Sverigetråden - Mjölkupplagan

...

Other urls found in this thread:

status.st/
youtube.com/watch?v=MLZ8Nb9SKnM
expressen.se/nyheter/akesson-ser-inget-positivt-med-eu/
youtube.com/watch?v=1n9nMKZSN2c&feature=youtu.be&t=17s
twitter.com/NSFWRedditImage

/col/

/katja/

who is this

vad menade han med detta?

Jordyn

What does that mean?

elden stiger

>you will never be her friend

>19%
Vilken undersökning är detta från?

jag vet inte hur man pratar med tjejer

see
the fire rises

Har du sett på Stranger Things? Gör som Steve Harrington, han har i min mening ett perfekt "spel".

>dkn man ser ice_poseidon bryta ihop
r1 sorgligt favä, brukar inte ens kolla på strömmar men tycker lite synd om honom

>ey gäri vill du ha qk?

kär i taylor swift

jag på bilden

VEM ÄR DETTA
KATJA VAD

>kär i en kändis som flera hundra tusen också är
cuck

shows the strenght of the Swedish parties based on the 5 opinion polls this month
>(s)
Social Democrats, center-left cucks
>(m)
Moderate Party, center right cuckservatives
>(sd)
Sweden Democrats, litterly nazis
>(v)
Left Party, communist
>(c)
Center Party, farmers party, cucks of a very high level
>(lib)
Liberal Party, socialiberal cucks
>(mp)
Green Party, cuck-party number 1
>(kd)
Christian Democrats, irrelevant
>(öv)
Others

Har du sett hennes nya gravida mage

vad händer?

>Sweden Democrats, litterly nazis
men du

nån som vet vad som är kul i umeå?

sluta vara en ovetande hanrej
status.st/

>Sweden Democrats, litterly nazis
vgh

this is the Sup Forums (mem)opinion

jävligt skoj att hoppa framför tåget :)

va

låt henne var bara!

youtube.com/watch?v=MLZ8Nb9SKnM
Han verkar lida av depression
>dkn allt han säger stämmer in på en själv
>dkn man är en tidsbomb
svettigman.png

>Sweden Democrats, litterly nazis

jag till vänster

...

>som ni kunnat haffa om ni ville
mm hehe

Do guys have a Republican party or even a Libertarian one?

svaraaaaaaaaaaaaaa

j-j-jag till höger! :3

jaha trodde det var lajv.

ja någonting fel är det ju på honom

...

bli ihop med mig?

större chans att ni haffar snygga tjejer i er egen ålder en fucking Laila bagge som ni inte ens borde vilja haffa

bre rolig méms

Varför fortsätter ni breva bilder på svenska tjejer? Går ni aldrig ut och ser vilka de är ihop med? Varför förödmjukar ni er på det här sättet?

Vet någon vilken film det är där en kvinna tar på sig själv på köksgolvet och har en telefon bredvid sig? Kommer ihåg att jag såg den giffen för länge sedan på kanalen.

>Libertarian
not really, some of the right-wing parties are more liberal when it comes to economic issues, but not by alot
>Republican party
Sweden Democrats leader have said that he would rather see Trump as a president than Hillary i think

>bete dig som om du inte bryr dig vad hon tycker om dig
>inte stamma, ögonkontakt, lugnt kroppsspråk, lätt leende (inte för stort)
>mycket humor men dock självsäker humor, inte "dra skämt" som någon clown utan rappa kommentarer, säg saker som är opassande lugnt men ändå så hon förstår att du skojar
>inte jaga efter henne, du kan snacka med henne så länge det underhåller dig sen drar du vidare

Detta kommer ganska naturligt om du faktiskt tror dig vara bättre än henne och verkligen förstår att det finns fler fiskar i havet samt har grundläggande sociala färdigheter och lite karisma/humor. Ett exempel: Igår så hoppade jag in i en konversation där min kompis pratade om hur han varit i Amsterdam och hur absurt det var att se Red Light Districtet och jag påpekade att det finns i Köpenhamn också och han sa typ "verkligen" och jag gav en utförlig beskrivning exakt var man kan hitta det och sa snabbt efter "har jag hört, aldrig varit där" med ett leende och tjejerna började fnissa. Presenterade mig efteråt. Knullade en av dem senare. Det attraktiva var att jag kunde implicera att jag varit och knullat horor utan att bry mig om vad de skulle tycka om det = extremt självsäkert och sexigt, dessutom sa jag det med glimten i ögat så de inte riktigt vet om jag skämtar eller inte vilket skapar intresse.

>>(s)
>>(m)
>>(c)
>>(lib)
>>(mp)
>>(kd)
Liberal democrats
>>(v)
Anti-globalist leftists
>>(sd)
Populist counterjihadists
>>(öv)
Memes

fdåd

TGSNT

There is no such thing, all of the parties that are even remotely relevant (that is to say we're excluding parties that have realistically zero chance of entering parliament) are just different degrees of left.

>t. framtida pappa till elliot rodgers 2

>bokstavligen en avdankad tnat som ni tycker är het när det finns unga spänstiga tjejer i er egen ålder som ni kunnat haffa om ni ville
Vad menade han med detta brev?

Libertarianism is dead here.

KD and SD share to some degree some of the value conservatism of GOP but are not really similar.

