Sverigetråden - Explosionsupplagan

...

Other urls found in this thread:

ylilauta.org/satunnainen/52022370
desuarchive.org/int/search/text/*martina*/country/SE/deleted/deleted/filter/text/
reddit.com/r/sweden/comments/5gu8fo/fick_nyss_min_ruta_krossad_för_att_en_köpare_inte/
twitter.com/SFWRedditImages

EXUPUROSHION

Jag på bilden (åt höger :^3)

daglig påminnelse

Jag förstår inte vad Axel har med antipedofili att göra?

Om något så borde ni vara Axel som är helt okej med den moraliska degenerationen.

>dkn lägger fram pepparkakor
>märker att jag bara har runt två deciliter mjölk så jag förbereder mig på att ransonera doppandet
>sätter mig framför dattan och tittar på en film
>glömmer av mig och sveper mjölken
>bara ätit ett par små pepparkakor

;_;

>Försöka förvränga Ephebophilia till pedofili
>Förespråka att män inte får ligga med yngre kvinnor
Det är 100% Axel

Påminnelse om att denna user är samma user som har suttit och spammat trådar med martinabilder under åtminstone 2 år och han tycker inte att det är något konstigt med det.

kan du inte tagga ner med din martinaautism? det är oironiskt obehagligt att se någon vara så besatt av en människa de aldrig har träffat.

Han är garanterat sjuk i huvudet men han har rätt i att det finns en reell skillnad mellan olika filier. Orkar inte läsa resten av erat autismbrevande men jag hoppas inte att ni sitter och spenderar flera timmar mitt i natten på att argumentera över semantik.

brevar kanske 1 bild om dagen max. Det är för vi har flera Martina älskare i tråden som ni tror de är spam.

Jag började gräla med Axel runt 00:00 sen satte jag mig och spela vidya. Sen när jag kom tillbaka vid 2:30 såg jag att han fortfarande höll på

inte konstigt folk blir irriterade på dig när du beter dig som en krypig jävla stalker och har gjort så i åratal.

ta dig själv en titt i spegeln user.

Jag må kanske inte ha den bästa tillvaron här i världen men jag kan i alla fall veta med mig att jag kommer aldrig vara lika patetisk som Martinaspammaren.

God morgon!

...

>krypig jävla stalker och har gjort så i åratal
Föreslår att du tar tillbaka ditt nybögiga arsle till Ansiktsboken Emelie.

>Gå in på Martina tråden på Yiuliati nån gång i veckan
>krypig stalker
haha mm det är nästan som jag står utanför hennes fönster och kollar när hon sover


Vi är iallafall 2

Detta är jag
Och detta är min vapendragare

Hur lyckdes hela hennes vänsterarm glida ur ärmen på den sista bilden?

...

...

Hur var det nu user. först säger du att du brevar en bild om dagen, nu är du inne på en martinatråd en gång i veckan. Hur ska du ha det.

Låt oss för en sekund låtsas att du inte är en ljugande liten fitta (vilket du är).

Tycker du på fullaste allvar att det är normalt beteende att en gång om dagen lägga upp bilder på en tjej som du inte känner?
När hon dessutom inte har gett sitt medgivande till det. På ett anonymt nätforum.

>Och detta är min vapendragare
Han har inte ens försvarat ditt sjuka beteende din jävla idiot. Han gav sig in i en semantikdiskussion om moral och ålder vid samlag. Han har inte i ett enda brev tagit dina sjuka stalkerbrev i försvar.

why is she so cute? :3

>nu är du inne på en martinatråd en gång i veckan
Det är finska Sup Forums din jävla nybög du kan ju se själv att de kommer typ 1 ny bild i veckan som jag oftast sparar
ylilauta.org/satunnainen/52022370

Detta gör att jag har ett stort utbud av Martina bilder att välja bland de gångerna då jag brevar i Sverigetråden

Hur i helvete får du det till att jag kollar finska Sup Forums en gång i veckan omöjliggör att jag kan breva Martinabild I SvT en gång om dagen?

