/mämmi/

Pakkoruotsi pois heti - Ausgaben

kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1939

Swed and Fin are not fit!

Hauska painos! Vähän näköjään vielä matkaa.

Ootko suudellut paljon törröhuulisia brassimimmejä?

...

Olen homo autisti. En suutele ketään koska pelottaa naiset ja kaikki ihmisetkin.

...

...

...

...

...

...

>Mene opiskelijabileihin
>Joku akka jollain ihmeellä tulee mukaan
>Niin kännissä, ettei edes seiso vaikka kuinka imee, lähtee vittuun

Juuh, elikkä pysytään velhona vaan.

Itse olin risteilyllä ja muikkeli lähti hyttiin mukaan. Alkoholin takia ei Jorma Jöpöttänyt mutta ei se mitään kun akka oksensi hytin ainoalle sängylle ja sammui. Kyrsi vahdata sitä koko yön laskuhumalassa.

Yllättäen ei ollut asiasta moksiskaan vaikka heräsi alasti jonkun vieraan hytistä.

...

Aika heikolla arvosanalla, mutta läpimenee kuitenkin. Onneksi olkoon! Olet välttänyt velhouden.

Mulle on käynyt näin joku kuus kertaa, vituttaa. Enää en yritä juoda niin paljon, mutta aina menee reisille.

Hei miten menee pojat. Jokos tsekanneet linkin? Tuukos todeksi?

Kutiatko?

no mitä

Tykkäätkö jos kutittaa vähän?

Esitin kysymyksen ekana. Vastaan kysymykseesi sitkun vastaat omaani.

Katsotaan uudelleen 10 vuoden päästä tai sitten kun baby boomer cuckit on kuollut pois.

ARJALAISESSA ja VALKOISESSA langassamme kuuluu jälleen viidakon ääniä!

Suututtavinta on se, että ei ole valinnaista vaan pakotettua. Miksi vitussa.

Koska vanhat sukupolvet on ihan vitun sekasin.

Joo. Ei. Kutittaako?

annetaan hyvän kiertää kjeh kjeh

Miten suhtauduit pakkoruotsiin kouluikäisenä? Vihaten vaiko?

Ei kutita.

niin sää vai :DDD
haha servaddu'dd

Oon ammattikorkeakoulussa atm ja vituttaa vieläkin :D pari pakollista kurssia ruotsia.

Nukuin eilen 15 tuntia heti töiden jälkeen ja nyt taas töi hin

Itse otin valinnaisen neljännellä luokalla kun luulin että yhtä helppoa kuin englanti :D

Sitten totuus iski ja tuli se perus "vihaan ruotsia" -vaihe

Nyt vituttaa kun en oppinut mutta ei voi mitään

Ootko ikinä siellä Brasiliassa kutittanu ketään?

Entä toiset luokan opiskelijat? Vituttaako heitäkin? On oltava ainakin yksi kiinnostunut.

Ite osaan ruotsia tosi hyvin, mutta kutittaminen on vaikeata, siihen tarvitsee pureutua enemmän.

Osa ei niin paljon välitä, ite kyllä triggeröidyn tästä ruotsi-pakotuksesta niin vitusti.

Kyllä tuo pakkoruotin ylläpito on melko aisuri hommaa. Sen poistatessa voitaisiin myös uuelleen arvella Ahvenanmaan tilanne ja tarkistaa että huoliiko hurrit sitä vai pittääkö ne pakottaa itsenäiseksi valtioksi.

Olisi voinut olla pahempaa. Jos olisitte ruotsalaisia ja pakkosuomi olisi sen sijaan pakotettavana niin vaikeuden taso nousisi huomattavasti.

En osannut kirjoittaa tätä. Hoonoo soomee anteex.

Jahas SIT TÖI
HIN

>stk rotta
>silti elää vitun palkkaorjan vuorokausirytmissä

Perkele tätä paskaa.

Miten tämän voi tietää jos tätä ei ole kokenut?

Minä koin sen puolestasi. Osaan svenskaa ja suomea ja tiedä, että svenskaa opiskelevana suomalaisena kohtaat PALJON vähemmän vaikeuksia kuin suomea opiskelevana ruotsalaisena.

Usko ja kiitä Ukkoa tästä. Hän väisti pahimman tapahtumasta.

Kiitos, Ukko.

Kyllä ne tietäjät tietää aina.

>valitse tiekyltit
>ei tiekylttejä kuvassa

Vitun captcha.

>Saksassa tekeillä ”käenpoikasten laki”: syrjähypyn tehnyt äiti voidaan velvoittaa paljastamaan lapsen isä

KEK KEK KEK KEK KEK KEK KEK KEK

Juuri noin sen kuuluukin mennä jtp

Ponittaa

kaikki muutkin ihmiset*

Elikkäs tuota menetit kyllä velhon statuksesi, normo.

Velhoutesi lähti siinä. Kannattiko?

Kämppis sai eilen pillua RÄÄRÄÄÄ

Syön tänään pitsaa

Lisätietoja: oon lihava

Suomen kielellä pitäs kyl olla joku oma ja uniikki aakkosto. Voisin opetella sellasen ihan pelkästään pätemisen tiimoilta, jos joku vaan kehittäs. Ite oon niin kehari, et en osaa luoda.

