Sverigetråden - Nattupplagan

>införe död tråd

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=0oEnfnC95u8
youtube.com/watch?v=MIF4Imp92OM
twitter.com/NSFWRedditGif

Till gasugnen din jävla pedofil

t. psykfallsanon

t. psykfallsanon

>dkn ingen hunde v

Janitor is literally asleep

Shitposting general is on /cum/

Brevar i död tråd.

Vad ska ni hitta på inatt då? Ni som är vakna.

ska fixa nått att käka och titta på lite 2d innan sängen kallar :3

försöker hitta nån musik jag inte omedelbart avskyr, själv?

Vilken 2D? Brukar inte kolla på det själv men jag har tittat ikapp alla mina 3D serier.

Uttråkad och letar efter något att göra. Blir kanske bara någon film.

HELL FUCKING SEGER

Monogatari säsong 2. Håller på att ta mig igenom hela Monogatari-serien.

>Not the first post from this IP.

det är verkligen psykfallsanon som sambögar lmao

Duscha UTAN att ta en runk i samband med det :3

Runka först favä.

rullar för otokonoko dåjin

>dkn man måste åka och köpa ett skärp och nya brallor imorron
tips tack

>/cum/-tråden just nu

kunde inte låta bli att flina lite

jävlar vilken kväll grabbar

>testikelvore

Fick sista posten i de två senaste trådarna, så... Ta en runk som KRÄVER en efterföljande dusch. Sedan sova förhoppningsvis till nästa helg.

Första helg efter lön, alla optimistiska nbögar knullar. Kvällens tråd är deras sanna avkomma, skäms!

>dkn drömde att man mötte en flicka som var sötare än något man sett innan
>vi pratar och träffas med varandra
>snabbspola fram så bor vi tillsammans som fv och pv och allt är drömlikt
>dags för oanständigheter
>"hon" är en pojke

SVERIGETRÅDEEEEEEEEEN! Vad har ni gjort?

Om du inte lämnar oss nu så kommer nästa steg vara små flickor

Må så vara. Jag klarar inte av att lämna tråd1 favä. Måste lära mig att kontrollera min drömmar eller något.

Jag orkar inte leva mer men jag vill inte dö

Vad tänkte dem?

Bara en dröm, men... Sexualitet kan vara flytande, inget konstigt att överväga olika alternativ i olika faser. Samhället är tyvärr upptaget med att definiera de olika attraktionerna som permanenta vilket gör att de med flytande sexualitet känner sig manade att ta ett stort steg åt ena eller andra hållet genom att "komma ut" och kanske sen ångra sig.

>Måste lära mig att kontrollera min drömmar eller något.
Äsch, ha kul med dina tankar medan du kan.

Trådlig påminnelse.

Sensei Muṭawwi, jag hörde dina ord utanför Livs. Lovar att tygla mina systrar så de inte drar skam över vårt folk.

>dkn bökgrodbrevaren inte har helt galna idéer

Men på riktigt så är jag inte särskilt "rädd eller oroad" över drömmen. Blev bara rätt förvånad eftersom jag inte har upplevt något liknande innan. Tyckte att det var lite underhållande att jag kopplade det med tråd1 också.

t. tror faktiskt inte att jag är homo ivl men hade inte börjat avsky min existens om så vore fallet

Sök efter en hobby

Skönt att höra. Jag fann också kopplingen och skuldbeläggandet roligt. Kanske Putin har en poäng i sin teori om gaypropaganda.

Blir lite obekväm när du brevar den bilden dock.

>bögar

Putin är här för att trösta, klart att olämpliga drömmar inte är anons fel. Hoppa upp och håll om ordentligt. Nu rider vi mot solnedgången och alla drömmar som inte är om mig kan du glömma.

...

God morgon sötisar! :3

Gomorron sötis. Varför vaken så tidigt?

Vet inte, somnade tidigt igår och vaknade nu, känner att det är en fin söndag som inte ska kastas bort, så nu ska jag gå ut i skogen och käka frukost!

God "morgon"

>dkn inte sovit

>dkn bor i äckliga stan och inte på mysiga landet

Samma här favä.

Finns inge bättre än att ta en lång promenad i skogen, en termos kaffe och några mackor och hunden såklart.

Till alla malmöanons och anons nära malmö:

Vänd blicken mot öst.

såklart har du hund också, som en riktig pedofil

Vad händer där favä?

t. bohuslän

Låter riktigt mysigt. Skulle själv gärna komma ifrån allt folk här i stan på sommaren.

Har pedofiler hundar?

youtube.com/watch?v=0oEnfnC95u8

Även Francis kommer tillbaka, vad är din ursäkt för att inte ha köpt Legion ännu?

Laddar upp några bilder strax.

Jag har aldrig spelat WoW.

