/nederdraad/

Kontpijnuitgave

Other urls found in this thread:

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2973852/2016/11/11/Zwarte-Pieten-verdwijnen-ook-in-Vlaanderen.dhtml
youtube.com/watch?v=grD_IINiH9c
nl.urbandictionary.com/define.php?term=CTR
correctrecord.org/
rtlnieuws.nl/buitenland/zo-doen-de-belgen-het-volgend-jaar-nergens-meer-zwarte-piet
youtu.be/EbQwMz1FMgA
nrc.nl/nieuws/2016/11/11/volgend-jaar-geen-zwarte-pieten-meer-in-vlaanderen-a1531471
nos.nl/artikel/2142634-heel-belangrijk-hoe-trump-op-deze-vreemdelingenhaat-reageert.html
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

*gooit bord op de grond*
OPPAAAA

Rova?

Als baarnenaar vind ik dit niet kunnen
Morgen ga ik hem verontschuldigen namens jou

>dvw nog 8 uur rijden naar München

Ik ben een Griek nu, noem me Αθυα.

animé

Kan iemand me de baarnmiem uitleggen

/volkstaat/

...

Ik ben vandaag vervloekt door een zigeuner dus ik heb wel grotere zorgen dan dat soort palen.

Gewoon een groepje cirkeljossers die denken grappig te zijn door de hele tijd verwijzingen te maken naar een minderjarige paler uit Baarn (echte naam Fabian Bast)

Ik was vroeger ook minderjarig oetz

Op deze paal of je moeder zal sterven

Of je moeder zal sterven

Op 29 februari?
Dan ben je minder jarig dan andere

Iemand die uitkijkt naar Carlsen tegen Karjakin?

Letterlijk wie

De wereldkampioen schaken tegen de nummer 9 in FIDE

Ik versloeg mijn opa vroeger soms met dammen

Heel goed

alle belgen en of nederlanders hier binnen, ze maken gvd onze cultuur kapot = hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2973852/2016/11/11/Zwarte-Pieten-verdwijnen-ook-in-Vlaanderen.dhtml

wij nederlanders de zee

Tja, Vlaams Belang dan maar weer.
Wat doe je in Turkije?

vakantie

Je verkeerd ingevoerde vlaggetjes trekkeren me.

nostalrius komt binnenkort terug onder de naam elysium

doorgeven

Wie?

vanilla wow private server

youtube.com/watch?v=grD_IINiH9c

waar is mijn leraar ;;;;

Wat is CTR?
Ik zie het vaak op Sup Forums wanneer het over Trump of Clinton gaat, maar ik durf het niet te vragen.

Vraag het gewoon, jij autist.

Crash Team Racing

Kankergoed spel

dat zijn van die oude doostv's en schermen

Correct the record. Wees niet bang urban dictionary te gebruiken voor dit soort dingen, doe ik ook.

nl.urbandictionary.com/define.php?term=CTR

correctrecord.org/

Ik heb het toch net gevraagd. Ik heb mijn angsten overwonnen en het hier gevraagd.

Oke, bedankt.

De ; is een vraagteken in het Grieks.

Bedankt.

Hey maar zwarte piet kan me echt geen ene kk schelen ik doei

Wat nou als er 2 onwijs geile meisjes van 17 - 18 voor je deur staan en vragen voor wat geld en snoep

ze vragen waarvoor
kutsletten moeten niets gratis krijgen weet je

deur sluiten want ik wil niet beroofd worden

sinterklaas is helemaal verneukt door al die kankermoslims en kankernegers. stel je voor hoe het is om kind te zijn en dan overal te horen welke kleur we zwarte piet dit jaar zullen maken en of het in onze gemeente nog wel mag.

voordat alle kankernegers hier waren zeurde er niemand over en was iedereen gelukkig. als je het er niet mee eens bent hoe wij sinterklaas vieren kanker dan eens heel snel op naar de derde wereldland?

Toen de negers er nog niet waren waren wij nazies en slavenhandelaren kankerracist

eerst een waarschuwingsschot en dan gericht op de benen

Let wel, Aruba zit vol negers en die vieren allemaal gewoon sinterklaas met zwarte piet zonder gezeik. De speerpunt zit 'em in dat de overheid en MSM die luidruchtige minderheden een podium geven.

Ik HAAT zigeuners. Nutteloos volk oetz

Rassenoorlog wanneer

Ik heb knock knock gezien, dus dicht die deur, even snel masturberen en terug gaan naar mijn vidya

Ik heb morgen djembéles, kunnen we het verschuiven naar volgende week donderdag? Ik heb nog wel een momentje dan.

Toverkontje kindgranaat, jij houdt echt van kattenkwaad

Dit is toch niet waar gebaseerde Belg?

rtlnieuws.nl/buitenland/zo-doen-de-belgen-het-volgend-jaar-nergens-meer-zwarte-piet

De elite heeft nog steeds niks geleerd van Trump, zie ik.

