N/A-utgave
Forrige tråd:
N/A-utgave
Forrige tråd:
/balt/
dette må være jox reeee
kanin
Fjerde for Italienske jenter
Jeg så en rullestoljente på den lokale coopen for under en time siden. Ikke Obs, riktignok, men Prix. Og hun så mer alvorlig handikappet ut enn dem som Rullestolanon ser ut til å like.
>Salt Mines
imgur.com
>rullestoljente
;)
>hun så mer alvorlig handikappet ut enn dem som Rullestolanon ser ut til å like.
faen
hehe rullestol så episk XD
Ja. Hun hadde en sånn med motor. Regner med det var CP.
Det er ikke mitt megmeg.
Fy faen. Dette blir bare bedre og bedre
Er vel egentlig en toppidrettsutover som har fått beina maltraktert i en bilulykke-jv vi ser etter
Det er ikke et megmeg i det hele tatt. Det er én persons autisme.
Dette fåvæ
Vurderer seriost å ta en tur til Italia for å finne meg en sånn der en.
...
Hun til venstre ser jo ut som hun bare har brukket benet. Ser ikke spesielt permanent ut.
Er det ikke Birgit Skarstein som er gullstandarden deres?
eg e jo ein president eg då
fy faen...
>dfn du er kassajævel på Rema1000
>fjeset mitt når gjerrige utlendinger som ikke kan en dritt norsk klikker over å ha betalt 2 kr mer enn de trodde fordi de ikke veit forskjell på varemerker
Skulle onske dette stedet brant ned, men det synes jeg om de fleste steder jeg har jobba. Og fy faen, det er mange gamle nordmenn med thaikjerringer her, jeg ante ikke at det var så ille i by'n.
Minner meg om der jeg jobbet for. Masse russiske gjestearbeidere som hver jævla uke provde å kjope ol på sondager. Er vanskelig å forklare verdens mest alkoholiserte folkeslag at man ikke kan kjope ol akkurat den dagen pga særnorske arbitrære tulleregler.
koffor har æ bildet her?
baga
>koffor har æ bildet her
Hva mente han egentlig med dette?
Kem i helvete e tjen folket? Dem har plastra den perverse kommunisiste propaganda dritten over hele trondheim
pic related: siste dritten dems
>det er en rullestoltråd
Hva skal du gjore med det`?
>trondheim
ikke overrasket, fyllt med disse
Hva faen!? Jeg hater Norge nå!
#hellerrodenndod
Jeg så de greiene der overalt i Trondheim. Helvete hadde brutt los om Odins hadde hengt opp noe lignende.
Det er greit når venstreraddisene gjor det.
Fordi du liker rullestoljenter.
ser de rundt om kring hvor jeg bor også, hadde klaska til personen som satt de opp om jeg hadde sett de
Ignorere den og komme tilbake i neste tråd.
"sjanselös", sa de
"en vits", sa de
Skull onske det ikke va sant.
Ikke en av hipster jævlan der e fodt i byen
>pappaen min var en god gutt, han leste koranen og jokke no galt
Jepp. Tror det er de samme som hengte opp plakater hvor det sto "boikott valget" i 2013. I Trondheim altså.
Nei det er en dǿvjentertråd
youtube.com
bodonu.no
Så goy med mangfold.
heller dau enn rau
Yeah huske det der.
Jeg vet ikke, hvorfor lagret du det?
Hun er jo ganske pen
ane ikke, skull egentlig poste den her.
Men æ va vist infisert
>Blant annet at brukere med innvandringsbakgrunn ikke skjonner rutinene badet har for intimvask for man går i bassenget, og at garderobene er kjonnsdelte.
Ja, riktig. De pervoene "skjönner ikke" rutinene når de går inn i damegarderoben.
Mystisk.
>dfn ingen jv
Hun er det korrekte svaret på .
snart mote med obongo i washington gutta
Dem e patetisk. Bruke altids nokka til å dekk ansiktet mens dem "protestere". (ulovelig i norge)
>party telt
Dem og sos rasisme e kreft.
Heldighvis så e dem for dum til å stem.
hvor ser jeg live?
