/mämmi/

Kääbik painos

Oispa viinaa

kohta hakemaan lähete urologille ja terveyskeskuksessa on joku ulkomaalainen muija lääkärinä voi juma

Onko kiki hyvin

joo kasseissa talirauhanen paisunu voi juma täytyy leikata pois

RIP kassit

Ei ole nyytti eikä mikään jossei paiseita löydy

ei nyt kasseja leikata vaan se patti vaa

vahinkoja sattuu

lopeta

Pitäis lähtä kouluun mutta rioulia syöksyy peräaukosta

Juuh

Oispa kalakukkoo

Hain aamiaiseksi energiajuomaa

Ai fishcock?

No etkä hakenu

Hainpas

Hello, Finns??!? This is Carth Onasi with the Galactic Republic, do you read me?

No etkä

voi juma lääkäri oli joku 30v japsi ja meinasin hajota kun sen sanos et "toi patti on vähän ku riisinjyvä"

1 x Empire (Pannu)
Täytteet: Katkarapu, Kinkku, Salami, Sipuli, Tuplajuusto, Valkosipuli
Lisäykset: Oregano

se tarkotti sun peenistä

Chinchong pong :D

vituttaa tulla kouluun kaheksaan ku aina menee ekat 30min ripuloimiseen

töissä tästä sentää maksettii

>pannupitsa
Mun maha meni tukkoon jo ajatuksestakin

Mitä vikaa? Kannattaisko sit perhe? Tota ilmasta kotiinkuljetusta ajattelin.

...

Tilaa mitä tilaat, pannupitsat vaan tuppaa olemaan sellasia taikinajuustokomboja että mun keho ei nauti niistä.

ANIMEHINTEILLE VASEKTONIA!!!!!!!

Tekisi mieli syödä lohta

>se tunne kun deliriumeissasi luulet olevasi baarimikko ja juotat koko viinakaappisi sisällön vieraille

Ei.

Nokia :(

Perkele kun menin vuosia sitten myymään mainion nokia N95:n

näin unta, että sain töttö-ötön varmaan ekaa kertaa
se oli mukava uni
en oilisi tosin halunnut herätä

>silloin
>kännykkä kesti kaiken
>nyt suunnittelu hajoamaan vuodessa tai kahdessa maksimissaan

Yritän kirjottaa vuokrasopimusta mut niitten sivuille ei pääse tunnistautumisen jälkeen
*hikoilee*

Nuo nokian sen ajan mekaaniset ratkaisut oli kyllä vitun hyviä verraten näihin nykyajan geneerisiin palikoihin

Pyhä merkki jtp, älä tee sopimust.

Itse näin unta, että olin saanut märkivän haavan kämmeneen, joka pursusi kärpäsentoukkia. Aloin niitä hädissäni kaivamaan lusikalla, koska tuntuivat melko irstaalle´siellä kämmenen sisällä.

>ilmeeni kun tollot ei ota huomioon että nykypuhelimet on sata kertaa monimutkaisempia ja kykenee tekemään asioita mihin parhaat pöytäkoneet ei kyenneet sillon kun nokialla oli 40% osuus maailman markkinoista
Nostalgiahomot vittuun

tää

ei mun vanhalla windows 98 nuhapumpulla pystynyt pelaamaan pokemon go:ta tai käyttämään tinderiä

Jos tällasen saisi nykyajan spekseillä niin ostaisin välittömästi

Oli kyllä hyvä pitsa. Ainoa miinus tulee siitä että oli liian pieni ja jäi nälkä.

Ois pitäny ostaa kaksi tollasta.

Jos saat haavan mee sairaalaan

Mitkä luurit nyymit omistaa? Itse omistan Huawei Nexus 6P.

Kirjaimellisesti täydellinen luuri paitsi että puuttuu akun lataaminen Bluetoothin kautta.

LIHAVA

Kaikki mitä postaan luullaan spämmiks.

Mitä vit nu-mootukka?

...

Oispa

Itselläni on htc, mitä luultavimmin seuraavakin luuri on sitä samaa. Palvellut hyvin.

Minulla on ihan helvetin tylsä olo.

Aloitan huomenna salimakeilun.

Mitkä täytteet ei kuulu pitsaan?
>inb4 ananas röllääjät
Nää:
>parsa
>tonnikala
>oliivi

NO VITTU KUN SE ANANAS KUUUUULUUUU SIIHEN PITSAAN.