Du har fan noll jävla logik

>Tycker du på fullaste allvar att det är normalt beteende att en gång om dagen lägga upp bilder på en tjej som du inte känner?
>När hon dessutom inte har gett sitt medgivande till det. På ett anonymt nätforum.
Okej grattis nu vet jag att du betar

>Han gav sig in i en semantikdiskussion om moral och ålder vid samlag
Där ser man jag spela vidya i 2 timmar medan ni fortsatte käbbla om Martina

:3

Jag vet mycket väl vad Ylilauta är. Det gör ju knappast att saken ser bättre ut att du dels brevar bilder på martina dagligen i tråden samtidigt som du samlar på dig fler bilder genom andra källor på nätet.

Tycker du att det är normalt, hälsosamt beteende att samla på bilder av en tjej (och dessutom ha en stor samling som du själv uttrycker det) som inte gett sitt medgivande när hon inte ens är myndig?

Tycker du att det är normalt att breva en bild om dagen på henne utan hennes medgivande på ett anonymt nätforum.

Kom igen nu, svara på frågan. Ja eller nej. Inget jävla tramssvar den här gången.

vi dog inte
vi har aldrig levt

djupt bror

Super serious Megumin.

Hur ofta har du medgivande från någon du brevar en bild på? Själv har jag inte medgivande från kungen för att breva bilder på honom, men det brukar inte hindra mig.

>andra källor på nätet
Ylilauta är min enda källa till nya Martina bilder tyvärr


>Tycker du att det är normalt, hälsosamt beteende att samla på bilder av en tjej som inte gett sitt medgivande när hon inte ens är myndig?
J

>Tycker du att det är normalt att breva en bild om dagen på henne utan hennes medgivande på ett anonymt nätforum
J


Fattar inte varför du blir så triggad av detta. Jag hade en brud som måla yaoi av mig och en klasskamrat i gymnasiet utan vårt samtycke vår reaktion var bild relaterad när vi fick reda på det men sen så brydde vi oss inte.

...

Carl XVI Gustaf är en offentlig person och kan inte jämföras med en tonårstjej som bloggar på fritiden. Dessutom är bilden du brevade public domain (eller dylikt) och med andra ord så har du faktiskt medgivande att breva den.

Du lever alltså i total förnekelse till dina egna psykiska problem med andra ord.

>Fattar inte varför du blir så triggad av detta.
Du förstör tråden med ditt spam och du fortsätter att spamma trots att du upprepade gånger har blivit bortstädad.

>vår reaktion var bild relaterad när vi fick reda på det men sen så brydde vi oss inte.
Kul att höra din anekdot men ingen bryr sig.

Låt oss tänka oss att Martina är din syrra istället, och du får nys om att på ett anonymt nätforum så sitter en okänd snubbe och dagligen brevar bilder på din syrra på ett anonymt nätforum. Detta tycker du alltså är helt okej? Du hade berättat detta för din syrra och hon hade bara ryckt på axlarna och sagt "whatever?"?

sök hjälp

...

Kjellseger88?

>Du lever alltså i total förnekelse till dina egna psykiska problem med andra ord.
Japp jag är attraherad av en av Sveriges snyggaste 17 åringar bäst att jag tar in på psykhem

>Du förstör tråden med ditt spam och du fortsätter att spamma
Jag brevar henne inte överdrivet mycket det är ni autister som inte kan begripa att det finns fler som gillar henne och ska sätta det på mig varje gång någon brevar en martina bild

>du upprepade gånger har blivit bortstädad
När fan blev jag städad för en martina bild?

>dkn tråden aldrig tog fart

*tips fedora*

*tips pizza*

Personerna i bilden är mig veterligen inga offentliga personer och har mig veterligen inte gett sitt medgivande att breva bilden, men jag gör det i alla fall. Har du några synpunkter på detta, eller gäller dina moraliska betänkligheter bara bilder på bloggare som själva har offentliggjort dessa och lagt upp dem på internet till allmän beskådan?

WHY IS MEGU SO CUTE :33

She's a muslim

...

Attraktionen är inte det som visar din mentala ohälsa. Det är det faktum att du är så besatt av en människa att du dagligen brevar bilder på henne trots att du inte känner henne.

