hanreiutgaven
forrige:
hanreiutgaven
forrige:
Velkommen til ny tråd alle sammen!
>hanrei
Tredje for Östfold
hei gutter og jenter :) eig er ike en full finne man men eg er ei lite jente fra noreg i Finland :) jeg spiser pölse och fårikål med brunost hver dag. det smaker deilig i min liten munn :) jeg liker ikke ölle :) hver dag vill eg vare som som Nemi :) akkurat :)
fjerde for selvmord
femte for okning
...
Gjor det om du stemmer på et hanrei-parti som venstre Eller Mdg.
Skaff deg ǿ-skriptet, eller bruk ö, dette er for dumt.
...
ok
>ok
Fint.
For Bjǿrn Eidsvåg
Hvorfor hores "fransk" gangsterrap mye toffere ut enn amerikansk?
hva mente han med dette
Dette var faktisk litt morsomt
Det er ikke mye som er morsomt på internett for meg lenger fåvæ
Fine hellige tall også
>dfn ingen blade babe eller i det minste JV
>Du kan omgå de aller fleste plagiatkontroller ved å bytte ut visse latinske bokstaver med kyrilliske bokstaver. Menneskeǿyne kan ikke se forskjell på f.eks. C (latinsk) og C (kyrillisk), men datamaskiner gjǿr forskjell på dem.
Har han rett?
LET'S BLADE-BABE
BLABE-BAAAAAAAAAAAAAAAABE
Jeg vet ikke. Kan du ikke prove på neste innlevering du har?
LET'S ROLLERBLADE
kvalitetspost.
Nei, plagiering er ulovlig. Du er vel ikke en polakk?
>INGEN JV
*RAGE PEPE*
UUUUÆÆÆHHH
REEEEEEEE
ORKER IKKE DETTE MER
Kan du i det minste droppe avatarhomsingen din..? Jeg spor pent.
Gled deg til Paralympics.
Et hvert plagiatkontrollprogram som noenlunde sofistikert vil nok ikke la seg lure av noe så enkelt.
Krever mer enn 2 bilder
Gleder meg litt.
Men bare litt.
Minner meg på å ikke ha jv
Kan de ikke bare begynne å bruke svære robotben i stedet? Det ville vært så mye kulere.
>han
hän :DDD en ymmärrä :Dd
Kan du oversette bildet?
"Jessica, jeg vet at du vil at jeg skal pule rumpa di" eller noe sånt.
Hva slags regler er det rundt disse bena, egentlig?
du kan klage over mangelen på jv så mye du vil men vær så snill, kutt ut de jævla 2d jv'ene dine, det er så sinnsykt stygt. blir faen meg kvalm
Forste uke
>Vil hjem til mamma Vræææl
>Grandis hver dag
>Klarer knapt sosialisere
Andre uke
>Hjemmelaget mat flere dager i uka
>Skaffet nære kontakter fra næringslivet og et tett nettverk
>Fantastisk studieteknikk
>Skaffet jentevenn
Uke 3
>Driver selvstendig forskning på hoyt internasjonalt nivå
>Studerer filosofi på siden
>jentevenn forkastet forlengst
>Omgir meg selv med eksperter på feltet sitt
>Tilværelsen er en intellektuell boble der ideene selv blir tatt fra hverandre og kjernene ekstrahert
>Uendelige nivåer av produktivitet
>I prosessen av å skille bevisstheten fra det legemlige.
Hvorfor er Universitet losningen på alt?
>alt dette på 3 uker
t. logner
Ser du virkelig ikke humoren i det han skriver? Hvor på spektrumet befinner du deg?
Du lurer ikke meg.
#neetpride
>det er morsomt å lyve!
t. sosiopat
Men det er jo åpenbar logn ment som humor. Har du rumpeburger?
>du skjonner ikke den autistiske humoren min, derfor er du autist!
hva mente han med dettee?
Eg går å legge meg,
bare så du veid om det
Jeg er ikke , jeg synes bare det er morsomt med autister som ikke forstår åpenbare vitser.
Fy faen...
Du vet jeg kan se at det er deg, ikke sant? dette var flaut.
>tyr til elendige Sup Forums megmeger
Tror jeg vet svaret
Hvis noe er dumt nok til å være agn, er det som regel det. Hvis det ikke er det, er det uansett bedre å fortsette sitt liv i troen på at det var det.
Det er en umulighet, for jeg er ikke han. Nå blir jeg virkelig flau på dine ljugende vegne.
Gutta. Skal kjope meg ny bærbar datamaskin. Hva skal jeg kjope?
>rumpeburger
>det fölelse när finske memetiker sprider rundt globen
VI ÄR OBESIGERBEER
VI DREPER ALLE MED KULTURELL HEGEMONI
VI SKALL ÖVERFÜHRE HELE HELVETES VÄRLD GENOM GENOMISKE ÖVERFLYTANDE
eR JEG gale? ! neg men jeg er vädilgt fuill fginsk og alle som er er Sfinsk hele jorden rundt inom 5 til 8 år!
HEGEMONI
Hva trenger du den til? Hva er budsjettet?
Den norske höyutbilding er ganske skummelt om jeg husker riktig. Jeg ska flytte straks i Noreg etter min IT studier i Funland. Ni suger ju djupt utom Oslo Universitetet.
Hvor da?
Studier. Studerer Dataingenior. Så trenger en ganske kraftig bærbar datamaskin. Har ikke satt meg budsjett enda men tenker rundt 20 000 kr.
Till hva du trenger mer kraft? Det her er min siste år på Finske top högskola i datateknik och eg har ei lille 2011 år Thinkpad.
20 000?!
