Sverigetråden 2d natt mys upplagan

Hell seger!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1prZmb5r6kI
youtube.com/watch?v=G6RrYzTDF1Y
twitter.com/SFWRedditImages

Först för UEF

Cybran nation>UEF

Haha aa

UEF mästarras

Skitsmak favä

N

>Inga t3 turrets
>Sämre HP på com
>Sämre sköldar

Cybran BTFO

2d är finnemang!

Hallå.

>Sverigetråden
>Bokstavliken en svensk brevare

Nya spännande Sverige

>dkn ingen fv

Igor, du måste bjuda på bättre kakor än bildrelaterad.

... som dessa.

Jag ligger här och håller på att kvävas av snor, vad gör ni?

funderar på om jag ska runka eller spela

>dkn fv

Rullar

0-4 ej runk
5-9 runk

försent, inte så sugen längre

ser aldrig porr, runkar bara till mina egna fantasier så när jag inte är i rätt tankar går det bara inte

min favoritfantasi är nog "flygplanskrasch, vi sitter fast på en öde ö och måste ligga tätt om den kalla natten, räddning kan vara veckor borta"

Hur länge har du snubblat? Tror inte jag har sett dig förut.

lite drygt 24 timmar

planen är att bara slänga in ett litet brev här och där, speciellt nu under dötimmarna så jag inte gör någon upprörd

guys, tell me something


are these guys gay?

/cum/ queen

Bajsar

>Jag vet denna runkfantasi

Men då var jag iofs typ 13 och oskuld.

Jag önskar dig lycka till.

Ska titta på lite serier favä. Skulle vilja mysa med någon.

brukar du också bygga på dina fantasier typ

jag t.ex har utvecklat den fantasin till en långfilm, typ som Lost

fast de bästa delarna är ändå de små, som t.ex första natten när jag alfar upp och säger att vi måste sova nära varann, "gud vet hur kallt det blir här ute om natten"

>gud vet hur kallt det blir här ute om natten
Fantiserar du på engelska?

det är nog sant att jag översätter många uttryck

ser nog för många serier

walking dead var en god inspiration till fantasier

Kan jag få en fv om jag går med i KD?

Nej, du är oälskbar.

can i get some swedish yous
please please please
i need swedish hugs

Sverige = bosser

Here (you) go, little icicle.

Såja, då var den färdig. Tog alldeles för länge att göra.

Vad tycker ni? Hur hade eran sett ut?

Ganska nbögig favä
Men det är väl inte något dåligt

Mja, kände det också när det kommer till film och TV, men vad gör man. Hela världen har sett Breaking Bad och GoT men de serierna är ju trots allt mästerverk.

gillar inte 2dé, men en del musik från vissa serier är rätt trevliga favä

youtube.com/watch?v=1prZmb5r6kI

länka template

>GoT
>mästerverk
Njae
Stridsscenen mellan Jon Snö och Ramsay var riktigt imponerande dock.

>gamla CS-ikonen

rakt i jontekänslorna

allt annat var skit dock

>dkn ingen Vietnamesisk fv
sötaste asiaterna

...

Ingen pratar om detta.

det var värst vad det är leaguespelare i tråden

gillar din musik

Snart ett år sedan det tog slut mellan mig och exet. Det gör fortfarande ont.

Hon är inte den snyggaste eller smartaste bruden jag varit med, men jag saknar henne ändå som fan. Vad är det här för jävla skit? När går det över?

meh, det är ett normiespel, men det är det enda jag spelar

...

Lyssna på detta album user jag visste inte ens vem jag var före jag lyssnade på detta album

youtube.com/watch?v=G6RrYzTDF1Y

>tråd1 full med massa 13-åringar
plötsligt slutade man undra varför tråden är så skit nuförtiden...

Det är så kul att vad som fick bägaren att rinna över för föräldrarna när det kommer till att bo hemma är att jag inte längre kan "passa" deras middagstider eftersom jag är upptagen med annat, som om det inte är föräldrarnas uppgift att säkerställa barnens livsförutsättningar som t.ex boend för att barnen är... Deras barn.

>svenska kvinnor
>svenska "föräldrar"
Aldrig någonsin

>ha pizza hamburgare och tacos som favoritmat

>gillar att resa

Are you talking shit about tacos????

>jag är upptagen med annat
mm man kan ju inte avbryta wow mitt i en quest varför kan mamma inte bara förstå det??

>svenska """barn"""

Ingen 2d jueh, vaffö klaga. Kör på, jag är redo!

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Jag jobbar, kommer hem och börjar träna. Sen duschar jag, äter efteråt.
Jävla hjärntvättade nolla, håll käften

Du kan väl lägga om det då? Oartiga bortskämda jävla snorunge, visa lite respekt för dina föräldrar.

Du är över 18, deras uppgift är slutförd. Resten är politik och den skyller vi på EU.

...

>dkn dysfunktionell familj
>dkn födelsedagsfirande i en trång tvåa på morgonen
Bara skjut mig

Ah, det speciella tillfället alla samtidigt ska försöka göra till idealbilden. Någon orkar inte, en annan hittar en syndabock för allt det ofullkomliga.

Det är skönt när man slutar försöka men ett helvete att accepera uppgivenheten.

>dkn hade glömt att jag beställt pokemon go plus armbandet och nu är det packat
>har absolut noll intresse av pokemon go vid det här laget

Helvete.