Sen vinden och regnet.

Pallant

Vafan, är det på riktigt? Vifif. Snart kommer någon vidunderlig sjöorm upp ur havet och slukar hela Skåne.

Jag kan bli din helslyna.

Hade varit uppskattat favä

Vad fan gör man om rummet luktar sperma?

Runkat som fan i helgen och haft fönstret öppet i typ 6 timmar nu men lukten är kvar

Städa alla textilier, våttorka golven osv. Rengör ytor också.

Syrran fyller 14 och jag har inte fixat present. Någon som har en idé eller är det presentkort för bio som gäller?

Presentkort på bio fungerar ju alltid, fan 14, då blir dom ju glada för några hundralappar i fickan

Mjo, jag tänkte det. Så kan hon och jag gå och se Suicide Squad eller något.

Vad gillar hon för något då? Presentkort och pengar känns ju inte så roligt. INte precis något man kommer ihåg liksom.

Hon gilla kläder och sina coola band på dutuben. Men jag har svårt att trolla fram något bara så där, ska vara på hennes kalas om 3½ timme och jag känner mig fortfarande lite bakis

Jaha. Dåså.

Av ditt tonläge kan jag uttolka att du tycker att jag kan göra ett bättre jobb som bror?

Lite kanske.

kirra knark till henne

Fullt benägen att hålla med. Jag har fan inte alltid uppfyllt mina åtaganden som brorsa.

Har iofs lite svamp hemma...

Choklad kanske?

Ursäkta min franska, men hur i hela helvete är choklad bättre än bio?

Alla filmer är skit ändå.

Det är ju då helt jävla sant

Ja om du tänker dra med henne till Självmordstruppen så skulle jag nog säga att choklad är bra mycket trevligare.

Det här favä. Jag hade hellre tagit choklad.

Men en fjortonåring gillar nog andra filmer än mig så...

Grod morgon mina små underbara anons. Hur mås det och hur ser planeringen för denna fina söndag ut? Ni glömmer väl inte at blrja dagen med en stadig frukost och att borsta tänderna hoppas jag.

Har inget att ha till frukost, fattig på det viset. Men det är ett bra sätt att inte bli tjock på

>Ursäkta min franska,

Mhm, franska, så passa dig grodjävel innan jag sliter benen av dig.

>dkn friterad kyckling till frukost
Jag ångrar allt

Varför behöver vi två hjärnhalvor om vi bara använder 10% av hjärnan?

>han använder bara 10%

Stygn är nog en av mina favoritkaraktärer favä.

Varför behöver jag två testiklar när jag aldrig kommer impregnera ens en flicka?

>han föll för "två hjärnhalvor"-jagjaget

>inget att ha til frukost
user det är ju fruktansvärt! Finns det inget sätt du kan åtgärda det på, inom rimliga gränser?
Nåja, du får i dig lite mat iaf. och är du inte direkt fö fe fö et fu är det väl varken här eller där, men kan ha fel förstås.
Att vi bara skulle använda 10% är gammal tjurskit som inte stämmer user.
Du hittar nog en fin flicka du också en dag user, så bestämmer ni er för att 1+1=3 och då kommer dina små soldater simma djupt in i henne, hitta ett ägg att befrukta och skapa en liten mini-ni :3

Håller med favä, så jäkla gullig

god morgon tråden

>dkn vill ha en katte men bor i en liten etta

Har ni något bra att rekomendera på ånga?
Starbound var rätt kul.

Stellaris

Jeg vil parre med en sot svensk gutt :3

>dkn sitter och kollar på JunsKök och han katte

youtube.com/watch?v=MIF4Imp92OM

>dkn man tycker precis alla spel man spelar nuförtiden är tråkiga

Besvikelse, och jag var inte ens hajpad.

f1h1

>dkn håller på att bli sjuk

den känslan är nästan värre än att faktiskt vara sjuk

Ta vara på din relation med dina syskon user, jag känner knappt min syrra efter hon drog iväg och pluggade, vi har ingen bra kontakt alls längre, vilket jag saknar

Har du spelat snabbare än ljus?
Gillar mest spel som man kan köra en snabb 10-15 minuters runda i när man känner för det numera.

Tror ni Island har massa sö poar med långa röda flätor som i mina 2D serier? I så fall borde de väl ha söta flickor också?

Varför är det så många trådar på Sup Forums och /his/ där man hatar på vita människor?

Har det hänt någonting med 4kanalens demografi som jag missat?

Hej kompisar, samma killen från igår. Nån vill hjälpa mig mer med min skittig verbal svenska?

>dkn klarat FTL en gång på enkelt med en satans massa tur genom hela spelet

Och då hade jag 2hp kvar när jag fick bossen.

Förstår inte hur man ska kunna klara det på medium eller svårt.