/mämmi/

Mitä vittua nyt taas -painos

Other urls found in this thread:

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001250024.html
twitter.com/NSFWRedditImage

eka

zoofilia

HÄN

Hän teki sen ilmaiseksi

not liking this painos tbqh

>EK tukee Guggenheimia Helsinkiin – ”merkittävä hanke maan työllisyyteen ja elinvoimaisuuteen”

>EK:n mukaan Guggeinheimin museo on samanaikaisesti kulttuurinen, koulutuksellinen, taloudellinen ja matkailullinen hanke ja näin ollen merkittävä investointi maan työllisyyteen ja elinvoimaisuuteen.

Eiköhän tää museoiden mcdonalds jutkulobbata kohta läpi. Sitten kun stadista ei tulekaan maailmankaupunkia niin etsitään taas syntipukkia.

Noniin kertokaa joku mikä idea niissä leguaani wowin artifakti aseissa on. t. en jaksa googlettaa

Noituri - Viimeinen toivomus
onko hyvä?

Ideana on, et sä levutat sitä asetta läpi lisärin. Itse item levelin lisäys tapahtuu sellasil reliceil, joita saa bosseilta ja crafteista yms, ja sit lähes kaikki sun aktiviteetit pelissä antaa sulle lisää artifact powerii, jota voit tunkee siihen aseeseen ja sit se saa lisäbonuksia.

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001250024.html

mämmin räjäytys työ ukko taas vauhdis

silisönttö

Ite pidin, ihan jees

Sen siitä saa kun palkkaa virolaisia

Kiitti. Wowin kehitys taitaa vaan seurata sitä nykylinjaa että houkutellaan vaan lisää pelaajia tollasilla porkkanoilla ja ignoorataan wanhojen partojen valitukset miks se on niin paskaa nykyään.

oon taas lihonut kilon

nyt loppui tämä läskeily perkele

Oon ite kai wanha parta, kun 10v tätä pelannu ja muita morppeja wowia ennen, mut suhtaudun tähän ihan mielenkiinnolla. Itteeni ei oikeastaan mikään muu vituta kuin se, et yhteisöllisyys on vähentynyt ja speccien välillä vaihtaminen on helpottunut niin paljon, jolloin mun hiilailut on vähemmässä arvossa. Näitä kahta tosin on lähes mahdotonta korjata nykytilanteessa, koska suunta on kaikissa morpeissa mennyt noiden kahden alkutilanteesta pois päin niin paljon, et siitä tulis varsin suuri backslash.

oon nigge *noggailee*

kuka vittu ostaa jäätelöautosta jäätelöä kylmänä maanantai-iltana, kuka vittu yleensä tietää milloin jäätelöauto tulee ja miks tossa kadulla on jäätelö_vitun_auto

oon 12v tyttö *joutuu raiskatuksi*

...

Oispa

Tekis mieli jäätelöä jtp
Mihin asti Siwa on auki?

Guggenheim Helsinki
>aivan saatanan kallis pytinki
>ylläpito maksaa miljoonia
>taide maksaa
>ei tule pysymään budjetissa
Ja tämä saatanan museo tulee Helsinkiin. Miksi helvetissä kukaan haluaa tulla stadiin turistiksi, kun halvemmalla pääsee oikeissa suurkaupungeissa?

Alkaa kyllä ihmetyttämään tämä homma kun ihan sama missä kulkee netissä niin ei Hillarylle kyllä näytä olevan kannattajia missään.

Miksi kukaan tulisi ylipäänsä Suomeen lomalle? Lappikin on shit tier Ruotsin ja Norjan Lappiin verrattuna

Mitä, iltasanomissa sanottiin ettö se johtaa!

>netissä
Onkelma spotattu. Keskiverto jenkki on liian tyhmä käyttääkseen nettiä.

Mutta lehdethän väittää, että vain tyhmät ihmiset äänestää trumppia?

Tämä. Sekä se, että Suomessa lomailu on hemmetin kallista. Samalla rahalla saisi muualla paljon paremman hotellin ja enemmän kulttuuria ja nähtävyyksiä.

ei netin käyttö älyä vaadi oot säki täällä LOL

Kumpi on nyt oikeassa?

Juu, mutta kun ei jenkkilässä ole kuin tyhmiä ja ulkomaalaisia joten se että vain tyhmät äänestää trumppia on aika itsestäänselvyys.

Oon paska

t. paska

Väännän susta paskat pihalle

Pourquoi il est pas content ?

Hahaa jätkä on anime
lälläslää

baguette in bagine hon hon hon

*paskantaa ympäriinsä*

Je ne suis pas un négro, regarde bien ma couleur de peau.
Je ne suis pas un négro, je peux plus vivre avec ces animaux.
Je ne suis pas un négro, je veux vivre avec des gens normaux.

Saatana ei voi ottaa ees opiskeluja rennosti, kun on työkkärin "omaehtoiset" ja nää runkkarit haluu jotain tilanne raportteja vähän väliä, onneks pääsee sosku rahoille 24kk jälkeen niin ei tartte noista enää välittää pariin vuoteen.

