/Norgetråden/

Krusadeneutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=gX68N0OLYPQ
tv.nrk.no/direkte/nrk1
youtu.be/UlJku_CSyNg
vg.no/forbruker/mat-og-drikke/mat/rein-krise-snart-tomt-for-joikakaker/a/23787701/
twitter.com/SFWRedditImages

Flott banner svenne. Jeg liker det.

Takk, men dessverre blir det trådkrig igjen...

EKKEL TRÅD

korstog når?

Aldri. Du lurer ikke meg Satan...

hvor er "vik fra meg satan"-user?

syntes vi får en 666 i nesten hver eneste tråd.

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

...

youtube.com/watch?v=gX68N0OLYPQ

>dfn du kan mer om Amerika enn amerikanere.

Hvem /er en sånn "only-herb-dude"/ her?

>ekspert om rusavhengighet
>neger med rastafletter og gulltann (garantert cannabisbruker)
>påstår at avhengigheten ikke skyldes stoffet

Hvorfor kunne ikke de finne en mer pålitelig kilde?

Nigel Farage gutta!
Bra mann gutta!

he he... Still here!

Hvem er hu småpene nederst til venstre?

Han er ser ut som en dust, men han har faktisk rett. De "pålitelige" kildene som han professorsen fra UiO og justministeren derimot, kommer halvsannheter og avdanket propaganda.

Uansett hvordan du snur og vender på det, så er det mindre farlig enn alkohol på alle hold. Uansett er dette irrelevant, når det faktisk er snakk om et frihetssporsmål.

Dette.

Bor noen i Norges interior? Er det ikke bare fjelle?

Nå begynner åpningsseremonien til Paralympics, gutta.

Vakker ad hominem kompis.

Mener du også at det brune håret til Stolenberg betyr at alt som kommer ut av kjeften hans er upålitelig også eller?

Hallo? hvor er den ekte tråden?

festkveld for deg med andre ord?

Nei, Buskerud og Oppland ser for det meste sånn ut.

>neger
>pålitelig

Med Paralympics i Rio samtidig som sjakk-OL i Baku er det vanskelig å se hvordan jeg skal få gjort noe fornuftig de neste dagene.

fant akkurat ut at jeg har et lite stykke glass som sitter fast under foten min, tror ikke jeg har pinsett heller, har liksom lurt på hvorfor jeg hadde så vondt, faen ass

Hvor i Norge skaffer man seg en sǿt cosplay-jv?

Formodentligvis på en eller annen cosplay-con.

Hores ut som en status-oppdatering på facebook det der ass....

Jai ville knolle hon der ja :DD

Hvem skal liksom det forestille?

en symphogear karakter tror eg

D.va fra Oversyn

...

*prump*

>ditt ansikt når

fikk den ut nå, måtte gå helt rambo og karve den ut med en kniv, mistenker kanskje det er en liten glassbit i igjen som har knekt av fra den originale, men orker ta den nå fåvæ
tar det i morgen fåvæ

Jeg ville ikke ha gjort noe sånt hvis jeg var der.

