicht bent die nutteloze miemfuncties te gebruiken tenslotte

>Kan ik überhaupt nog een echte privacy respecterende mobiel kopen?

Nee.

ik wil dat de schoonmaakster weg gaat zodat ik kan p o e p e n

Privacy is zo overgewaardeerd

de hagedis mensen weten toch al alles over u

je kan ook in de gootsteen bouten en het door het putje stampen

>Kan ik überhaupt nog een echte privacy respecterende mobiel kopen?
Dat kan al tijden niet meer. Je bent trouwnes ook prima te traceren met je huidige telefoon.

maar ik wil juist niet dat men elkaar uitroeit. Het is gewoon het beste voor de samenleving als verschillende bevolkingsgroepen apart leven in verschillende landen. Dan kan iedereen in vrede met elkaar leven.

>Het is gewoon het beste voor de samenleving als verschillende bevolkingsgroepen apart leven in verschillende landen
Hallo, opa. We leven niet meer in de middeleeuwen. Doe eens tolerant enzo. Andere culturen maken ons land veel beter.

RACIST!

Als ik mijn emails wil lezen word ik doorgestuurd naar een pagina waar ik verplicht mijn telefoonnummer moet afstaan "ter mijner bescherming"

Als ik de openingsuren van een bar wil opzoeken maar dat bedrijf biedt dat enkel aan via facebook (gebeurt echt wel vaak tegenwoordig), dan moet ik verplicht een account aanmaken en mijn ID-kaart doorscannen naar Smoelboek (anders krijg ik volgens de huidige Belgische privacywetgeving geen toegang tot facebook)

als ik een spelletje wil installeren moet ik verplicht internet openhouden en naam en adres registreren anders kan je niet spelen

windows 10 telemetry is te gek om zelfs uit te leggen

Private bedrijven hebben ook rechten, maar een absoluut recht op het bezitten van mijn privacy is helemaal te gek. De technologie heeft een enorme sprong vooruitgemaakt, en de wetgeving die blijft gewoon achter, anders ben je "abnormaal".

>Je bent trouwnes ook prima te traceren met je huidige telefoon.
Dat stoort me niet zo, ik heb namelijk niets misdaan en er zijn regels voor de politiediensten om dit toe te passen, het stoort mij wel dat private bedrijven dit wel zonder beperkingen kunnen doen, zelfs als je je account opzegt worden je gegevens nog bijgehouden, verwerkt en zelfs doorverkocht? Waarom: het diktat van het kapitalisme, eer de dollar

Omdat wij de laagste loonuren van europa hebben

Ja sorry, al die verdeeldheid is erg goed voor ons land.
Is het zo racistisch dat ik vind dat ieder zijn cultuur in zijn waarde gelaten moet worden?

>mijn ID-kaart doorscannen naar Smoelboek (anders krijg ik volgens de huidige Belgische privacywetgeving geen toegang tot facebook)

wat?

Doet ze het voor niets?

...

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2821129/2016/08/03/Station-Kortrijk-ontruimd-na-bomalarm.dhtml
>In Kortrijk is het station sinds 14.15 uur ontruimd nadat een bommelding binnen kwam bij de politie.
>Een man van Noord-Afrikaanse afkomst riep naar omstaanders dat er een bom was, waardoor omstanders de politie verwittigden.

Nog 3 dagen jongens!

>bommelding
?????

Sociologie

Ik hoop dat Mohammed langskomt oetz

Ikke ook
Moslimhomo's zijn de gezelligste homo's

Zo breed zijn de grachten toch niet? Wat als je met je hoofd tegen de kade vliegt?

Als je homo bent dan ben je automatisch geen moslim meer.

Dan is er een homo minder

Zeker! Die maken er altijd een knallend feest van!

Als hij maar niet islamitisch is :^)

Niet altijd, vrij vaak gaat het wel goed maar.... in de meeste gevallen gaat het ook goed omdat er al een dominante cultuur is waar de anderen zich aan aanpassen of omdat er een soort monocultuur opgebouwd uit de verschillende groepen ontstaat. Met multiculturalisme als ideaal hou je zoiets nogal tegen door het als iets goeds te zien dat verschillende bevolkingsgroepen zich af zonderen.

Amsterdam heeft best brede grachten. Amsterdam is namelijk niet door belgen gebouwd maar door superieure Hollanders. Die niet te beroerd zijn om wat meer te graven dan op dat moment nodig is.

>geen hoofdletter voor belgen

vlaanderen is door hollanders gebouwd

Leuk weetje, Amsterdam is mede groot geworden door de grote hoeveelheid Antwerpenaren op de vlucht voor de contra-reformatie.

Holland is gebouwd door Vlamingen die na de val van Antwerpen naar het noorden vluchten

Haar voeten zijn zeker ondergemiddeld

Maar dat accepteer ik, niemand is perfect

>Amsterdam heeft best brede grachten
Niet zo breed

Oh vandaar dat antwerpen zo'n shitstad is.

>geen hoofdletter voor antwerpen

is dat waar dat vreemde Amsterdamse accent vandaan komt?

ze heeft ook een beetje het figuur van een koelkast