NEDERDRAAD
Buitenlanders eruit editie
welkom: Blanke nederlanders
niet welkom: alle niet (blanke) nederlanders
NEDERDRAAD
Buitenlanders eruit editie
welkom: Blanke nederlanders
niet welkom: alle niet (blanke) nederlanders
Other urls found in this thread:
hln.be
youtu.be
youtube.com
strawpoll.me
dailymail.co.uk
youtube.com
twitter.com
BIG
iedereen mag het plaatje veranderen hoe zei of hij wil, het is zelfs aangemoedigd
tweede voor 2d
>hij kan niet eens normaal dingen vergroten of verkleinen
jezus christus man, wat moet de rest zo wel niet denken?
Croatia should be a province of the Netherlands tbf, although we'd have to remove the poor people first.
Beste landgenoten, het debat gaat zo verder
NOS.nl/livestream/npo-politiek
waarom zou ik donor worden als het er waarschijnlijk een ton belastinggeld wordt gebruikt om een ziek zwak en misselijk persoon een jaartje vooruit te helpen, die bovendien in zonder de gezondheidsjoden toch gewoon was doodgegaan?
>1GB kost €10 incl 21% btw.
>Dus iedere Nederlander ouder dan 13, 6GB per jaar kost dan maar
>(17000000-(13*180000)*60)/1,21= 726miljoen.
>En dan er van uitgaan dat bedrijven het maximale vragen, want als je bedrijven laat onderbieden voor alle klanten dan zou je zomaar 15% goedkoper uitkomen.
>Omdat het bedrijf geen reclame hoeft te maken. Ook kan het bedrijf vrij investeren zonder angst op klant verlies.
>Dus voor 620miljoen euro kan je iedereen 512mb per maand geven aan data. En maak je investeren in het web makkelijker.
Maar neem je dan geen klanten weg van andere bedrijven?
het plaatje voor alle zeikers die dingen beter weten zodat ze eht zelf kunnen doen
Met een orgaan kost het minder geld maat.
*vergeet niet geel en rood om te draaien op de belgische vlag als je hem aanpast
WIE /PSV/ HIER
040
4
0
hier
wat moet ik hiermee?
Da's de superieure plaat
>9grap landballen miem gebruiken
Wat doe je
Nee, alleen als je teveel data geeft.
Maar een kleine hoeveelheid als 512mb per maand kan juist zorgen voor meer klanten.
Als je moeder opeens data heeft of vrienden die data hebben dan begin je data ook uit te geven aan hun.
Ook heb je mensen die anders nooit data hebben geprobeerd die over gaan tot een extra abonnement ernaast omdat ze om zijn.
Hoe meer mensen data hebben hoe aantrekkelijker is om data te gebruiken. En als je om de twee jaar bedrijven laat onderbieden tegen een zo laag mogelijke prijs en zo snel mogelijk maak je het ook nog eens aantrekkelijk om internet sneller te maken en meer antennes aan te leggen.
Kan me niet schelen wat andere user zei, het is gewoon alweer tijd voor een biertje
menen ze dit nu? dit is precies gelijk in de koude oorlog propaganda
hln.be
Oh nee...
> hln
Mooi!
>Hij raadde de Democratische presidentskandidate Hillary Clinton in een tweet aan om een toxicologisch onderzoek te laten uitvoeren. "Het is mogelijk dat ze vergiftigd is", klonk de onheilspellende tweet. In een tweede tweet maakte hij zijn hoofdverdachten bekend: Hillary's tegenstander Donald Trump en de Russische president Vladimir Poetin. "Ik vertrouw Poetin en Trump niet. Met die twee is alles mogelijk", aldus Omalu.
Dus hij zit gewoon in het niets te graaien in de hoop dat hij niet in de vergetelheid raakt? Kanker toch op man met die zielepoot
Had iemand op roodhet niet voorspeld dat clinton ziek zou worden "wat later in de campagne" (wat het nu is)?
sjineze tekenfilms
Ik zou het niet weten, ga maar naar de roodhet-thuisbasis, die weten het vast wel.
...
hoe nieuw
dit is de ECHTE
>roodhetbal
ja nee doe maar gewoon niet
VERANDER EM LEKKER ZELF IK BEN DR KLAAR MEE
Ik verveel me.
>je zult nooit een glaciaal meemaken
waarom leven
Maak een logo voor Pegida vlaanderen
Wat vinden jullie Vlamingen van Luxemburg?
...
Mag aansluiten van mij
Duitse klei.
rijke tata's
Wie ook fan van muziek uit de jaren 2000-2010 hier?
Je bedoelt dat wij het Wallonische Luxemburg terugkrijgen?
Groot-Nederland bedoel je.
Valt wel mee
*throws weed*
Puur wegens jeugdsentiment.
