/skandi/

Hvordan gik det med tinder fyren udgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=U1GfTa0WL0A
youtube.com/watch?v=QrqZ-L7fHe8
portal.fo/myndir eldur i bonus i hoyvik.html
twitter.com/NSFWRedditImage

Jag har spänningshuvudvärk. Om någon vill kölhala mig så kkommer jag inte sträta emot.

Hello.

hvad synes /skandi/ og specielt varg-breveren om computerspil?

Hej

Satans påfund. Äkta skandinaver spenderar inte sin tid framför datorspel.

Computerspil er jodernes værk

youtube.com/watch?v=U1GfTa0WL0A
fy faen preben...

youtube.com/watch?v=QrqZ-L7fHe8

...

Jeg er på hojskole

Jaha, så skoj för dig.

homser as

Og imorgen skal vi have smorrebrod til frokost og besoge min kunstlærers atelier

hojskole er det mest sindssyge koncept danmark har fundet på, hvorfor det ikke er blevet til standarden for vestlige lande forstår jeg ikke.

Jeg har aldrig været så glad og social som jeg var på hojskole

>Jeg har aldrig været så glad og social som jeg var på hojskole
NERD

ska vi slås moderknepper? jeg har sort bælte i tækwåndo

>TaeMEMEko
Men seriost, "kamp"sporte hvor man ikke må slå i hovedet er slet ikke kampsporte

Hvad for en form for hojskole gik du på og hvad for en linje?
Kunst, musik?

Grundtvigs Hojskole Frederiksborg, oppe i Hillerod. Der var ikke linjer som sådan, man valgte bare de fag man gerne ville have, jeg valgte sociologi, filosofi, amerikansk politik + historie, og den slags ting

Sejt
På min hojskole har jeg valgt kunst som hovedfag og så havde jeg ellers idræt, madlavning og skrivning som andre fag

HVORDAN GIK DET MED TINDER FYREN?!

Hun havde menstruation, så det blev lidt hånderi og blowjobs. Hun fik sig også en tur på klitoris, men ellers var det nu meget hyggeligt.

Kunst er fedt, har en god ven som er freelance kunstner, det er en hel sindssyg mængde viden der skal til for at være god til det.

>brennivargur heldur, at Bónus er ein kirkja

portal.fo/myndir eldur i bonus i hoyvik.html

Ynskt tað kom eldur í elding, so kundi man sníkt seg inn og stjolið vörur. Sum man gjördi tá damor á argjum brann fyri nógvum árum síðani

...

Danmark er det landet som synes det er forsvarlig med segregerte skoleklasser.

Ja fordi arabere og negere holder de hvide elever tilbage.

FÆoerne ud!

>Arbetsintervju fredag nästa vecka
HÅLL MIG

Tyver fortjener å bli avkappet hånden.

Hvilket slags arbejde? Preppe tyren?

Väktare hos Securitas

Nice. Så bliver du betalt for at holde udlændinge ude af natklubber eller spotte terrorister? Ville være lækkert.

Skal du får bank av svartinger akkurat som han ene karen på den videoen Sup Forums fapper til

Tyvärr inte. Det är ordningsvakter som håller utlänningar från nattklubbarna. Men visst, Securitas ordningsvakter i Malmö gör gärna det.

Det roligaste jag får göra är att köra ut romer och annat löst folk från tågstationer.

>iceland will never be a part of skandi

Danskere, hvorfor er der ikke noget der hedder 'afvirkene'?

"Det vil have en afvirkene effekt."

tilbagevirkende?

Skyll på dina förfäder

Nej ikke helt. Jeg mener når noget som du gerne vil have, men pga. én ting vil du måske ikke have det mere.
"Prisen er for hoj. Det har en afvirkene effekt"

Hvorfor hader liberal alliance kvinder?

>skriver på engelska
Ja nu vet du varför

You could, if you know what I mean

>engelska
gri vi

>han svarar tillbaka på engelska
Varför är danskar hanrejer?

Fordi halvdelen af vores ord er engelske. Kan du ha' en god weekend.

Nu fattar jag varför norrmännen ville fan inte ha något med er att göra.

>gri vi

>hanrejer


Snälla, lämna.

men, jag talar inte svenska

Godt sporgsmål. Kan ikke lige komme i tanke om et ord, der passer i den kontekst.

Kan du inte skriva på danska eller isländska?

Du lär ju förstå mycket om han skriver på isländska...

Nämen hej ahmed! Hur går det med SFI?

ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ

Spännande, så istället för att skriva något meningsfullt så larvade du dig. Bra jobbat.

>Í upphafi 20. aldar mótaðist það flokkakerfi sem að miklu leyti hefur einkennt sænsk stjórnmál síðan. Sænski jafnaðarmannaflokkurinn hefur verið langstærsti stjórnmálaflokkurinn allar götur frá öðrum áratug 20. aldar og hefur setið í stjórn meira og minna samfleytt í yfir sjötíu ár. Á þingi sitja nú fulltrúar sjö flokka sem skiptast í tvær fylkingar, vinstri og hægri.

