...
Sverigetråden - För svenskar och brödrafolk
Other urls found in this thread:
google.se
youtube.com
imgur.com
i.4cdn.org
setlist.fm
unvis.it
youtube.com
twitter.com
1st for Denmark
Sverige ägde norge.
andra för litauen
men din arab varför är du i litauen om du inte ens kan litauiska
Nej tredje din nybög
Vi hade fortfarande kunnat äga båda finland och norge om vi inte hade varit så jävla dumma
omg. titta på ökenfröken i svt1 nu. så jävla sööööööööööööööööööööööt.
Det tog 30 minuter extra för mig att komma till gymmet idag....varför grusar de inte vägarna? Fyfan vad irriterande
Först för Gustav Adolfsdagen
>kör bil till gymmet
Vad fan?
Jag gick
>varför grusar de inte vägarna?
För att vi glömmer att vi har vinter i det här landet vartenda år
Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.
De är bara bihang ändå. Bästa var att bli av med dem. Annars hade Ryssland krigat mot Sverige i andra världskriget t ex i stället för ett självständigt finland. Och Tyskland hade tagit över en del av Sverige istället för ett självständigt norge.
Rulla bara på libanon hela vägen
jag vill ha en sööööööööt!!!!!!!!!
Häng er nybögar
Mhm nästa gång ska jag testa att rulla på honom
Ja det känns ju nästan som det
Jag på bilden
h-hej user... vad gör du?
Nu orkar jag inte längre...
>dkn ingen Jennifer fv som jag får titta på när hon blir gängsmälld av Tensta's finest
imgur.com
>tjej i tråden
UUUUUUT KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Han kanske är turist?
God morgon :3
nej han jobbade där tydligen
Men du skulle precis gå och lägga dig! :3
har börjat drömma bög drömmar
hjälp
Hur står du ut att bo i ett jävla skitland?
han försöker vara som trump
Hoppas en snackbar spränger dig
är fett hungrig men för trött för att bre en macka
i.4cdn.org
hell seger
Gjorde det nyss.
Fy satan vad vacker.
va i HE
Min fv och bil på bilden
DÅNALD TRAMP
>Annars hade Ryssland krigat mot Sverige i andra världskriget t ex i stället för ett självständigt finland
Inte säkert. Finnarna själva ansåg att om vi hade ställt hela vår armé till deras förfogande så hade Ryssen kanske inte ens anfallit.
>Och Tyskland hade tagit över en del av Sverige istället för ett självständigt norge.
Inte säkert om vi hade varit neutrala eftersom att vi var rätt tyskvänliga.
Fullt seriöst nu. Jag kommer lämna tråden. Det var roliga 3 år ungefär. Kom hit sommaren 2013. Nu suger tråden kuk och den består av nybögar och pastor enbart.
Hej då tråden.
Ses om en halvtimme
varför sparar du allas brev och brevar om dem tre gånger om dagen?
Spelutvecklaranon här.
Försöker ta reda på vilken sång eodm spelade när Bataclan Massakern började. Någon som vet? Letar för fult. Den ska bli nivåmusiken.
Tänker skruva upp ''''''''''''the offensive meter'''''''' till 11 med det här projektet. Slutar väl med att jag får ta betalt i bitcoins för den fulla versionen när alla ha vill ha mitt huvud...
söt, gillar volvo bättre favä
sug min qk
Hej då nybög!
ses nästa vecka
haha minns ni grabbar??
>dkn du förklarar för din utländska flickvän vem Gustav den andre Adolf var och hur han gjorde Sverige stort igen och hon tycker det är intressant
...
Ge mig ett fotoaffäruppdrag.
varför har nordfrontare så konstiga och fula slipsar
>utländska flickvän
Dräp dig rasförrädande nbög
>dejtar muslim
Rannsaka dig
ni skojjar va?
Jag tar mitt liv på riktigt ikväll. Ha det bra.
Jag har under en längre tid blivit mer och mer nedstämd, mer och mer ledsen. Jag har på grund av stress utifrån som jag inte kunnat leva upp till hamnat i en bubbla där jag låtsas som att allt är bra och ljuger om att jag mår bra men nu får det fan vara nog. Jag kan inte leva såhär något mer.
Ha ett bra fortsatt liv etc, vi ses på andra sidan
du är konstig och ful
Du ska hänga på repets dag, hell seger
Spelutvecklaranon här.
Försöker ta reda på vilken sång eodm spelade när Bataclan Massakern började. Någon som vet? Letar för fult. Den ska bli nivåmusiken.
Tänker skruva upp ''''''''''''the offensive meter'''''''' till 11 med det här projektet.
Slutar väl med att jag får ta betalt i bitcoins för den fulla versionen när alla vill ha mitt huvud... så att släppa detta projektet på ånga är väl bara att glömma. Såg också att årsdatumet är om en vecka så jag har lite tid på mig ännu. Tur... trodde det var förra månaden.
Vad är det för konstigt och fult med en grön slips?
Någon annan som inte kommer in på ryck?
...
skjut upp en moské innan du begår korsord, gör någonting vettigt med ditt liv :)
den är kort och har konstig form
>donken båda är mina brev
Nej?
idioter det kan vara en norsk tjej user pratar om
min fv på bilden
De är billiga och i ett skitmaterial, dåligt knutna och för korta.
Inget fel på gröna slipsar i allmänhet.
>Don't Speak (I Came to Make a Bang!)
Haha. Nummer tre i listan.
Tackar!
t. Fredrik Lindström.
Häng dig, CP.
>kan
om det vore skulle han ha skrivit det
kvä hur fan tar man bort specifika förslag på adresser som autofylls?
ööh nej? Det var jag innan jag skulle på dejt med Chad
min pv på bilden
är det bara jag som får ont i huvudet av att äta mat?
Varför frågar du?
Hoppas Jamal knivhugger dig
Jag tycker dom borde införa något typ av poängsystem, typ som på reddit och imgur, då blir man mer motiverad att breva
nej alla tänker inte som dig
unvis.it
FBI kommer inte försöka åtala Clinton.
Vad i helvete.
typ, kolla upp ditt blodtryck man1
>wääh, vaffö ha ja ingen flickväään
Därför.
>antyder att en svensk någonsin skulle dejta en muslima
>"""Repets dag"""
dö
ser ut som en fisk
...
>Jag tycker dom borde införa något typ av poängsystem, typ som på reddit och imgur, då blir man mer motiverad att breva
VI HAR TILLRÄCKLIGT LÄNGE
utlänsk brukar betyda utomeuropeisk
döda dig
detta
Skjut ihjäl dig
ser mycket sötare pajer varje dag favä
>döda dig
När Jonte p12 brevar, hahaha
lol nej
hoppas ni är invandrare
BLIVIT TVINGADE
nej din neger det betyder att man utrikesfödd. jag bryr mig inte hur du tolkar det, din tolkning motsvarar inte beskrivningen av ordet i akademiska ordboken
Hejdå tråden, ska lyssna på hundmänspåträffningar och spela data nu
youtube.com
HELL FUCKING SEGER
Finns gott om pajer i världen, favä.
Är inte det underbart?
Andra generationens, faktiskt.
:3