/norge/

utgave-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/kristin-drapet/mystisk-haandtrykk-paa-kristins-sykkelhjelm-identifisert-etter-16-aar/a/23770456/
youtu.be/LAkaI4IV2jA
youtube.com/watch?v=5gXfK4ypirI
vg.no/nyheter/meninger/senterpartiet/trygve-tar-en-trump/a/23770319/
youtube.com/watch?v=CQ8cNwvVpvE
twitter.com/SFWRedditVideos

Greit nok det, er jo ingen som tvinger deg til å se på det.

tredje for intelligent visdomsparti

vg.no/nyheter/innenriks/kristin-drapet/mystisk-haandtrykk-paa-kristins-sykkelhjelm-identifisert-etter-16-aar/a/23770456/

Lurer på om han faktisk har gjort det gutta
Det hele virker bare litt meningslost og kjapt, han må ha gått bort til henne og bare kvelt henne også dratt igjen - kanskje et feilet voldtektsforsok, hvem vet..

Aii gutta

youtu.be/LAkaI4IV2jA

2:40. Hva i alle dager?!

> dfn mulig jv på gang
> en æra med drittbreving er over

h-hva nå gutta?

Helt ærlig, så er det ganske fåfengt for oss utenfor rettssalen å diskutere skyldsporsmålet eller ei. Vi får bare biter av informasjonen som de har "der inne", så vi har ikke grunnlag til å spekulere.

Du kan fremdeles breve som om du var en froskerobot. Ingen kan vite at du har jv.

Det tror du.

Bedre norsk fåvæ

Det er ganske detaljerte skildringer(ikke bare VG).
Hele saken er gjenopptatt fordi de har funnet DNA under fingerneglene hennes fra ham via en ny testemetode.
Han ble frifunnet i 2003. men så siktet igjen i fjor.

Problemet er bare, som Meling på pekte, at disse neglene etter de ble lagt til bevislageret, ikke hadde forsegling, hvilket vil si at tukling kan være en faktor, og disse neglene er hele grunnen til at saken er gjenopptatt tydeligvis.

Jada, jeg er kjent med bakgrunnen for at saken tas opp igjen. Men jeg er uansett ikke noen fan av at pågående rettssaker blir omgjort til lopende underholdning i nyhetsbildet.

>hvilket vil si at tukling kan være en faktor

Skal du ikke se borti ifra heller. Norske staten er nok rumpesåre over at de ikke har noen andre mistenkte i saken.

...

Det er jo for lengst blitt nærmest dagligdags.

knasker i meg litt frokostblanding fra axa

Hva er så tinnfolie med det egentlig?

Antyder du at justismord aldri skjer?

Betyr ikke at jeg ikke kan mislike det, gjor det vel?

Hallå Senpai! Fres på flyplassen? Jeg og kollegaanon2 sitter å drikker på kontoret nå..

Tråden trenger mer fly

youtube.com/watch?v=5gXfK4ypirI

...

Daaakar liten

...

...

'

Nok et bilde av TU-160, som ble brevet for et par dager siden. Anbefales ikke å stå bak en når den starter opp.

Kan ikke du pelle deg til /k/ eller noe sånt i steden for å drittbreve her?

Solformorkelse sett fra 30k fot

Kan ikke du pelle deg til Sverige og suge litt negerpikk eller noe sånt?

sykt stilig

jeg vurderer å ta mikroflylappen fåvæ. det er ikke alt for dyrt og teorien er heller ikke spesielt tung.

Hvor mye peng snakker vi? Og mikrofly er kun solo, ikke sant?

35-40k kroner. opp til to personer kan fly i ett mikrofly.

Dæven... hva med prisen på selve flyet, da?

vg.no/nyheter/meninger/senterpartiet/trygve-tar-en-trump/a/23770319/

Stem Senterpartiet, gutta.

gode mikrofly er jævlig dyre. vi snakker over en million kroner. du kan kjǿpe et brukt fly til 50k sikkert, men du må ikke. de fleste leier heller et fly fra en flyklubb og flyr det. mye billigere.

500k*

prisen på flyutleie varierer en del forresten. tror det er sånn 500 kroner i timen for små mikrofly, hvis jeg husker rett.

Hva er begrensningene på mikroflylappen? Take-off vekt/motorisering?

Norsk politikk er så forbanna svada at jeg blir kvalm ass.

youtube.com/watch?v=CQ8cNwvVpvE

Hores ut som en veldig dyr hobby.

...

er ikke sikker da jeg ikke har satt meg noe særlig inn i det ennå. du kan sikkert finne ut av det gjennom litt googling.