Ok, översätt åt mig, din jävla idiot

En viltu tala meiri íslensku?

Kör på, ingen stoppar dig och endast mdongo och babbar blir sura över det.

Nå, ska du översätta? -->

Jeg kom på 'afskrækkende', men det virker bare som et voldsomt ord at bruge på noget som du bare accepter at du ikke har råd til.

Takk. Eitt tungumál er aldrei nóg

Ahmed jag har inte tid med dig, jag vill samtalas med den söta isländaren och ingen bryr sig om texten som snackar om svensk skit under tjugohundratalet, dräp dig själv.

Sant, det är bättre med flera och ju mer man exponerar sig i det ju bättre blir man i det, så att säga. Vad gör en sötnos som du?

Hur är det att gå på högstadiet?

Vilken är eran favorit tåhå?
min är tönten youmu

Sjálvandi tosa heidningarnir um at brenna, blóta og stjala. Tit eru tvey helvitis born (ì bókstavligum týdningi)!

afskrækkende?

se Men tak.

>Vad gör en sötnos som du?
Ég skil ekki vel. Hmm, ég eins og kettir, sauma, og elda?
Cirno
>ís
>

Påmindelse at Danmark og Norden er kristen per definition, og alt hvad i kender som nordisk kultur ubestrideligt er et resultat af skandinavisk kristendoms-teologi, og altså intet har at gore med jeres tegnefilms-opfattelse af hvad præ-kristendoms skandinavien var.

Påmindelse nr.2: kristendommen er jeres eneste chance for at stå imod islamificeringen af norden. ateismen er stærkt besat af islam-liderlige venstreflojstoser og asetro er en non-faktor uanset hvor mange vargpostere der rollespiller her i tråden. Yderligere er alle vores royale kun kongelige af guds nåde - uden gud, intet kongehus.

D E T T E
E
T
T
E

>när rasmus från dagis brevar

Afholdende er også en mulighed, men det kan have flere betydninger og det virker lidt sogt at bruge det, i den her kontekst.

>Ég skil ekki vel. Hmm, ég eins og kettir, sauma, og elda?
Oj oj, är du en söt flicka :3?

Kober sovs

cirno är okej

några fler bögar här?

>homoer
Smut til sverigetråden

h1

må jeg flytte til jeres land

er du fed?

Nej.

Han er amerikaner...........

det er Arnold Schwarzenegger også

Nej, det er faktisk et godt ord. Tusind tak!

Jeg synes jeg er TYK men ikke fed.

Også, nice trips.

ja

Nej han er fra ostrig.

du er fra ostrig min ven hold din kæft

>en eller anden snotunge væltede 2 af mine bistader
Hvorfor er det vi ikke må slå born?
En 15 årig knægt kan fandme godt tage et slag.
Idetmindste er det fanget på overvågning, og så ud til han fik en 10-20 stik
Håber han har lommepenge nok til erstatning

Post video

>touhou
Har du intet lært?
Skal jeg BANKE noget fornuft ind i dig?

Minder mig om engang hvor nogle tyske turister ransagede min onkels bærbuske og urtehave fordi hans have ikke var indhegnet (behover man heller ikke når man bor i ingenmandsland på Bornholm).
Han kom ud med et jagtgevær og pussede schæferen på dem. De kom med den undskyldning at de troede at det var offentligt selvom at det var tydeligt at det er privat.
Senere fik han en politianmelding.

Men ja sæt hegn for dit lort, for folk har åbenbart ingen sans for privat ejendom.

varg är min favorit tåhå nu! :3

Spojst. Jeg kommer selv fra det morke Sonderjylland, og her opforer tyskerne sig særdeles ordentligt, de leger ikke dumme turister, men ter sig som turister bor. Derfor undrer det mig altid, at jeg horer skrækhistorier fra andre dele af landet, der beretter om historier, der leder tankerne hen på tyskere på Mallorca.

De tyskere i får er nok selv fra Schleswig-Holstein området.
Desuden er folks opfattelse af Bornholm også en del anerledes siden det nu er Ostersoens perle hvor alt er naturligt osv.

lol

Jeg ville onske hun ville kneppe mig

Den evige tysker er et evigt problem
Men får noget hegn sat op snarest muligt.
Er satme gal, har ihvertfald mistet 50000 bier, men fik da redet en smule af deres vinterhonning.
Er allerede gået til politiet, og medmindre han er helt retarderet har han nok været på skadestue
Kunne nok selv kobe et par nye nukes
Meeeeen kunne nok få nogle gode carnica dronninger ud af det her
Og måske en hærværks plet på hans papirer