tv.nrk.no/direkte/nrk1

Hva faen prumpet du akkurat om meg din lille fis? Jeg skal si deg at jeg ble uteksaminert best i analen i Forsvarets prumpekommando, og at jeg har vert involvert i hemmelige berser mot Al-Prumpaida og jeg har over 300 bekreftede prumper. Jeg er trent i gorilla-prumping og er den beste prumpemannen i hele Norges Forsvar. Du er ingenting for meg, bare en ny lukt. Jeg skal prumpe deg lukt til helvete med flatulens som aldri for har blitt luktet på Jord, hor mine ord. Du tror du kan slippe unna med å si slikt via internett? Tenk på nytt jævel. Akkurat nå samler jeg mitt hemmelige nettverk av prumpere i Norge, og din prumpe-adrresse blir sporet opp akkurat nå, så gjor deg klar til stormen, orm. Stormen som blåser vekk det patetiske organet du kaller en nese. Du er fjert, unggutt. Jeg kan være hvor som helst, når som helst, og jeg kan prumpe på 700 forskjellige måter, å det med bare stumpen. Ikke bare er jeg godt trent i ubebukset strid, men jeg har tilgjengelighet til hele eggarsenalet til den Kongelige Norske Marine og jeg kommer til å bruke det effektivt for å bedufte deg og ditt miserable rævhål fra overflaten av kontinentet, din lille fjert. Hvis du bare kunne visst hvilken barbariske effekt din lille "smarte" kommentar kommer til å mote deg, kanskje du hadde holdt kjeft. Men det kunne du ikke, og gjorde det ikke, og nå er det du som skal betale, jævla idiot. Jeg kommer til å drite min fis over deg, og du vil drukne i den.
Du stinker faenmeg, ungprump.

*prump*

Har den norske troppen vist seg ennå?

Finnmark

Fy faen, gutta, en av jentene i den tyske Paralympics-troppen lignet ganske mye på Miriam Stein.

Nei, det er lenge til.

Jokke... Er det du som er rullestolanon.

Nå må dere legge dere

Nei, vi er to forskjellige personer.

nå holder du KJEFT

vil ikkje

GUTTA!
Jeg trenger å få meg en kjæreste nå!
Innen de neste tre uker, hvordan gjör jeg det?

Hvorfor trenger du en kjæreste innen tre uker?

>kjæreste
>norge
>2016

lol lykke til

Jeg kan være kjæresten din user.

Fordi da skal jeg oppereres, og må ha noen som kan "passe på meg" etter opperasjonen, og har så å si ingen jeg er komfortabel nok med allerede

Tullefanten, du er jo bare en fremmed på nettet. På en måte så finnes du ikke engang

>opereres
kjönnsskifte?

Hva er galt med krusadene? Er jo klassisk fornorskning det der..

"krusadene" vokser på meg, det er tross alt ganske morsomt

Dette. 99% av alle ledige jenter i dag har minst 4-5 beilere som hun aktivt sjonglerer over diverse sosiale media. Kvinner kan velge og vrake så mye og ofte og mellom så mange som de vil. Sjansen for at de finner deg eller meg mer interessant enn de hundrevis av andre kandidatene er forsvinnende små. Med mindre navnet ditt er Tor Tordenkuk, men da horer du strengt tatt ikke til her.

Plukk opp ei nigeriansk hore fra Karl Johan, hun holder sikkert hånda di for en femtilapp i timen.

>kjönnsskifte?
Nei, tulling. Skal fikse dårlig luftvei

Men svar på spörsmålet istedenfor å bytte tema
hvordan får jeg meg en JV innen de neste tre uker?

>t. styreformann for MGTOW

du må være sykt utadgående og finne på noe med en jente hver eneste dag i 3 uker, må sannsynligvis satse på en mobilapp for å få kontakt

Dette her er snakk om resten av hele dagen, og helst dagen etter og
Om så jeg var villig til å betale det, tviler jeg på at horen ville gjort det, da det er lite lönnsomt for henne i forhold til hva hun kunne tjent ellers

men hvordan er det liksom vitsen at man skal bli kjent med totalt ukjente kvinner til å begynne med?
På bar?

Beklager engelsken gutta men, detta er gull

youtu.be/UlJku_CSyNg

>t. Tor Tordenkuk

er derfor jeg sier mobilapp, du kan også bruke nettdating, for der skriver de om hva de er interessert i og så kan du legge ut om hvor mye dere har til felles

men det er fortsatt bare 1% sjanse for at du lykkes

gjör henne gravid först, så må dere bare pröve å få til forholdet

Fin megmegpil, men jeg ser ikke hvordan jeg tar feil. Har du en annen virkelighetsoppfatning er du velkommen til å dele den. Å lære mer om en verden jeg aldri kommer til å ta del i er alltid fascinerende.

gutta...

vg.no/forbruker/mat-og-drikke/mat/rein-krise-snart-tomt-for-joikakaker/a/23787701/

Dæven, det var mange deilige 2WDjv-er i troppen til USA.

ville du ikke foretrekker en jente som velger deg?
I stedet bare noen hore?
Hun vil komme
Jeg beklager min norske. Jeg lærer.

