/norgetråden/

Prumpeutgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/watch?v=ojydGHi5Bx4
youtube.com/watch?v=x92Cq1IDxG4
youtube.com/watch?v=J7QZy7buwsc
youtu.be/UFIfocnVkBk
youtu.be/l2lZn-ZcJMs
jwfacts.com/watchtower/quotes/masturbation.php
lmgtfy.com/?q=jehovah 144000
en.wikipedia.org/wiki/Jehovah's_Witnesses_and_salvation
en.wikipedia.org/wiki/Assemblywomen
youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
twitter.com/SFWRedditVideos

först for retards

heng deg

heng deg

lev, vi elsker deg

heng deg

spǿr meg hva som helst om norrǿnt

heng deg

>når han faktisk har under 80 IQ
Dette er hvorfor vi i Teamspeak bare ler av dere og autismen deres.

m.youtube.com/watch?v=ojydGHi5Bx4

Har lenge lekt med tanken om å kjope border collie siden de er fantastisk fine hunder. Men er jeg redd for at de har litt for mye energi og motor i seg. Har mye tid til hunden men ikke nok til å gjore jobb ut av det.

for kyr

PRELL

They have a lot of hair too. Australian Catle dogs are nice too, but maybe smaller then what you're looking for.

*cattle
That's not nice

Can you tell them to stop bullying me?

That is you? O.o

for deg, USA

Fant bilde relatert på "norske ebay"

ACD er også veldig fine, men jeg er avlet opp med huskyer og trekkhunder så jeg er nodt til å ha en litt ordentlig bikkje.

My family has had at least one border collie for as long as I can remember.

B: 1994 - 2007
S: 2005 - 2015
O: 2015 -

The first one was the coziest dog you can imagine, the second was a big, lazy coward and the third is a small girl with lots of energy.

Kanskje lapsk vallhund er noe for deg.

hvem i helvete bruker ts i 2016

Vi hadde faktisk en der jeg jobba for, men den var ikke ren. Var en mix av no slag men jeg husker ikke noyaktig hva i farten. Men husker at han het Vodka, var en ganske grei lederhund men slo ikke helt igjennom i spannet.

DISCORD
I
S
C
O
R
D

det var noen som hadde krangel med discord, og nå har vi allerede en koselig norgetråden-channel i ts.

nei :^)

joho

heng deg

Nei, god natt gutta og amerikansk havfrue.

Får finne ut av dette med hund til uka.

Du får tenke deg godt om for du gjor det. Har en kamerat som skal kvitte seg med sin 6 måneder gamle fordi den har for mye energi og er for mye mas, syntes det er ganske uansvarlig fåvæ.

hvorfor er klokken feil?

Noen andre her som skulle onske dem var en vampyr? Tror det hadde vært ganske kult egentlig.

Eg vil ekki

det der er islandsk.

for
fåvæ

Moren din er islandsk

d-din også.

Kyss nå!

...

youtube.com/watch?v=x92Cq1IDxG4

Er Benedikt symbolet på en moderne nordmann?

t-takk favæ
such cute puppers
That's really cool, I adore boarder collies
natt

jeg savner gamle nytt på nytt
med Anne Katt og Knut

nytt på nytt nå med Pernille og han faens negeren er så jævligt homo ass

>dfn ingen hekk-jv

What is your life like currently?

...

Why do you guys bully him?

Mobbing? Vi elsker ham, og dyrker hans bilde.

Mye aktivitet her i dag.

Why would that be what you ask?

...

SAYS WHO
SeIS WHU

youtube.com/watch?v=J7QZy7buwsc

Er minst like patetisk at ikke nyhetsankeret kan peke på en konkret undersokelse eller statistikk for å underbygge påstanden sin. Det er rimelig svak journalistikk.

Hvor vanskelig var det å lære? Lærte du det av interesse eller fordi du jobber med det?

Adressa?

Noen som har hatt Jehovas på dora?

youtu.be/UFIfocnVkBk

youtu.be/l2lZn-ZcJMs

Flere ganger, men jeg har begynt å ikke åpne döra når jeg ser folk i 40-åra som har på seg dress.

Når jeg var 13 så kom de på dora mi hjemme, jeg var da på veg bort til en kompis for overnatting.

De spurte om de kunne komme senere på ettermiddagen for å ha et mote i stuen min, jeg sa ja gjerne det må dere gjore.

Jeg stakk da rett til kompisen min etterpå og ble ringt opp av en illsint mor senere den kvelden som hadde blitt nedlesset i sinnsyk propaganda og hefter hvor de sto at hvis et familiemedlem onanerer så kan ikke resten omgås han.

lol fy faen

Det er jævlig ironisk at de er så innpåslitne egentlig, fordi de tror jo på den doktrinen av Bibelen som sier at bare 144000 av "de troende" kommer til himmelen.

>144000

Har du noen kilder eller sitater på det tallet der? Spennende fåvæ


jwfacts.com/watchtower/quotes/masturbation.php

>"If one understands the cause, it is easier to implement the prevention and cure of a bad habit. Did you know, for example, that mothers and fathers who stroke the genitals of their fretful babies to keep them quiet are unwittingly encouraging them to become masturbators later on?"