Vi treng en "sanctuary city", helst på en gammel olje platform. Så kan dæm bad så mye dem vil
hvorsomhelst regner jeg med, selvom det blir nok ikke så mye å se, blir et privat mote, men jeg håper på en pressebrief etterpå
ka faen vi har norgetråden på Sup Forums også no
>dfn ingen dansk gv
Det er jo fordi kommunsiter aldri har drept noen, men det har hoyrefacistene. Lær litt historie lille venn
Sykt kringle, herregud.
tenker hun ga kjæresten sin en god runde i senga på seiers-natten til trump
Fort! Post rullestoljenter.
allerede til...bake... hm.
Stalin han liker ikke å vente, er du for treig blir du en del av fundamentet...
Hva sa!
Send alle rullestolene til Sup Forums, la dette være en trehest-tråd isteden.
Nå må dere lage middag
gjor norgetråden greit igjen
ut med rullestoljenter
hvordan er det kringle?
har hun kjæreste ;_;?
Hva er /ikke/ kringlete med Sup Forums?
Et brett dedikert til politikk trenger ikke en egen tråd til et land som er fullstendig irrelevant på verdensscenen, grusomt flaut fåvæ
synes det er bra at nordmenn diskuterer politikk jeg
vet ikke fåvæ, men jeg bare antar automatisk at kvinner som er nogenlunde attraktive har kjæreste
>fullstendig irrelevant
Nja, som humanitær aktor har vi noe påvirkning.
Det er en grunn til at kineserne ble hyperrompesåre når vi ga prisen til en tulling i fengsel der borte. Hadde vi vært fullstendig irrelevante så ville de vel ikke brydd seg?
tilogmed det eksempelet var bare relevant på et pr nivå, faktisk effekt var lik null. norge er ingenting på verdenscenen det er poenget mitt, hvorvidt man kan kvantifisere det som 0.1% eller 2%, er ikke veldig relevant da det uansett er veldig lite i ekte utovd makt som har noe å si.
Sirkelrunking rundt Trump =/= diskutering av politikk.
>han kommer aldri til å ta på tissefanten din
GUTTA!
Har tallene kommet enda?
Vet vi noenting om hvor mange uskyldige som har druknet i SRK tårene?
Det må da være flere hundre innen nå med tanke på hvor stor flommen er
Hvordan noen kan stotte en sint, rasistisk, sexistisk, xenofobisk, misogyn, kvinnehatende, mannsjåvinistisk, intolerant, fordomsfull, trangsynt, hatefull, homofobisk, islamofobisk, hoyreekstrem, populistisk, nazistisk mann er uforståelige.
Hva faen? jeg elsker russere nå!
fy faen....
hnnnng
Kan du breve plakaten bak der eller? Ser rå ut
Middagsanon her, i dag har vi et veldig spennende produkt på menyen, mine damer og herrer, la meg presentere; DEN NYE BIG ONE PIZZAN
Dette skal bli spennende gutta!
>dfn ingen politisk engasjert russisk jv
[heimel vantar]
har ikke noe eget bilde av den desverre, fikk bildet fra denne ig konto'n
instagram.com
Det er fordi vi har alle de samme karakteristikkene selv.
Endelig en politisk kandidat for oss!
...
>romme på pizzan
dds fåvæ
nå må dere lage dere litt kaffe og kake
>våkner opp
>Trump er FORTSATT valgt til president
Fy faen, gutta.
norwegian girl ruined my life
...
Dette fåvæ
Du illustrerer bare poenget med hvorfor Sup Forums er kringlete, nemlig at det er alt for ensrettet til å kunne utgjore "god" politisk diskusjon. Selv reddit har mer pluralitet enn Sup Forums.
>falle for den vaginale jǿde
If you read this message, you have a chance of getting a bigger cock. Just give me all your (You)s and your cock will increase by inch.
Sup Forums er bare bra for "happenings", da finner du ikke et bedre sted på internett for informasjon. Der kan man få vite om ting flere timer for det kommer i media.
Sup Forums er ikke et verdilost brett, man må bare vasse gjennom så mye drit for å finne gullet.
Dette er det beste globalistene kan komme med
...
Norge tell me about the wheelchair fag
Why is his fetish so shit?