>När fan blev jag städad för en martina bild?
Tog mig fem sekunder att hitta ett axplock:
desuarchive.org/int/search/text/*martina*/country/SE/deleted/deleted/filter/text/
>införe d-det är inte jag jag lovar!!!

Vi kan till och börja med konstatera att bilden är tagen på offentlig plats. Det är inte samma sak som en privat bild.

Vidare så är den bilden mig veterligen en pressbild, och du har du förmodligen inte någon juridisk rätt att breva den hur som helst. Hade upphovsrättsinnehavaren skickat en DMCA till 4kanal så hade de förmodligen tagit bort bilden. Nu är grejen att ingen vet att du har brevat bilden här och bilden ligger uppe under så pass kort period att någon åtgärd kommer sannolikt inte att vidtas.

>"shes muslim because she blows things up hehehehe"
no :3

yes

En bild upplagd på en blogg för allmän beskådan är ej längre privat. Vidare så skiter jag stort i vilken juridisk rätt jag har att breva bilder så länge som jag inte riskerar några repressalier.

>>införe d-det är inte jag jag lovar!!
Det är inte jag men du får tro vad du vill.

Mina Martina bild brev handlar aldrig om Martina (förutom kanske >dkn ingen Martina fv nån gång). Innehållet brukar handla om något annat med en Martina bild vid sidan av för mer (You)'s och givetvis också för att hon är snygg

nooooo :3 just look how cute she is :3

yeees
she blows stuff up
thats muslim 101

what are you swedes talking about

stuff n shit

Axel things it's immoral to be attracted to this girl

0-4 jag gör det
5-9 jag gör det inte

posta mår min runk kull sycks

Hell seger!

>88
HELL MOTHERFUCKING SEGER

ylilauta.org/satunnainen/52022370

i aint swede, im gunna sleep for 1000 years now, hope when i wake up jews and shitskins are extinct

she isn't muslim even though she blows things up! :(

Du har fortfarande inte svarat på frågan som jag ställde här:
>Låt oss tänka oss att Martina är din syrra istället, och du får nys om att på ett anonymt nätforum så sitter en okänd snubbe och dagligen brevar bilder på din syrra på ett anonymt nätforum. Detta tycker du alltså är helt okej? Du hade berättat detta för din syrra och hon hade bara ryckt på axlarna och sagt "whatever?"?

Du verkar ha en tendens att undvika de mer jobbiga frågorna. Är du säker på att du är helt ärlig i de svar du har gett hittills?

>En bild upplagd på en blogg för allmän beskådan är ej längre privat
Nej. Om Martina tar en bild på sig själv och publicerar på sin blogg så är hon upphovsrättsinnehavaren.

Precis som om en konstnär publicerar sina verk på sin blogg. Han är fortfarande upphovsrättsinnehavaren till konstverken.

Precis som om en pressfotograf publicerar sina bilder i en tidning. Han är fortfarande upphovsrättsinnehavaren och har enbart gett sittt medgivande till att tidningen ifråga får publicera hans bild - något som tidningen betalar pressfotografen för.

t. moor

hehe mm

Kiitos

>pleb-user
>hetero

Har du försökt att läsa brev du svarar på? Det kan vara en tanke annars.

>Vidare så skiter jag stort i vilken juridisk rätt jag har att breva bilder så länge som jag inte riskerar några repressalier.

Jag läste ditt brev och är medveten att du inte bryr dig om upphovsrätt. Men du skrev:

>En bild upplagd på en blogg för allmän beskådan är ej längre privat.

Vilket är direkt felaktigt.

>Du hade berättat detta för din syrra och hon hade bara ryckt på axlarna och sagt "whatever?"?
Hade sagt till henne att sluta lägga ut så mycket lättklädda bilder och troligtvis också förhindrat de tidigare bilderna som gav henne kändisskapet. Men om du undrar om jag skulle gått bersärk och försökt heema varje user som breva bild på min syrra? Nej de gör inget olagligt och hon är snygg så förstår varför de gör det


Btw ser att en av de städade bilderna är på Martinaspammarens kuk (med Martina bild bakom) Den är omskärd jag är inte omskärd.

Håller med om att det är psykfallsvarning att ta bild på sin kuk framför Martina bild och breva på kanalen.

