/Norgetråden/

gjerdesmettutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JEriNmGJmMg
youtube.com/watch?v=lHXlyDVVkLA
youtube.com/watch?v=UaGSLKseeNI
youtube.com/watch?v=ym4BRDMDqe4
youtube.com/watch?v=8xDBAbvDgLc&t=868s
viernorge.no/.
twitter.com/SFWRedditGifs

forst

youtube.com/watch?v=JEriNmGJmMg

G-gutta ;_;

RETTMESSIG

Denne er faen meg rettmessig. Fugl eller ei, norgetråden er i live igjen.

Pass på å få med forrige norgetråd:

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN utgave

som gjor så godt han kan

EG E BARE EIN MAAAAAAAAAANN

Hvorfor er svenskene så oppsatt på å invadere norge? Har de mindreverdighetskompleks?

Hvor mange partysvensker tror du får seg norsk fitte i Oslo akkurat nå

er tom for ol og vodka, nå blir det sigg snart gutta fåvæ sdm
klar for å fyre opp gutta?

De trenger mer leverom til sine nye landsmenn.

FY FAEN bokstavlig talt bare helt sykt

Heldigvis er det ikke så mange nordmenn i Oslo da.

*tipper vestlandsk bondehatt*
gå og melk kuene med arbeiderhendene dine.

Ikke engang norgetråden skal være trygg nei... ja, haha... fy faen ja...

jeg har ingenn faste holdepunkter i livet mitt

dagen sverige gikk for langt...
aldri glem

hva mente han med dette

Det er bygda som kommer til å holde norge i live. Fremtiden ligger på bygda, ikke i byen.

desember a gutta

Ikke bare dét, men enhver kar med vett i skallen forstår at bygdelivet er en mer behagelig tilværelse

votekick sverigeanon
y/n

youtube.com/watch?v=lHXlyDVVkLA

Hvorfor er det ingen som bryr seg at du er navnhomse

Fy faen, Norgetråden...hva har skjedd med deg...

Pris Odin!

n, jeg liker ham

i det minste vinner carlsen, kvelden er ikke uten hoydepunkt

>ikke Kong Magnus-utgaven

:3

fåvæ så har jeg ikke lagt merke til at han er navnehomse. Men han er i det minste ikke snublehomse

Er det sikkert?

NORGETRÅDEN SKULLE VÆRE ET TRYGT-ROM FOR NORDMENN, DETTE SKULLE IKKE KUNNE SKJE!

for et jævla sol, gutta.
jeg litterært skjelver

Degeneranon er ikke som Norgeboo, han bidrar faktisk til tråden og har gode verdier

Jeg navnehomser ikke. Jeg er Degeneranon.

mistenker degerenanon er en hanrei i forkledning fåvæ, ute etter å villede det norske folk sdm

henger meg nå

Du mistenker at jeg er en venstreorientert PK-hanrei? Da tar du grundig feil fåvæ.

Hvem er denne 'Anonymous', og hvordan klarer han å breve så ofte?

Dette derimot er en navnehomse.

vet ikke fåvæ, men jeg misliker ham, han har sakt masse stygge ting til meg opp igjennom tidene

Hvordan får jeg en Iransk jentevenn?

Jeg tror det er en bot

Ved å gifte deg med en norsk dame, få 3-5 barn, leve livet ditt på bygda og så når du er rundt 60 römmer du til Iran.

Vet ikke, men han kan ikke ha mye liv han poster jo konstant på alle brettene på nettsida her jo

Ikke bry deg med det, han er en taper selv

Hei jeg söke norsk jente i Oslo

Hvem /sortmetall/ her?
youtube.com/watch?v=UaGSLKseeNI

Hva er det som skjer her nå?

Skjonner ikke hvordan han klarer å være på så mange steder på samme gang.

slutt med detta tullet

Da må du lete et annet sted. Det er ikke nordmenn igjen i Oslo fåvæ.

Anime er faktisk ikke tilatt her i tråden.

Med fiendtlig hilsen
Morten

jeg fåvæ

Horte nettopp ferdig denne for andre gang
youtube.com/watch?v=ym4BRDMDqe4

Rimelig kult fåvæ

Skulle onske Magnus faktisk forsokte å vinne i dette partiet i stedet for å presse Karjakin til et remis.

Hei hei, onsker alle en god helg, rock on hehehe ;)

mvh. Ronny

Håper vi får en dompap utgave snart, de er fine.

t. nurket

sjakk ja...41000 seere ja...haha...fy faen...

gud helg til deg å hehe

morsom du morten

Nei nå må dere navnehomser slutte med en eneste gang fåvæ. Dette förer bare til norgetrådens degenerasjon.

Ikke sortmetall, men folkemetall det går i her.
Horer på noe en russiskanon viste meg i går. Ikke like bra som Arkona, men ganske okay, et par gode sanger i albumet her med fin vokal, men jeg synes gitaren er lite å ha på altså.

youtube.com/watch?v=8xDBAbvDgLc&t=868s

var jo du som begynte fåvæ

Vi bare koser oss litt, det blir fort gammelt slapp av

Nå må dere gjore nettopp det degeneranon sier.