Vet ikke hva en dataingenior bruker maskinen sin til, og kan heller ikke så mye, men skal du ha dette er det vel bare å velge den dyrese maskinen på markedet?
fåvæ ska du programere og kjǿre linux trenger du ikkje en maskin til tyve faens tusen kroner
sjǿl den billigste drittmaskin er kapabel til dette
Trenger en kraftig datamaskin fordi at jeg skal kjore veldig krevende programvare på datamaskinen på andre og tredje året.
Du trenger absolutt ikke en bærbar til 20k hvis du studerer til dataingeniǿr. Kjǿp en ok maskin til 6-9k og bruk resten på en kraftigere stasjonær om du vil game eller gjǿre andre tunge ting.
ka programmvare er dette?
Multicom lager gode maskiner (Clevo) som ikke er sterke, men ikke glorete
Er ud sokker? Aldrig köpa till framtiden kouhai-tachi.
SKAL DU FLYTTE TIL OSLO?
eg e ein gamer
Nei fittan hatar svartunger allt for mye att stanna.
Post Instagram qts fra ditt land.
Ja. Har hort at 8 gb med ram ikke er nok en gang.
Har sett på Multicom maskiner ja, men skal sjekke ut Clevo.
Ingen anelse.
slurker i meg en bayer for jeg legger meg gutta
...
Clevo er produsenten av Multicoms egne
Skjonte det nå ja.
Har sett litt på denne maskinen
multicom.no
>Ja. Har hort at 8 gb med ram ikke er nok en gang.
paging
virtual memroy
offload till universitetes mainframe
nej nej du trenger faktisk ikke om "minst 8gb" sier de andre folker. om de vet hva i helvet de gör. som de gör ike flördi norske datautbilding.
idafalch
hanneoverik
sarajosse
sirimalene90
birgitskarstein
sarahrung
ka maskinvare?
>ingen anelse
kjǿp deg heller en billig drittlapptop og to billige E5-2670er til en server.
Du trenger ikke en maskin til 20k for å få mer enn 8gb ram. Hvis det skal brukes veldig krevende programvare så vil det nok også bli gitt remote-tilgang til mainframe-maskiner man kan kjǿre det på. Hvis ikke så, kan du remote deg til en billigere stasjonær du setter opp hjemme og gjǿre alt det tunge på den.
Du vil ikke under noen omstendigheter trenge noe så kraftig som du nevner i , det er bortkastede penger.
>kjǿp deg heller en billig drittlapptop og to billige E5-2670er til en server.
Det hadde gått an, men jeg skal jo også spille datamaskinspill på den også da.
>Du trenger ikke en maskin til 20k for å få mer enn 8gb ram
Nei det vet jeg. Men det var en rekke andre krav til maskinvare som også må oppfylles.
Nei jeg får snakke med lærerne om hvor god maskin jeg trenger.
Tusen takk.
Vær så snill å gå for stasjonær+bærbar hvis du skal spille spill. Det er alt for mange som går i fella med å kjǿpe "gamer"-laptop. Men omtrent alle jeg vet om endte opp med stasjonær+bærbar til slutt.
t. har gått data på NTNU
Handikapabel
knulla ei dame på over 50 igår gutta. Trodde hun var i slutten av 30 åra. hun var stram og classy som faen så derfor jeg ble lurt..
Hvor gammel er du?
Min data er helt fabelaktig å spille spill på og kosta bare 5500, skjont var på salg.
Kan kjore alle spill. Eneste svakhet er et ikke helt topp grafikktopp, så de nyeste og mest krevende må kjores på lave grafikkinnstillinger. Men er kjempefornoyd med spillegenskapene til denne maskinen.
Elvefestivalen?
Fabelaktig å spille på, men du må skru ned til laveste detaljnivå? Tror ikke du forstår hva begrepet "fabelaktig" betyr.
Har det noe å si hvor gammel hun er (forutsatt at hun er over 16, jævla pedoer) så lenge hun så ok ut? Du skal jo ikke gifte deg med henne.
>16
>t. Hallvard Oddmund Dalsaune
18, anonsen.
Hva tror dere Lahlum hadde sagt til dette om han var her (noe han ikke er)?
>18
Ha deg ut din amerikanske lakei. I Norge er seksuell lavalder 16 år.
Jeg tror han ville ha sagt at det er viktigere med et variert plott enn et variert språk, men det får anmelderen ta på egen regning. Det er jo ikke han som har tjent flerfoldige millioner på sitt forfatterskap.
20 åra
nei
Nei egentlig ikke men foler meg litt rar nå i ettertid. Hun hadde en sonn som vistnok var i samme alder som meg. Jo mer jeg tenker på det jo mer forstyrra blir jeg av det..
>20 åra
Det er veldig stor forskjell på 20 og 29.
brev bilde
Anonsen du er en amerikansk lakei. Du tror alt som står i lovboka er OK, som amerikanerne med >muh amendments. Dette handler om moral. Du sier ikke nigger til folk, akkurat som du ikke har sex med en jente under 18 år. Selv om 16 er """godkjent""" i norsk lov.
Jeg ser ærlig talt ikke hva som er gale med å ligge med en 16 år gammel jente så lenge begge parter vil.
Bra gört.
Hvorfor er akkurat 18 alderen som du mener er ok da? Du har fått ideen fra amerikansk media og det vet du godt selv også. Selv liker jeg jenter i tidlig 20-åra best, men om noen andre vil ligge med en 16 åring så er det greit for meg. Og hvis vedkommende er 50, så er det like creepy uansett om jenta er 16 eller 18.
Får seriǿst kreft av å se på den videoen der fåvæ