Ja, du har rett, jeg vil heller ha en ordentlig jente enn en hore
Men jeg sa aldri at jeg hadde tenkt å skaffe meg en hore
alt jeg sa var at jeg trener en i lopet av tre uker

>nærbilde av Emmanuelle Mörch

Håper hun vinner fåvæ.

That's hilarious

heheh

DODSSTRAFF TIL RUSSMISSBRUKERE

p...rtttt...

>RUSSMISSBRUKERE

Den russen ass, de misser alltid så jævla mange brukere...

er han basert?

eller gal?

Han er en kjiping. Grilling og drikking av alkohol etter kl. 10 har han gjort ulovlig, han er like basert som sharialov.

Nå er det ikke lenge til Norge kommer inn.

turn the tv on the paraolympics

some wheelchair qts

Du er sent ute, Brasilanon.

fy faen

vet ikke helt hva jeg syntes om at folk kommer hit forst og fremst pga rullestoljenter.

Drastiske tilstander krever drastiske tiltak. Stotter han fullt ut. Du skal se rusmisbruken og kriminaliteten i Fillepinene synker fort.

privatiser kriminaliteten.

sorry just got home it was gramps' bday
come because you want to see what the vikings are up to, stay for the hot fast wheel action

er du germansk?

Jeg liker det ikke, det gjör at slik drittbreving blir mer akseptert
Hvilket er synd, siden vi kom oss igjennom så å si en hel tråd to steg bakover uten rullestoler

[skulleværtavslöringerpå/in/]beste måten å bli kvitt dem på nå, tror jeg om vi greier å spre det til andre tråder også, slik at det til slutt må forbys, eller lages en egen tråd for det for å holde dem vekk [allebrettburdehattavslöringerfåvæ]

Jo men det er vel forst og fremst snakk om en user her, altså rullestolmannen som har klart å få til dette her.

Det er vel ikke noen utenom han som tenner på hjuljentene?

Jeg hadde jo en fin prat med han i går kveld/natt og han er sikkert en hyggelig nok fyr men syntes det er utrolig at det har gått så langt som dette her.

Tipper at om du går til noen andre lands tråder og spor hva de forst og fremst forbinder med norgetråden så er det vel rullestoljenter.

Somebody redpill me on the "rullestolmannen" please...

Brev skjermbilde av den eldste filen dere har. Nå!

engelsk?

Det er sikkert fælt der, men tror ikke "Ingen moro tillat" er svaret.

>en
Nei. Hadde det vært bare en så hadde det ikke vart så lenge som det har, det har uten tvil spredt seg til flere folk som også brever ">dfn in rullesdoljv" og lignende

>Tipper at om du går til noen andre lands tråder og spor hva de forst og fremst forbinder med norgetråden så er det vel rullestoljenter.
Det er det som er problemet, fåvæ

It's le ebin maymay kewl 4 kids
and of course cancer
nothing more

...

jo men når det har nådd det stadiet så blir det jo et megmeg som ungene syntes er morsomt å breve her for å få en slags reaksjon fra folk.

jeg tror virkelig ikke det har genuint spredd seg til noen andre enn rullestolmannen selv.

>Drastiske tilstander krever drastiske tiltak

Sier alltid folkmyrdere rett för de tar livet av en haug med mennesker.

Tok en klassisk "please redpill me on "

skuffa

du treng hjelp. her:
>gjer vel og raudpill meg åt [set eikor saka inn her]