/mämmi/

/mämmi/

Other urls found in this thread:

kitusenkievari.fi/
vocaroo.com/i/s1mfYHMA5S6S
karin.kapsi.fi/Esivanhemmat/kitunen_martti_heikinpoika.htm
mvlehti.net/2016/09/12/video-rautalankamalli-matujen-tekemien-seksuaalisten-ahdistelujen-maarasta/
twitter.com/SFWRedditImages

Sumo sammi?

ÄMMI AND MÄMMI

Best girls. [spoiler]besides pic

>kaikki nukkuu

Juu viinaan vaan

>viinaan

Vittu.

What do fin grill arse smell like?

Tommoset muovienskat/smotot on kyl aika saman kastin homoilua ku mautot ja skodet jtp

musky

mihinkäs kastiin tuo sitten kuuluu?

hätänen pikku vittusaatana

I am picturing you smelling a grills arse before you answered my question. Am I correct?

You're correct. How could I answer otherwise?

salty coins and milk

benis

oon etuoikeutettu *tarkistaa etuoikeudet*

olen VALKO etuoikeutettu
olen MIES etuoikeutettu
olen CIS etuoikeutettu
olen EI-SAIRAITA-FETISSEJÄ etuoikeutettu
olen EI-RAISKATTU etuoikeutettu
olen EI-POLYAMORIE-TURRYQUEER etuoikeutettu

*tarkisti etuoikeudet*
*lähtee kuntouttavaan työtoimintaan palvelemaan jamaikalaisia aids-transuja*

Kahvia...

>stk ei Fazer salmaikki jäätelö

shart

Aamukahvit, sitten aamupaska ja aamuruuhkaan.

Miten sanotaan shart suomeksi?

Ei kait sille ole oikein suoraa suomennosta. Olisko joku ripulipieru vaikka lähinnä. Tai pieru varren kanssa.

>aamuruuhkaan
se fiilis kun pitää mennä julkisilla
snif'n'snaif

Se fiilis kun kaikki kaupat alle 2km kämpiltä ja luennot on noin 850m koti ovelta.

Juuh olen ajatellut kuolla

kuivaatteko välilihan suihkun jälkeen föönillä?

Käytän kahta pyyhettä, toisella kuivaan itseni muuten ja toisella perseen, munat ja jalkaterät.

EKA MATCHI
MITÄ TEEN?
ps. Se näyttäis olevan joku maavalas

suomi NOT on paras

tee tää: pane sitä pilun ja sano ah

En oo kokeillu, en tosin omista tommosta puhallinta

en mutta kuivaan terskan kyllä, muuten alkaa haisemaan

Huomenta

What's good finnbros?

I made a thread a couple days ago asking for help and got some great assistance from yall.

I was looking for a statue of Martti Kitunen to show my grandmother. I found the place, with your help, and emailed them in english asking if someone could take a picture of the statue for me to give my grandma, but I did it in english and I'm afraid no one might have read it.

Do you think id have better luck if I emailed in Finnish?

For further info it's the statue of Kitunen outside the Kitusen Kievari in Virrat. Here's their website.

kitusenkievari.fi/

Haluaisin auttaa mutta olen liian laiska

>Haluaisin auttaa mutta olen liian laiska

että on kunnossa , veli

>Do you think id have better luck if I emailed in Finnish?

I believe so. Just post the email in English and we'll translate it.

Hello!

My name is (my name) and I live in the United States. I was writing to you today because I recently discovered you have a statue of Martti Kitunen outside of your resort.

My grandmother is a first generation Finnish immigrant who has always told us our family was descended from the great bear hunter Martti. She recently found out about your resort from a friend of hers that still lives in Finland. Unfortunately, the friend was unable to send her a picture of the statue.

I was wondering if someone there would be able to take a picture of the statue out front and send it to me over email so that I could give it to my grandmother. I can't tell you how happy that would make her.

Thank you!

(my name)

why? didn't see the thread

never mind t.

Hei!

Nimeni on (your name) ja asun Yhdysvalloissa. Kirjoitin aikasemmin tänään teille koskien Martti Kitusen patsasta.

Isoäitini on ensimmäisen polven suomalainen maahanmuuttaja joka on kertonut minulle, että perheemme polveutuu karhunmetsästäjä Martista. Hän äskettäin sai kuulla lomakohteestanne hänen ystävältään, joka asuu Suomessa. Valitettavasti hänen ystävänsä ei pysty lähettämään kuvaa Martin patsaasta.

Mietin olisiko mahdollista, että joku teistä voisi ottaa kuvan patsaasta (edestä päin) ja lähettää sen minulle sähköpostina, jotta voisin antaa sen isoäidilleni. En pysty sanoin kuvailemaan kuinka onnelliseksi se tekisi hänet.

Kiitos!

(your name)

salmaikki jäätelö on herkullinen

I love you.

Here's me singing a shitty rendition of your national anthem as thanks.

vocaroo.com/i/s1mfYHMA5S6S

No problem. You have a sweet voice btw

Kiitos veli

it's not shitty at all

that is some decent pronounciation, you sound like a russian immigrant with a beautiful voice

Laitoin villasukat ja takin vain tajutakseni että rööki on loppu.

Aamu vittu pilalla. Koska rööki on loppu maha ei toimi normaalisti eli on mahdoton käydä kaupasta lisää ja pitäis olla kymmeneltä yliopistolla.

Rytmin korjaaminen vie pahimmillaan viikon.

Auttakaas nyt epätoivoista tindernyymiä. Mitä sanon ekalle mätsille? Olisiko se paha, jos kysyisin sitä kertomaan vähän enemmän itsestään? Voiko sitä pyytää lenkille kun se on aika läski?