BELANGRIJK
strawpoll.me
BELANGRIJK
strawpoll.me
BELANGRIJK
*throws banana*
*Throws zika*
wat vinden jullie er van?
ander plaatje, of misschien een collage
de lijst is 10/10
Ik ben net terug nadat ik een dag verbannen was omdat ik een foto van een meisje in een string had gepaald.
Vroeger werden er zo vaak meisjes gepaald op Sup Forums en nu plots mag het niet meer van die chinees.
S-Sorry.
Gevlagd
Iets... anders dan Michael de la Parra?
is die pool er nog die 's ochtends vroeg goede draden maakte?
lekker
Geld is nog steeds niet aangekomen. Gvd.
meer
Het is officieel
Hou je gewoon aan de regels. Het is niet omdat jij je kamer nooit verlaat dat er geen andere mensen zijn die dit liever niet op hun scherm zien verschijnen wanneer er andere mensen in de buurt zijn.
is fat shaming a common thing in netherlands?
>praat met schattigtaartje op watisapplicatie
>reageer op haar vraag na twee minuten
>zij is nu al 4 uur niet meer oplijn geweest
wat de neuk
ALTIMA BOK YAPTIM
>watisapplicatie
watistoepassing
>watisapplicatie
kek
ze probeert gewoon moeilijk te krijgen te zijn :^)
>studentes
>vrijwel allemaal aantrekkelijk
>mensen die hun werk hebben gemaakt van aantrekkelijk zijn
>niet aantrekkelijk
???
Niet dat ik weet
Is firing 100.000 people and 3000 judges within 24hours common in turkey?
Even tough it is impossible to get a list of 100.000 People who did a thing a day ago that fast.
jongens als ik met mijn schattigtaartje praat op watisapplicatie gebruik ik als man van die kleine gele kut poppetjes in mijn tekst of is dat alleen voor vrouwen?
Gebruik ASCII.
>watisapplicatie
watistoepassing
Waar is deze peiling zodat ik op blauw kan stemmen.
Ja behalve als je een autost bent maar gebruik maar een per 2 of als zij het niet gebruiktt moet jij het ook niet gebruiken
Ik gebruik ze, mijn vrienden gebruiken ze en mijn vriendin gebruiken ze. Niks mis mee oetz. Soms is het zelfs nodig om aan te geven dat wat je zegt niet te serieus genomen moet worden.
>Soms is het zelfs nodig om aan te geven dat wat je zegt niet te serieus genomen moet worden.
dit oetz.
vaak als ik een bericht stuur zonder zo'n ding vind ik het heel saai en hard overkomen en dat alles in het bericht serieus is. met zo'n ding kun je aangeven dat het grapperig bedoelt is
>mensen die geen interpunctie gebruiken
tenenkrommend dit
XD LOL
jk ;P ^^"
hallo shiftmaagd
Letten jullie erg op jullie dieet anons?
Hallo Nachbarn, was geht ?
nee
mvg. dikzak die afvalt
Als een meisje met je smst en ze gebruikt geen gele mannekes, maak je toch sowieso geen kans met haar denk ik. Niet dat ik een expert ben, maar het komt bij mij toch altijd flirterig over.
Sinds een paar maanden wel, ik ben van 88 naar 84kg gegaan sinds ik elke dag groente en fruit eet (drink eigenlijik, omdat ik alles in de blender flikker). En dat met 184cm trouwens
Mein qt reagiert nicht auf whatsapp :(
...
Wat betekent het als je hetero bent en meisjesachtige jongens aantrekkelijk vindt?
Gebeurd.
Vraag soms ook wel eens wat, om daarna 8-9 uur later pas weer te kijken
>ik ben een handvasthoudmaagd maar luister naar mijn advies over vrouwen
Was ist los mit der ? Ist die schattig ? ;)
...
Nee, probeer normaal te eten en dat is alles.
Dat je een enorme flikker bent.
Dat je niet hetero bent
Kuzu heeft geweigerd de hand te schudden van Netanyahu, vinden jullie dit kunnen?
>impliceren dat mijn poepeke niet langs mij ligt
Overspelige vrouwen ook altijd.
Te druk bezig met Canadese lul te rijden om door te hebben dat haar fiets weg is.
Nederland is een land van Hoorndraggers
Waarom hou van jullie Europese Unie cock?
Ga je toch moeten bewijzen hoor
Mijn kat ligt ook naast mij, dat betekent niets
Waarom lig jij naast je schijt?
Sie ist sehr schon, ein solide kieferlinie, schwarze haare. Ich weiße nicht was los ist mit sie, sie ist seit 4 uhr nicht online gewesen. please correct my German mistakes i am learning
Wat vinden jullie van meisjesachtige jongens dan?
Ik kan er soms wel geil van worden.