Sverigetråden - Rem upplagan

...

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1470614388370.webm
i.4cdn.org/wsg/1472154633582.webm
instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?hl=sv
youtube.com/watch?v=rsy8lt6zRuE
otscans.com/foolslide/read/rezero_kara_hajimeru_isekai_seikatsu__daisanshou__truth_of_zero/en/0/5/page/10
svtplay.se/klipp/10054100/akesson-vi-borde-regera-med-m-och-kd
twitter.com/SFWRedditGifs

meme

kloah

lite för störa favö

>jag vill skapa ett land där alla är jämlika
>kommunism
Äh jag fattar inte politik och grejer men är inte jämlikhet typ vad jänkarna snackar om i sin självständighetsförklaring?

som din mage

jag haller med

Det är väl bara några dampisar som inte förstår konceptet att vara lika inför lagen och ha samma skyldigheter/rättigheter.

perfekt

STORA SVARTA

får en verkligen att tängka

Glöm aldrig

k a t j a

i.4cdn.org/wsg/1470614388370.webm

...

>dkn man aldrig kommer att straffknulla henne och fästa en tjuga på hennes gigantiska panna

vem?

>onanerar
>10 min senare blir jag akut kissnödig
varför blir det alltid så?

Sa Jimmie något om muren idag? Hur hög ska den bli? Hur tätt ska vakttornen sitta och kör vi med rakblad på taggtråden?

katja

>fästa en tjuga på hennes gigantiska panna
kvääää den är normal!!!!

Hur får man en sån här fv?

...

>Sa Jimmie något om muren idag?
ingen aning. missade halva talet pga (((tekniska problem))) hos Expressen

jävla amerikansk judemusik

Ser ju ut som den sticker ut som på någon jävla neanderthalare.

Vi har enbart fredliga och jämställda grannländer mellan vilka vi bör fortsätta ha fri rörlighet efter att nuvarande kris ebbat ur.

Gå dit J/N?

PEPE!!!
i.4cdn.org/wsg/1472154633582.webm

...

>"mörka" personlighetsegenskaper
Vad menade man med detta?

t. subsahara afrikan

stad?
och ja gå dit och skrik "Pepe!"

Hoppas på riktigt att Trump bilr USAs nästa president

Hur känns det att tjejen du avgudar tar babbekuk dagligen?

>ett gäng korkade rödvinskommunister till humaniora-akademiker ska sitta på några höga hästar och diskutera med varandra hur det kunde gå så illa att jag, en person som faktiskt studerar något vettigt och är betydligt smartare än dem, kan tycka så fel med utgångspunkt att jag är ett efterblivet offer

Blir avtryckt

Lund och nej det tänker jag inte göra

>tjejen du avgudar
vem?

STÖD TRUMP FÖR FAN FIN FITTA

Finns olika filosofier kring jämlikhet. Man kan tala om lika förutsättningar, där diskriminering på grund av ras eller kön är fel då man skall ha samma möjligheter oavsett ursprung. Detta är den Amerikanerna talar om. Man kan också tala om lika resultat, där diskriminering på grund av ras eller kön är rätt så att till exempel svarta och kvinnor ska få samma positioner och lön som vita män i samhället. Denna sortens jämlikhet är den feminister talar om.

*DIN

Du behövde förmodligen kissa även innan men kåtheten sänker jag-behöver-kissa signalerna.

>avguda hondjur
fnissade till lite favä

Kanske beror det på att folk gillar politiken, vilket ju kan göras på bra och dåliga grunder förstås. Tycker det är knasigt, samma sak var det med SD, en lång rad föraök att förklara värljarnas beteende med hur de inte röstar för sd utan mot annat, det är bara missnöjesröster (dumt koncept favä) istället för något så simpelt som att man gillar deras politik och det de står för rent generellt.

Ingen ifrågasatte att Fi's väljare skulle röstade på dem för att de gillade deras "feministiska" politik. Och det är ju inte så konstigt för vad fan skulle de annars rösta på dem för? Fast jag ska väl inte döma ut det på förhand, även om jac misstänker att en del knas kanske framförs.

...

>stönet

skämskudde favä

>var femte väljare
Snarare så att varenda jävel och hens moster röstar på auktoritära partier, KVÄÄÄÄÄÄÄ.

Jaha men finns det anledning att tro att denna diskriminering för att hjälpa minoriteter är vad Emilia talar om?
Med tanke på hennes uttalanden om hur det är hårt arbete som lönar sig så tror jag inte det.