Juu viinaa vaan

Juu sellasta se on

I've been drinking and smoking
Holy shit, ‘cause I really can't focus
I gotta get it home before the po-po's scope this
Big old Excursion just swervin', all up in the curb'n

Juu aikanaan, inssi opinnot alkaa aamulla ja en osaa laskea mitään enään + muista mitään fysiikasta. Pakostihan sitä tarttee viinaa kun asiat rupee kusemaan miehen koulutukseen epäsopivuuden vuoks ja sitten kusee lopuks lisää viinan takia. Joudun kumminki maksaa noi saatanan rahat takasin kelalle kun ei etene >.>

Panin tuossa sellasta tiukan baginan muotoista taskupillua, piti lotrata kunnolla liukkaria et sai edes sisälle. Oli se kättä parempaa, mut ei kyl läheskään niin paljon ku odotin. Jos seksi on samaa niin voi perkele, mitä syytä elää on jäljellä.

onneks viina kuulu inssiopintoihin
kalja myös!

Onneks matikka on helppoa. 1+1=2 ja siitä johdat loput.

Juu ajattelin iloisesti laattailla haalareissani ahdistukseeni. Toivottavasti saan markkinointi tai myynti inssi hommia koulun jälkeen, kun on kaupallinen pohja koulutus niin ei tartte koulun jälkeen enään sitten laskea mitään.

Juu ei numerot vaikeita mutta sitten kun lisätään reilu puolen tusinaa aakkosta mukaan niin rupee menee pakka sekasin.

no mee vittu äidin kielen kurssille

Se alkaa oleen aika kivaa kun sun pitää todistaa että 1+1 on 2.

Kaipa sieltä sellasiakin tulee vastaan. Eiköhän kaikki selkene kun tarpeeks viinaa vetää yhtälöitä tihrustaessa. Jos ei selkene niin sitten voi palata rottailemaan se on aina mukavaa ja tuottoisaa aikaa.

> 1+1=2 ja siitä johdat loput.
Yliopistomatikassa sä joudut todistaan ton.

Mene ja todista Riemannin hypoteesi niin oot kova jätkä

Vittu mitä nörttejä lanka täynnä

Tuu tänne ni hakkaan sut wowissa

*tulee*

Pakko olla nörtti seuraavat pari vuotta kun työkkäri sano kuntoutus tai koulutus. Ja mä en perkele orjatyöläiseks tällä koulutuksella ja näillä aamuilla rupee.

Stocking > Panty

tykit > kaikki

ai oot tyki miäs

Juu viinaa vaan

Mainostaisit ees sieniä

Tottakai, pystyy tosin vasta lauantaina koska koulu+ tarttis perjantaihin mennessä muuttaakin, joten kärvistelyks jää siihen asti

Puhutaanko Japania?

Ohayu sumimasen nippon desu arigato seppuku ninjutsu senpai

Paizuri oppai senpai

Juu viinaa vaan

Zettai dame desu

Miten kostan mun vanhoille koulu/inttikiusaajille?

Siideriä

Menestymällä niitä paremmin elämässä.

Tapat ittes

Panet niitä suoraan pippelireikään

Lataat niiden talon alle niin paljon TNT:tä että naapuritalotkin räjähtää.

Tapat kaikki

>inttikiusattu
Miten?

Ite olin burgeri koulukiusattu vittusaatana, mutta intissä tulin hyvin toimeen ihmisten kanssa.

mitä laitetaan

KRP:lle ja supolle lähti vinkki

Huoraa turpaan

Tsekkaa nää

t. fobba

Köysi ja sanko

Valefobba

huoraksiko nyt kutsutaan mua
ekana apinaksi, nyt huoraksi
päättäkääpä mitä minä olen

mitä varten

Ei menny ihan nappiin

>mitä varten
Tee siihen köyteen vielä hirttosilmukka

Ei kun laitetaan huoraa turpaan vitun apina

mitä varten

mitä pahaa huora teki? huoran turpaanlaittamiseen on aina oltava hyvä syy

Mitä tehdä kun vituttaa niin perkeleesti et tekis mieli vetää neekeriä turpaan?

Huorasi

Se oli huora. Daa.

>mitä varten
Meen testaileen vaatekaapin henkaritangon kestävyyttä

Tupakaverit olivat normo mulkkuja, jotks eivät vaan osanneet jättää rauhaan. Halusin olla yksin, ja sainkin useasti olla mutta kaikki paskahommat yms. yritettiin nakittaa juuri minulle tupalaisten toimesta. Koska minua ei hommat vittuakaan kiinnostanut, luistin niistä mahdollisimman paljon ja sain "laiskan" maineen, vaikka muut luistivat aivan yhtä paljon joka tilanteessa kun älysivät.

eiks toi nyt oo normaali olotila

Mä rakastan syksyä :3

Taasko täällä jutellaan apinoitten kanssa

Olitko se autisti joka postasi sitä samaa animekuvaa

Olet vain ihan perseestä.

mitä varten

EPÄILYTTÄÄ!!!

Huorat tekee välttämätöntä työtä yhteiskunnalle. Ne pelastaa monet häät ja pitävät ysteiskuntaa vakaana.