/Norgetråden/

Utgave-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

banner.org.uk/misc/vision.html
m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=65350338
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80007602
nrk.no/urix/trump-hinter-om-at-vaepnede-amerikanere-kan-stoppe-clinton-1.13080742
nytimes.com/interactive/2016/08/01/us/elections/nine-percent-of-america-selected-trump-and-clinton.html
win95.ajf.me/win95.html
dagbladet.no/nyheter/rodt-fareniva-for-veslemannen---ni-personer-evakuert/60366981
youtu.be/prTuPoKWk4c?t=37
youtube.com/watch?v=jZervxL950s&list=PLviB05QdPlXnjfrtrLBH-qj-9O9sUYfLT
payscale.com/research/US/Certification=Certified_Ethical_Hacker_(CEH)/Salary
youtube.com/watch?v=Q_4bp8bBNVw
youtube.com/watch?v=CVwBMuYCDe4
youtube.com/watch?v=W9DST-6jIBU
youtu.be/aslJTk6AUkE
twitter.com/AnonBabble

Forste for norgetråden parti

andre for gjeninnfor jodeparagrafen

Tredje for Elliot

Fjerde for Quisling som statsminister.

>det finnes folk som er så dårlige til beins at de faktisk må heises opp i båten

haha, fy faen...

Tror dere media kommer til å omtale oss som hoyreekstreme gutta?

naturligvis. vi er alle den neste breivik om vi misliker innvandringspolitikken som har blitt fort siden 60 tallet.

>"Det obskure Firklǿverpartiet ǿnsker å deportere alle nye landsmenn og gjeninnfǿre jǿdeparagrafen"

ja

Hva tror dere om profeten fra Valdres?

banner.org.uk/misc/vision.html

Hvorfor skulle media omtale oss?

Er det noe jeg ikke har fått med meg? Skal vi lage et parti nå plutselig?

...

Det er et eldgammelt megmeg som folk har snakka om siden trådens insepsjon. Ingen her har noe motivasjon til å gjore noe.

m.finn.no/bap/free/ad.html?finnkode=65350338

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80007602

>Omar

blir nok med drömmen enn så lenge. men det er en fin dröm.

god natt gutta, håper på mer politikk prat i morra

nrk.no/urix/trump-hinter-om-at-vaepnede-amerikanere-kan-stoppe-clinton-1.13080742
Kan heksen stoppes?

Hva syntes dere om det Apple gjor med produktene sine?

Jeg hater shillary, mem trump er ti ganger verre. Han er en stormannsgal polemiker uten den minste aning på verken politikk (særskilt uriks) eller okonomi. Det skumleste med det hele er at han heies frem fordi det er moro. Dette er hvordan folkevonde diktatorer blir fodt.

Kjor på med Trump-megmegene, det understreker bare poenget mitt.

skal drikke hele natta gutta, stikker kanskje innom butikken kl.8 for å skaffe mer

RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
>DFN INGEN JAPANSK SǾTPAI JV

Flink gutt. Hva drikker du?

Må si meg litt enig med deg, bare at jeg tror ikke det vil ha noe å si hvem som blir valgt uansett.

>stormannsgal polemiker uten den minste aning på verken politikk (særskilt uriks) eller okonomi
Dette kan sies om hillary også viser det seg stadig av wikileaks.

Best til værst:

Putin > Jensemann > Hillary = Trump

Jo, det er akkurat det det har. På den ene siden har vi en svært erfaren, dog gjennomkorrupt og muligens hjerneskadet politiker, mens vi på den andre siden har en demagog blottet for politisk innsikt. Forstnevnte ignorerer kritiske sporsmål og ler bort alle anklager om korrupsjon, mens sistnevnte har et patologisk oppheng i å fyre av hele bredsiden mot den minste kritiske rost for å beskytte det store egoet sitt. Begge er sinnsyke, ja, men på vidt forskjellige måter.

Vi får i det minste mer-eller-mindre en videreforing av status quo med Shillary, mens Trump er et komplett uforutaigbart kort å spille.

Putin = Jensemann = Shillary = Trump
Faen ta systemet.

> dfn ingen fregnejv

jeg har ikke screencapen på denne PCen, men det var jo en journalist i VG som sa i en Q&A med leserne at man var en höyreekstremist hvis man ikke ville ha et flerkulturert samfunn.

Tre hundre millioner innbyggere, og de endte opp med de to. Hvordan gikk det til?

det er ganske sinnsykt

Her er svaret ditt

nytimes.com/interactive/2016/08/01/us/elections/nine-percent-of-america-selected-trump-and-clinton.html

Fordi (((systemet))) ikke er demokratisk.

for noen latsabber

>dfn arabisk fregnejv

finnes det noe bedre

brev jv

nei

fordi hun er stygg?

nei, men vil ikke at hun skal bli et megmeg

uansett tar hun aldri bilder uten helt utrolige mengder sminke og man kan ikke se fregnene

Hvorfor tror du at hun kommer til å bli et megmeg?

Brev jv og slett det etter et par minutter. Vi i nattskiftet er snille gutter. Ingenting vondt vil skje.

>mitt fjes når Topalov og Ding Liren fortsatt spiller

Kan ikke kineseren gi opp nå, slik at jeg kan legge meg?

