/mämmi/

raivohetero painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YQZjbKNBaSo
tekniikkatalous.fi/tiede/suomalaiset-eivat-ole-geeniperimaltaan-eurooppalaisia-6574887
youtube.com/watch?v=8Zry4gUhmXI
youtube.com/watch?v=nPr-fGm8l9k
twitter.com/NSFWRedditVideo

onks tää joku ryssä

...

/katja/

Oispa tydydydy

Dia daoibh a chairde idirnáisiúnta!

OP

Oispa

Lähtiskö lenkille vai paskapostaisko koko illan vaan taas. Lisätietoja: oon läskisamikasa.

Paskapostaa, ota olut kaveriks.

youtube.com/watch?v=YQZjbKNBaSo

En uskalla olutta, pitää aamulla mennä taas TÖI HI.

ite aattelin paskapostata ja juoda kaljaa

Multa tuli aivan kaamea lasti spermaa

Kaikkee sitä tulee kännissä tilattua

tekniikkatalous.fi/tiede/suomalaiset-eivat-ole-geeniperimaltaan-eurooppalaisia-6574887

>stk kun suomalaiset eivät ole valkoista herrakansaa

ole ylpeä juuristasi

tarkoititko että ovat ainoita jotka ovat

Why you don't talk to each other in public?

mitä jos ei ole itsellä korkia poskipäitä ja silmät ovat normaalit? vanhemmat, isovanhemmat ja heidänkin vanhemmat olivat vielä kotoisin suomesta. enkö ole supisuomalainen?

why should we talk to strangers at bus stop?

It's a bus stop? Oh, my eyesight getting worse and worse these days

siel on jossain välissä jotakuta cuckoldattu ja päässy ruottalaista verta mukaan

>stk äidin isovanhemmat ruottalaisia

Do people in other countries really talk to complete strangers?

I thought that people in the 1 world countries usually have small talk at bus stop.

You are an idiot

Tulin just lenkiltä.

Ite koitin joskus tota ja paskoin nilkkani kolmannella viikolla. Mulla oli BMI sillo 23 niin ei sen kai läskistä ois pitäny johtua.

lol jäbä ei osaa juosta :DDDDDDDD

sulla oli peruskunto vaan niin paska, että olisi pitänyt alottaa vähän kevyemmin ja venytellä enemmän jne.
noin sitä käy kaikille sameille armeijassa

Third world people have all kinds of fantasies.

Miks tänne internationaaliin on nyt viimeaikoina eksynyt niin herkkähipiäisiä suomiuushomoja? Heti ollaan peppukipeänä valittamassa kaikesta kun vähänkään kalikka kolohtaa. Opettelisivat nauramaan mukana.

Ei mulla peruskunnossa kai mitään vikaa ois pitäny, kun kuitenkin aktiivisesti uin sillon. Nilkois on aina ollu kyl ongelmia.

Olen alkoholin vaikutuksen alaisena.

any finns here? I want to kick your ass

>sad frog posting homosexual

Holy fuck we hit jackpot. Do you also vape?

Älä vastaa mohammedille

jag söker krieg inte
förlot men go ut

Not gay, and I do not vape.

Thank you binland, you have been a great audience

>Not gay
Get out

Go away FAG this thread is for patriotic defenders of our fatherland who like anime.

I'm here already.

I liked the girl more.

You really think you could kick my ass? You got any idea how many UFC matches I've watched/analyzed?

I will liberate you.

Meet me in haparanda in 25 minutes

greatest ally

kukaan tyhmä ei ymmärrä miks Kiina on maailman kaunein ja paras maa. te ymmärrätte koska olette fiksuja. :3

mikään maa jossa on yli miljardi asukasta ei voi olla kaunis. se on fakta

kertokaas joku hyvä peli mitä voi pelata rauhassa lauantaina samalla kun juo kaliaa

age of empires 2

TappoLattia 2

heroes of might and magic 3

mongolicos

No mans sky

...

pip, hehe :-D tajuujat tajuu

KIMILLÄ ON SUURI KYRPÄ

Aikalailla kaikki Telltalen pelit, kuten Wolf Among Us, Game of Thrones ja Walking Dead ovat yksinkertaisia, kivoja ja toimivat parhaiten humalassa, kun päätöksenteko lähtee luonnostaan ja peliin on kivempi eläytyä.

Yksin vai moninpeli? Sano joku peli josta olet aiemmin tykännyt.

Näillä lähtötiedoilla sanosin että minecraft ja menet vielä jollekkin ADHD jonne serverille jossa on lentäviä virtahepoja ja lasermiekkoja.

no knives, ok?

homo

>2017 -1
>Ei tunnista taniaa
Vittu uushomonormot pois minun mämmistä REEEEEEEEEEEEEEEE

yleensä mä tykkään stragedia peleistä ja kilpailullisista moninpeleistä, mutta nyt haen jotain semmoista peliä mitä voisi pelata vaan rennosti

tää

>kilpailullisista moninpeleistä
Ai oot homo?

Moi!

tere

>maot

Tänään nopeutin tuplaresoluutioista minimaprenderöintiä noin 5000 sykliä, mm. manuaalisesti unrollaamalla sisäisintä looppia ja puolittamalla osoitintaulukon. Sprite inlainaus auttoi myös.

Mites te, mitä saitte aikaan?

pelasin vähän tietsikkaa (uus deus ex)

huutista nörtille

Hain disneyn leffaan kuulovammaistekstit opensubtitles-palvelusta.

Tein rakennus hommia. Sitten kävin kotona syömässä ja sitten tulin kotiin ja istuin tieto koneella ja tein ruokaa hah ja sit kävin tossa salillaki heh ja sit oon tässä ja aattelin polttaa huumeen ja satana huomenna taas töihi voi perkele sentää-

tere, kus likööri?

kaljaa oon juonu

kuunnellut suomirokkia ja kattonut striimejä mut lähinnä kaljaa

perse
muna

uus dude sex on ihan jees
mutta non-lethal on aivan liian hyvä, ei oo mitään järkee ampua sakkia kun nukutusnuolet ja lamautin toimii paremmin/tehokkaammin

maot kortsus

Kumpi?

...

If the meaning of every word in Finnish changes according to how you pronounce it how do you guys tell what each word means when its written down?

>how you pronounce it

No nigger. Only the context the word is used in.

Enemmän mua huolestuttaa toi lavastajalt

Voittaakohan tumppi?

Ei

>If the meaning of every word in Finnish changes according to how you pronounce it
we don't pronounce words differently you silly casablanca

Toivon että joo, mutta epäilen että ei.

toivottavasti

Ei.

How the hell can you confuse Finnish with some tonal language?

...

Onpas kyllä paska kuva. Minkä medioiden mukaan? Mistä tapahtumista?

Ei nyt mikään yllätys, että arabien tasolla olevat vihaiset neitsyet lankeavat mihin tahansa paskaan, mutta tuo kuva ei kerro mistään.

youtube.com/watch?v=8Zry4gUhmXI

mitä mieltä homot

lol

Minä ei juoda paha pullon henki Allah kielsi

Suomalaiset eivät olleet muinaisia kuninkaita, kainuumaa ei levinnyt syvälle svealandiin.

>No nigger.
Rude
>Only the context the word is used in.
Understood

:3

The reason I thought so is this
youtube.com/watch?v=nPr-fGm8l9k
She said that if you pronounce the word kuusi differently it changes meaning to piss

Thanks for the answers

Its kusi not kuusi if you are talking about piss