/norgetråden/

Natt-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

rb.no/nyheter/kriminalitet/nedre-romerike-tingrett/domt-til-ni-ars-fengsel-for-135-voldtekter-pa-nett/s/5-43-234577
youtube.com/watch?v=ocZK5DHzkh4
youtube.com/watch?v=kw7dMSTAb8Y
youtube.com/watch?v=9vSpgfZeuMA
youtube.com/watch?v=QCn0ptz8xMY
kissanime.to/Anime/Rainbow-Nisha-Rokubou-no-Shichinin
hummingbird.me/users/Callisto/library
twitter.com/NSFWRedditGif

Gondola or anime?

>Liten stein

BERGENAUTISTEN IKKE VELKOMMEN

UT MED DEG

Gondola fåvæ

Gir vi opp så lett gutta?

What's the point of this gay general?

Thou shall keep your mouth you filthy wetback, does the cartel allow you internet access?

slemming :(

Kom deg ut taco

Que?

Legger meg gutta, god natt.

Artig mens det varte.

...

kringle

rb.no/nyheter/kriminalitet/nedre-romerike-tingrett/domt-til-ni-ars-fengsel-for-135-voldtekter-pa-nett/s/5-43-234577

Hvor er nordmannen sem snakker islendsk?

Ég óska mér að þú verðir vinurinn minn, góður Norðmaður. Viltu það? Ég er ekki api. Er mjög hvítur. Talaðu við mig.

:(

ekki þín api ?

Hvernig finnst þér benda við orðið vinir ?

Hvað? Ertu að nota þýðanda?

Auðveldara en fyrr. Nú er það létt. Ertu hann?

Ég nota Google translate að sjálfsögðu , enginn getur lesið eða skrifað þetta hideous tungumál . Nú er ég að fara að sofa

Hva faen er voldtekt på nett?

At du sier til ei jente at hun er pen og hun ikke liker det.

Les

Hvor mye islam er det i DITT fylke? Du finner dette på Wikipedia sine fylkesider.

youtube.com/watch?v=ocZK5DHzkh4

...

Nettopp pult jv'en i to timer, så nå er det nesten på tide å legge seg.

Natta gutta

Ble det to timer anime i kveld? Faen, ålreit, god natt a

Hæ.

t. norrǿntanon

Liker hvordan du signa brevet med deg selv, som om det gir deg mer kredibilitet

t. sverigeanon

Han etterlyste en veldig spesifikk user. Da er det jo greit å dele hvem jeg er, for å unngå forvirring.

norronanon har masser av kredibilitet. Heng deg, kreftsvenske.

Megmeger og all politisk subjektivitet til sides. Er Varg gal?

Absolutt.

Liker stemmen hans, koselig å höre på

youtube.com/watch?v=kw7dMSTAb8Y

hundre prosent.

>dfn du ikke bor på en gård med din jv

dult for fransk

youtube.com/watch?v=9vSpgfZeuMA

>en homo som blackmailer gutter ned i 12-årsalderen til å gi ham camshow
Minn meg på hvorfor jeg skal synes synd på denne fyren?

Det er vel det at de kaller det "voldtekt på nett" som er problemet når det er utpressing det er snakk om. De bare finner på begreper som ikke gir mening for å virke "aktuelle".

Jeg har ikke noe brod igjen gutta.. dama var hjemme i hele går mens jeg var på jobb uten å dra på butikken.. dette er frokosten min

Grei frokost det der da. Litt uten om det vanlige for en frokost, så det er jo litt staselig.

tissa på meg i natt gutta

I "hvis lyset tar oss" så sitter han jo og ler når han forteller om Aarseth drapet, så han er nok ikke så stabil, nei.

Det kan jo like gjerne være en "coping mechanism" Varg har tilegna seg. Så lenge han alltid har det på avstand, kan le av det eller si at Aarseth fortjente det så slipper han å ta inn over seg hva han faktisk har gjort.

This gay general barely works from yesterday kek

"Mitt liv var ikke i direkte fare etter at jeg fulgte etter ham ut i gangen, men indirekte var det i fare, som ovenfor forklart, og dermed mener jeg at det var et drap i selvforsvar! Det var overhodet ikke planlagt, for uannsett om vi planla å drepe ham eller ikke, så ble jo aldri noen plan satt til livs.

Det var et såkalt forsettelig drap med strafferamme fra 6 til 12 år. Hadde det vært opp til meg, skulle jeg fått belǿnning for å drepe dette avskummet, ikke straff! Jǿde-systemet derimot, så en mulighet til å få to fluer i en smekk; den motbydelige kommunistiske halv-samen drept og det hedenske "Nazi-svinet" fengslet på livstid!

Jeg forstår de egentlig godt, for med sterke stolte hedninger der ute i det fri vil vi være en trussel mot jǿde-systemet, og jo flere vi er jo stǿrre trussel er vi."

