NEDERDRAAD

WILLY KOMT NAAR TILLY EDITIE

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=db2S7x1Qm9Q
youtube.com/watch?v=TORuRsKyFvI
twitter.com/SFWRedditVideos

Paardestaart Karlijn beste Karlijn.

youtube.com/watch?v=db2S7x1Qm9Q

hey

sjineze tekenfilms

Iemand een idee over HBO communicatie en multimedia design?


Zijn er veel groepsprojecten?
Daar hou ik niet zo van.

Mijn leven is zo saai.

En ik heb geld nodig voor andere hobbies als geen sjineze tekenfilms illegaal meer kan downloaden.

Hbo heeft heel veel groepsprojecten. 50% van de tijd ben je bezig in groepsvorm.

als ik geen*

>nederpoop

wie /evert eend/?

>monarchisten

Hoe is WO met groepsprojecten?

Weet ik niet

me on the right

pop negers in de motherfucking ghetto van brussel links en rechts zoek geen beef snitches get stitches

...

I do not believe she was very well known in Argentina prior to her opening her legs for the crown prince. Or am I mistaken?

Net 8 blokken zeep gekocht jongens (hij was in de aanbieding) VMA

IS GEWOON BOEF MAN

kek

she wasn't known at all, her family was related to the last dictatorship and she worked in New York or something when they met the prince, that's all I know

Wel gemaakt van joden hoop ik

youtube.com/watch?v=TORuRsKyFvI

1.Poke
2.louis

(KRACHTGAT)

3. Jozo
4 . Mula B
5. Josylvio

Zo. Is er toch nog iets waarover we het eens kunnen zijn

sjineze tekenfilms

>blokken zeep

nee van zeep

???

Wil je een crunchyr acc?

BENG BENG

WELKE LAMLUL KOOP NOG BLOKKEN ZEEP?
Dat is het meest gore spul om je handen mee te "wassen"

Komt Elisabeth ook?

ELISABETH

geroodpilde mensen voornamelijk. Vloeibare zeep is a) in geen enkel opzicht schoner dan blokzeep en b) de puurste joderij die er bestaat. Je kunt tien keer meer zeep kopen als je het in blokvorm koopt dan in vloeivorm.

ik wed ook dat jij te veel tandpasta gebruikt en dagelijks shampoot.

Mijn gootsteen wordt er zo vettig van.

>niet schoner
Vloeibare zeep is niet al door vieze handen aangeraakt

Ik gebruik 2-3x per week shampoo, meestal doordeweeks omdat ik hard zweet op werk.

>Blok zeep
>Schoon

>Schijten
>Smeer hand aan klein blokje
>laat blokje liggen voor volgende persoon

dan spoel je dat weg? Of je koopt zeep die geen drek achterlaat.

>Vloeibare zeep is niet al door vieze handen aangeraakt

Je spoelt zeep eerst schoon voordat je het gebruikt? Moet ik jullie alles uitleggen?

Ik was me al mijn hele leven met blokken zeep en ik ben zelden ziek. Je grootouders hebben zich ook altijd met blokken zeep gewassen en die zijn ook niet vies.

Je zit een blok zeep te verdedigen alsof het de profeet van je religie is.

>Je spoelt zeep eerst schoon voordat je het gebruikt
Afspoelen is niet genoeg, je moet het echt schoonmaken. Niet iedereen doet dat, dus tenzij jij de enige bent die het gebruikt en jij altijd dat schoonmaakt is het gewoon vies. Met vloeibare zeep is het een stuk makkelijker.

> ik ben zelden ziek
Dat zegt niet veel. Ik ben meestal zwart van het vuil, ben al jaren niet ziek geweest.

Zeer boeiende discussie weer jongens

J E N N A
E
N
N
A

...

GOOD post

Ik haat die webm. Allemaal vieze handen die aan haar zitten.

Kanker nou eens op Russische-hoer-/Emilyflikker

Niet te vergeten dat ze een roos tussen tenenkaas weg plukt.

Jesse Klaver is een snotneus :3

GOEDE paal

Een stijve krijgen is altijd zo ongemakkelijk als je een spijkerbroek draagt oetz

dan trek je hem uit

Want in een zwembroek of hotpants is het minder genant?

>dvw jogging broek dragen om makkelijk te fappen en waardoor je makkelijk een stijve krijgt.

Ik bedoelde meer dat een spijkerbroek minder beweeglijk is dan bijvoorbeeld een joggingbroek

Yer post is better to be 100 with ya

Allah zeepbar

oh stop it user

De vuiligheid hangt toch enkel aan de buitenste laag van de zeep dus eenmaal je je handen wast is die toch direct weg.

So it's like Belgium?
Dirty outer layer with a small bit of good (chocolate and waffles)

Ik snap deze paal niet. En dat heeft volgens mij niets te maken met mijn kennis van het Engels.