>dkn vaknar jättetidigt på grund av förkylning
>oj user varför är du uppe så tidigt
>jag vaknade och kunde inte somna om eftersom-
>du har ångest för skolan
>v-va? nej jag är förkyld
>jaha okej
vafan?

Hen som frågade har ångest för skolan/jobbet? Du är sjuk pga stress?

Vad sägs som att de visar sina barn lite respekt istället för att tro att allt handlar om två infertila materialistiska gamlingar? Funderar på att hota med självmörd och därmed gendöd så det kanske sätter lite fart på deras plånböcker.

Var precis hos tandläkaren, föll ni någonsin för tandstrådsjuden?

>Hen som frågade har ångest för skolan/jobbet
Var pappa, mycket möjligt att det är så. Bra tanke.
Jag får försöka avlasta honom mer här hemma kanske.

Har aldrig känts bra att framkalla regelbunden blödning i bakterievänliga miljöer.
t. försiktig vid behov tandtrådare

Nej, du är bara hjärntvättad

Varför ska de respektera någon som inte ens kan överleva på egen hand? Blir ju gendöd i vilket fall med dig som son.

Människor kan inte överleva på egen hand.

Vi tar inga familjebilder längre, det är lönlöst. Bara min mamma som tar upp sin mobil och fotar med blixt och min bror som skriker högt som fan, var han än är. Sen följs det av att pappa försöker lugna allesammans genom att säga att alla ska ta det lungt och så sitter jag i ett hörn och bara väntar på att allt ska ta slut

Jag tror att du innerst inne förstår vad jag menade.

>Hen
KVÄÄÄ

Nej det gör jag faktiskt inte. Utveckla gärna vad du menar för du verkar ju tro att man när man fyller 18 automatiskt får ett välbetald jobb och egen bostad. Så berätta gärna

Jag tänkte faktiskt anta att det var mamman (hon) som frågade, honor är ju böliga och omtänksamma till skillnad från hanar?

>4K skärm för 28" för 1490kr

Vafan, gissar på att de i princip inte har en pixelpolicy och den är ihopsatt med tuggummi.

Om du fortfarande behöver dina föräldrars skydd och omvårdnad så borde du respektera dem. Åtminstone till den grad att du inte dampar loss på ett indonesiskt svampplockarforum för att de vill att ni ska äta tillsammans.

Nej tack, jag har mitt eget liv än deras lilla "våra barn ska göra allt vi säger när vi säger åt de att göra det så att vi kan känna glädje i vårt annars meningslösa materialistiska liv"

>jag har mitt eget liv
I deras hus.

Inte mitt fel, sorry. Jag är 24 och behöver mitt eget livsutrymme

Tror han gycklar favä.

Man får väl hoppas det.

Måste jag betala 3 miljoner för att få en lägenhet? Ska bara bli klar med gymnasiet innan jag flyttar. Mina föräldrar kommer kanske kunna ta lånet som jag betalar av efter det. Men jag vill fan inte ha en skuld på 3 millar plus ränta, om jag studerar på kth eller annan högskola/uni får man väl förtur på fördelaktiga studentboenden? Har någon några erfarenheter?

Det är inte därför de vill äta tillsammans... Om ni förstår varandras intressen/ambitioner blir det lättare att hitta en kompromiss. Låt dem inte locka fram tonåringen i dig med deras irritation, ta upp problemet innan det blir aktuellt.

Swedish traffic is so fucked up. Most of Swedes are really slow and in constant state of confusion when driving. Shitskins are even worse. They're used to horse carriages and have never even seen a car before coming to Sweden.

Every time I drive around here I get so pissed off.

Ett jävla löv

>inte mitt fel

Du är mästaren över ditt eget öde

ett ord: husbåt

>dkn jobbar halvtid
>chefen har inte hört av sig om hur jag ska jobba den här veckan
>han smsar nu och säger att jag börjar 10
Förbannade jävla skit
Det här är mitt första jobb, är det vanligt med sånt här eller är min chef bara extremt jävla slapp?

Brukar ske veckan innan, din chef är slapp, men å andra sidan är det svårt att vara chef

Speciellt eftersom många anställda är ett gäng gnällbebisar som inte kan anpassa snabbt efter förändrade situationer

Nej, föräldrar är mästare över sina barn tills dess att de har gett sina barn förutsättningarna att ta hand om sig själv. Kapitalismen försöker bryta detta så att människor inte kan hävda sig mot staten

Sluta gnäll då din jävla bög.

Inte ovanligt iaf. Var det något akut som uppkom som ledde till att du bejövde ringas in? Har du något roligt jobb?

Nej, jag vill också ha eget beonde som alla dessa jävla äckelflyktibgar

Vi är typ tre anställda. Han har hållt på så här länge dock, jag stod ut med det när jag jobbade heltid eftersom jag jobbade nästan varje dag och det bara var att dyka upp på jobbet. Nu när det är deltid börjar det bli jävligt jobbigt eftersom jag inte kan planera någonting.

Nä, han är oftast ute i dålig tid. Jobbet är ganska kul.

Du har haft gått om tid att sätta dig i situation som ger dig självstädighet

Men visst, sitt och tyck synd om dig själv och se hur mycket det hjälper

Jaså har jag? Berätta.

Aja, fråga om du inte kan få dina arbetstider en veckan? Det värsta som kan hända är att du har en arg chef som kastar ut dig för att du vågade ifrågasätta hans metoder men det vet du bäst själv om du har. Bara att vara ärlig och säga att du vill kunna planera livet lite bättre.