Fjeset mitt når*

>stem hillary gutta

Der ga han opp. Nå skal jeg bare få med med intervjuet med Topalov, og så skal jeg legge meg, hvis ingen har lyst til å spille et parti hurtigsjakk med meg.

win95.ajf.me/win95.html

h-hei...

dagbladet.no/nyheter/rodt-fareniva-for-veslemannen---ni-personer-evakuert/60366981

Ras når?

Kanskje det blir som den filmen? Floden?

Ser jo ut som det skjer om ikke lenge ja.

Mannen raser ikke ned i en fjord...

ey wallah kafir god morgen guttah

>det er en svommer med i OL som heter Chad Guy Bertrand til fornavn

> du vil aldri være en olympisk atlet ved navn Chag Guy Bertrand som svommer i mer fitte enn vann

youtu.be/prTuPoKWk4c?t=37

Merkelig.

100 videoer igjen for eksamen i CEH.


youtube.com/watch?v=jZervxL950s&list=PLviB05QdPlXnjfrtrLBH-qj-9O9sUYfLT

Drep meg

>certified ''''''''''''''''''ethical''''''''''''' hacker

lol

payscale.com/research/US/Certification=Certified_Ethical_Hacker_(CEH)/Salary

lol

hmm? hva?

Hva er poenget ditt?

Så den eneste grunnen til at du gjör det er fordi det er bra betalt?

Hva hvis du hater og jobbe med det?

>og

Bare synes det er merkelig å höre opptak av SS-soldater ha det hyggelig, med tanke på hva SS-soldater drev med i resten av Europa.

Jeg har vært opptatt av dette siden jeg var ung, drevet med det lenge.

Må bare få det ned på papiret så jeg faktisk kan soke en jobb hvor jeg driver med sånt.

Skjönner.

Jeg syns fortsatt tittelen "Certified Ethical Hacker" var morsom. Akkurat som det er noe garanti for at man oppförer seg etisk i arbeide selv om man har den tittelen.

Myndighetene i USA sin feil.

trenger hjelp gutta

Det der er ikke kokain.

Ja det er rart.

Faen det er skikkelig söppelvær ute.

Hæ? Det er mel

herregud som jeg elsker koreanske kvinner gutta

Hm, du ser ut som han som breva siggebilde til meg noen uker siden.

Nei virkelig? Du har jo selvfolgelig kokain på en tallerken slik at du ikke kaster bort pulveret du nettopp har betalt i dyre dommer for.

Det som ligger på bordet der ville vært 15.000kr i kokain og det har ikke den drittungen der penger til.

siggebilde?

Noen ganger lurer jeg på hvordan folk blir avhengig av det, helt ærlig talt.

Jeg pleier å kjöpe inn et gram eller 2 til store begivenheter som nyttårsaften f.eks, og det koster jo brått 1000 kr, alternativt litt mer skal du ha bedre kvalitet.

Forstår liksom ikke hvordan folk klarer å bli avhengig av det, fordi etter en kveld med flust av alkohol og de par gramma, så er jeg helt ödelagt i et par dager, og orker ikke tenke på rusmidler i det hele tatt.

Vet om flere som er avhengige av dette, og bruker det hver eneste helg.

Kriter gjerne også for å få dosen sin, og når du faktisk KRITER dop da er du faen meg avhengig.

youtube.com/watch?v=Q_4bp8bBNVw

>krite kokain

skummelt fåvæ, og en av grunnene til at jeg holder meg unna absolutt alle rusmidler hvis jeg ikke har råd, og det ikke er en spesifikk begivenhet.

Visste du at når du har tatt kokain så oker muligheten for et hjerteinfarkt med 2400% den neste timen?

Ja, men det er vel sant når det gjelder alle stimulanter i varierende grad fåvæ.

Er vel ingen stimulanter som er bra for deg egentlig, inkludert koffein.

Jeg sluttet å drikke energidrikker etter at jeg så dette.


youtube.com/watch?v=CVwBMuYCDe4


Blodet blir 2 til 3 ganger tykkere etter to bokser.

Jepp, det er definitivt ikke bra for deg. Sukker og koffein sammen er fyfy fåvæ.

Hvis du ser klippet så er det faktisk taurin dritet og gurama eller hva det heter som gjor dette med blodet ditt.

Drikk VANN Folkens!
Snus!

Royk gress!

Det er vel det tryggeste.

Jepp. Drikker bare vann om dagen jeg.

Har også slutta å röyke, noe jeg er jævlig glad for. Trodde aldri jeg skulle klare å slutte med det, men klarte det til slutt gitt.

Foler at du nylig har fylt år, stemmer dette?

Jeg har faktisk ikke ledd så mye på lenge

BonziBuddy

youtube.com/watch?v=W9DST-6jIBU

Nei, det er lenge siden. Har bursdag i februar.

youtu.be/aslJTk6AUkE

Faen de er så törre og humorlöse mennesker ass.

Bokstavelig talt hater göy.

gutta fåvæ

Nei, du får ikke noe væ.

Grandis til forkost gutta.

simsalafåvæ

abrakadafåvæ

guttæ

Drep all negrer og muslimer

Hvit Makt 14/88

ja fåvæ

wow

t. Erna Solberg

Er det kun meg her som er helt forelska i Hope Solo?