Binnenhof uitgave
Welkom: Nederlandse politiek
Niet welkom: Wetstraat nogwat, want Lelgische politiek is gewoon letterlijk hetzelfde als een wedstrijd wie het hoogst kan plassen.
Binnenhof uitgave
Welkom: Nederlandse politiek
Niet welkom: Wetstraat nogwat, want Lelgische politiek is gewoon letterlijk hetzelfde als een wedstrijd wie het hoogst kan plassen.
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
/balt/
Tweede voor Noord-Brabant.
Jenna
wat zei je over mij, jij linkse stmmer??? Ik moet je meededelen dat ik met vlag en wimpel ben geslaagd aan de pvv akadeemie met ondersgeidingen van geert wilders hemzelf!!!!! Ik heb deelgenomen aan verscheidene geheime aanvallen op de vvd en heb meer dan 300 bevestigde hyves plaatjes op mijn geweten!!1 ik ben getraind in gorilla politieke diskussies en de meest eufoorische plaatser op facebook je bent niks anders dan een linkse stemmer ik roei je uit met presiesie ongekend op deze aarde markeer mijn woorden!!! je de denkt dat je weg kan komen met mij een racist te noemen op het internet??? schrijf dat maar op je buik eikel!!!! terwijl we spreken ben ik contact aan het opnemen met mijn geheime netwerk van ex hyves vrienden in nederland en je ip adres wordt op dit moment getraceerd dus je kunt je maar beter voorbereiden voor de komende storm, mark rutte aanhanger de storm die het zielige ding wat je je leven noemt weg vaagt. je bent harstikke dood jochie geert wilders is overal elk uur en kan je doden in zevenhonderd manieren. en dat zijn alleen nog maar zijn blote handen. wij zijn niet alleen extensief getraind in ongewapend discusieren, ik heb ook toegang tot een heleboel facebook pagina's en die zullen zijn skils tot zijn volledige vermogen gebruiken om je smerige gezicht van het kontinent te vegen, jij vuile sp-stemmer had je maar geweten wat de voor onheilige vergelding jouw slimme opmerking ter weeg zou brengen. misschien had je dan je bek gehouden. Maar dat kon je niet, deed je niet en nu ga je er voor betalen jij stomme idioot. Ik ga zoveel Facebook pagina's over je aanmaken dat je er in verdrinkt je bent opstelten na dood jochie!!!!!!!!1
nee, maar omdat je klaagt over zweterigheid vond ik die vraag wel op zijn plaats.
Zeg dat ik mijn gezicht en niet op het internet en zie wat er gebeurt. Flikker.
gerapporteerd voor schijpalen
>linkse stemmer
Dat zou een PVV'er nooit zeggen. Volgens mij ben jij gewoon van de slinkse kerk.
Nieuwkomer, van rooddhet zeker, groentje? heh ik kan me nog goed herinneren dat ik net zoals jij was. Debiel. Laat me je wat advies geven zodat je succesvol zult zijn in dit internetheiligdom: maak nooit zulke domme grapjes. Je hebt geen reputatie hier, je hebt geen naam, je hebt hier geen kut. Hier geldt het recht van de sterkste en jij gaat het hier niet overleven door zulke domme grapjes te maken die normaal door al je superbeleefde en lullenzuigende vriendjes omhoog zouden worden gestemd op rooddhet. Daar doen wij hier niet aan. Je stemt hier niet omhoog. Je stemt hier niet omlaag. Dit is niet rooddhet, groentje. Dit is 4kan. Hier voeren wij ECHTE intelligente discussies, iets waar jij volgens mij nog maar weinig ervaring mee hebt. Vind je het maar niks, dan mag je gauw weer opkankeren naar imgur, jij De Wereld Draait Door-kijkend mongooltje. Toch hoop ik dat je niet opkankert. Ik hoop dat je hier blijft en van ons leert. Het gaat er hier anders aan toe, in tegenstelling tot die andere plek waar het licht van de populaire internetcultuur wel reikt. Hier kan je alles zijn. Ik ? heh, ik ben een rechter.. deze plek…. deze plek heeft een hoop te bieden… heh je zult het wel merken, groentje . . . als je het allemaal aankunt tenminste