Sverigetråden - Sona för era brott upplagan

...

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0BpK6A9CQ6g
sweclockers.com/nyhet/22621-telia-doms-till-att-lamna-ut-uppgifter-om-black-sails-pirater
youtube.com/watch?v=deUPx9sM9RI
twitter.com/NSFWRedditVideo

första för busscucken

andra för busscucken

>inte bussupplagan

förlös mig från den här världen

>busscucken är något som räknas som ett fuktigt jagjag idag

jösses SvT

ehehehehe X3

Historia.
Satt på bussen idag och någon äckelpotta satt och stirade på mig hela resan, självklart skulle han av samma hållplats som mig. Som transexuell får jag ofta blicka från folk men han gav mig verkligen en konstig vibe som att jag skulle bli våltagen påvägen hem. Vet inte om jag vågar ta bussen imorgon

>oskulder

Taskigt av er att slänga user under bussen favä

vocaroo.com/i/s0BpK6A9CQ6g

>lillebrorsan, 10 berättar att sin flickvänn är idiot
>varför
>hon tycker det är okej att ha två pojkvänner

>dkn ingen söt kotlett

Jag sparar mig för en trevlig flicka som också är oskuld

Som den här rödhåriga, vita, 18-åriga tjejen jag sett på bussen

man är väl "skadat gods" på ett sätt som äldre oskuld? förutsatt att man blivit förbittrad??

Berätta något anmärkningsvärt om dig själv som kanske eller kanske inte stämmer.

jag vill bara ha en söt fv grabbar

sweclockers.com/nyhet/22621-telia-doms-till-att-lamna-ut-uppgifter-om-black-sails-pirater

Vad är det för nbögserie?

Jag är en flicka.

De blir alltså hjärntvättade nu i sådan ung ålder? Det är förlorat.

Män som är oskulder vid hög ålder är fortfarande bättre än horor som knullat femtiotal innan de ens tagit examen.

Satan bor inom mig.

>jag vill

min flickväns pojkvän retar mig igen, vafan ska jag göra?

Doppa båda händerna i kokande vatten.

gå ut och träffa en då

Jag var med i Småstjärnorna.

Jag sparar inget. Lyckats inte bli av med oskulden tidigare bara, men har som jag skrev förra tråden ordnat till mig rejält på kort tid, så jag letar söt fv nu, drömmen vore någon oerfaren som mig

fråga om du får suga av han

Sjuksriven en månad, vafan ska jag lira för game o slösa bort dagarna med?

Ja men det är ju för fan det jag försöker göra, som med den här tjejen på bussen t.ex

Av misstag sänkte jag ett par av Telias epostservrar en gång i tiden.

>en månad
Har du brutit något?

Jag räknade att jag hade fått 42 orgasmer under 24 timmar en gång.

Din mamma xD

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

J O E L

youtube.com/watch?v=deUPx9sM9RI

mina tummar är av olika form

Känns så ibland. Jag har liksom haft för lång tid på mig att föreställa mig hur kärlek ska vara för att det ska bli en lika "ren" och spännande upplevelse som för dem som upplevde den som unga.
Men vad ska man göra åt det.

...

Gå ut varje dag, annars kommer du älska NEET livet

t. ex-NEET som saknar NEET livet

är subway bra bulk mat

Du såg väl till att han dumpade horan illa kvickt?

>Studier har också visat att kvinnor som har mer än 4-5 sexuella förbindelser får lägre Oxytocin -nivåer och därmed troligen svårare att bonda med eventuell framtida partner. Eftersom att när vi precis har haft sex öppnar det depåerna för långvarig bindning så att missbruka detta genom att ständigt slå av och på verkar helt enkelt inte vara så bra.

>då ska vi tänka att för svenska "normala" tjejer är 4-5 extremt lite i deras ögon.

>Det verkar också som ju mer de exponeras sexuellt ju lägre verkan får oxytocin på dom, de får ökad tolerans ungefär som med droger. Sex blir till slut synonymt med att få affektion, bekräftelse och kärlek.

kärlekärendrog-user hade fan rätt

köpa tablett för skolan j/n?

I vilket syfte?

Jesus mannen, ät inte på micken när du spelar in. Håll lite längre bort.

Jag har ALDRIG haft en flickvän, hur känns det? Mår man bättre mentalt? Blir man gladare?

när ska vi återinföra patriarkatet?

