/mämmi/

Anna-Sofia editio

/balt/

Olen väsinud......

pehme kiisu :3

futisforum.fi

Olen valko ihoinen

natsi

Neljä päivää koulua takana ja lopetin jo henkisesti puolet kursseista.

Onko tämä kuva Viron parhain saavutus ikinä?

Bravo Viro

kuka on anna-sofia ja haluaako se panna minua

Se on mun valenimi ja juu.

En kyllä mistään anna-sofiasta tiedä mutta mää ainakin haluan panna sua

...

No en tod haluu panna mitää rumii kaulapartoi

taidan painua nukkumaa
öitä pellehermannit

just tänään ajoin parran kaulasta

Viru Valge ja Saaremaa on Viron parhaat saavutukset

Nolla mätchiä
Ehkä huomenna onnistaa.

Ilmeeni kun opiskelen ruotsia.

Kuka vitun perverssi homo tän kielen on kehittänyt ja miksi tätä pitää opiskella eka yläasteella, sitten lukiossa ja vielä vittu yliopistossa?

Tuskin

Alunperin peruste oli, että ruotsinkieliset palvelut pitää pystyä takaamaan vaikka sitten suomenkielisten kustannuksella.

Nykyäänhän niillä on kaikenmaailman "pohjoismainen yhteistyö" ja "hyvä opiskella kieliä"-tasoisia argumentteja

Kysyka turvapaikka hakija kaikki asia

Kolmas kerta toden sanoo

pystyisköhä tota panee tos asennos jotenki
olis varmaa aika hienoo

Oli pakko kans ite koittaa.

Pistin profiilikuvaks jonkun kuvan missä mä ilmeilen sekavasti kännissä ja kirjotin kuvaukseen että nautin videopeleistä ja painavien esineiden nostelusta. Nyt tullut kaks mätchiä ja molemmat on vielä ihan nättejä typyköitä.

Miten näille tissieläimille pitäis muuten puhua?

menkää nyt allekirjottamaa se lakialote niin päästää siitäkin vaivasta + saadaan hurrit peppukipeiksi

Joo, varmaan ollaan vittu luopumassa ruotsista kun se vasta siirrettiin alkamaan alakoulussa.

>stk ei kaksiulotteista teinityttönatsi keeäffää

lol apua

mutta onko sen opiskelulle nyt oikeasti mitään syytä?

suomalaiset on vaan niin lampaita ettei voi luopua tästäkään vaan pitää syväkurkkuilla herraa, kyllä se on yksinomaan meistä kiinni opiskellaanko ruotsia vai ei. ei suomenruotsalaisia ole tarpeeksi pitämään sitä toisena kielenä.

On kyllä top jutkutus svedumaanien toimesta

>Miten näille tissieläimille pitäis muuten puhua?
Tinderissä lähetät vaan viestiä että "Heruisko?" panoa ne akatkin on sieltä hakamassa.

hei meil samit

Suomenruotsalaisilla on tarpeeksi rahaa ja sen verran vaikutusvaltainen pelkästään tätä asiaa ajava puolue, että riittävät pitämään tärkeimmät päättäjät taskussa.

Nehän on kuin Suomen jutkuja sitten.
>captchassa JOKU VITUN LEHTI

rahalla ei ole merkitystä tässä asiassa.

ei meidän tarvitsisi sitä opiskella mutta kun se että pitää miellyttää hurreja on syvällä juurtuneena keskivertosuomalaisen mentaliteetissä, sinulla myös.

"no mitä turhia edes yrittämään kun ei me kumminkaan siitä päästä bääbäävittu"

opiskele sitten vittu tuhansia tunteja kieltä jota et tule koskaan käyttämään jos kerta niin haluat

Vittu sä oot kyllä yksinkertainen.

Alkohooli oo paska

Miks se on lailista?

me päästäisiin siitä kyllä ihan helposti, ei ne "suomenruotsalaiset juutalaiset" ole mitään diktaattoreita saatana jotka lahjoo meidän vallanpitäjät, niillä on hyvin vähän valtaa loppujenlopuksi

mutta kuten sanottu niin opiskele vaan ruotsis

Daily reminder every post here ought to be written in Swedish as well as Finnish, or completely in English because that's neutral

homottaa

bögade

Vedä homo käteen

自殺してくれ

Jumankauta kun alkoi yhtäkkiä kämpässä haisemaan ihan kuin valopete ja tulee fläspäkkejä intin mehtäreissuilta. Mistähän vitusta tuo haju tulee?

