/mämmi/

rönttös -painos

postatkaa rönttösiä

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/uutiset/2016110522570619_uu.shtml
iltalehti.fi/uutiset/2016011420962742_uu.shtml
twitter.com/SFWRedditImages

rönttösillä voi olla pippeli.

>iltalehti.fi/uutiset/2016110522570619_uu.shtml
>Se oli yhteiskunnan maksamaa seksiturismia, jossa suomalainen jätkä maksoi sen, mikä järjestettiin Lähi-idästä. Niiden tarkoituksena on vaihtaa miespuolinen väestö "suvakkien" toimesta, Hakkarainen esittää.

Tuplat sen tietävät! Mutta tämähän olisi vain positiivinen asia.

Mitä rotua suomalaiset edustavat?

Posting the MK friendship thread.

Leave faggot

oh noes i'm austriahungarian

why the hate?

...

...

PUHUKEE SUOMEE SAATANA

Huora hiljaa

why do you have to be mad? its just a thread

Chop them blocks up, kitty

NO PUHUTAAN: ANIMET HANKEEN!

>neekerit

Mikä päivä tänään on

Chop them blocks up, kitty

no suomalaisia
monesti tää pitää tänään selittää?

CHOP THEM BLOCKS UP, KITTY

HERÄÄ PAHVI

Chop them blocks up, kitty

lol idk

Fuck that thing mane i remember watching Moomin when i was young. That show never really had a point, everyone just fucked around all day and then some creepy shit happened.

emmä tiä mä oon ny ihan kujal vähä kaikest mitä tääl tapahtuu ku ntääl bvaa tapahtuu nii paljn ja päivät vaa kuluu eikä niistä dsaa mitä otetta ja ihmmeiset assannoo et ryhistääydy ja hanki työ ja vaim ja laps mut enhän mä vois siööe lapselle pettaa ees viikonpäicii ku ens tiiä mikä opäivä nyt on

> saa uusi tykkäys
> tällä kertaa tyty Singaporesta

Mitä vittua mane. Miksi kaikki tytyt joiden tyyppiä olisin asuu kaikki jossain perseessä?

Postaa kuva

Jaa oma vai tyty? En tiiä kehtaanko, postasin sen yhen womanletin jo. Omaa naamaa en khyl oo postaamassa.

chill man, were all friends here.

post her dick

No tyty tietenki

>That show never really had a point, everyone just fucked around all day and then some creepy shit happened.
That's why I loved it so much. It wasn't trying to force any life lessons or "correct opinions" on you. It let you decide what to think of everything that happened.

Silmäilen

I'm all chill, it's the others.

Kuulostaa vähän samalta kuin muuan voittajan monologi jonka kuulla saan aina kun kadulla törmään.

>viddu mäe oovn kännis mää azun toss laavun all tos alepa vieres tietsä ja kaik oli iha hyvi ennekku sinne tuli virolaasii ja venälääsii potkunyrkeilijöit mul kato vekki otsas ja ranne murtunu ja hampaatki puuttuu ku pitää ottaa matsii you know gadda kiip on faitin mä osaan myös koirakieltä mut mälähen ny hiihtelee sinne kattoo mitä käy, piis

Se oli tommonen aasiarönttö. Nyt en postaa profiilii, pelottaa jo että kuinka moni nyymi meni postaamaan sille womanletille.

Puhu suomea saatana

iltalehti.fi/uutiset/2016011420962742_uu.shtml
>Suomalaisnaiset ovat yrittäneet ostaa seksiä alaikäisiltä turvapaikanhakijoilta 20 euron hintaan, kertoo Ilta-Sanomat.
Todella pistää sinut miettimään

Kuullostaa oikealta herrasmieheltä

Ootko varma että kyseessä on tyty

mitä hän tarkoitti tällä?

Että jos penis on 20e mutta pillu on 200e niin joku on pahasti pielessä. Ja toisarvoisesti, jos nainen on puutteessa niin siinä naisessa on joku pahasti pielessä.

ei voi puhua Suomen

Vittu miks tää saatanan sankari saa palstatilaa, olis hiljaa ja hoitais sitä sahaansa.

Tai sitten naikkonen on hirveä 40 v sotanorsu

Tarkistan "Chef". Ja sinä?

20 buck fuck :D

En nyt kyl oo, tissit oli sen verran pienet että paha sanoo. Onhan ne noilla azneilla yleensäkin pienet.

Mut jos siellä saitilla on jotain 251 eri sukupuolta valittavissa, tuskin jäbä valitsee että tyty, kun ois tyty (miespuolinen) varmasti valikoimassa.

Uimahalli on kiinni pyhäinpäivän takia.
Harmin lista. Kai sitä pitää sitten haista kämpässä ja katsoa kun ihmiset pelaa videopelejä.

peruuntuko jamalin panosessiot vai miks oot noin kireenä

jollaki tuli taas totuus silmille :DD

>jos penis on 20e mutta pillu on 200e niin joku on pahasti pielessä
Se on toi kysyntä ja tarjonta.

pyhäinpäivän piti olla juhlapäivä anonyymille

aika kiihottavaa desu

Oonko niin beta että morkkistaa sellanen että lähetän väärään numeroon väärän viestin?