Oisko toi, et svenska on helvetisti lähempänä englantia ja kaikki osaa jonkin verran lontoot. Suomi taas on tälleen ison osan näkökulmasta aika keharikieli.

Eiköhän se ole aika selkeää jos muksu on ruskea että ei siinä ole oikea isä ole ollut paikalla jos aviomies on valkonen.
Mutta mikäs siinä tolleehan se pitäiskin olla, hame hampaissa juoksevat saavat mitä ansaitsevat.

>Kelan maksamaa työttömyysturvaa leikataan. Ansiosidonnaiseen työttömyysturvan kestoa lyhennetään aiemmin päätetyn mukaisesti, joka säästää valtiolta 69 miljoonaa euroa. Työttömyysturvaa muutetaan aktivoivammaksi, ja jatkossa kaikki työttömät on tarkoitus haastatella kolmen kuukauden välein.

Tehkä musta(minusta, ei musta(en ole musta(oikeesti))) keisari ja tässä ovat aakkosenne. Ää ja öö olisivat vaikka ylösalaiset aa ja oo.

menkää jo TÖI HIN

Mitäs toi haastattelu juttu meinaa?

Ei koske mua ku oon työ ukko hhöhöhöhöhöö

Liian myöhästä normo homo.

>viittisitsä jo mennä töihin?
en
>no ei sit

hey weirdos, can I visit your country if I only speak english? might add helsinki to my upcoming yuro trip

Vaikuttaa hyvälle. Tulee vähän thai mieleen jotenkin.

Porvarit eivät ole terve tulleita

TÖI
HIN

>if I only speak english?
Yes..? Why couldn't you?

I wasn't sure if y'all spoke english there or not tbqhwy.

we all very nice english here finland. start learn age 9 so all good and can talk no problem. welckome here also nice numberssons

No voi helvetti kun se oli "I sydän pet head" saatana t. Tokmanni

Don't come, your accent rivals aussies in awfulness.

Olisko aika mennä nukkumaan

Can I pass as a local in Suomi?

Also r8.

Hahahahahha good joke. Women in Finland fucking love foreign dick.

I spent 2 weeks there and fucked 4 of your women with no effort at all.

Yes, nowadays.

No go bait some other board.

>local
doubt.jpg

Maybe if you buy a case of Karjala at 9am on a Saturday morning.

En mee ikinä. Meen etsimään lisää hassuja havaintoja jota voin postailla huonosti /mämmi/in

Wasn't baiting. I know you guys are all much lighter colored. I was fishing for compliments.

Are you calling me a gypsy?

>I was fishing for compliments.
What did he mean by this?

>Are you calling me a gypsy?
Maybe~

Maybe not.

Hey I thought maybe you guys would see me as some dark attractive foreigner. I know I don't look like an ethnic Finn, so maybe it was bait in its own way.

What is Karjala?

>What is Karjala?
One among the most disgusting bulk beers available, but you gotta do what you gotta do.

you'd get your ass kicked by some neo-nazi

No olipahan ihme tapaus:
Vein hurttaa lenkille ja vastaan tuli läheisen peruna-akademian hoidokki kahden hoitsun kanssa, mitä ilmeisemmin kävelyllä.
Pysähtyivät kun vamu kiinnitti huomion hurttaan ja halusi sitten sanoa käsipäivää ja kysyi nimeä.
Kättelin ja kerroin nimeni, mitä muutakaan siin nyt ois voinu tehdä, omituinen tilanne jo muutenkin. Jatkoin sitten matkaa niin kuin hekin.

Haha okay so I look like a degenerate drunk because I'm a dark person. Got it.

In Chicago our "Karjala" is a 40oz malt liquor called "Evil Rye" or "Schlitz Bull Ice".. I think homeless people drink it most of the time.

lopetin röökin

Ei kai tässä langassa vaan pidetä mitään älämölöä?

So I look like a Jew?

...

Mitä vitun kieltä sä puhut?

>Haha okay so I look like a degenerate drunk because I'm a dark person
No, that's not what I meant. Posing as a local drunk while wearing a hoodie with holes in it and jeans that haven't been washed in a few years is a pretty authentic garb for someone from around here.

u look like most of the exchange students in my city

nii ja pistäs tollanen kebabrulla ja fanta kiitti

Juu viinaa vaan

no, they just like to beat people that they don't like. you don't look like local to them, so they'll keep an eye on you

You look like Mexican, I'm so sorry.

>ole minä
>vie koiraeläintä aamulenkille
>tapaa vammainen kahden hoitajan kanssa aamukävelyllä
>vammainen haluaa kätellä ja kysyy nimeä
>kättele ja vastaa
>jatka matkaa
Uppooko ny paremmi päähä?

Kyllä. Kiitos.

I'm not a "kebab"

That's not nice.

I don't think you've spent time around Mexicans. All of my grandparents were from the Balkans.

Local immigrant, not as a native by a mile

Täytyy sanoa että työt sujuu paljon paremmin kun on vähän alkoholisoitunut

Se on perjantai, taas.