Jag åt upp hela chokladkakan.

Jag är nbög och är bara i tråden för att retas

Jag är från Irland.

Lader de svenske jentene opp til neste sesong med langrenn?

>zulawski

topp smak favä

>dkn ingen mor som köper choklad åt mig

Skaffade VPN. Vet inte varför. Vafan ska man hitta på egentligen?

Jag vill dö.

leta efter knark på djupanätet

gör det till 2

pdf istället för böcker som väger 10kg
Thomas Calculus själv väger 2kg

Har tänkt att jag ska se Besittning hur länge som helst, bör jag göra det ikväll?

Tanka skit.

gör det till 3

Skulle tro att en läsplatta är bättre om du enbart ska läsa böcker på den.

Det gör väl inget user, du är den enda chokladkakan jag behöver :3

vill också veta favä
hur känns det att vara älskad

Lite styrketräning hade inte skadat dig favä

Vad? Spelar inte spel, har inte sett en film sedan Inception, tar all musik från dutuben...

En vpn gjor deg ikke trygg nok til å kunne gjore noe ulovlig på nett. Den mest logiske grunnen til å skaffe seg vpn er å kunne komme seg inn på servere som ikke landet ditt lar deg. For eksempel å komme inn på amerikansk netflix eller lignende.

Varför är svenskar så jävla bra på datta?

Världsbäst i cs, bland de bästa i dota, många topptalanger inom lol, osv.

Är svenskar genetiskt benägna att klick-klicka på dattan?

Jag övervakar tråden åt SÄPO.

>netflix
>han anvander inte viooz

...

Negrerna förtjänade det

>bilden

FAN, en brud frågar om jag vill komma o sova hos henne men har legat med hennes syster tidigare o hon vet självklart inte om det, jag har ingen aning om syrran e hemma. Vad göra? Hon pallar inte ta sig hit säger hon

Jag är inte brun user

Syrier??

Du burde ligge med henne fåvæ. Da kan du si at du har ligget med begge sostrene.

Gör det som en absolut galenman.

spana ert privilegium

Läsplattor med e-bläck e.g. Kindle, Kobo, osv. är värdelösa för kurslitteratur (stora pdf'er med detaljerade färgbildet och stora sidor). Jag kör allt på paddan (ipad mini 2) med appen Goodreader (den synkar med olika molntjänster såsom dropbox, google drive, microsofts osv) och kan sedan lagra filmklipp, ljudspår och enorma pdfer där.

>autismspel för hästtjejer och nu-hanar

hål som hål :3

Dräp dig själv jävla hanrej

>hela mitt liv har varit en lögn

Känns bra i början, blir nervös men skönt att mysa. Sedan kommer tvivlet, är hon övertalad att dejta av vännerna? Är hon i hemlighet kristen som går med på detta för att nå himmelen? Hennes åsikter om horeri talar för det första men tack och lov inte det religiösa. Hon håller sina vänner utanför din kunskap, åker på en helgresa till Tyskland och kommer hem med en konstig lukt i slidan...

Erlend Loes bok Blåst har varit träffande för mina få förhållanden som vuxen...

Nej men du är smarrig.

>bli arg på detta
har du ingen humor user

Hahaha ännu fler skattehöjningar, bra där regeringen!

Nej, det räcker inte att vi har världens högsta marginalskatt redan, den ska upp, upp, UPP!

Jävla töntar!

Emigrera gärna om det inte passar

Vänta bara tills investeringen i invandringen betalar av sig

2Dbrevare är så oanständiga.

haha älskar den där katten *asg*

Tror inte man kommer till himlen om man förnekar sin gud

Bortskämd much? Vad fan spelar någon procent för roll när du bor i ett av världens tryggaste länder? Fick du inte lära dig i skolan att man ska dela med sig?

Synd att bidragstagarna inte fick samma memo.

>t. ABSOLUT INGET ROLIGT TILLÅTET-user

Vi har väl demokrati i Sverige? Eller är det redan förutbestämt hur landet ska styras för alltid?

Fan skaffaru en VPN för då?

Typ, vi har ingen kontroll över hur judarna vill ha det

Nu talar de svinen ju om att de finns pengar över på grund av minskade kostnader på grund av migrationsprocessen eftersom de stängde gränsen.