Alleen maar kankernormaaltjes hier de draad is kankertraag voor een vrijdagavond,,, hoe zou dat nou komen....

Ik speel Beschaving 5, zou dat ook de reden van alle anderen zijn?

(((normaaltjes)))

ik zit in een ander draadje omdat jullie niks pale

alle belgen en of nederlanders hier binnen, ze maken gvd onze cultuur kapot = hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2973852/2016/11/11/Zwarte-Pieten-verdwijnen-ook-in-Vlaanderen.dhtml

Bedankt Nederland, dit jaar is deze zwarte pietenkanker ook overgekomen naar België

Moest je daar een nieuwe draad voor maken?

>dvw Nederland de Belgen de hoorns opzet

Hahaha
Wraak voor 1830

Ik heb net ouzo gedronken en lig in bed

I-ik ben geen normaaltje hoor.
Er is een goede film op tv.

>goede films
>Vlaamse TV-zenders

kies één

>dvw precies intelligent genoeg om in de nederdraad te palen

Α Θ Η Ν Α

Meen je dat? Af en toe is er toch wel iets goed. Het is op Vier.

wat bedoelde hij hiermee?

ik kijk bijna nooit gewone TV, het is gemakkelijker om gewoon alles wat je wilt van PiratenBaai te halen

Welke film speelt er?

Ik dacht dat jullie er maar twee hadden

Man in Brand (Man on Fire) met Denzel Wasjington

We hebben er te veel.

youtu.be/EbQwMz1FMgA

>Man on Fire

Redelijke film, maar Training Dag is beter

Ja, die is inderdaad beter.

bart in de mart

nrc.nl/nieuws/2016/11/11/volgend-jaar-geen-zwarte-pieten-meer-in-vlaanderen-a1531471

>De discussie over het uiterlijk van Zwarte Piet zorgt ook voor veranderingen in Vlaanderen. Vanaf 2017 zullen er geen volledig zwartgeverfde pieten meer te zien zijn.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

LELGIË
DE
HOORNS
OPGEZET

Dutch boys are sleeping

dit is een nederdraad en ik ben geen nederlander ik ben VLAMING

MH17

Paal schermschot van je rijk

Kom er maar bij hoor Vlaampjes
Er is nog genoeg ruimte in de cuckschuur

oh wee, negerianen, oh wee

nos.nl/artikel/2142634-heel-belangrijk-hoe-trump-op-deze-vreemdelingenhaat-reageert.html

waar is ar(aap)ier

>Sinds de uitslag van de presidentsverkiezingen regent het op sociale media meldingen van openlijke vreemdelingenhaat.

Wel heel toevallig dat er bij al die meldingen nooit getuigen of camerabeelden aanwezig waren, terwijl er genoeg gevallen zijn waarbij Troefaanhangers in elkaar worden geslagen mét beeldmateriaal.

Godverdomme, ze sturen echt aan op oorlog.

indien dubbels krijgt de volgende dubbels dit weekend een vd

Dan hoop ik dat je uit oost of west vlaanderen komt. Als je uit Antwerpen, vlaams brabant komt ben je een brabander. Als je uit limburg komt een limburger.

Dat gedoe met vlaanderen voor heel nederlands sprekend belgie is net zo dom als jezelf een hollander noemen als je uit friesland komt.

Het is al een pittig lang gebruikte term om het Nederlandstalige gedeelte van België aan te duiden. Het is soms wat verwarrend als je het over de oude betekenis hebt maar de context maakt dat verschil wel duidelijk.

>Als je uit Antwerpen, vlaams brabant komt ben je een brabander. Als je uit limburg komt een limburger.
Ik kom uit de garage dus ik ben een auto
Broem broem :D

terug naar roodhet want moest huilen hier

het is allemaal de schuld van die vuile raciiesten van Troef

goddomme

dan vertrek ik ook weer naar roodhet

kijk er maar mee uit

Ik denk dat de moderator je paal zo las dat hij dacht dat 17 je leeftijd was

Ik denk dat user dat al wist en daarom tegen de andere user zei dat ie op moest passen

jij bent een beetje sloom in je hoofd

>Ik denk

> ik denk, dus ik miem

>ken iemand die bij een voedselhulp organisatie werk
>dvw ik mijn hele koffer in het geniep mocht komen volladen met alcohol, geblikte groenten, chocolade, wasproduct enzovoort
>dvw ik nu letterlijk 5 kilo boontjes in blik met het logootje van de EU er op heb omdat het eigenlijk gratis voor arme mensen was bedoeld

Eindelijk zie ik de positieve zaken aan de EU.

Best triest oetz

waarom hebben ze alcohol?