>Går ni aldrig ut och ser vilka de är ihop med?
sant, dags att mörda chads så att jag kan få en fv

>en
NS2D snälla

>Sweden Democrats leader have said that he would rather see Trump as a president than Hillary i think
Källa på det?

>>>(v)
>Anti-globalist leftists
vad menade han med detta?

bild relaterad gällande Katja. släpp henne

>nbögen vet inte att 0×10 blir 0

Det är ju sant
V är de enda som står upp mot globalisterna när det väl gäller

Men jag brevar inga svenska kvinnor

expressen.se/nyheter/akesson-ser-inget-positivt-med-eu/

>Efter debatten gav Jimmie Åkessons sitt stöd till affärsmannen Donald Trump, som just nu leder racet till att bli republikanernas presidentkandidat i USA.

>Trump har bland annat använt Sverige som varnande exempel vad gäller invandring.

Var det jag kunde hitta med så snabbt varsel

axel....

Det här är så jävla typiskt nuvarande SvT. Varför jag inte kommer hit längre.
Det fanns en tid då vi var faktiska polare och inte bara dryga as.

>vara en sån här förlorare. Du har inte 0chans pucko

att ni ska släppa gamla tant Laila och försöka med er HON och om inte det funkar så går ni vidare till en annan tjej

Bitchy whiteboy shit TriHard Cx

>axel
>vara emot globalism
hehe mm

>var dig själv, men var någon annan
Läste inte favä häng dig

>står upp mot globalisterna
haha aa
>röstade för Sveriges ny grundlag efter valet 2010 som innebar att Sveriges medlemskap i EU nu står i grundlagen

häng dig hanrej-hannes

Vad har de konkret gjort för att hindra globalismens frammarch?

>Jag håller med Trump om att vi ska minska invandringen, förstärka gränskontrollerna och ha bättre koll på vilka som kommer in i vårt land. Det leder till ett dåligt rykte i utlandet som till exempel i världens främsta stormakt, där man ser på Sverige som ett skämt i hög grad, sa Åkesson.
Är inte direkt samma sak.

Detta.

Var inte alls det jag sa.

>V är de enda som står upp mot globalisterna när det väl gäller
jag kan hålla med om att V historiskt har gjor detta men senaste åren har de ju svikit oss helt. Enda partierna i Europa nuförtiden som kämpar mot EU och globalisterna är Nationalisitska partier.
Vänstern som historiskt ska göra det har kapitulerat

meh
det är ju i princip ett litet "han har rätt"

Och SD röstade för att NATO skulle bygga baser i Sverige medans V röstade emot. Vad är din poäng?
V-ledarens lön är bevis nog för att de tror på sin ideologi till skillnad från de andra partierna

buhuuu. Jag fick krypa några dagar innan jag fick redo på vem hon var. Prova några dagar till nybög

I den frågan ja. Det har definitivt inte samma inebörd som "Jag stödjer Donald Trump". Herrejösses.

>om SD inte är mot globalism så är V det per automatik
mm

Äckliga kappvändare. Fy fan vad jag hatar Åkesson.

omg hej sdhataranon.

sd har inte röstat ja till något med nato men det har folk förklarat hundra gånger så jag orkar inte göra det en gång till.

>Och SD röstade för att NATO skulle bygga baser i Sverige medans V röstade emot.
Nej, det faktum att du ens skriver detta innebär att du inte förstår hur röstningen går till i riksdagen
Man valde inte att stödja VPKs motion som skulle dra ut på processen och bara leda till att de andra partierna röstade igenom det några veckor senare
>Vad är din poäng?
Att dom gillar globalism i form av EU-byråkrater och folkvandring

fick nyss en väldigt obehaglig känsla.

har inte druckit någon alkohol eller tagit någon ann drog.
men sitter vid dattan och helt plötsligt börjar allt snurra och synen roterar 90 grader. Detta höll i sig i cirka 10-15 sekunder innan det blev som vanligt igen.

v-vad var det?

>SDsnorrar kommer försvara detta

jaha där fick jag så att jag teg
jag är nu en #HarpyForHillary precis som Åkesson

>du kommer aldrig knulla en ung Agnetha Fältskog

youtube.com/watch?v=1n9nMKZSN2c&feature=youtu.be&t=17s

Nej 0,0001 chans då

Åkesson har _aldrig_ stött Trump din tölp. Allt Åkesson har sagt är att han håller med Trump i vissa sakfrågor.

>>SDsnorrar kommer försvara detta
näe det är patetiskt av Jimmie.
Men jag kommer rösta på SD nästa val om de fortfarande yrkar på repatriering

>((( jimmie åkesson )))

Panikattack? Har du fått i dig mat/vatten idag?

tumör i hjärnan

Skulle detta vara negativt? Trump är en idiot

>Har du fått i dig mat/vatten idag?
åt mat för cirka 1½ timme sen och druckit ett par liter vätska

;__;

>v-vad var det?
BARBARIET har vaknat inom dig. VÄLKOMMEN till kampen broder!

Jag hade röstat på Ted Cruz favä.

Åkesson är en legitim och seriös politiker som har en seriös politik att framföra. Donald Trump är en genuin populist som spyr ut vad än för dynga som biter hos rädda konservativa. Att jämföra de är ett skämt.

>t. Axel Åkesson

Din hjärna är säkert bara utmattad, ta en paus från dattan och vad du än gör, googla INTE någonting om det. Du kommer bara göra det värre

ring sjukvårdsupplysningen eller nåt. fråga inte sverigetråden