>Because the practice is one "contrary to nature," the masturbator pays a mental penalty. The habitual practice cripples his social and emotional development, hinders his attaining a healthful outlook and attitude toward the other sex and toward people in general. It can 'turn the person inward' upon himself, making him introverted. Or it can, and frequently does, lead into homosexuality


>As we have seen, masturbation is indeed a "hurtful desire." It is also "uncleanness," for it is an immoral practice, and this explains why the masturbator generally is ashamed of himself and hides his repugnant act from the sight of others....

> hides his repugnant act from the sight of others....


Ja gutta, runker vi i skjul fordi vi skammer oss?

ja egentlig

lmgtfy.com/?q=jehovah 144000

>"contrary to nature,"

Hvordan i faen får de det til å stemme? Å onanere er jo det mest naturlige i verden. Finnes mange dyr, blant annet aper som ofte gjor det. Dummeste jeg har hlrt.

Ssshhh, du må ikke utfordre Jehova.

Skammer man seg da egentlig over storrelsen på penis?

Eller handlingen man utforer?

>"Based on their understanding of scriptures such as Revelation 14:1-4, Jehovah's Witnesses believe that exactly 144,000 faithful Christians go to heaven to rule with Christ in the kingdom of God."

en.wikipedia.org/wiki/Jehovah's_Witnesses_and_salvation

moroklumpen

Heng meg

Faen, jeg er trǿtt. Hvorfor skal de grave med gravemaskin eller legge asfalt fra kl 0800 hver jævla dag når jeg vil sove lengre?! De holder ikke på hele dagen engang. Så snart jeg har stått opp gjǿr de noe annet.

Gomler i meg en grandiosa.

Det kan du si. Hver eneste sondag den siste måneden er det en eller annen nabo som klipper gresset klokka elleve om morgenen. Forbanna jævler.

Så dem kan få smask på kinnet av sjefen

Hvis de absolutt skal vise frem at de er i gang med jobben straks arbeidsdagen starter kan de jo gjǿre ting som ikke involverer maskiner som vibrerer så jævla mye at det hǿres gjennom ǿreplugger. Bråket kan vente til senere på dagen.

bestefar sier at jeg ikke får lov å klippe plenen på sondager

Snakket med kontaktperson hos et myndighetsorgan innen IT. De var interessert i "hacking på gutterommet bakgrunnen min".

Vil dere tro at jeg har amnesti om jeg legger kortene på bordet her? Eller vil jeg bli anmeldt for dette?

da er bestefaren din kjempe vis

Spörs jo hva "hacking på gutterommet" betyr for noe det da.

Social engineering, botnet, etc etc.

Hvordan skal jeg skrive dette med pene ord?

>hadde bare nok kaffe igjen til en kopp til frokost
>begynner å få abstinenssymptomer nå
Tror jeg har et problem gutta. Skal straks handle, og kommer til å kjǿpe og drikke en trippel espresso iskaffe for å få dosen min.

Så du har vært en "shill" er det det du sier?

Var stemmerett for kvinner et feilgrep? Donn seriost.

Hvorfor skulle det være det?

ærlig talt

Folk burde ikke miste stemmeretten sin bare fordi du er uenig i det politiske synet deres vet du.

joda
det var ikke dette grekerene mente da de lagde demokratiet
en.wikipedia.org/wiki/Assemblywomen

Why Women DESTROY NATIONS
youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

eneste grunnen til at partier som SV eksisterer er pga kvinner. over hele verden stemmer de konsekvent til venstre, fordi de tar avgjorelser basert på folelser i mye storre grad enn menn.

>joda

Nei.

Kvinnfolk som er på venstresiden kan argumentere for at du burde miste stemmeretten din du også fordi du ikke stemmer som de, og det gjör ikke noe mer riktig for det.

se videoen linket til over her. og jo, når deres politiske syn forer til en uungåelig kollaps av samfunnet burde de miste stemmeretten.

menn har da alltid hatt stemmerett og ting har stort sett gått på skinner
det var ikke for kvinnfolk begynte å stemme at ting ble gay som faen ass

>Kvinnfolk som er på venstresiden kan argumentere for at du burde miste stemmeretten din du også fordi du ikke stemmer som de, og det gjör ikke noe mer riktig for det.
ja de kan prove å argumentere for det helt til mohammed trer en niqab over hodene deres

ikke alle menn, på 1800-tallet måtte man eie land for å kunne stemme. og det gir jo litt mening, hvis folk som ikke eier land plutselig skal få stemme, hva hindrer dem i å bare stemme for at dere skal dele på landet DITT?

Og dem vil antakeligvis aldri slutte å argumentere for det uansett hvor mange ganger dem blir bevist feil ut av ren trass.

Pent
Ka du har i den,

>gay som faen ass
Er du 15 år gammal? Skjerpings.

Hvilken norsk toppidrettsutǿver ville dere helst ha dusjet sammen med?

Ingen, kun Nederlandsk her

Bjorndalen fåvæ

>nrk
betalte mitt pålagte kringkastingsavgift for dette?
det er bare litt bænter ass
ta en chille pille

En av landslagsroerne, men jeg sier ikke hvem.