Blir deilig å legge seg nå fåvæ. Jeg er trott.

Jeg er beæret over å være en megmegstarter. Men jeg navnehomser ikke fåvæ. Jeg er bare Degeneranon.

Hun der må bli voldtatt

her har du en liten [sneak peak] inn i mappen, hehe

Fy flate, så vakker hun som leser kommentarer og slikt er på NRK, dæsken ta altså

Brev bilde

Hvem blir vår neste statsminister?

Hei, Norgetråden! Jeg har hort at dere har gitt meg og Alliansen mye stotte, og det synes jeg er fantastisk! Ikke glem å hjelpe oss med å sanke 5000 underskrifter, mer informasjon finner du på viernorge.no/. Hjelp oss å få gjeninnfort jodeparagrafen!

Dette så lovende ut!

jeg fåvæ

Denne vakre kvinnen!

...

Jeg vet det er agn, men jeg klarer ikke å holde meg. Jeg gråter om nettene over tanken på at hun kan ende opp som statsminister i norge. Hva har landet mitt gjort for å ende opp sånn?

>dfn ingen sjakk-jv

Hvem /ikkerunkdesember/ her?

Vi skal faen ikke ha en sandneger til statsminister. Har ikke noe å si hva hun står for, norsk blod skal styre.

>det er faktisk forste desember 2016 akkurat nå

gutta...HVA FAEN!?

Jeg er 100% serios min gode venn.
Blod er ikke relevant.

...

Hun er ikke norsk, vi kan ikke la oss selv bli hanreiet slik

Blod har alt å si fåvæ

Naturligvis enig i dette. Det er noe veldig galt som har hendt hvis vi ender opp med en muslim som vår statsleder.

å faen du har rett

god jul gutar!

Hun er da ganske så fornorsket da.Jeg onsker meg bare en sot statsminister. Er det for mye å be om gutta?

Fornorsket er en megmeg. Opphav og genetikk har alt å si.

Ser ut som dét. Vi får vente til noen sote norske stiller til valg da.

Kommer sannsynligvis ikke til å ende opp med å skje. Hun er av den AP varianten som lener mot venstre istedenfor mot sentrum. Dette vil ikke partiet ha ettersom AP er ment som et catch-all parti for almenne nordmenn.

Jeg bryr meg ingenting om hvor fornorsket hun er, eller hvor pen hun er (synes ikke hun er pen heller igrunn), sålenge hun er muslim så er jeg veldig i mot at hun skal være vår statsleder.

Hvis dere kan skaffe meg hennes hånd i ekteskap skal jeg sorge for at hun lar statminister tilværelsen bli med drommen.

Grunnskolen er et niårig hjernevaskingsmaskineri hvor barn, fargerike, strålende av livsglede og fantasi, blir stappet inn for å odelegges til å passe i et gjennomfort perverst og sykt jode-samfunn! Når Pink Floyd synger "just another brick in the wall" glemmer de et ord. De burde sunget "just another brick in the jewish wall"! Muren/veggen er Solomons tempel, det samme Frimurerene murer på for å slave for jodene, for å være en "kunstig" jode i jodenes Sataniske tempel! Et tempel bygget av knoklene til våre barn. Et tempel bygget av våre knokler.

Våre barn kommer ut av dette maskineriet som usikre, svake og dumme barn. Jo lengre de er i skole jo dummere blir de. Ungdommen lærer toleranse overfor andre folk og kulturer- de samme som trenger seg på oss, de lærer at alle raser er make "inni", de lærer å være ydmyke, feige og uærlige og de lærer å elske jodene som "guds utvalgte folk"! Men skolen har problemer med å odelegge mennesker så mye på bare ni år, så nå vil de at alle skal gå ti eller tolv år på skolen. At en av ti som kommer ut fra ungdomskolen ikke kan skrive og lese bekymrer de bare av den grunn at da blir det vanskeligere å mate vedkommende med Satanisk jode-propaganda. Jeg kaller den jodisk-kristne tro for Satanisk for det er nettopp det den er! Det finnes ingenting i verden som er mer Satanisk enn troen på jodenes latterlig barnslige fantasi om "gud og paradis"!

Litt spokefullt kan jeg jo si at hvis jeg noensinne kommer til "himmelen" vil det være i spissen av en hær som kommer for å knuse skallen på "gud" og hans veike yngel! Thorrs hammer har knust hausen på mektigere jotner enn denne usle joden dere tilber, det skal bli en glede å knuse den også! Wotan über alles!

De eneste som stemmer AP er de som "alltid har gjort det", eller de som ikke kan noe som helst om politikk.

husk at hun ble KULTURminister
dette sier litt om hvor hoy verdi de setter på norge og norsk

Dette er ikke den ekte Degeneranon. Hvorfor brever du under mitt navn? Må jeg begynne å bruke fellekode?

Nå vinner'n gutta!

Slike flotte tall kan umulig lyve.

Nei vet du hva, du får sorge for å finne make selv, men lykke til da.