>2016
>240p

E-er jeg kawaii, ooni-chan?

ja

Heller mest mot Senterpartiet ved neste valg om jeg gidder å stemme. De har mye god politikk. De er det eneste partiet som er i mot åpne grenser og fritt marked, som jeg stotter. De er også tilhengere av landbruk, som er enormt viktig for Norge. Jeg tror det er mange som SP passer godt for, men tanken å stemme på dem slår dem ikke fordi de har slått det fra seg som et særinteresseparti. Men de er alene om mange viktige saker som angår hele landet.

Du er en klok mann, Anonsen.

De hadde jo ikke fått igjennom noe av det de ville gjort uansett.

Norge kommer aldri til å forandre seg uansett hvilket parti som er på regjering.

Skal på butikken.

Skal jeg kjope med noe til deg, anonsen?

en stykk jv, takk

Sjokomelk takk.

Hva tenker folket om den norsk politistyrken?

Forsåvidt enig med deg. Den reelle makten ligger hos byråkratene.

Skal ordnes

Elsker politiet vårt og jobben de gjor. Snakker alltid med dem og hilser på.

>sitter å drikker

To agurker og en pakke med ballonger hvis de har

Må faktisk på butikken selv... hadde vært fint om du hadde hentet en handlevogn og trillet meg opp

>gult å blått flagg

Politi generelt er kun et nödvendig onde, og jeg oppförer meg rundt de, men jeg har lite til overs for institusjonen.

Admit it, norwegian is better. At least its written form. Why do you have to write "är" when it's pronounced as "er"? It's just easier to read when it's "er" and so on

>Why do you have to write "är" when it's pronounced as "er"?
retard alert

Skulle onske jeg hadde en drit digg sofa, en som var ordentlig comfy, har bare en billig stiv drit fra jysk fåvæ

When spoken fast it's pronounced as "e". But you're missing my point.

Hyggelige folk som gjor Norge et bedre sted. Satt på toget her om dagen og en politimann inspiserte, noen ble redd bare fordi poltimannen hadde en glock i hylsteret. Jeg kan ikke fatte det.

I USA trener dem i noen uker for å bli politi mens her i Norge er det 3 år så forskjellene på er enorme i den sektoren.

Kongen på havet, hvem er han?

kjorer på med middag gutta
kyllingsalat gutta
farris gutta
gutta gutta

>comfy
Du fortjener ikke en komfortabel sofa når du ikke kan snakke norsk.

Hvordan sier man "12th grade" på norsk?

It's not, and both languages have an equal amount of dumb spellings.

tolvteklasse

VK1

"tållte klasse"

andre videregåendes

VG2.

Bilde relatert, det er klassen min fra VG2.

En sort og sint og farlig mann

deg overst til venstre eller?

TÅTEFLASKE

Det vil jeg ikke bekrefte, men heller ikke avkrefte.

korrekt

Noen som har peiling på PC? Kjopte meg et radeon RX 480 for å oppgradere den gamle 5700 series. Men fant ut nå etter å ha åpnet pakken at RX bare har HDMI ports, noe skjermen ikke har. Er plass til begge kortene i pc'n så lurer på om jeg kan nytte 5700 sånn at jeg kan bruke skjermen, samt RX til spill?

>imot et fritt marked
hva faen. prǿv å overbevise meg om at å innfǿre reguleringer og restriksjoner på markedet er en god idé som vil ha positive fǿlger.

frie markeder er grunnen til at den vestlige verden er så utviklet og velstående som den er. frie markeder er grunnen til at du skriver på PC-en din akkurat nå.

hva faen. klassen min hadde 28 elever

Vi var 23, men delt på midten i realfag og samfunnsfag.

og basert på hvor autistiske alle ser ut regner jeg med at det der er realfag klassen?

Hoggorm?

Det går ikke. Kjǿp en konverter for kabelen, eller bytt skjerm.

Det var realfagsklassen (ikke realfag klassen), men jeg vil ikke påstå at noen av oss var spesielt autistiske. Ser det virkelig sånn ut?

>Er plass til begge kortene i pc'n så lurer på om jeg kan nytte 5700 sånn at jeg kan bruke skjermen, samt RX til spill?
Niks.

Ny skjerm eller VGA-HDMI-overgang.

>Ser det virkelig sånn ut?
ja

Jepp, Hoggorm.

>VGA
Jeg håper virkelig skjermen hans har DVI i det minste, ellers så må den være utrolig gammel.

Okei, du har avslort oss. Vi er Sjakkanon, Liberalistanon, Fiskehanskeanon og Espen, med syv håndballjv-er i midten.

Her må du nok forklare humoren.

Hva med de tre andre guttene?

DVI ja, sånn som er lengre enn VGA om jeg forstår ting rett. Er en flatskjerm som ikke er alt for mange år gammel

kjeks

>kjopte en sekspakning pils og big one pepperoni på butikken
>jyplingen i kassa: "99 kroner"
Fin start på helgen.

det var vel i overkant billig. slått feil da?