THIC

Sori, mun vika

Förlåt, vara min fel

eihän toi oo thicciä nähnytkään

postatkaapas schili byrtyn kalastuskuva niin siinä on thicccc

Homoillaanko

Ska vi bögelsera

Hyi vittu joku eteläamerikkalainen lutka

cyni mörö on mämmin virallinen kuningatar

eipä ollu kyllä kovin häävi akka :D

Eihän ole

nukkuuko kaikki

Pelaan wowia.

>herran vuosi 2016
>pelaa epäironisesti wowia

Juu, tykkään tästä edelleen.

en oo nukkunut kunnolla päiväkausiin muttei silti väsytä tippaakaan tässäkään vaiheessa

Juo ittesi sammuksiin?

se etten ole nukkunut kunnolla päiväkausiin johtuu tuollaisesta toiminnasta

cici tömnö

Silli Sipuli

oon narkkari *narkkaa*

Wheel in the sky keeps on turnin'
I don't know where I'll be tomorrow
Wheel in the sky keeps on turnin'

oon *on*

Huono fiilis täst päivästä anot desu, en tykkää yhtään

Meil samuelit

Huomenta

Homottaa

Huomenta

God dag

mitäs homot

Ihan hirvee aamu

I finally watched the Child of Silent Winter.

It was okay.

Thanks finns

Juu ei mitään

pekonihampurilainen ranskalaisilla ja kokiksella, kiitos.

Unohin miten tän mun puhelimen takakannen saa auki lol apua

Oonko vähän tyhäm kun oon koko aamun räplänny sitä enkä saa auki?

it's boring

I agree.

What is the message it's trying to show? Is it just trying to show how disenfranchised finnish youths are?

And whats with the word "retiring" being used so much. If a finnish teenager decides not to keep looking for a job and get on welfare are they considered retired?

In Finland you have the option to retire if you can't physically or mentally work. Basically the state pays for your retirement. First you must spend some time on sickness allowance, then you can apply for sickness retirement if you're truly unable to work.

Normies aren't like that here. She's the equivalent of Finnish 4chin poster except she isn't overweight and doesn't have a neckbeard.

It's more of "oh, poor her, state should do something because I don't."

>stk yhtäkkiä kaveri saa naisia joka puolelta ilman aloitetta tekemättä

Oh okay.

That's a long time to not work though. I think I'd get pretty bored myself but whatever.

Thanks user

onko sillä iso kyrpä?

In Finland people living on subsidies and allowances are a huge problem. I could go on forever about the problems with the welfare state but that's another story.

Kai joku muukin panikoi (taas) kun tiedostaa että animekausi loppuu ihan kohta ja kaikki kivat animet loppuu?

Onneks Hibike Euphonium jatkuu ens seasonilla.

Mieti jos ois sellanen 40cm kyrpä. Kaikki haluis nähdä sen, mut ei sillä oikeen paneskeltas.

>mut ei sillä oikeen paneskeltas.

En oo mikään isojen kyrpien ammattilainen, mutta väittäisin ihan perus maalaisjärjellä että kyrvän pituus ei voi koskaan estää paneskelua, koska sitä ei tarvitse tunkea koskaan kokonaan sisään, voit dippaa vaikka pelkkää munan kärkeä inessä. Sen sijaan paksuus voi kai teoriassa olla ongelma.

t. 14cm kikkels

mun biojäte haisee hadian talon kastikkeelta

Puhutaanko pojista?

No juu, okei, voi sitä kärkee dippailla, mut onko se mitenkään nautittavaa sille käyttäjälle, kun koko ajan pitää varoa?
>dippaile kärkeä
>kiima kasvaa
>jossain vaiheessa tulee tunne et nyt on pakko
>keihästä kumppani
>kuoli saatana

Sanohan se Jonah Falconkin jossain haastattelus, et ei oo koskaan saanu kyrpäänsä kenenkään pilluun mahtumaan (jonkun äijän perseeseen kylläkin varmaan).

Nolla mätchii
Masentaa jtp

Vittu tää kuva tiivistää kissat aika hyvin. Kaupan päälle tommonen "lol apua" ilme, ihan kuin ei tiedettäis miten päädyttiin roikkumaan tohon.

Miks haluut jotain matchei

Täällä on ihan helvetin kuuma *läkähtyy*

no mitä vittua sä teet siellä? Tääl on 12 astetta, tuu tänne.

Ja sitten kun koitat auttaa, niin meneekin ihan painiksi.

Hitto kun unohtui mikä tuo vasemmalla on nimeltään, ja joka paikassa vaan oikeanpuoleinen on nimetty.
>muistaakseni vähän paskaa sen videotuotokset mutta kuitenkin harmittaa alzheimerointi

neekeri

hello hello fellow nordicks