Du verkar ha en tendens att förvränga saker till din tankeställning
>för jag kollar Yiluatti en gång i veckan ljög jag om att breva en Martina bild om dagen
>dom här städade Martina bilderna måste va samma user
>du är en pedofil för du är attraherad av en 17 åring
>du är en stalker om du kollar Martina tråden på Yiluatti

>också förhindrat de tidigare bilderna som gav henne kändisskapet
Genom att uppfostra henne att aldrig lägga ut lättklädda bilder på internet inte å "RADERA DETTA" givetvis

>Vilket är direkt felaktigt.
Möjligen ur ett upphovsrättsligt perspektiv, men det har vi ju redan fastslagit att jag skiter stort i. Lägger man upp en bild på en blogg, eller sätter upp den på en anslagstavla till allmän beskådan så har man offentliggjort denna och då är den ej längre att betrakta som privat.

Min pojkvän är död, vem vill knulla mig?

>Du verkar ha en tendens att förvränga saker till din tankeställning
lägg till
>bara för du inte besvara alla frågor i mina skitbrev så betyder det att du undviker "jobbiga" frågor
Proffstips de är inte jobbiga om man inte är ett känslomässigt vrak som dig

>dkn enda anledningen man fortfrande sitter uppe är att "diskutera" med Emelie

Ses om 5 dagar grabbar.

Är du Martina?

reddit.com/r/sweden/comments/5gu8fo/fick_nyss_min_ruta_krossad_för_att_en_köpare_inte/

>göra afärer med invandrare
>någonsin

>nuvarande år
>någonsin försöka argumentera med anonyma på ett laotiskt museum för cykelfälgsfotografier

God morgon! Hoppas ni har vilat lite över natten.

inte han men HELIG SKIT user passar du verkligen för den här sidan? Jag är oironisk nu. tror du någon av tjejerna som läggs upp på 4kanalen gett sitt medgivande? Helt ärligt nu du kanske ska pröva en annan hemsida

...

>besöker sweddit för första gången
>läser de översta kommentarerna från en av de "hetaste" trådarna
>någon snubbe vill ge sin mor nakenbilder av poliser i julklapp
>någon annan spelar hans mor
>andra slänger ur sig misslyckade försök att göra sig lustiga
>hela kommentatorsfältet ser ut som en chatt mellan tolvåringar
tmn

Är det så här folk ser på oss?

>sweddit är cancer

gomorron yxskaft

gonatt! :3

jag är nyfiken. Är du NEET eller jobbar du natt?
t. dömer inte
Godnatt förresten

Äsch. Menar bara att anons verkar bli frustrerade i onödan. Att en tröttnat på en annan kan ju här lösas av att dölja, filtrera och rapportering av regelbrott.

>Två skumma grabbar, invandrare (om man får säga så O.o) med såriga knogar (undrar varför...) och full Adidas utstyrsel
kek

gomorgon :3

God morgon, sötis :3

tack :3
vad ska du göra idag?
eller har du kanske inte sovit?

morrrooon ska vi pussas :3

ska precis dra ut och göra ett ärende :(

Meanies bullied me out of /mämmi/.
Can I stay here?
I promise I'll behave myself.

What happened cutie? You can stay, but don't be sad if the autistic bullies here say stupid stuff too

They told me to kill myself and said that they are ashamed of me, because I talked to a Swede.

You are always welcome here, little brother.

Well that's rude but I guess most finns hate swedes because of bad times in the past and current sweden is heading downwards, man it sucks to be us...
Anyway you can stay here and chitchat. Maybe some other finns here will come and chat you can talk with them if you want stuff translated. I know it's not fun for most finns to learn swedish but damn I am happy they do because makes it fun to talk to one neighbour country you like a lot.

Tack så mycket storebror!

Never mind them again. You are home now.

Faktiskt förvånad att ingen sitter och ber alla att hänga sig sjä-... Just det, klockan.

De bittra löneslavarna kommer inte åt oss nu.

Kan någon förklara vem Martina är och varför folk är så besatta av henne?

Please don't hurt yourself...

>när pedofiler och "ephebofiler" försöker rationalisera att de vill knulla minderåriga eftersom ingen vuxen kvinna någonsin kommer röra dem