Nieuw Byzantium editie
Welkom: Mensen en de meeste dieren
Niet welkom: Turken
Nieuw Byzantium editie
Welkom: Mensen en de meeste dieren
Niet welkom: Turken
Eerste voor protozoa
Roda Kerkrade
gisteren in de winkel keek een homo in de supermarkt mij raar aan met zo'n blik alsof hij de kleren die ik aan had niet mooi vond. Ik ga me toch godverdomme niet helemaal mooi opmaken als ik naar de Lidl ga? stomme flikkers.
Sterf ik dan ook?
Ik hou echt van deze editie
Een fijne dag verder
It's like you're speaking english but for drunken anglos
...
Ik ga zo naar de tandarts.
heb je wel geflost en je tanden gepoetst?
Dat ga ik nu doen.
ik doe het altijd extra goed een week van tevoren en dan vind de tandarts het altijd wel goed. De rest van de tijd poets ik mijn tanden een keer per dag.
>22 graden om 9 uur in de ochtend
in before that one one faggot posts anna koshmal webm
GF sent me THIS WTF
ja goedemorgen of zo
kanker wegwerkers, sterven moeten ze
>that will never be a thing again
JUST
ewa bruuders
Nog altijd niet zo irritant als volk dat tegen fietsen aan gaat trappen als je probeert te slapen.
Ewa broer, hoe gaat ie kill
het is kankerwarm
Kanker Dutch.
Lekker toch, ga ff beetje naar buiten user.
kanker duç sik oç piç amk
Hallo, mag ik één döner aub?
ik hou niet van zweten
(you)
ben anne sikmek
Sikterlan amanagodium, SIKTIR GIT LANNNNNNNNNN
doesn't make any sense roachbro. Cerefcis
het is nu al 27 graden hier ik zit thuis ik zweet me dood alle ramen staan open help wat doe
>Sikterlan amanagodium
Haha that's really cute user
Thank you for providing entertainment in my city.
youtu.be
I hope that I'll be able to see the next protest live so I can see Turks get beaten up.
>ramen openzetten
Dommerik, je had je ramen en gordijnen moeten toehouden.
maar dan komt er geen frisse lucht binnen
ik heb ook geen gordijnen dus het is net als een broeikas hierbinnen
Hoe vaak gaan Nederdraaders naar de tandarts? Ik ga er alleen alle 2-4 jaren.
hello yes hello
If I move to the Netherlands without any qualification or knowing the language can I get a job?
Or should I just go to the UK?
ik ga twee keer per jaar en mijn moeder drie keer om haar tanden schoon te maken.
There are many international companies here you can probably work at without speaking a word of Dutch. They also sell ouzo in shops and souvlaki in restaurants here so you don't have to miss that.
Een broodje gyros aub
hmm broodje doner of een broodje gyros
wie van jullie is goedkoper
souvlaki > gyros
waarom zijn er geen griekse snackbars
Omdat de Turken snackbars hebben en Grieken willen niet als Turken zijn dus openen ze liever restaurants.
De Griekse snackbar bij mij wordt uitgebaat door een Bulgaar.
Ik vind het grappig dat turken eigenlijk gewoon grieken zijn maar dan een soort beta versie; onafgemaakt met heel veel fouten
T's weer vorbij die mooie zommer?
Ik heb vakantie in september hihi.
Hier niet, het word 30 graden vandaag.
maandag word het lekker weer maar dan moet ik werken :(
>rotterdam
fawaka mattie
/kralingen/ hier?
Overschie oetz
tokkiebuurt oetz
>vakantie in september
waarvoor?
eh jammer
Alleen sommige delen. Ik woon in het goeie gedeelte.
eigenlijk zijn grieken een betere turken versie
ze hebben gewoon veel ottomaanse invloeden gekregen toen ze onder het rijk behoorden
>dvw ik straks naar buiten moet
Een keer in mei/juni en een keer in september. Voelt goed man.
GEWOON
Zonder een oordeel te maken over welke groep 'beter' is wil ik toch dit plaatje dat ik snel gevonden heb even kwijt. Zie dat ze redelijk ver weg staan van de Turkse volkeren.
>eigenlijk zijn grieken een betere turken versie
zo werkt het niet omdat turken gemiddeld een mix zijn van de oorspronkelijke bevolking met een klein beetje turks dna(wat uit mongolie komt ongv.)
1 dna test zal dus niet zo heel veel uitmaken omdat het zo divers is. Het ligt aan vanwaar je je sample pakt
op vakantie?
in 2012 was het wel heet ja
ik heb het niet over genetische invloeden
die sjinees op de hoek spreekt toch ook nederlands door nederlandse invloeden?
...
nu.nl
gelukkig maar dat ik jullie heb
Dat is niet 2012 oetz, dat krijg je letterlijk als je "weer" intypt.
