DIT ZIJN ALLE WOORDEN DAT IK HIER AAN MOET VUIL MAKEN : VUILE NEGERS BLIJF ME UW POTEN VAN ONZE CULTUUR AF!
ZWARTE PIET
hoerezonen die mensen maken onze traditie kapot gvd
>inb4 turkije, ja ik ben op vakantie
kijk maar naar dit artikel ook in vlaanderen gvd vuile negers ga terug naar uw eigen land en laat onze cultuur met rust hln.be
Jij hebt onze cultuur juist gestolen.
met je "burek".
putain klootzak kben gwn op vakantie hoerezoon
Geef konstantinopel terug of ik gooi een bord naar je kop, μαλαkkα
zo zie je maar, dat turken en grieken ook gewoon nederlands praten en sinterklaas vieren
Steleenvlaggetjein.png
Koek, ik moest hier ihel om lachen.
>Beveiligingspoortjes en hordes agenten op een kinderfeest
Jullie zijn allemaal egoïstische kankermongolen.
vergeet de engelsen niet
I'LL KILL NIGGERS IF THEY STOP ZWARTE PIET
>
Paal schermschot van je rijk
Er was een anti-piet meneer op de radio en die sprak over "de feest voor alle kinderen" en "het zwarte pieten".
Godnondeju. Koekwauzen.
Allemaal.
als je vanonder bij het artikel leest zeggen ze dat het pietenpakt no niet ver genoeg gaat, zelf sinterklaas moet bruin want hij komt uit turkije
wauw wat een stel racisten hier
doet me goed dat dit trieste en racistische feest gaat verdwijnen, en jullie kaasjes kunnen roepen wat je wilt, het komt nooit meer terug
>ik doe alsof ik een allochtoon ben die dit leuk vindt
Je bent zielig.
grotendeels gelijk, ik weet van mezelf dat ik veel beter kan
Je maakte een paal waarin je je eigen cultuur belachelijk maakte. Pleeg zelfmoord.
>zo boos en hoekig worden om een stel geschminkte tokkies die worden afgeschaft en een lage kwaliteit paal van mij
amaai
Blijf van onze normen en waarden! We zijn hier in ons land! Onze thuis!! Waarom moet onze samenleving zich gaan aanpassen door de onwetendheid van de geïmmigreerde bevolking?
Sinterklaas komt uit Turkije.
>Onze thuis.
You went full Belgian.
Never go full Belgian.
Ongelooflijk dat Bart Peeters, die toch de meest memorabele sinterklaasreeks ooit maakte, aan deze zever en vernietiging van onze cultuur meedoet