/Norgetråden/

Svenske flagg uǿnsket-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YJPgoOCOBFg
youtu.be/qdBJ1X33rXM
youtube.com/watch?v=I0EWEbItLp0
youtube.com/watch?v=tIhAYw5jug4
twitter.com/SFWRedditGifs

forste for fjern kvinners stemmerett

andre for okning

Noen som sitter på noe gront i Trondheim?

Helvetes amoralsk svineri.
Slett dette.

Sitter på en bombe
Mens jeg venter
Og håper ingen ringer på

dette er den beste utgaven

Hva er det du synes er amoralsk?

Noe andre her som spiser Grandiosa fullgod?
Skal være en sunn ferdigpizza. Smaker helt greit også.

Hvor er det butthurt nordmann som poster det foto med det "Does your college have stupid traditions?" tråd?

Gjor krav på din sotpai for noen andre gjor det.

Mennesker redusert til kåte dyr. Sex kun som en måte for å oppnå noen minutters nytelse. Skitne folk som hiver sin verdighet og bevissthet over bord for ren villskap.
Det er kvalmende.
Skaper hjernelose konsumenter som kun bryr seg om det neste kicket, men som ikke har noe som helst verdifullt i sitt liv, ikke familie, eller nasjon eller religion.

Jöss, har vi en reduksjonist i tråden? Gud så fascinerende.

Jeg hadde rent GLEMT at alle samfunnsprosesser, sosiale normer og kulturelle memer kan forklares med enkle grep og halvannen setning i forbifarten. Aj aj, for et feilsteg av meg.

youtube.com/watch?v=YJPgoOCOBFg

>memer
Det her ikke det her i gården, ungtass.

...

Had been in Oslo a couple of months ago and Oslo City was FULL of Pakis and North Africans.. I mean like FULL. You couldn't see a single Norwegian. I have never seen anything like that.. and that's rich coming from a German.. Man.. Even Berlin is heaven compared to Oslo

There's a reason only trash humans live in Oslo.

Reduksjonisme har ingenting med dette å gjore, ei heller provde jeg å forklare "samfunnsprosesser, sosiale normer og kulturelle memer" med "enkle grep og halvannen setning i forbifarten".

Antakeligvis tolket du mer ut av kommentaren min enn den faktisk innebar.

Jeg syntes kun at det er noe alvorlig galt når man prover å framstille sex som like lettsinnet og konsekvenslost som et håndtrykk.

I mean youre not wrong but
>Even Berlin is heaven compared to Oslo
Les not push it

You think I'm kidding? I'm dead serious.

Jo, du gjorde disse tingene. Jeg vet ikke hvordan noen kan mene at lærere skal ha lavere karakterkrav når de ikke klarer å produsere bedre leseforståelse enn dette.

Herregud, å være deg må oppleves vanvittig ukomplisert.

I'm so tired of this meme.

Noen som har lagret Oslowebmene?

>Jeg syntes det er fint at kjæresten min hadde seg med halve byen for meg. Mer erfaring som kommer meg til nytte! xD

>t. Sami Khan
I've seen it with my own eyes you faggot.. and even Norwegians in this thread admit that Oslo is absolute trash.

Du kan jo velge de som ikke oppforer seg som absolutte horer da.

Det er ikke slik at noen arresterer deg for dobbeltmoral om du vil ha en jente som ikke vokste opp med selvtillitsproblemer...

>anklager noen for reduksjonisme, og peker på hvor intellektuelt lettvekter det er
>svarer med personangrep tilbake
Verken du eller han har særlig mye selvinnsikt.

>1 gazillion refugees
Berlin is alot worse

>Svenske flagg uǿnsket
brevar bara för att vara en marodör favä

Mer ufine karakteristikker enn personangrep. Du har åpenbart dårlig leseforståelse, dette er synlig for alle og enhver. At du opplever ditt eget liv som ukomplisert jamfor mitt liv (som er eneste referanse jeg strengt tatt kan bruke) er en antakelse. Og heller ikke noe som (av friske individer) vil tolkes til å være et angrep på noe annet enn den lille bobla du lever i til daglig.

No, it is not. Even though Berlin is by far the shittiest city and full of immigrants, it's by far not as bad as Oslo. BY FAR

>Anklager noen for dårlig leseforståelse
>ser ikke "Verken du eller han har særlig mye selvinnsikt."

Spiller ikke jug-i-ho

Morsomt at du anklager folk i hytt og pine for å ha dårlig leseforståelse når du ikke klarer å forstå at "verken du eller han" betyr at jeg er en tredjepart.

Allment akseptert horing rundt har ikke noe lang og dyp tradisjon i norsk kultur. Det brukte å bli sett ned på for feminismen kom.
Ser ikke hvorfor du blir så opphissa.
Er du en numale?

Nei, men seriost, Grandiosa Fullgod. Det er et helt greit sunt middags måltid det altså?

jeg vil trene og få store muskler

/katja/ /tania/ /kiira/ /fingol/

Ikke han, men jeg synes du bor henge deg. Det brevet oste arroganse i lang vei. Jeg kan bare se for meg det selvgode gliset ditt mens du trykket enter.

Sad. Only solution is to start sending them back.
Multiculturalism was a bad idea from the start, Islam couldn't work in a western nation, we should have known better, but late is better than never and you guys have to go back.

