Sverigetråden

God eftermiddag

Is Djurgarden the best place in Sweden? Asked before but got no answers.

>Avatarböga säg själv i OP
>Bilden är inte Sverigerelaterad
Någon gör en ny

Inte neetanon, det är bilder jag tog av honom

Anime är finnemang

anime är söt

>avatarböga i trådstarten
gri vi

har dig

>trådkriga när ingen brevar

2016-08-18 11:00 Sammanfattning festivalerna We are Stockholm och Kulturfestivalen, Stockholms län

Preliminära siffror för anmälda brott i anslutning till festivalerna We are Stockholm och Kulturfestivalen.

Mellan den 17 augusti kl 7.00 och den 18 augusti kl 7.00 är 25 anmälda brott, som antas ha koppling till festivalerna, registrerade i anmälningssystemet vid Polismyndigheten i region Stockholm. Siffrorna är preliminära.

14 anmälningar gällande sexuellt ofredande, varav 4 är brott begågna föregående dygn
4 anmälningar gällande narkotikabrott
5 anmälningar gällande misshandel, varav 2 är brott begågna föregående dygn
1 anmälan gällande brott mot knivlagen

Media kring We are Stockholm hänvisas till 010-56 306 41.
Fakta

De siffror som publiceras under festivalveckan är högst preliminära. Det kommer in anmälningar på olika sätt till polisen och anmälningar registreras i efterhand. Det är först en tid efter att festivalerna är avslutade som vi kan ha en klarare bild av hur många brott som egentligen har anmälts. De brott som publiceras på polisens hemsida är enbart de anmälda brott som registrerats i polisens anmälningssystem fram till ett visst klocklag.

Varför är det någon som alltid VILL trådkriga? Spelar ingen jävla roll vad trådstarten är, någon skapar en "ny riktig" varje gång.

>dkn man drömde att man hade sötpaj svart fru

>dkn när man inte har 50cm slak

Det är typ bara blattar och vita feminister/anti-vita på We Are Sthlm, eller hur? Aldrig sett vita män på bilder av den festivalen.

Vad tror du lol

Vad jag tror är att svenska pappor är så cuckolded som man skojar om. Vem i helvete låter sin 14 årige dotter på en konsert med bara massa araber och afrikaner?

Fräsig proxy, Leffe.

Nej

t. asgeir

Är det bara jag eller är allt jävligt segt idag?

Vi är i fel tråd, tydligen.

A S G E I R
S
G
E
I
R

HELL SEGER KAMRAT!

Menar inte bara tråden, det mesta verkar så trögt.

Kanske är att hösten närmar sig.

>God eftermiddag
nej