Kysy onko sen perse hikinen

Jos oot alfa sano vaikka "tuu panee". Jos et poista se sovellus. Profiloin kuvas perusteella sen verran et poista vaan

märkä pieru

>mene baariin ekaa kertaa moneen kuukauteen niiden muutaman kaverin kanssa joita on jäljellä
>vittuuntuneisuutesi elämään tuhatkertaistuu kun todellisuus muistuttaa että olet autistinen manlet

Muutama vuosi sitten vielä tein tätä, meni siihen että tuli jokakerta vedettyä hirveet perseet että sai olonsa jotenkin siedettäväksi. Nykyään kaveriton erakko. On mulla sentään työ niin kai sitä voisi huonomminkin mennä.

>Panettaa.

Kissapojuyde

Sano, että tykkään syödä possua

Juu viinaa vaan

Ei vittu miksi vitussa olin soittanu mutsille eilen tuhannen päissäni voi saatanan saatana.

hienot triplat nyymi

>perseile viinapäissäsi
>mene ulos tupakalle
>ei helvetti avaimet jäi sisäpuolelle
>yrjöä jokapaikkaan
>hiton kylmä
Kyllä oli äitimamma poikaansa tyytyväinen kun keskellä yötä tuhannen päissäni, vaatteet yrjössä soitin josko voisi tulla avaamaan mun oven (sillä on vara-avaimet).
Hieman hävetti kyllä, lopetin tupakoinnin täysin ton takia ettei vastaavaa kävisi uudestaan.

Mun taas piti olla täysin selvinpäin kuukauden ja meen soittamaan muorille.

Eli kun just ei pidä tehä mitään niin teen. Aikamoinen aivopieru.

>lihaa ja lihaan varrastettavia aineita 52%
Nami nami, mitähän muuta on puolet tosta lenkkimakkarasta?

>nyymi, tuu mun toimistoon.
>apua, pomolla on asiaa
>se olis sellanen juttu et sun pitää lähteä Kiinaan
>eisaa, en halua
>turpa kiinni ja pakkaan matkalaukkuja
Voi helvetin helvetti, Guangzhou kutsuu kuukauden päästä.

Mitä sä siellä?

Jauhoa ja muuta mukavaa

Firmalla yhteisprojekti kiinalaisten kanssa. Ensin 3 viikkoa siellä ja sitten ehkä pysyvämpi muutto.

Juu se on kumma miten tietyssä vaiheessa koomailua sellaset asiat mitä ei ikinä tulisi mieleenkään selvänä tehdä vaikuttaa jotenkin helvetin tärkeeltä ja hyvältä

>Martti
Ai niin kuin shartti? :DD

Holy shit it worked! They sent me a whole bunch of really great pictures of the statues! My grandma is gonna lose her shit.

What's a good translation for extreme thanks? Like thank you so much these are wonderful this means a lot, etc?

One of the pictures. Really awesome stuff.

>ei ole hetero etuoikeutettu
lol onks jäbä joku puppelipoika? :DDDD

Glad it worked out, bro.

Miltäköhän rönttösen vaossa kiillotettu kolikko maistuu?

>Voiko sitä pyytää lenkille kun se on aika läski?
Sitä suuremmalla syyllä pyydät sitä lenkille

Hiivaiselta kalalta.

Ite tykkään noista kinkkuplaneetoista. Mikään ei oo sen parempaa kuin pikanapapano. Ai että.

Hikinen pillu on maukas

tämä

Vittu ku on tullu käytyä samalla parturilla jo tarpeeksi monta kertaa että parturi muistaa ja haluaa jutella kuulumisia.

LEHTI

Otappa huomioon positiiviset puolet. Helppoa tiukkaa kiinalaisrömpsää

Mä en edes uskalla käydä parturilla.

tää

Valkoinen mongoli saa kiinassa pillua kuin Tsingis Khan aikoinaan.

Mitäs duunia teet?

Poikani puolesta kyselen

>olen EI-SAIRAITA-FETISSEJÄ etuoikeutettu

t. pekka

oh shit ameribro, do you know her maiden name?
if you do, check if you can find it on this list:
karin.kapsi.fi/Esivanhemmat/kitunen_martti_heikinpoika.htm
ps. I'm also the descendant of Kitunen

Aika rapsakka olo näin neljän päivän ryyppäämisen jälkeen.

Piti herätä pari kertaa runkkaamaan, että pystyi nukkumaan.

Koitan aloittaa kouluhommia 2h kotona, pelasin vaan hearthstonea ja runkkasin. Sit polkasin yliopistolle ja nyt lurkkaan vaan mämmiä ja paskapostaan.

Ei mitä helvettiä nyt.

...

Tämä. Ajaton karvakypärä on sitten taas itse leikattu viime viikolla kun ei uskaltanu parturiin mentyä taaskaan.

Mä oon sen verra laiska että vedä aina siilin parturissa, tulis varmaan halvemmaksi ostaa kone mutta ei yhtään nappaa alkaa ite sähläämään sen kanssa.

On aika lailla maailman helpoin homma jos et päästä lettiä paria senttiä pidemmäks

Ei se kyllä vaikeaa ole, vaikka olisi millainen reuhka.

Kyl se välillä on
t. vanha paska kone ja paksu kihara tukka

Oppiminen on kivaa!
*oppii*

mvlehti.net/2016/09/12/video-rautalankamalli-matujen-tekemien-seksuaalisten-ahdistelujen-maarasta/
Päivittäinen muistutus että kyllä suomalaisetkin

>mv-lehti
Huutista.

>Huutista
Tuuttista