/nederdraad/

Binnenhof uitgave

Welkom: Nederlandse politiek
Niet welkom: Wetstraat nogwat, want Lelgische politiek is gewoon letterlijk hetzelfde als een wedstrijd wie het hoogst kan plassen.

Other urls found in this thread:

youtu.be/7SjpvolhVD4
youtube.com/watch?v=DJJEQ-c_fzY
youtube.com/watch?v=nE5203zfOwk
youtube.com/watch?v=j7A8ftkdHL0
youtube.com/watch?v=aXOnFbjzCAk
youtube.com/watch?v=JEXyhM-v-54
youtu.be/vf3WneS2IaI
youtube.com/watch?v=AjXr9Nj5ZbI
youtube.com/watch?v=MSgnf-tBN9s
youtube.com/watch?v=LS7e43qVpbE
youtube.com/watch?v=hPlLAe6DMgI
youtube.com/watch?v=8CIJJLMId6c
youtube.com/watch?v=JUBNVxl88qg
youtube.com/watch?v=qNugjm0iNxU
youtube.com/watch?v=vyMqwXzRoVg
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

Tweede voor Noord-Brabant.

Jenna

wat zei je over mij, jij linkse stmmer??? Ik moet je meededelen dat ik met vlag en wimpel ben geslaagd aan de pvv akadeemie met ondersgeidingen van geert wilders hemzelf!!!!! Ik heb deelgenomen aan verscheidene geheime aanvallen op de vvd en heb meer dan 300 bevestigde hyves plaatjes op mijn geweten!!1 ik ben getraind in gorilla politieke diskussies en de meest eufoorische plaatser op facebook je bent niks anders dan een linkse stemmer ik roei je uit met presiesie ongekend op deze aarde markeer mijn woorden!!! je de denkt dat je weg kan komen met mij een racist te noemen op het internet??? schrijf dat maar op je buik eikel!!!! terwijl we spreken ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van ex hyves vrienden in nederland en je ip adres wordt op dit moment getraceerd dus je kunt je maar beter voorbereiden voor de komende storm, mark rutte aanhanger de storm die het zielige ding wat je je leven noemt weg vaagt. je bent harstikke dood jochie geert wilders is overal elk uur en kan je doden in zevenhonderd manieren. en dat zijn alleen nog maar zijn blote handen. wij zijn niet alleen extensief getraind in ongewapend discusieren, ik heb ook toegang tot een heleboel facebook pagina's en die zullen zijn skils tot zijn volledige vermogen gebruiken om je smerige gezicht van het kontinent te vegen, jij vuile sp-stemmer had je maar geweten wat de voor onheilige vergelding jouw slimme opmerking ter weeg zou brengen. misschien had je dan je bek gehouden. Maar dat kon je niet, deed je niet en nu ga je er voor betalen jij stomme idioot. Ik ga zoveel Facebook pagina's over je aanmaken dat je er in verdrinkt je bent opstelten na dood jochie!!!!!!!!1

nee, maar omdat je klaagt over zweterigheid vond ik die vraag wel op zijn plaats.

Zeg dat ik mijn gezicht en niet op het internet en zie wat er gebeurt. Flikker.

gerapporteerd voor schijpalen

>linkse stemmer
Dat zou een PVV'er nooit zeggen. Volgens mij ben jij gewoon van de slinkse kerk.

Nieuwkomer, van rooddhet zeker, groentje? heh ik kan me nog goed herinneren dat ik net zoals jij was. Debiel. Laat me je wat advies geven zodat je succesvol zult zijn in dit internetheiligdom: maak nooit zulke domme grapjes. Je hebt geen reputatie hier, je hebt geen naam, je hebt hier geen kut. Hier geldt het recht van de sterkste en jij gaat het hier niet overleven door zulke domme grapjes te maken die normaal door al je superbeleefde en lullenzuigende vriendjes omhoog zouden worden gestemd op rooddhet. Daar doen wij hier niet aan. Je stemt hier niet omhoog. Je stemt hier niet omlaag. Dit is niet rooddhet, groentje. Dit is 4kan. Hier voeren wij ECHTE intelligente discussies, iets waar jij volgens mij nog maar weinig ervaring mee hebt. Vind je het maar niks, dan mag je gauw weer opkankeren naar imgur, jij De Wereld Draait Door-kijkend mongooltje. Toch hoop ik dat je niet opkankert. Ik hoop dat je hier blijft en van ons leert. Het gaat er hier anders aan toe, in tegenstelling tot die andere plek waar het licht van de populaire internetcultuur wel reikt. Hier kan je alles zijn. Ik ? heh, ik ben een rechter.. deze plek…. deze plek heeft een hoop te bieden… heh je zult het wel merken, groentje . . . als je het allemaal aankunt tenminste

>sms een schattigtaartje
>ze reageert niet
>verdrietig
>ga fappen op 4kan
>zo naar bed

waarom leven?

koek

iemand heeft dit ooit geschreven met de intentie een punt te maken

Nachbarn was geht ?