>coping mechanism
Hvorfor valgte du å skrive "mestringsresponser" på engelsk?

Fordi jeg synes mestring er feil ord å bruke i dette tilfellet, å forsoke å takle å være en morder er ikke noe man mestrer, men man håndterer.

>Jǿde-systemet (kildehenvisning mangler)

Men det betyr det samme på norsk som det gjor på engelsk, det er faktisk det eksakt samme. Hvis det var galt å skrive det på norsk, var det også galt å skrive det på engelsk. Nå synes jeg du skal be tråden om unnskyldning.

Grunnskolen er et niårig hjernevaskingsmaskineri hvor barn, fargerike, strålende av livsglede og fantasi, blir stappet inn for å ǿdelegges til å passe i et gjennomfǿrt perverst og sykt jǿde-samfunn! Når Pink Floyd synger "just another brick in the wall" glemmer de et ord. De burde sunget "just another brick in the jewish wall"!

Jeg synes du kan knulle deg selv.

Ro ned, Varg. Kan du ikke heller fortelle meg om +2 sverdet ditt?

Det kan det godt være, men det i seg selv er jo tegn på mental ustabilitet.

>+2 sverdet
Oj! Hvor loota han det?

Gutta
>Ingen JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

>dfn jeg må legge meg uten JV hver dag

>ingen Varg til å trene for rasekrigen sammen

>dfn jeg ikke har klær for rasekrigen

kjent den fölelsen i alt for mange år

Ingen jv til å være store skeia.

Hva skal vi gjore?
Vi triste få

>21059kr i lonn etter husleie
Ha.. HAHAHAH! JEG ELSKER ARBEID

Jobb?

Hva tenker folket om homofile?

Degenerert

Får meg ikke til å tenke så mye fåvæ.

>Thou shall keep your mouth
Trodde virkelig ikke jeg kom til å se noen med så bedriten engelsk i norgetråden
Denne fyren henger sansynligvis ikke utenfor vår tråd, så hvordan fikk han vite om oss?

Personlig vet jeg ikke så masse om ham, men han er veldig opptatt av sin egen versjon av forskjellige kulturer, noe som blir veldig uvitenskapelig.
Jeg kan ikke personlig gå så langt som "gal", men han er nok ikke så smart som han tror han er.


Godt å vite at noen av oss har kommet seg ut av nauteriet

youtube.com/watch?v=QCn0ptz8xMY

Tommy Robinson er i fyr og flammer her. Aldri hort noen oppsummere det så noyaktig og enkelt.

Men nei, Breivik likte han så da kan ikke jeg like han.

Stikker ned på elvefestivalen og koser meg litt gutta
Dere får kose dere i de kjedelige byene deres LOL

>han er veldig opptatt av sin egen versjon av forskjellige kulturer
hva mente du med dette?

Han har jo rett. Problemet er at folk som Breivik ödelegger alt når de gjör sånn som de gjör, fordi de fjerner politisk legitimitet for saken ved å knerte uskyldige mennesker.

Gutta hvilken anime bor jeg se?

Det behover nodvendigvis ikke å være noe fra denne sesongen

Har du sett Ettslagsmannen?

Fått med meg den ja

>Brenner kirker fordi de er symboler på undertrykkelse av norrön kultur, selv om de ble bygd på den tiden og kan fortsatt gi en pekepinn hvordan vikingene var
>Roma , verdens sentrum
>>I 2016
Ingen seriös historieforsker vil si seg enig med dette

Jeg var som dere, men har nettopp anskaffet min forste jv. Tro meg, dersom jeg kan klare det kan dere også.

Sett Regnbue?

Veldig "fölesikkebramannen" serie.

Tror ikke det, brev en link om du orker

så nylig Katanagatari, syntes den var veldig bra

kanskje du burde fortelle ka du har sett, kas sjangre du liker osv hvis du vil ha anbefalinger

kissanime.to/Anime/Rainbow-Nisha-Rokubou-no-Shichinin

Alle episodene her.

Takker

Liker det meste, og har heller ikke sett Katanagatari.

hummingbird.me/users/Callisto/library

Fortell oss om hun og hvordan du fant henne

Kan ikke animenormissene få råd fra a, er lei av normisspratet deres nå.

Noen av dere som har dagbladet pluss?

>Han tror jeg gidder å gi penger til sosialdemokratenes propagandamaskin

lål

...

ok forsvarsbudsjettet

Ka faen du vill?

Svenska tjejer>norska jäntor

oke det

gib finnmark back to us you greedy jews

Ja, du kan gjerne beholde Zara Larsson svenne. Det gjör ikke oss noe.

I like Finland

...

>anime

lærer du aldri?

We just gave you a mountain Pekka, what more do you want? Are you sure you want all the Sami scum to move back in?