It would be if not for the fact that the layer of shit isn't a layer anymore but goes all the way to the core so the entire bar is fucking useless

Just like Belgium

>kankeramerikaan met diabetes in zijn elektrische scooter begrijpt niet dat dit letterlijk is wat ik bedoelde
gvd waar komen die achterlijke mongolen allemaal vandaan

Steek hem onder je riem

natte scheet in de winkel

You're retarded If you don't get my joke
Do you even have education in Belgium?

Wiet in het koffiehuis

Als een Amerikaanse man en een Amerikaanse vrouw heel erg van elkaar houden parkeren ze hun scooters voor het bed. Terwijl de hijskraan hen een voor een in bed heist kijken ze elkaar teder aan. De mannelijke Amerikaan veegt de vetkwabben van zijn vrouw aan de kant om die ene vouw te vinden waar hij moet zijn. De vrouwelijke Amerikaan tilt op haar beurt zijn kwabben omhoog zodat hij erbij kan. Negen maanden later bevalt de vrouw volledig verbazingwekkend van een zuigeling Amerikaan omdat ze nooit doorhad dat ze zwanger was.

Leren jullie dit in België niet bij biologie?

>heist

VMBO :3

Also we only use mobility scooters because we can afford them , we don't have to.

Don't forget church on sunday.

Als je overduidelijk Nederlands kan spreken gebruik het dan ook gewoon.

Don't you go to church?
Or does your country not have enough money for it? Is that why you are all satanists?

Was the only word that Google didn't translate

>maak een grap
>incestbabie herhaalt de slaaglijn
>"ik maak grap jij niet versta"
kankerdom ben je

>Make a joke about a joke
>I made the joke hurr duurr

You're cancer

Het aantal mensen dat in Korea naar de kerk gaat is zonder enige twijfel hoger dan in Nederland dus ik weet niet waar je argument vandaan komt.

Hij zei iets over onderwijs in België en aangezien de V.S. op alles i.v.m. onderwijs laag scoren zei ik dat hij maar naar de kerk moet gaan.

En dat Zuid-Koreanen vaker naar de kerk gaan dan Amerikanen, daar geloof ik niks van.

Jammer dat jij het niet kunt

>kan
Jij blijkbaar evenmin.

Man man man
Bijna geen hond spreekt hier Engels buiten de grote steden

Plaats muurprenten
>dvw miem muurprent eigenlijk best wel mooi is

>T schort gekocht dat te groot is
>geen zin om heel dat eind te fietsen om het terug te brengen

Je leek te impliceren dat het feit dat een Amerikaan vaker naar de kerk gaat verbonden is aan zijn lagere rangschikking. Vervolgens vergeleek ik een land waarvan ik weet dat mensen weinig naar de kerk gaan (Nederland) met een land waarvan ik weet dat er vaker naar de kerk gegaan wordt (Korea) dat hoger op de lijst staat om te laten zien dat die relatie niet gelijk zichtbaar is. Wellicht begrijp/begreep ik je verkeerd, dat kan. Ik zei niets over regelmatig kerkbezoek in Amerika, dat zou hoger of lager kunnen zijn, er zijn relatief minder christenen in Korea die vaker naar de kerk gaan en meer christenen in Amerika die relatief weinig naar de kerk gaan dus het is mij zo even niet duidelijk hoe dat over de gehele bevolking eruit zou zien.

Spreek Duits, dat waarderen ze vast heel erg.

Ik verveel me

Er zijn hier meer mensen die Duits spreken dan Engels en ik weiger Duits te spreken buiten Duitsland

Vieze racist

Dan zit je wellicht in dat wat vroeger Silezië heette, daar schijnen mensen wel nog een goed woordje Duits te kunnen. Maar ik heb van horen zeggen dat je er beter wel even bij kunt zeggen dat je Nederlands bent als je in het Duits begint te ratelen. Maar toch, je zult je op een bepaalde manier toch verstaanbaar moeten maken.

Lekker weertje zeg

Bekijk ze

Ik bedoelde niet letterlijke dat meer naar de kerk gaan een lagere rang betekent. Gewoon stereotiep dat Amerikanen de kerk belangrijker vinden dan onderwijs.

Absoluut de beste vechtsport die je kan beoefenen. Zeer effectief, zeer zware trainen en de trainingen beïnvloeden bijna elke spier in je lichaam.

Waarom voetballen jullie nog steeds stelletje homo's?

ik ook

Kanker voor je

Wat lul je nou

did they test her for abo blood?

Foto vergeten...

Ik ben op vakantie in Trakai.

VMA

Met wie?

Weet iemand een goede webstek voor nederlandse ondertitels voor tv-series?

Mezelf

welke film zal ik kijken

the big short

>dvw het niemand interesseert dat ik op vakantie ben

opensubtitles.org

Kalm maat, het leven draait niet om jij's op 4kan. Tenminste, het zou niet om de jij's moeten draaien.

Maar, hoezo in Trakai? Wat deed je ertoe leiden daarheen te gaan?

Dit zijn de sites die ik altijd gebruik.

ondertitel.com
opensubtitles.org
podnapisi.net