I will kick your cuck asses dumb swedes

>istället för något så simpelt som att man gillar deras politik och det de står för rent generellt.
dessa människor anser sig vara på den goda sidan av historian. Detta leder till att alla som inte håller med dem uppenbarligen måste vara dumma eller förvirrade.Det är därför pk media i 10år nu förgäves sökt en förklaring för varför folk röstar på partier som SD.
De kan bokstavligen inte fatta varför folk röstar som de gör

Ja

>lägger upp bilder av henne i tråden konstant
>inte avgudning

Tänk om vad vi verkligen behöver för att motverka dekadens och samhällets förfall är lite ofärdsår med katastrofer, svält, 40 grader kallt och epidemier.

...

>economical collapse because of fucking Tulips

mm strax

Aldrig mer kontorstolar med hjul. Får bara en massa jävla stötar hela tiden när jag reser på mig.

Ingen aning om vilken Emilia du talar om.

Nehe skit i det då, det var bara trams från förra tråden ändå.

...

>holland
>slåss
lel

vem är hon?

let's go boys

Holland slåss

...

´men vem fan är detta? Ja jag har sett den där bilden med Mahmoud brevas men har ingen jävla aning om vem hon är och ingen i tråd1 verkar ha henne som en HON så vart fan har du fått detta ifrån?

skulle fattat om du brevade Martina bilden där hon beskriver sin drömkille då flera i tråd1 idoliserar henne

instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?hl=sv
LOL XD

1) Hon är ful.
2) Hon har färgat hår.

Va fan, har ni K-järn i Sverige?

>nuvarande regering beskattar solceller

jag fick dubbletter och sista brevet

Ingen bryr sig

din feta hworwa

youtube.com/watch?v=rsy8lt6zRuE

kvää favä

Umiko best new game

Knappast förvånande. Bland 25-åriga svenska kvinnor som bor med en man lever 1/10 med en utomnordisk man. Män från Mellnöstern är den enskilt största gruppen.

Motsvarande siffra för svenska män är någon procent och då är det europeiska kvinnor. Man kan lugnt påstå att det sker en systemisk marginalisering av svenska män. Den där "brorsan" i videon hade aldrig låtit sin syster gifta sig med en svensk man t.ex.

>Den nya generationens byråkrater tycks mer känslostyrda, i behov av handledning och stödsamtal samt fokuserar mer på det de anser vara "empati" än juridik när de fattar sina beslut.
när lägger vi ner Migrationsverket?

Det var ju någon som brevade samma sak fast tvärt om gällande giftermål häromdagen. Så babbar knullar horiga svenskor och gifter sig sedan med fina mellanösternkvinnor, och svenska män knullar horiga svenskor och gifter sig sen med Asiatiska kvinnor.

Ser ni något mönster eller?

A H A G O N

Mmm svenska kvinnor blir behandlade som de knulldockorna de är

...

>cuckar
överväg självmord

Vad är Gudruns mål egentligen, vad är det som driver henne?

alkohol

REEEEEEEEEEEE

Kandidaternas tal är väldigt nedkortade och förenklade i animen

otscans.com/foolslide/read/rezero_kara_hajimeru_isekai_seikatsu__daisanshou__truth_of_zero/en/0/5/page/10

den vita mannens förfall och

>vad är det som driver henne?
att få en riktig manlig man vilket är varför hon nu propagerar för islamism

Äktenskapsinvandring utgör en marginell andel av alla former av samborelationer i Sverige. Den utgör "tippen" på isberget.

Den enskilt största gruppen av "blandrelationer" är mellan en svensk kvinna och en utomnordisk man född i Sverige. Det är flerfaldigat vanligare att en svensk kvinna lever med en utomnordisk man än att en svensk man lever med en utomnordisk kvinna.

Dock är äktenskapsinvandringen någorlunda jämn fördelad. Kvinnor "importerar" bara aningen fler än män (när justerat för att färre svenska kvinnor är singlar till att börja med får man dock konstatera att svenska singelkvinnor har en högre benägenhet att importera än svenska "singelmän").

AHAGON A CUTE! A CUTE!!
Att kissa inför folk

>omg en chans till publicitet och lite islamiströster? Ja tack, riksdagen här kommer jag!

De män som gifter sig med thaifruar knullar knappast svenska tjejer lol

A O B A

U M I K O

i want to touch a qt swedish butt

Jag ser ingenting där som antyder kommunism heller. Hon säger ju bokstavligen bara att valet borde gå rätt till.

vilken sö po!

12 minuter in
svtplay.se/klipp/10054100/akesson-vi-borde-regera-med-m-och-kd
>"SVERIGEVÄNNNÖR, Stefan är en svikare"

BLÅST

ÅT

HELVETE

draget är ditt Steffe

SOURCE

Det är bara ett jagjag