/NEDERDRAAD/

/nederdraad/

KANKER EDITIE

welkom: jij en ik
niet welkom: hun

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_h-Nud8DcnE
forums.marokko.nl/archive/index.php/t-4265173-mijn-uitkering-stopt-binnenkort.html
twitter.com/NSFWRedditImage

ik had hetzelfde idee :(

volgende keer deze gebruiken aub

ik heb alles wat ik wil behalve een vaste vriendengroep jongens
wat doe?

ijk bijk ijn jijk

t. henk van uiterstaad

Ik heb dit keer gekookt ipv mijn vriendje :)

Het is nu wel wat beter dan de vorige keer.

Vind een vaste vriendengroep.

vrienden maken, duh
neem eens wat leuke mensen mee naar de kroeg, ga zuipen en onzin lullen
wie weet komt er wat uit

voor 100 euro per dag ben ik je vriend

t.horndräger

ik doe het voor de helft

>64569750
Ik snap niet waarom mensen dit zo vaak herhalen. Het was gewoon een zoveelste dialect.

>doperwten en wortel uit een pot

als die helemaal rechts zo dik was als de tweede van rechts, geen bril had en lang onverzorgd haar had dan heb je ongeveer hoe ik er op de middelbare school uitzag.

Godverdomme leer koken vrouw!

dat doe ik al jaren, er komt nooit zo veel uit.

Ik ben geen vrouw

Lekker makkelijk toch?

Is dit niet gewoon hetzelfde plaatje maar dan een kwartslag gedraaid?

meer drinken en meer lullen

Oh schijt gekke wending enzo. Leer koken vent of transgendert.

Ontzettend smerig bedoel je
En het gezonde is er ook wel vanaf

Nee.

Eet aub niet elke dag hetzelfde, da's niet goed voor je.

>alles kant en klaar
>niet eens een lekker sausje
saai en oncreatief, waarom zoek je niet een leuk recept op en maak je dat samen met je vriendje? Dat deed ik gisteren en het was het lekkerste wat ik in maanden heb gegeten oetz.

>Lekker makkelijk toch?
Voor makkelijk ga je naar een restaurant (wat ik nu doe) of haal/laat je het bezorgen.

Potten zijn alleen voor saus of beleg.

Als ik een paar biertjes opheb lul ik meer lullen dan de geestezieke homo ooit in zijn kont heeft gehad maar echt iets blijvends is er nooit van gekomen.
Maar het komt vast wel, ik heb al mijn hele leven uiteindelijk gekregen wat ik wil dus dat krijg ik ook ooit wel een keer.

>saus

Ik eet bijna elke dag hetzelfde

>appel
>banaan
>kiwi
>peer
>paar stukjes ananas
>1 mandarijn
>handje bladgroente (vaak spinazie)
>3 wortels
>handvol noten en pitten met een stuk of 8 verschillende
>een stuk komkommer
>scheutje volle yoghurt
>500 ml water
En dat gaat dan allemaal in de blender, en dat drie keer per dag tenzij ik bij mijn vader set of op mijn werk, dan 1 of 2 keer per dag

Nee, maar het is ook vele malen goedkoper.

Zoveel geld heb ik ook al weet niet.

Ik eet het maximaal 1 keer per week.
En zo ongezond is het ook al weer niet.

Paal foto.

Hefmiemer aub

>iek ben konijn van olland

>tenzij ik bij mijn vader set
ik dacht dat je vader je uit huis had getrapt

Ik eet elke dag pruimen.

Dat is niet de geesteszieke homo oetz
Waarschijnlijk gewoon hefkanker

Ik ben nu niet thuis, maar ik maak altijd een foto van mijn noten/pitten voordat ik naar de ah ga als ik die moet bijvullen (heb ik hier al eerder gepaald).
De ah is duur met alles maar noten en pitten hebben ze in heel makkelijk opstapelbare bakjes die ik nergens anders kan vinden dus dan wil ik er wel wat meer voor betalen. Foto gerelateerd.