Hallo, Hans. Es ist sehr heiss hier. Wie geht's dir?

>song
wew i saw that on the frontpage of
[spoiler]reddit[/spoiler]
i love the music video, unironically got me on the edge of my seat

>A good winter must be below 0.
agreed desu but cycling in sub zero temperatures is really shitty and requires you to wear handgloves and makes your ears really really cold/painfullish
although some sub zero winter wouldnt hurt me right now

>Not a comfy country either.
Do you have any Italian anchestors so you can move to italy? :^)

Also do listen to any other music channels except for SuicideSheep? I really like Koala Kontrol and MORindie

This is one of my favorite hour long mixes
youtu.be/7SjpvolhVD4

e x c e l l e n t p o s t

Het is gewoon een vertaling van die ene pasta

>lekker passief-aggressief, je lijkt wel een wijf

Ik wenste niet te twijfelen aan je kennis over regulering, niets passief-agressiefs mee bedoeld. Ik heb gewoon geen zin artikels op te zoeken die je hoogstwaarschijnlijk zelf wel kent. Ik snap de verwensing dat ik een wijf ben niet zo goed, maar dit is 4kan, daar kan dat.

Het deert me weinig of het legaal is of niet. Het deert me dat het geld kost, de boeren hier te machtig maakt, Afrika tegenhoudt en een politiek klasse van een clientele verzorgt. Dat soort reguleringen storen mij, en ik stoor me maar weinig aan miemreguleringen zoals met de bananen want ik weet ook wel dat daar geen ruk van klopt (ik ben dan ook een andere paler). Als ik het heb over te veel reguleren dan heb ik het over dit soort dingen. Barrieres die opgelegd worden door de EU omdat het dat kan doen. Een klein land als Nederland zou nooit zulke beslissingen nemen.

>hoog ironisch dat je een Chinese propaganda site als bewijs stuurt, maar goed.

De informatie die erop staat is gewoon waar. Als je al het bewijs wat ik stuur wegwuift dan kunnen we de discussie net zo goed stoppen. Je reageert er tenminste op en dat siert je, maar je reactie doet aangeven dat je in andere omstandigheden al het bewijs wegwuift (hoe goed onderzocht en kloppend ook) als de bron je niet aanstaat.

>Wanneer dit akkoord zal geratificeerd zijn, zal het toelaten dat de invoerheffingen op 99,7% van de Chinese uitvoer afgeschaft worden en China zal de heffingen op 84 % van de Zwitserse uitvoer ongedaan maken.

Zwitserland meent er baat bij te hebben. Beter een overeenkomst op lokaal niveau waar Zwitserland aan denkt te verdienen dan een groot verdrag waar waarschijnlijk vooral bedrijven met politiek belangen van profiteren.

guten tag, wie gehtst?

Mir geht's gut ist aber viel zu heiß hier.

Grad was interessantes in den Niederlanden los ?

> gerade was los?
Leider nicht. Hier passiert einfach nichts.
Besser als Fungi-Probleme uezs.

kanker mof UIT UIT UIT

ik ben geen duitser, maar bedankt voor het compliment.

lange fietstochten in harde winter kunnen heel comfie zijn als je je goed aankleedt, je fietst jezelf warm en dan zit je in je eigen warme cocon met het bevroren landschap en de frisse lucht om je heen en in je neus

er moet geen nattigheid naar beneden pleuren maar anders heb ik wel goeie herinneringen aan nachtelijke winterfietstochten

Doe je nu alsof je die naamflikker bent of ben je hem gewoon?

>ik zal nooit klaarkomen in een koran

lmao, hij is iemand anders dat zie je namelijk ook aan de woordenschat oetz.

Maar ik ga slapen, slaap lekker anonymous

zeg nooit nooit, user.

Koek

youtube.com/watch?v=DJJEQ-c_fzY

>bekogeld met eieren en chocolademelk
>bel politie
>duurt 50 minuten
>u heeft gewoon de verkeerde nummer gebeld oetz

Wie /opdeblock/ hier?

youtube.com/watch?v=nE5203zfOwk

nee ik deed hier alsof, had de naam daarna weggehaald maar die stond er blijkbaar weer in toen we naar deze nieuwe draad gingen

arrivederci

RIV, kanker beesten ook

...

