/mämmi/

Syksy-painos

Other urls found in this thread:

steamcommunity.com/groups/homousonmiestenhommaa
yle.fi/aihe/artikkeli/2009/03/11/ior-bock-ja-lemminkaisen-temppeli
youtube.com/watch?v=57KSxwMkOds
yle.fi/uutiset/japanissa_uusi_bisnes_tilaa_komea_mies_itkettamaan_itseasi/9141843
youtube.com/watch?v=HYrVKLBhitE
twitter.com/AnonBabble

/balt/

chilesypy

Niin comfy kuva, syksy best

*kävelee lankaan* moikka pojut hihihii mitä kullu

Olen väsinud

Oispa oma mökki jossain korvessa.

>Be here for Erasmus+
>Stay in dormitory, since you are from a poor Eastern European country.
>Bunch of normies making noises and listening normie music all the time.
>Only rest is when you go to libraries or walk in parks.
I wonder exactly in what point studying in University became a normie thing in the world.

kouluissa pitäs opettaa rotubiologiaa

steamcommunity.com/groups/homousonmiestenhommaa

Vois varmaan taas pakottaa tätä.

City?

t. Pekka Korhonen

kesä > luminen talvi > alkusyksy > loppusyksy >>> kevät

The shared flats are used by all kinds of students in secondary and tertiary education. And the demographics between faculties vary wildly, you'll find the stereotypical nerdy introvert types much more likely amongst math students than say those going for business degrees.

Turku.

There's supposedly a homosexual serial killer in Turku. Watch your back.

I want qt suomi girl as friend and marry someday.
I need to make manlet-gene great

I am not looking for pals or anything, it is not a big issue for me(I don't have social problems, I can play normie outside.) I just want to have a rest in the place i stay. And those normie fucks are ruining it for me.

Juuh viinaa vaan

Betyder detta att vi kommer att se en finsk touhou i det nya spelet, tro?

Juuh sellasta se on

I'm just saying they aren't necessarily uni students. Besides people usually comply if you ask them turn down music, at least your flatmates aren't doing intraveinous drugs like mine did.

nyolonyolo

those are hattifatteners, alright

Mine magama siis.

wanna get sexytime? i won't murder you

Tässä kova äijä suomenruotsalaiseksi
yle.fi/aihe/artikkeli/2009/03/11/ior-bock-ja-lemminkaisen-temppeli

rip petri walli

Musiikkia
youtube.com/watch?v=57KSxwMkOds

viina ja kalja > kesä > kemiallinen kastraatio > kastraatio > kämpästä poistuminen ja sosiaalinen kanssakäyminen >>> itsemurha >>> muut vuodenajat

Nyt heräsin taas kun menin heti hammaslääkärin jälkeen heti nukkumaan koska oli niin tuskallista olla hereillä
eilinen ei ollut kiva päivä, syön vaan rauhassa sipsejä ja yhtäkkiä KRAKS
hammas halki, oon maassa sikiöasennossa siitä tuskasta

Jaksamisia

Muistakaa harjata hampaanne vähintään kaksi kertaa vuorokaudessa

>menee hammaslääkäriin hampaan lohkeamisen jälkeen

RÄÄ

>yle.fi/uutiset/japanissa_uusi_bisnes_tilaa_komea_mies_itkettamaan_itseasi/9141843
Nyt nyymit jaappaniin itkemään.

Best girl.

>kertoo Britannian yleisradioyhtiö BBC.

Viimenen peli oli pieni pettymys mutta kyllä sen läpi pelas

Tää kai. Itekään en menny kun ei se sattunutkaan. Mut siitä pari vuotta niin menin. Oli siinä sitten selittelemistä hammaslääkärille.

Poistettiin viisaudenhammas, tuntui että joku olisi lyönyt
veren maku suussa 24/7 ei ole hauskaa

aika homoa jtp

i will help you find girl from finland if you make your sister marry me

Mikä siinä hampaista huolehtimisessa on niin vaikeaa?
T. Hammaslääkis

はいはーい、女の子です
彼女になってあげてもいいよ
これから宜しくお願いします、匿名くん

Itel noi yläpuolen viisurit meni ihan kivuttomasti, 10min yhteensä molemmis. Alapuolen sit oli kasvannu vituilleen ja painovat toista hammasta, niin ne piti palotella palasiks ja koko operaatios kesti melkeen 2h jollain eri_kois ham_maslääkäril. Sain kyl tramadolii tukkupakkauksen ja koomailin seuraavat 2 viikkoo niiden kans.

VLR was way better.

This plus Persona 5 is going to be GOAT though.

Itellä toi että viinapäissään ei jaksa pestä

You dont know that yet.

Ei muuta mut säästyy rahaa pidemmän päälle kun pitää legoista huolta

...

Oisin luullu, että mämmissä on enemmänki kuin 4 postaajaa

todista se.
t. 20v pesem'tt' hampaita. Ei reikiä, ei ientulehdsta.

Neljä normohomoa.

Tänään salilla tein rinta, ojentaja ja olkapäätreenin.

Mites teillä

Varmaa aika vitun keltaset hampaat sulla

Juoksin puolituntia siinä yhdessä vehkeessä ja sen jälkeen menin uimaan.

Pelasin wowia. Hiilasin jotain kehariryhmää dunkussa. Kävi työstä.