Kortom, veel variatie zit er niet in mijn eten maar ik zorg wel dat ik veel verachillend voer binnen krijg

Ik wou dat mijn oom vader was.

>Eet pruimen iedere dag

youtube.com/watch?v=_h-Nud8DcnE

Ja, zoals appelmoes of mayonaise

DIEPVRIES en Lidl

>niet een keer de bakjes kopen en daarna die gebruiken voor de goedkopere

>>niet een keer de bakjes kopen en daarna die gebruiken voor de goedkopere
dat is wel een goeie eigenlijk

Pedo AUB.

Dat willen mijn neefjes ook
>oom user waarom heb jij geen vriendin en kinderen?

>vriendin

ik herinner me nog een tijd dat je pas kinderen kreeg nadat je trouwde

Mijn oom is gewoon een relaxte vent. Ik hou van hem.

noten

De reden dat hij niet zo strikt voor je is als je vader heeft ermee van doen dat hij niet met de gevolgen van slechte opvoeding hoeft te leven.

>appelmoes of mayonaise
Je moet 18+ zijn om hier te mogen palen.

Ja. dat dacht ik ook. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik ooit met mijn vader op de bank zat om xbox/nintendo/sega spelletjes te spelen. En lekker uit je nek lullen.

Mijn oom is de poep.

>ik herinner me nog een tijd dat je pas kinderen kreeg nadat je trouwde
mgw er bastaardkinderen op dit moment in deze draad zitten

Natuurlijk, maar je zei eerder dat je wilde dat hij je pa was. Als hij dat inderdaad was dan had hij je ook wel gewoon aan de oren getrokken als je extreem vervelend was, maar hij zit in de positie dat hij wel leuke dingen met je kan doen zonder de verantwoordelijkheid, een luxe die je eigen pa niet heeft.

idd: therapeuten

Het spijt me

EIND

HO

VEN

>zelfdeflikkeren

WOEN

Zou het? Meh misschien heb je gelijk.

Ik wou dat hij mijn pa was. Ik word altijd zo blij als ik hem zie. Is iemand waarmee ik mee kan praten en er mijn hele leven is. Mijn oom is een lieve Gandalf.

Niet zo zuur belgmans, ooit zullen jullie ook een miem zo vochtig als de Eindhoven miem hebben.

GENT

Ja daar sta je dan met je lettergreep.

>dvw er een ontzettende schattigtaart tegenover je gaat zitten in de trein
>dvw je geen houding weet aan te nemen en een paniek aanval krijgt
>dvw je merkt dat ze soms naar je kijkt

ROEEEE

>meerdere palen nodig hebben om te miemen
Onze miems zijn veel doeltreffender.

Geef je hem wel een knuffel van mij?

-vochtige Belgmiem alarm-

>dvw je thuis op mama's computer kunt masturberen zonder dat uw kotbaas u volgt

>dvw je merkt dat ze soms naar je kijkt
Normale mensen doen geen moeite om zo veel mogelijk niet naar de persoon tegenover ze in de trein te kijken.

Ben jij wel eens in een trein geweest sinds de uitvinding van de slimofoon?

De asbakjes zijn uit de treinen gehaald, wist je dat?

Dat heb je vast ook niet meegekregen.

Napaleon aub.

165cm is manliet

Waarom toch al die haat op WAjong?

Sommige jongeren zijn nou eenmaal niet gemaakt om te werken, of houden het niet langer vol dan enkele uren in de week. Het is juist goed dat er wajong is voor deze mensen, zodat ze gewoon geld krijgen en de rest van de week kunnen FOK!'en ^O^
Wat moeten deze jongeren dan? In armoede leven omdat ze gewoon niet gemaakt zijn om te werken? We leven toch in de 21e eeuw?

Klacht: Mensen die haten op WAjong

169 cm. En hij was helemaal niet klein. Misschien vergeleken met ons, maar toen niet.

HAS

Ik zal eens jouw kontje fokken

Ik denk dat je oom onderdeel is van je opvoeding oetz

Klopt. Het was propaganda van de perfide Engelsen om Napoleon als een manlaat af te schilderen.