Goeie tijden. Zelfs Pim Fortuyn vond Vlaams Blok te radicaal, omwille van hun standpunten over homo's en de holocaust. Toch stemde 24% van de Vlamingen ervoor


youtube.com/watch?v=j7A8ftkdHL0

>je fietst jezelf warm en fietst harder om warm te blijven en dan fiets je alweer te hard en zweet je je de tyfus

>dvw ik even dacht dat het mijn foto was

amai vlaams is puur komedie

water foto's zijn het comfiest.

reddit rly
The song suits Paths of hate so fucking well

Walking is better than cycling , duh. Can't you cover your ears with a hat? I doubt I can handle temperatures below 20c x-x but winter is so comfy. I want a below zero winter ;(

Spanish and portuguese ancestors.(not sure)
I might try to join the FFR.

I listen to Armada and tzortzinious. I use spotify nowadays :l

Some nice songs in that mix desu

youtube.com/watch?v=aXOnFbjzCAk

Jep

youtube.com/watch?v=JEXyhM-v-54

nee nee nee je fietst je warm en dan blijf je warm onder je kleding en dan kan je comfie doorfietsen op een normaal tempo en genieten van de omgeving en de frisse lucht

het is net alsof je nog nooit in de winter hebt gefietst

>reddit rly
y-yes no bully i dont browse politic related subreddits though


>The song suits Paths of hate so fucking well

Yeah, although I have to admit that I was too focussed on the video the first time I was listening :^)

>Spanish and portuguese ancestors.(not sure)
I might try to join the FFR.

You'll have to serve the army for quite a while though, can't you do a anchestry-thingy lookup?
Maybe you're eligible for Portugese or Spanish citizenship :^)

>I listen to Armada and tzortzinious. I use spotify nowadays :l
Never heard of them desu, can you give any recommendations? also i have a spotify subscription but i haven't really used it desu

Your song was comfy too, I added it to my playlist :3

Do you know this song?
youtu.be/vf3WneS2IaI

A remix of it was on Sheepy's channel a few weeks back.
youtu.be/vf3WneS2IaI

Jawel, alleen ik zweet snel bij het fietsen. Vooral als je naast je dikke kleding een rugzak van een paar kilo hebt oetz.

>hij fietst niet toploos

>Dat plaatje

Koek.

>hij fietst niet zonder broek aan

Bent u zuur omdat uw organen binnenkort zullen worden gebruikt om levens te redden?

Dat voorstel komt toch niet door de Eerste Kamer oetz

Welterusten lieve anoniempjes :3

This is a free bully zone.

I'm talking about the video :3 In case you didn't watch the original
youtube.com/watch?v=AjXr9Nj5ZbI

I might stay just the first contract (5 years) or maybe I do something else , not sure yet.
Never really bothered about muh ancestry , I may or may not be able to.

youtube.com/watch?v=MSgnf-tBN9s

tzortzinious has a lot of nice songs , the pics are a plus. (Many instrumentals tho)
youtube.com/watch?v=LS7e43qVpbE
youtube.com/watch?v=hPlLAe6DMgI
youtube.com/watch?v=8CIJJLMId6c
youtube.com/watch?v=JUBNVxl88qg

You should use spotify , you're going to discover a lot of songs, thousands of playlists to follow.

One of my favourites
youtube.com/watch?v=qNugjm0iNxU

I'm glad you enjoyed the song user.

Thanks for the song , really enjoyed.

Je zou daar maar politie zijn, oh nee wacht, je mag niks als politie.
youtube.com/watch?v=DJJEQ-c_fzY

I don't really have time to listen to all of them right now as I have to get early, I'll listen to it tommorow/reply to all those tommorow. Goodnight!

Goodnight m80.
You don't have to listen to all of them if you don't feel like it.

IK KAN NIET SLAPEN GODVERDOMME

Dan ga je toch lekker buiten zitten tot je wel kan slapen? Tenzij je om 5:30 al op moet zijn natuurlijk

youtube.com/watch?v=vyMqwXzRoVg
Eigen volk eerst oetz

ikdv
kankerwarm hier

>dvw geen maagdenvagina om mijn maagdenpiemel in te steken

Ik heb nog wel een maagdenjongenspoesje voor je :3

haram oetz

Zou een automatische RNG roulette te kraken vallen?

Alles gaat kraken als je er maar hard genoeg op slaat.- 77IQ

in principe wel, maar het lijkt mij bijzonder moeilijk

>er zijn letterlijk mensen die hun brood verdienen op een strand met een laptop

Strandwachters?

wat een gelukzalig beroep moet dat zijn, heel de dag met je verrekijker kontjes bekijken en schijtpalen vanuit een toren

En je hoeft er niet eens een roulettespel voor te kraken. Ik hoop alleen wel dat je goed kunt zwemmen.

dode draad dodere taal

u moeder is een dode taal

ze heeft dat van uw moeder geleerd

nee jij