>sample
Randstad.png
maar, ik heb het nog een keer niet over genetische invloeden
die grieken hebben voor iets van 300 jaar onder ottomaanse rijk geleefd, natuurlijk krijg je dan wel invloeden van cultuur binnen
waar heb je het wel over
misschien omdat het alWEER zo heet is
dan komt er iets uit 2012 om mee te vergelijken
...
culturele invloeden van turken op griekenland onder ottomaanse tijden
In 1453 viel Constantinopel in handen van de Turken; de Balkanlanden waren toen al grotendeels in hun handen en ook Griekenland lag open. In 1456 veroverden ze Athene en een groot deel van het Griekse vasteland. Een aantal eilanden kwam later aan de beurt, Rodos pas in 1523, Kreta in 1669. Venetië heeft lang stand gehouden, Korfoe zelfs tot 1797.
........
In 1827 keerden de kansen: Rusland, Frankrijk en Engeland grepen in. Hun vloot bracht de Turks-Egyptische de nederlaag toe in de Zeeslag bij Navarino, op de westkust van de Pelopónnesos ten noorden van Pylos. De Turken werden verdreven uit de Pelopónnesos en Midden-Griekenland. Dit bevrijde gebied werd een republiek met Ioannis Kapodístrias als president.
hihi
Vinden jullie het ook niet achterbaks dat Turkije een Russisch vliegtuig neerhaalt dat 16 seconden over haar grondgebied vliegt terwijl Turkije nu zelf tanks op Syrisch grondgebied heeft? Wat als een helikopter van de Syrische luchtmacht voorbijkomt, wat dan?
we mogen de Turken nooit vergeven. Ik wed dat ze een paar van mijn Griekse voorouders hebben vermoord.
>bloedlevels
>fibrinogeenlevels
Ik ga even het woord "gehalte" doorhalen in mijn woordenboek.
turken hadden helemaal geen cultuur ze namen gewoon griekse cultuur over met wat moslim dingen
Niet te vergeten dat de sultans of hoe je ze ook noemt ook zelf grieks waren
Ik geef geen kanker om woestijn negers. Ze mogen allemaal dood.
racist
>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken
En dan?
Wat is een ras?
is hun taal dan gebaseerd op een griekese taal?
ik wil bewijs zien
ik citeerde een verbinding, nu jij
>dvw wel super lief en schattig knuffelmartertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt
ik moet nu gaan ik kom er later op terug
dat is goed, ik moet zo ook gaan
tot later!
Ja, maar door achterbaks te zijn hou je dingen overeind in de zandbak.
Misschien wordt die neergeschoten, maar ik denk dat het niet zo snel gebeurd.
geef mij redenen waarom ik niet op VNL moet stemmen.
>Nederlandse televisie
je bent homo als je dat doet
veel mensen vinden dat, je mag niet meer voetballen als je homo bent
je wilt toch niet buitengesloten worden?
Weggegooide stem oetz
Afschaffen van de zorgtoeslag schijnt in /neder/ nogal een argument tegen te zijn.
>Wij vinden dat in Nederland iedereen moet kunnen kiezen wat'ie aan wil.
Want je kiest ervoor om in compleet ingepakt met 30 graden op het strand te zijn.
Wie kijkt die propaganda nog? Ik ken niemand die nog tv kijkt. Ouwe mensen kijken die stront.
die communisten krijgen veel teveel aandacht.
>waah waah mensen praten over dingen die ik niet leuk vind :((((
Hoeveel mensen kijken niet tv omdat ze het gewend zijn en omdat de luie stoel op dat ding gericht staat? Maar ja, zoveel van de Nederlandse TV is complete bagger. Voor dingen als Pauw betaal je trouwens dubbel: een keer via je kabelaanbieder, nog een keer via de belasting.
PVDA heeft dit land echt bewust kapot gemaakt. Zeker voor de arbeider.
maar ik ben al homo en ik hou niet zo van voetbal. Toen ik handbal keek met de olympische spelen vond ik dat spannender eigenlijk.
Het is misschien niet zo'n grote partij maar ik krijg de indruk dat het wel een serieuze partij is met standpunten die mij aanspreken. Volgens mij is het een soort PVV maar dan zonder dat het een miempartij is.
Daar heb ik over nagedacht en toen bedacht ik me, de verkiezingen zijn volgend jaar pas en het doorvoeren van dat soort veranderingen duurt altijd erg lang in dit land dus dan zal ik vast wel al afgestudeerd zijn en werk hebben en heb ik die hele zorgtoeslag niet meer nodig.
Als een programma een miljoen kijkers heeft is het groot nieuws.Maar we zijn met 17 miljoen.
Aesthetic
Wat is aan de hand dan ze bespreken gewoon een onderwerp? Ik snap die constante alt-rechtse kontpijn echt niet.
...