Ik eet onironisch appelmoes bij mijn aardappeltjes :3

>kijken naar driedimensionale hoeren

Wat is er mis met jou?

ze deed waarschijnlijk gewoon beleefd, niks gaan verzinnen wat er niet is

Straks moet ik (weer) werken, ik HAAT werken, ik HAAT dit land, iedereen is depressief op kantoor, mensen rushen om 5 uur precies de deur uit, in de file om klokslag 6 uur thuis te zijn om hun aardappelen te vreten omdat ze onder de plak zijn bij hun wijf (die hen commandeert, wat een homofielen ook die mietjes hier) om vervolgens SBS6 en Hart van NL te kijken. 10-11 uur naar bed, want volgende dag weer 'hard' werken. Iedereen depressief, 's avonds 'te moe' om wat te doen en in weekend afspraken en weet ik veel. Ik HAAT deze leefstijl. Ben ik hiervoor op de wereld, werken om te leven zodat ik nog net mijn huis kan betalen? Zelfs met een tweewerkersgezin kom je nauwelijks rond tegenwoordig. Zijn er nog andere doekoe mogelijkheden? :) Gek verklaren en in ziektewet zitten lijkt me ook wel cool. Beetje zwart bij werken en voila. fok dit land.

>rushen

sjineze tekenfilms

Leer eerst maar eens goed Nederlands spreken.

>reageren op pasta

forums.marokko.nl/archive/index.php/t-4265173-mijn-uitkering-stopt-binnenkort.html

dat is precies de instelling waarmee je het wel gaat redden
gewoon niet al te autistisch doen en dan komt het best wel goed

>ollanders
olland, daar waar de vrouw de keuken niet kent.

oetz kan ik me wel vinden in dat verhaal

De grootste mietje ben jij zo te lezen. Een echte man en moslim werkt voor zijn geld op een eerlijke manier. Zolang je gezond bent dien je te werken dag in dag uit...gedma 3bedda!!! bah wat heb ik een hekel aan gasten als jij beetje teren op soos omdat tie zich te goed voelt om vroeg op te staan of 8 uur per dag te moeten werken tfoe 3liek!!!

Het is 7aaaaraaaam om slapend je geld binnen te krijgen en te verdienen zonder er ook maar iets voor te hoeven doen heb je daar bij stil gestaan..? Ben blij dat ze die gasten die in de soos zitten harder aan gaan pakken en ze mogen bij jou beginnen mietje!

Je ouders hebben je tenslotte hier naar toe gebracht en de juiste opvoeding gegeven zodat je kunt teren op andermans geld tbarkllah 3liek a zwiemla hahha

De auteur van deze reactie is goed geïndoctrineerd.
De perfecte loonslaaf.

kijk naar die mongoloïde spelling
duidelijk dat z'n baas daar niet blij mee is

Zal ik zeker doen. Iedereen hoort Rik in zijn leven te hebben.

>De grootste mietje
>>>/marokko/

In de ideale wereld worden noten in een werkkamp gestopt, of nog beter, preventief geruimd.

Zwakke schakels in de evolutie oetz.

Werken is goed, leven is slecht.

Brave goy.

verhaaldraai: het is een vent, die kookt (nog erger dan een vrouw die niet kan koken)

>boehoe ik moet werken en anderen niet :(

...

>18
dikke lel

>happy
Kutduitsers verwaarlozen hun taal ook al.

ook
>ist happy
degoutant
waarom doen mensen dit

>degoutant
waarom doen 'mensen' dit

volgend jaar in de krant:
> vijfentwintig mensen gestorven na diner in restaurant. er bleek arsenicum in hun maaltijd verstopt te zijn.

>25 min geleden eten besteld
>is er nog steeds niet
luie loonslaven oetz

Werken is goed, leven is goed, noten zijn slecht.

Irritant parasietje.

Maar gelukkig zijn er noten zodat ik me beter kan voelen over mezelf. Hoe voelt het om compleet nutteloos te zijn?