Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

twitter.com/EgorPutilov
friatider.se/larare-som-motarbetar-sd-gor-ratt
youtube.com/watch?v=FZVzOgrvB2A
twitter.com/NSFWRedditImage

Först för inget

/katja/

Har inget att göra favä.

2d är finnemang

Du har en hel värld av kunskap tillgänglig via internet

Mina nbögsvänner ville inte göra något/skulle iväg på annat så har inte mycket att göra heller.

Vill du vara sysslolös tillsammans?

exakt, börja studera 2d rumpor!

>alltså..tog det där äcklet just en bild på mig???

Vet fortfarande inte vad jag borde göra.

Okej favä.

Den här rumpan?

Vad jag undrar är varför företag ibland ger efter så jävla lätt så fort en grinolle skriver en artikel och 100 pers gnölar på twitter/anletet eller vad fan man använder nu. Visst det kostar lite/inget i många fall men allvarligt är det så hemsk PR att de verkligen känner att de måste det eller kan det blåsa upp till någon jävla storm?

bra start!

Kommer vi någonsin få ett fascistiskt samhälle där vi kan låsa in 2D-bögar på mental"sjukhus" (läs utrotningsläger) så vi slipper dem?

>Okej favä.
Trevligt, ta denna kaninrumpa som ett vänskapstecken.

Vi har ju redan fyrkanalen. Frågan är vad du gör här.

>dkn druck motsvarande 4 liter 5% under 12 timmar
>dkn sovit i 12 timmar
Hur är jag inte bakis? Klagar inte, bara glatt överraskad... Grod morgon!

nej

>4kanalen finns så psyksjuka pedofiler kan leka att de är tecknade småflickor

haha mmmmmm

>5%
>bakis
Är du en 14 årig brud?

Knulade igår, bara så ni vet

Nepp

2D makt 3D slakt!
Kul att höra user, hoppas det var skönt.

Eh, ja? Jag vet att du såg ett par fuktiga jagjag på ansiktsboken men det var antagligen Reddit du letade efter. Det här är Sup Forums.

Nja gick ju men vinballe är ju vinballe

2 st .33l 6%, ~4dl 40% som kanske 10% grogg... Fruktar att baksmällan kommer strax, eller så var det utdragna drickandet en bra idé.

COOP-pizza och animedags, Fractale nu. Älskar er alla!

>Sup Forums

>Fractale
gör det inte user

>COOP-pizza och animedags, Fractale nu. Älskar er alla!
Sluta blogga och avliva dig själv istället

*tippar fedoran*

J

varför spelar du inte knugens utvalda just nu user?

V-varför inte? Första avsnitten är spännande. Och vilket härlig värld de lever i.

>avliva dig själv
Lovar att berätta hur det går!

Minns att den floppade rätt hårt när den sändes. Tyckte själv de första episoderna var småintressanta men sen blev den tråkig.

Det fryser i typ 10 sekunder varannan minut.

päls?

Har inget sparat favä.

>päls
lite lagom iallafall

Fraktal var ju serien som bokstavligen räddade anime.
Yamakan är ett geni!

Vad fan händer i den här bilden?

Det är inte lätt att vara grön

H A P A R A N D A

S N U S

Cute Swedish boys >*.*

Ni tar väl hand om era kroppar, user? Såg en massa korpulenta kvinnor och män med usel hållning tidigare idag.

Att vara neet är ingen ursäkt favä.

Är SD infiltrerat av ryssar?
Diskutera.
twitter.com/EgorPutilov

>dkn man runkade till varulvsporr igår
varför är kemono så jävla bra?

Tar hand om kroppen och snoppen varje dag

uguu

...

mm är jävligt biff

>dkn man har usel hållning
hjälp

Söt alv, vet inte om jag gillar one piece baddräkter som den eller bikinis mest favä. Är inte tjock, men kan komma i bättre form och hade dålig hållning ett tag när man jontade som fan i gymnasiet men nu är den hyfsad.

Får se om man kanske kommer i form med motionssim, gymma vill jag nog inte göra favä.

Jag äter chips :3
Det är långt kvar till nästa bikinisäsong hursomhelst.

Göra pannkakor med glass J/N

Hade varit roligt om tråd1 brevade sin magar. Vill se fettprocenter favä.

>dkn smalfet

Det finns inget att förlora på att följa med strömmen och inget att vinna på att ta ställning. Det står mellan de som vill ha bort det och de som inte bryr sig, ingen propagerar för att ha kvar kinesen. Inte ett svårt val PR-mässigt. Om det mot förmodan skulle bli storm så vore det fruktansvärt, helt enkelt inte värt det.

Hade vart kul om vi brevade våra snoppar sen också, a-alltså bara för skojs skull hahaha

jvdk

>När 14-åringar brevar efter andra fyllan

D-du först.

>vill runka till JAV
>japanska män
>censur
Bara att kolla på tills jag blir van j/n?

Nej, japanska män är gri vi.

Varför blir jag kåt av detta?

