/norgetråden/

Pene jenter utgaven

I forrige episode:

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/11169197
m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=81889341
youtube.com/watch?v=qd185OWF-Cs
youtube.com/watch?v=UhZJBHrX-T8
aftenposten.no/100Sport/langrenn/Johaug-hadde-ikke-astma_-men-fikk-medisin---Jeg-har-hatt-luftveisinfeksjon-816330_1.snd
vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/fryktet-drap-paa-tilfeldig-familie/a/23298611/
twitter.com/NSFWRedditGif

Forst for

Fǿrst for Bergen

Forst for Kelso

Aldri glem!

Den egentlige nye fåvæ

...

Denne hyssingen var fǿrst.

Dette er den legetime tråden

Dult for pene jenter. Dette er den legitime tråden.

Post i vei gutta.
Denne tråden skal vinne.

gi opp, taper.

12 post for hillary!

hey norgay; considering learning your language because it was ranked by the FSI as easy-as-fuck. I know you self-hating homos will say that it isn't worth it, everyone speaks english, expensive here, we're full, blah, blah blah--but if you had to think of actual good reason for why I should learn it, what would they be?

Hva i helvete er det for noe.

there are literally no reasons

Den eneste grunnen til å lære seg norsk som en amerikaner ville vært fordi du er en patetisk norgeboo.

Var på en liten fest med rike folk i går kveld. Mens jeg sto på balkongen og så på den fine utsikta og pratet med finfolket slo det meg at jeg egentlig ikke trives med dette, at alt virket så statisk og falskt. Alle disse dyre tingene og kostbare omgivelser med smilende glade og vakre folk, og jeg f?lte nesten at jeg ikke var i realiteten lengre men som om jeg kun observerte alt rundt fra en annen dimensjon uten fotfeste i virkeligheten, uten noen tilknytning eller interesse. Jeg f?lte meg tom rett og slett. En særdeles merkelig emosjonel f?lelse fåvæ. Tror jeg har blitt litt forandret og ydmykhet av denne surreale opplevelsen.

Well, it's a good way to waste your time.

det vil du ikke vite

East """""""Norwegian"""""""
>Not easy
Try western dialects aileshitter

Fant du også ut at nattklærne dine var litt billige for selskapet?

...

We're actually full though.

...

Er på familiebesok i distriktsnorge nå (Oppland). Kjenner på det stikk motsatte, ingen falskhet, bare jordnære hyggelige folk. Nesten så jeg flytter tilbake igjen..

Gjör det user. Du vil takke deg selv når du finner en barmfager odelsjentevenn.

That's pretty damn good reason.

>Om du ikke suger hillary som boken min sier er du en fedora!
Kjeks, dere er bra desp. Fortsett ,ed slammeliggjǿring av intellektuelle! For da blir morgendagen spennende!

Jeg vil slikke henne

Men.. Jeg har 4 av disse i Oslo.. Her vil de fleste barmfagre odelsjentene sannsynligvis enten være tremenningen min, eller allerede ha pult halve vennegjengen.. Det + sladder og generelt mangel på fritidsaktiviteter og jobber holder meg tilbake..

Har du brukket et bein for?? Meget viktig

strawpoll.me/11169197

Smaker sikkert helt fantastisk

Kjǿr påi, Er svært tåpelig av meg å si noe personlig i norgetråden, jeg vet, men i mitt naive ǿyeblikk tenkte jeg at noen av dere hadde innsikt i denne merkverdige fǿlelsen. Pytt sann, la oss iverksete!

-->
This. NONE of my swedebros understand a word of what I'm saying

Det tror jeg faktisk, også må det være så deilig å ha hennes varme lår rundt ansiktet mitt og presser fitten sin mot deg.

Trodde du tullet eller bare brevet pasta.
Men er villig til å tippe at samtlige deltagere på sånne fjollete overfladiske overklasse fester, foler på en slags tomhet eller hva du vil kalle det, uten at de kanskje er i stand til å artikulere det eller er særlig bevisst over det.

Dette er en kristen tråd anonsen, dette ble litt vel grafisk.

>t. kjellerdverg som "forstår" folk

It's also beautiful summers here in the south eastern parts of norway. And if you like to ski, why not. I am seriously contemplating moving to spain or some other cheap country for parts of the year.

>fitten

Norgetråden har sjansen til å gå på visning i barndomshjemmet hennes nå, blir lagt ut for salg snart. Nabohuset ligger allerede ute på Finn. Man ser det gule huset i bakgrunnen.

m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=81889341

det får deg virkelig til å tenke...

litt creepy at du vet dette sdm

JÆVLA IMPERIALIST SVENSKE!!!
DRA DEN MUSLIMSKE RÆVVA DI TIL HELVETE UT, DIN FFORBANNADE SOSIALRETFERDIGHETSKRIGER!
BEDRITNE KARL JOHAN KAN HENGE SEG!

RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

for en prisstigning...