TOTUUS EI OLE RÖLLI.

kananmuna

Niinhän se kuuluukin.

Itel ois nää:

>persikka
>rucola

Kyllä kananmuna kuuluu.

Kaikki kuuluu pizzaan.
>Kylmäsavuporo on hyvää pizzassakin, mutta menee siinä vähän hukkaan

Joo mut meinasin ihan tollasia legit täytteitä jotka on yleisiä pitsoissa. Eihän tietenkään mikään koiranruoka kuulu pitsaan.

Motorola Moto G LTE

Tarvis ostaa kyllä uus kohta.

REBEL OUT REEEEEEEEEEEEE
We support the Empire!

Persikka ja rucola ovat legiimejä täytteitä jtp

En usko. Onko todistusaineistoa? Selaan pizza online ja ei näy mitään,

mansikka

ja tonnikala on paras pizzan täyte jtp

samsmng galaxy s2

ehk jos diggaa syödä kakkaa
ootko semonen kakkasyöjä? vedät jotain vitun tonnikalaa hyi saatana sul on varmaa maailman hirvein makuaisti hyi vittu hyi hyi hyi en haluu tietää mitä kaikkea biojätettä sun pitsojen päältä yleensä löytyy tai mitä kokkaat

...

no hyi vittu nyt tuli kyllä oksennus kurkkuun
en enää ikinä tilaa pitsaa tuolta

Tyttöystävä epäilee olevansa raskaana. Voi helvetin helvetti.

muistututs että jos tilaatte pitsannu jostain muualta kuin kotipizzasta olette KIRJAIMELLISESTI kommunistejä, hippejä, hiekkaneekereiden rakastajia, ISISI:n kannattajia, mädättäjiä ja oman maanne vihaajia

huhhuh... en tajua kyllä että miten joku voisi vajota noin alas.

ei muuta kun rappusista alas

>ei tee itse rieskaa jonka päälle lyö täytteeksi leipäjuustoa, nauriita, kanttarelleja ja poronlihaa

kasvatat ja elätät sen mulattilapsen siis

anjovis on ihan ok, mutta se anjovispurkin liemi ei kuulu pitsaan.
Sama pepperonin, meetwurstin ja salamin rasvalle. 15 sekuntia mikrossa ja talouspaperille, niin ei mene pitsa pilalle rasvaliejulla.

kanttarellit on priimaa, ja kuiva leipäjuusto pilkottuna on melko mozzarellaa suolattuna.

hyi vittu kun oksettaa

Itsellä vain suppilovahveroita (ja karvarouskuja)
Tai no, keväällä korvasienieniä ja jokin aika sitten voitatatteja mutta tuli syötyä heti poimimisen jälkeen

Oksenna. Tekee eetvarttia

en haluais

Voitatit on tuoreena parasta, vaikka arvokasta syömistä. Vähintään 20e/kg, ja raskas sieni, ahneus voittaa yleensä.

Toivottavasti on edes omasta jyvistä tehty. Muussa tapauksessa saattaisin sanoa morjens

Tää on itellä se ikuinen dilemma. Inhoon oksentamista niin vitusti että välttelen sitä viimeiseen saakka vaikka tiedän että se helpottaa melkein aina.

Syön toisinaan tonnikalaa suoraan purkista

Omat oksetukset muuttuu onneksi ripuliksi kun pidättelee. Tulee loputkin huuhdeltua ulos.

...

...

...

Puhutaanko paskasta?

Jeesus muutti veden viiniksi ja mämmiläinen muuttaa yrjön ripuliksi, sattumaako?

Oho

Kävin äitin luona syömässä ja taskusta tippu sit filtteripussi ja äiti katto tosi pettyneenä.

Vittu.

Älä pakota minua lukemaan tätä paskaa edes kerran enää.

Fakta: parhaat vihertekstit kuvailee aina paskomista

Sattumaapa vaan

no pakko oli näköjään oksentaa

suussa maistuu vähän pahalta nyt

...

Samsung galaxy S3
Ostin käytettynä satasella, toimii yhä täydellisesti.
On muuten yli 3 vuotta vanha puhelin joten se siitä "kaikki puhelimet hajoaa vuodessa tai kahdessa!!!"

miks ette ole TÖISSÄÄÄÄÄÄ!!!!!!