Jollekkin röntölle lähetin viestin jonkin aikaa sit vahingossa ja selitin että oho väärä oli ja vieläkin hävettää.

Tai ilmeisemminkin peseytymispäivä, mutta onneksi jouluun on enää vajaa pari kuukautta.

>onko epänormaalia tuntea häpeää virheistään
ei

/mämmi/puolueen yksi agenda pitää olla bordellien laillistaminen. Pillun hinta sidottava samaan indeksiin kuin eläkkeet, niin kaikilla on sitten varaa käydä.

Pitäisikö käydä ostamassa jotain samimättöä?

Oispa TBC

aika betaa

ei ketään kiinnosta jos se on ollu vähänki normaali viesti

kaupat on kiinni

...

Eikö sulla ole kotona suihkua?

"mitään menoa tänään?"
pelkään että se luuli että mulla ois jtn taka-ajatuksia

onko muka oikeasti

kaikki päivän kalorit otettu alkoholista ja mietin että pitäis varmaan jotain ruokaa hakea

Eivätkä ole. Kaupat eivät ole enää yhtenäkään päivänä kiinni. Paitsi se kaupoista oleellisin, elikkästen valtion viinakauppa. joka edelleen mukailee jotain 1800-luvun kalenteria aukioloineen.

Intertuubien mukaan S-marketti on auki.

ja ei väliä sukupuolella, tunteisin häpeää vaikka olisi jollekkin semi tuntemattomalle urokselle lähettäny viestin

>Pillun hinta
Ja peeniksen. Ja pojupillun.

ulkona vaarallisen liukasta, nauttikaa lonkkamurtumistanne

En ole ko. herrasmies, mutta kirjoituksistaan näin päättelisin.

...

suihkun puuttuminen ei estä pesetymistä

sitä saa ilmatteeksikin aina välillä ja saa sitä silti maksullisia vaikka ei olisi laillista

> valtio määrää seksin maksimihinnaksi 24e/tunti, perustuu 4x minimipalkkaan joka on nyt 6e raksaorjille
> yhtäkkiä valtavasti pojupillua ja peenistä tarjolla, kaikki kaupan kassat ja rotat hommissa
> suomi nousuun

Vittuneekeri havaittu!

Pointti oli että niin kauan kun se on laitonta, se on ylihintaista. Muissakin maissa kävi niin että kun se laillistettiin, sen hinta tippui siedettävälle tasolle.

Näitä nähdessään ihmettelee, että kun julkisella paikalla naamioituminen on kieletty, miksi saavatkaan naarasneekerit kuitenkin kulkea niissä kokovartalokondomeissaan joissa ei ole kuin silmänreiät, jos nyt niitäkään?

mitähän vittua ihmiset aikoinaan ajattelivat kun kieltolaki tuntui hyvältä ajatukselta

varmaan suunnilleen samaa kuin nyt kun kieltolaki koskee vieläkin melkein jokaista ainetta

Ai haluut juua?
NO VITTU JUO VETTÄ

ei saa olla rasistinen. Etkä ymmärrä parempaa tulevaisuutta?

false equivalence

Mä oon piereskelly koko päivän

tuli ulkomaalaiset alan järjestäytyneet yrittäjätkin, vähemmän vapaaehtoisine työntekijöineen
Nyt saa sentään poliisi puuttua parittajien toimintaan ja yksityiset palveluntarjoajat saa laillisesti myydä persettä

Chop them blocks up, kitty

No tota, ei.

Ei kaikkien aineiden laillistamisessa olisi mitään ongelmaa jos ei olisi julkista terveydenhoitoa.
Jos nistit voisi vaan heittää lihamyllyyn, jauhaa soylent greeniksi ja syöttää toisille nisteille niin kaikki olisi hyvin.

yllätys, että kun sana kieltolaki mainitaan jonkun saatanan bob marleyn on pakko alkaa ulisemaan

Yritäpä tehdä töitä ja kasvattaa lapsia, kun narkkaaminen on laillistettu
Ois melko Detroittia ainakin Helsinki

Onkohan mulla lievä asperger

Ei oo.
t. tietäjä

Kiitos

Muistutus että seksin myynti ja osto on laillista jos maksat verot ja olet yritysrekisterissä kategoriassa seksipalvelut tai "kaikki laillinen yritystoiminta"

minä kääbik :DD

Joudunhan nyttenkin maksamaan jonkun keskisuomalaisen VOITA:D JA MAKKARAA:DDD JA KALJAA:DDDD JA VIINAAXDDDDDD -dietin seuraamuksista, vaikken itse aktiviteetteihin osallistuisikaan.

Portugalissa minkään aineen käyttö ei tietääkseni ole rikos, eikä se tietääkseni ole mikään New Reno.

Käyttörikos on vähän eri asia kuin vapaa myynti ja maahantuonti.