Skrev det selv på bloggen, adressen har jeg hatt i flere år. Tar bokstavelig talt tre sekunder på Google.

La akkurat merke til at setningen fikk det til å hores ut som jeg beskrev en trekant. Ops. Sorry anonsen. Jeg beklager dog ikke for språkbruket!!!

Dette fåvæ. Jævla bergensere.

Er ikke bergenser.

du skal konfirmeres og familien din har laget denne lekre musikkvideoen for deg...
youtube.com/watch?v=qd185OWF-Cs

K
N
A
S
K
E
R
i meg noen rosiner

is this true?

Trodde foreldrene hennes var rike.

For the most part, except in some select neighborhoods in our capitol city.

det der er jo et massivt hus og sted

>to etasher
>massivt

I grew up in a relatively small town and we had some vietnamese and pakistani people in my class but, still majority of white heads.

>etasher

>etasher

hej

var kan man köpa lite norsk "astmamedicin"?

ska åka skidor snart

>etasher

Ring Anna Haag

>de tog agnet

SLET DETE

Er hun doende?

youtube.com/watch?v=UhZJBHrX-T8

>dfn jeg vokste opp for innvandringen startet
>en hel skole uten noen morke
>en hel by uten noen morke
Så plutselig skjedde det noe...

Enda en DFWer. Flott.

Astmamedisin er ikke juks, sverige er dårlige på ski.

...

Kanskje du skal sette deg inn i saken, Sven.

Han inhalerte aldri for mye astmamedisin. Kun 10% av medisinen som blir sprayet gjennom masken blir inhalert, men for å få en riktig dose måtte mer medisin sprayes ut av apparatet. Dette er for ovrig ikke kontroversielt på noen måte, og selv de Svenske langrennsekspertene er enige i det.

>drar paa hyttetur eller lignende langt inn paa landet
>hoyfjellshoteller og andre hoteller langt inni gokk hvor du kun forventer aa mote andre nordmenn er full av flyktninger
det er rett og slett deprimerende

Post vocaroo

Er du noen som driver nettdeiting her? Hvilken nettsider bruker dere?

>Dette er for ovrig ikke kontroversielt på noen måte
haha aa

Jeg ga opp når jeg innså at det kun eksisterer for å pleie egoet til 19 år gamle jenter.

finnes det en nettdatingside for nauts???

Igjen, sett deg inn i saken.

(kanskje du ikke vil sette deg inn i saken fordi du faktisk ikke vil hore at han er uskyldig i juks)

>Kanskje du skal sette deg inn i saken, Sven.
ikke gidd aa forklare noe, det er blitt et facebookmegmeg i Sverige aa si at de skal til Norge for aa faa astmamedisin

Jeg er faen ikke klar for vinteren og morket som kommer, JEG ER IKKE KLAR!

norgays.no

>helt oironiskt fuska på den enda sport som ni gillar
Kanada-stämpel på er.

Du har nok rett i det. Sukk.

vad hette denna sidan? glömde namnet.

Vel, uansett hva du tror om Sundbys astmamedisinering, så har ikke Northug eller Therese astma.

Slurker i meg den sjette koppen kaffe
Klokken er 22:47
På en ukedag
Og jeg har mistet kontroll

aftenposten.no/100Sport/langrenn/Johaug-hadde-ikke-astma_-men-fikk-medisin---Jeg-har-hatt-luftveisinfeksjon-816330_1.snd

vg.no/nyheter/innenriks/terrorisme/fryktet-drap-paa-tilfeldig-familie/a/23298611/

Hva tror dere hadde skjedd om dette faktisk hadde hendt her i Norge? Ville det ha vært strået som brakk kamelens rygg, eller ville vi reagert som franskmennene etter han presten ble halshogd, en hashtag og glemt et par dager senere?

Er det da det som man folkelig kaller astmamedisin, du har fått?

- Ja det er det. Men jeg har fått behandling fordi jeg har vært syk. Det er slik man behandler denne typen sykdommer, sier Johaug.

Jeg elsker Sol "ᛋᛋ" Sandvik

VG debatt?

Får deg virkelig til å tenke

paaminnelse om aa aldri undervurdere venstresidens kognitive dissonans

>sier Johaug.

>Zlatan är världens bästa fotbollsspelare, säger Zlatan.

Hvorfor sier svenske eksperter at det ikke er noe suspekt med astmamedisinen? De ville kastet seg over muligheten om det faktisk var noe suspekt med det.

Kom nettopp hjem etter å ha knullet jv-en min.

Hun er allerede to måneder på vei, men tar abort i neste uke.

Hva faen? Barnedrap er ikke morsomt, user.

Skal ikke hun beholde? Du må jobbe for at nordmenn foder flere barn

Vi har ikke tid eller anledning til å bli foreldre nå, gutta.

Det er jo hun dama som var med på den VG-serien om nettroll. Også hun som nektet ei muslimsk dame å komme inn i frisorsalongen forrige uke. Litt av ei kjerring, gitt.