Finns några med små asiater på stor svart, om du föredrar det

>han runkar till porr
du är inte mer än en schackpjäs i mitt spel, universum är min boning och du är min gäst, passa dig så jag inte sparkar ut dig.

Grabbar, jag skärmsköt ett brev från förra tråden och tipsade det till Existenz. Om det kommer med blir det kul! Vi har ju varit med på Existenz förr!

...

Alla män är gri vi nu när jag tänker på det. Håll dig till flicka-på-flicka favä.

>dkn man förlorade rätten att kalla sig smalfet för 10 kg sedan

är nog bara "fet" och "välgödd" nu.

tur att man discogymmar så man har v-form och stora kanoner dock.

heemar lätt skiten ur er

OM MANI PADME HUM

Den där alexs verkar skarpsynt.

>dkn ingen alexs trådräddare

>titta på porr där det är kukar iblandat

Bögigt favä

>vara rak
wow är du bög eller

>t. Jonte, 14 år, ABSOLUT inte bög

lesbisk latexkattdräktsporr här favä

>dkn springare och klinga :banerherre

Blir lite våt favä.

Skatt är stöld.

Tino Sanandaji

Klippt ur Aftonbladet: ”Alexander, 34, är SD:s hemliga desinformatör”. Riksdagsledamöterna Kent Ekeroth och Markus Wiechel samt SD:s presschef Henrik Vinge har alla delat inlägg i sociala medier. Bloggen drivs av Egor Putilov, som presenteras som frilansjournalist och före detta handläggare på Migrationsverket. Egor Putilov har även arbetat som journalist åt flera av Sveriges större nyhetsredaktioner som Aftonbladet, Expressen och Sveriges Radio. Men Egor Putilov är en pseudonym.

Bakom bloggen står i själva verket en Alexander Fridback som jobbar på Sverigedemokraternas riksdagskansli. Aftonbladet kan nu avslöja att Alexander Fridback under sin tid som anställd på SD:s partikansli även har skickat in ett förfalskat debattinlägg.

I Aftonbladet publicerades den 22 augusti under rubriken "Ge asylsökande och papperslösa rösträtt" en debattartikel som fick stor spridning. Artikeln var undertecknad "Tobias Lagerfeldt, juridikstudent vid Stockholms universitet och volontär på organisationen Refugees Welcome". Resultatet av artikeln blev en hätsk stämning i sociala medier. En av dem som twittrade om texten var 34-åringens alias Egor Putilov. Tobias Lagerfeldt visade sig dock inte existera"

Troll och desinformatörer som dessa har gjort mycket för att sabotera seriös debatt. En stor del av SD lär sig aldrig och fortsätter sina haveristfasoner, konspirationsteorier, Putin-romatik, trashretorik, näthat och fulspel. Alla som instinktivt förnekar, ursäktar, tolerera och bortförklara främlingsfientlighet och haverism är oavsett om de begriper det eller inte Sveriges fiender.
>vad i knul? jag hatar tino nu

>dkn kommer aldrig vara en kines som i sin sökan efter odödlighet och visdom vandrar genom bambuskogen för att till slut hitta en eremit att lära de esoteriska hemligheterna av
>dkn kommer aldrig få meditera bland fenixfåglar och bodhisattvor vid Penglais fot

Tino är bara ytterligare en av Alexanders många identiteter

Nu argumenterar han emot sig själv för att styra debatten


Fullkomligt geni

Where can I buy that uniform?

He Se

Bambuskogar verkar helt sjukt mys favä

Blandar du inte ihop Buddhism med Taoism nu?

Ännu en på listan
friatider.se/larare-som-motarbetar-sd-gor-ratt

>>dkn kommer aldrig få meditera bland fenixfåglar och bodhisattvor vid Penglais fot
youtube.com/watch?v=FZVzOgrvB2A

Har du källa på den? var skit länge sen jag runkade till lesbisk porr

Er ålder?
Vad jobbar ni med?
Vad pluggar ni?
Har ni fv eller är ni oskulder?
Svara ärligt

Japp

Rǿykar til eg sovnar
shottar færnet til eg våknar
Det e sånn eg vorser
for eg e en stoner

YG heiser ovnar
kjǿrer rundt i Porscher
hun ble våt som Van Damme
og eg e Kevin Costner

Medan Mdongo våldför sig på 15-åriga Lisa så spenderar SÄPO 1/3 av sin budget på att undersöka potentiella skojskjutare på ett indonesiskt kanotpaddlarforum.

24
Steward, Arlanda
Ingenting men pysslar lite med programmering på fritiden
Är singel just nu men är inte oskuld

orkar inte mer längre favä

tror jag begår självmord via svält

alla nbögar kommer dö innan jul nästa år.
skärmfånga detta

Jobbar också på Arlanda. Kanske ser dig varje dag.

ta lån och ät ihjäl dig favä

Vill du prata om det?

Tror för övrigt inte att du klarar av att svälta ihjäl dig, det är nog ganska plågsamt.

lol

önskar vi visste hans riktiga namn så vi kunde lägga upp hans bild, namn och adress överallt med lite SVARTADE-citat på