De som ikke liker "horingen" er alltid de som ikke får seg noe.

>antyder at de ikke odelegger samfunnet med vilje med multikulturalisme for å herske over ruinene

Dricka mjölk.

Brev fjellandskap, gutta.

Sant. Coudenhove-Kalergi var en av de viktigste folkene bak EU, og hans tanker har spilt en veldig stor rolle for dagens elite.

youtu.be/qdBJ1X33rXM

Gråte sammen gutter?

...

hva tenker tråden om sorkorea?

Dette fåvæ.

>folk har sex og det er ikke greit!

Det blir litt for dumt å tro at alle for i tida bare gifta seg, pulte kun kona si og kun for å få barn. Mennesker har alltid vært horer og horebukker.

Og dette kommer fra en fyr som selv ikke får seg noe

>Hva er moderasjon?

Forventer du at jeg skal gi et seriost svar til en stråmann?

>folk har for mye sex wææææ

Hvem er du til å bestemme hvor mye sex folk har eller ikke? Du kan enten leve i et seksuelt frigjort samfunn, eller du kan leve i en verden hvor du ikke kan si "pule" på TV.

La nå folk pule, herregud.

Det er dessuten utrolig betahann å uroe seg over at jenter har sex med "halve byen" som gjor. Det lyser usikkerhet på egne ferdigheter lang vei.

...

Bra folk, hardtarbeidende og intelligent. Er også veldig rasistiske og konservative, så det landet vil ihvertfall ikke falle til de barbariske hordene. Har dog et inntrykk av at samfunnet deres er litt for materialistisk og stresset, og K-pop er i hvertfall motbydelig.
Likte A tale of Two sisters, og den filmen med han på oya og hun Naut sotpaien. Likte ikke Oldboy så godt da. Flere har jeg ikke sett.

...

Erru på Vidda kompiz?

...

Jeg ble litt glad når jeg så John Denver referansen i filnavnet, men så ble gleden til aske.

>Det lyser usikkerhet på egne ferdigheter lang vei.
Dette fåvæ. De mest selvsikre og alfa menn, noyer seg da ikke med å akseptere at deres kjærester/koner er godt seksuelt erfaren for forholdet begynner, men oppmuntrer også dama til å fortsette med dette. De mest dominante menn lar sine kvinner ha sex med hvem som helst, når som helst, fordi de er selvsikre nok til ikke å fole seg truet.

John Denver er ikke så verst.

>polse for mamma barbro

Ett av de bedre innslagene i trådens historie fåvæ

Slutt å projisere hanreieriet ditt på meg.

>hun har pult halve byen
>halve byen, men ikke meg :((((

Bare gå ut av huset og bli sugd som alle andre.

Ser filnavnet ut som om jeg er på vidda? Og tror du det er mobildekning langt oppå vestvidda?

Fikk desverre ikke med meg den.
Hva var det?

Hvor kan man kjope et sug?

frekt fåvæ

Henger meg gutta.

Var dekning der når jeg var der sist.

Reis til helvete, bokstavelig talt.

>Finn en park i Oslo
>Finn en negresse
>50kr

Ordene i artikkelen bildet er fra, noe om at "mamma Barbro serverer polsegryte", ble gjort om til bilde relatert.

Han har bare en laverestående mobiloperator.

>2016
>ikke ha dekning på fjellet

Nå må dere legge dere

se

Du også, Tormod.

Gutta i morgen blir det pizza gutta
Gutta dr ötker mozzarella gutta
Gutta kan ikke sove gutta
Gutta blir skole i vinter gutta
Gutta nautlivet er over snart gutta

Skole... i vinter?

Hm? Jepp

Begynner forste semester i svenske skolen om vinteren?

""""""""Svensk velferdsmodel""""""""

Det er ikke uni, jeg droppa ur high school og må fikse det nå först fåvæ

lol

Australia ? Why do you watch this thread

Ah. Mangler du hele år, eller bare noen fag?

I don't know. You seem like nice people

Nei jeg savner ikke mye, har et möte i morgen da jeg får vite hva jeg må gjöre og hvordan det ser ut osv. Håper på distans med fine penger :)

Lykke til! Ble nettopp ferdig med den slags selv.

Was this you?

No

Det blir bra, lengter faktisk. Man må gjöre noe liksom.

>dfn ingen jv
youtube.com/watch?v=I0EWEbItLp0

får vel ǿnske deg lykke til svenne.

Jeg skulle onske jeg hadde en kjæreste.

youtube.com/watch?v=tIhAYw5jug4

Fy faen, Varg.
Les de kommentarene hans, han er bokstavelig talt 15 år i hodet.

Han er klin kokka. Faktisk mer enn Ribba og det er litt av en prestasjon.

Ha! Takk Berganon. Man kan ikke naute for alltid vet du. God natt.

>Well, I am not open-minded. I am close-minded to everything that is degenerate, destructive, disruptive and just fucking stupid -- like taking drugs for other than medicinal purposes.

Tolerance is the virtue of people with no virtues.

This is my channel. If you want to talk about your shit habits or your shit interest in drugs, go elsewhere.

Kek Varg er sint.

Har Varg mye penger?

Viser jo at rehabiliteringen i norske fengsler fungerer. Han gikk fra å være en kantete morder og kirkebrenner til å bli en fredelig mann som legger ut videoer på joderoret.