Uin 1,75km.

aika twink setit siellä

Osaispa uida paremmin. Ala-asteella täytyi uida 200 metriä ja vedin selkää koko matkan.

Väsyn helvetin nopeasti perus rintauinnissa. Kunto on ihan ok perustasoa joten ei se siitäkään voi johtua. Kai se on vaan paska tekniikka, mutta just tämän takia en kehtaa käydä uimahalleissa.

kävin töissä, pelasin overwatchii ja wowii

sauce

...

Ei vittu, oon aika varma et sanoit jotain tytöks tulemisesta tai jotai.

t. anime pro

Kuka runkkaa jollekki linnunkakka fetissille?

>Kai se on vaan paska tekniikka, mutta just tämän takia en kehtaa käydä uimahalleissa.
Juu, tää. Oon ite ollu aina paskassa kunnossa fyysisesti, eli siis läski ja koskaan harrastanu varsinaisesti mitään urheilua, mut vedin siitä et 200m tekee tiukkaa -> 3km ilman taukoja alle 90min rintauinnilla alle 2kk.

Paskakuntoinen mun tapaukses tarkottaa, et en oo koskaan saanu yhtään punnerrusta tehtyä ja yläasteel juoksin cooperis 1700m. C-mies kans.

ei simo, miten pääset sängystä ylös jos et jaksa tehä yhtäkään punnerrusta.

tuo on jo ihmeellistä

Jaa, sillä hallilla missä itse käyn se asiakaskunta on joko etanavauhdilla eteneviä eläkeläisiä, tai hardcore kuntouimareita, jotka kiskoo sen päälle kaksi kilometria puoleen tuntiin. Itse olen lähinnä niitä pappoja nopeampi, tekniikka ei ole niin paska etteikö jotenkin räkä poskessa jaksaisi sitä kilometria kerralla, mutta pitäisi erikseen harjoitella lihaskuntoa ja parempaa tekniikkaa.

Siihen ei tarvita käsivoimia erityisesti.

Oispa uimahalli 5km säteellä kotoa

Ilmeeni kun 200m uimahallille ja 300m alkoon

Ite en pysty juoksemaan paskaakaan hengästymättä, mutta sitten uidessa pystyykin vetämään käytännössä loputtomiin ja hyvää vauhtia.
Mikähän lie.

Alko ja Lidl kätevästi uimahallin vieressä etten varmasti erehdy laihtumaan uimalla.

Naruto on aika hyvä jtp

Ei ole jtp

paras anime mitä mä oon kattonu

pokemon, hellsing ja dbz vertailukohteena. katon sit kännis ja läpäl ekan tyttöanimen jos tähän tulee engsubit

youtube.com/watch?v=HYrVKLBhitE

Katon Tytyt ja Panssarivaunut The Elokuvaa ja juon Koskenkorvaa, voi juku mikä perjantai/lauantai välinen yö.

hui vittu, tääl puhutaan animesta ilman että joku ripuloi raivoissaan

Jos vähänkään enemmän kattelee noita tappelusarjoja niin huomaa, että Naruto lähinnä kierrättää niitä genrekliseitä oikeastaan lisäämättä mitään uutta.
Alussa on se tietty katartinen elementti kun se kiusattuna ihmisperseenä osoittaa olevansa jotain, mutta aika nopeasti siitä tulee harvinaisen typerää voimatasopaskaa pakotetulla henkilödraamalla. Sen lehden toimituksella jossa se julkaistiin sarjakuvana on se vika, että ne haluaa pakottaa kaikki sarjat samanlaiseen muottiin kuin DBZ jotta niitä voitaisiin lypsää mahdollisimman paljon.

Aika hyvä läppä.

Paras anime on cory in the house

Parempi (neekeritön) anime

King of the Hill on kyllä godtier sarja, oon kattonut varmaan 4 kertaa ne kaikki seasonit.

Dang it Bobby!

miks vitus gozu menit kuolemaa saatana

Jestas kun pierettää.

Kandeisko kattoo hyvii tyttöanimeita jos sellasia aiot katsoa?

Mee istuu pöntölle

Itte juon kossua ja uudelleenkatson keijoja ehkä kolmatta kertaa. Hyvää matskua kyllä.

Pieraise sitten

Onpa muuten outoa, kun viimeiset viis kertaa kalsaroidessa on alkanut kalja pierettää ihan kunnolla, mutta nyt ei. En oo kyl viel kauheena juonutkaan, mut kuitenkin.

onkos pojat protomen fanei paikal, tuli kivat fiilikset The Good Doctoring kuuntelemisest

NO SON WOULD EVER HAVE TO SAY
"MY FATHER WORKED INTO HIS GRAVE"

Mememusiikkia mutta tullut kuunneltu Act 1 ja 2 useampaan otteeseen.

DON'T TURN YOUR BACK ON ME

emt, mun mielest light up the night on ainoa meemilaulu. omat favoritet on unrest in the house of light act 1 ja breaking out/keep quiet act 2

I'm on a mission that niggas say is impossible
But when I swing my swords they all choppable
I be the body dropper, the heartbeat stopper
Child educator, plus head amputator

Näin tänään miten nisti piikittää
Oli ihan jees

ja nå he

EN SAA UNTA, AUTTAKAA

*lyö ohimoon*