/mämmi/

pitkän sillan painos

Other urls found in this thread:

talouselama.fi/uutiset/aktiivisimpien-tyottomien-tuloja-leikataan-saalimattomasti-1-1-2017-lahtee-noin-200-kk-6605214
youtube.com/watch?v=xJfMXA2GEHE
youtube.com/watch?v=o96Bgk1ukYI
youtube.com/watch?v=h62iumRZZnQ
youtube.com/watch?v=hu3lTKXrmnI
twitter.com/SFWRedditGifs

tsöli pvörl

Mulla tuli vähän kakkaa housuun

Oispa.

>stk hakaniemen metroasema haisee kuselle 24/7

kävikö se chileläinen suomessa? oon uusi täällä, onko se muuttamassa tänne tai jotain?

>Mitä ne mulle tekee siellä?
>Entä mitä jos perun ajan ja yritän saada uuden jos ne pistäs mut jollekki toiselle lekurille?
En minä tiedä. Mulla se selvis pelaamisen vähentämisellä ja käden venyttelyllä, kun tilanne ei ollu vakava.

Miks vitussa se sua liikuttaa?

Juu se tulee ja vie sun miehet kun oot tommonen kuiva lahna.

Törr blärs

Joo. Se kävi imemässä mun munaa.

Joudut uudelleenkoulutusleirille rasistisista ajatuksista

awoo :--DD

Se oli täällä vuoden vaihto-oppilaana viime kesänä ja paneskeli jonkun /mämmi/:läisen kanssa.

miks joku haluis muuttaa sieltä tänne, miks joku sieltä edes tietää että suomi on olemassa

Juuh, tolla ajan perumiselle vähän vaan sitä että ei varmasti tuu jotain "RASSISMI" valitteluja sieltä jos heti soitankin perään että haluan ajan mutta toiselta. :D

Mut hei, nyt on Pajeetilla mahollisuus todistaa suomalaisille että mamut osaa hommansa ja on päteviä.

...

Koska chile on eteläamerikkalainen paskamaa.

lehdet
ulos

Mitä tää nyymi sanoJa ehkä siksi että suomessa on aika helvetin hyvä elintaso ja koulutusmahollisuudet?

vittu ne ulukomaalaiset naiset vie suomen miehet
reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

I wish I could try one of those things again

also, Chile

luulin että mämmiläiset ei saa pillua

Veispä

>kaksi (2) huomiohuoraa
Voi vittu nyt

>Må-Lö
>Sö

Bless Finland for using Swedish

Oispa jaksaminen ja husbando

/^(?!Anonymous$)/;boards:int;

Perustetaan ajatushautomo.

vaihtuuuuuuuuuuuuu päivä yöksi kaupungin

Because I wanted to be in a place as cold and snowy as possible, and it's hard to visit Antarctica
literally no other reason

Did the cold make your clitoris smaller?

pls answer

No hyi helvetti.

Kerran kun on päässy maistaa mongoolialaisen siitosorin lekaa niin ei enää vuoristolaisiin minimuniin käy tyytyminen

Tämä

Flan on niin ihana! Hyvä doujin myös

I did not pay attention

...

Aika huono jtp.
Flan no omocha oli parempi.

Chile vaikuttaa ihan siistiltä paikalta, varsinkin se ruokakulttuuri ja luonto/nähtävyydet.
t. youtube chilevideoiden katselija pro

myös maailman isoin allas, meren vieressä jostain syystä

talouselama.fi/uutiset/aktiivisimpien-tyottomien-tuloja-leikataan-saalimattomasti-1-1-2017-lahtee-noin-200-kk-6605214
>Aktiivisimpien työttömien tuloja leikataan säälimättömästi 1.1.2017. Passiivisuudesta saa palkinnon. Jos olet itse etsinyt työllistymistä edistävän koulutuksen, et enää olisi oikeutettu kulukorvaukseen. Jos taas olet passiivisesti odottanut viranomaisen määräystä mennä sen järjestämään koulutukseen, olet edelleen oikeutettu nykyiseen kulukorvaukseen.
huutista

Why didn't you go to Siberia then? It's million times colder.

Pitää saada rahaa kaarnaveneisiin

...

Oispa

ei mitä vittua SEIS
nyt se vitun kansallispalkka/yleistulo/mikskä vituksi sitä kutsutaankaan käytäntöön ja äkkiä

To me it was practically free to stay in Finland for 5 months due to a scholarship given by the chilean government. It wouldn't have been the case with Siberia, but I want to visit Siberia someday in the future. Antarctica is still colder, and I have job options there

>Enemmistö häviäjistä on naisia
hetkonen miksi? koska yksinhuoltajaäidit vai?

Perustulo kaiketi on hakemasi termi.

En ymmärtäny tosta yhtään mitään. t. rotta

Mutta tuskimpa mun elämään vaikuttaa.

paitsi turvapaikkaihmisille yms

I think our gastronomy is in general pretty bad, except seafood stuff in the south, but even then, Peruvians have way better cuisine than us.
To be honest, I liked the food I ate in Finland more.

laitanko iltapalaks nuudelit porisemaan vai syönkö sämbylää

keita ne nuudelit ilman mausteita, sit paistat ne pannulla ja sekotat ne mausteet siihen

sämpylät vanhenee nopeemmin eli ne

Koska patriarkia

Paista sieniä ja possua hieman nuudeleiden sekaan niin on kova meno.

Tai sama sämpylän väliin.

Mutuilisin et naiset lähtee helpommin kouluttautumaan, kun taas miehet jää kotiin piereskelemään ja juomaan kaljaa, kuten itse tekisin tuossa tilanteessa. Voi tos toki olla jotain yksinhuoltajuuteen liittyvää kans.

t. en tiedä mistään mitään

So in other words you didn't like Finland and would have preferred Siberia instead if not for the scholarship for Finland.

Siis totta kai luonnollisesti vain kansalaisille. Olis aivan vitusti järkevämpi systeemi kuin nykyinen nöyryytys & juoksutus -järjestelmä

työttömyys, viina, kirves ja perhe

opiskelijat ei ole työttömiä joten ne ei saa työttömyystukea

Ai vittu kun molskahti ihan perkeleen valtava pyyttoni pönttöön kun en ollut käyny paskalla viikkoon.

onko kuvaa

>Jos olet itse etsinyt työllistymistä edistävän koulutuksen, et enää olisi oikeutettu kulukorvaukseen. Jos taas olet passiivisesti odottanut viranomaisen määräystä mennä sen järjestämään koulutukseen, olet edelleen oikeutettu nykyiseen kulukorvaukseen.
Lähinnä tohon viittasin.

Mitä oikeen odotat? Se on nainen.

Meinaaks tää et ne jotka yritti tehä työttömyydelleen jotain menettää rottarahojaan ja ne jotka vaan full rottaili saa pitää rahansa?

joo

Käytännös kutakuinkin juu.

Eiks tässä oo ollu puhetta näiden kannustinloukkujen poistamisesta, mut nyt ne vaan pahentaa tilannetta? mitä vittua

replace "you didn't like" with "you didn't know shit about" and that'd be right

Voisko joku kotitohtori kertoa sainko mä maanantai yönä jonkun epilepsiakohtauksen tai vastaavan
>mene nukkumaan jotai klo 22:00
>nuku pari tuntia
>sinua kusettaa nyt t. rakko
>kävele pimeässä eriöön
>laita valot päälle ja kuse
Ja sitte ne ihme oireet
>tahatonta polvien vapisemista ja nytkymistä
>silmissä hämärti vähän
>korvissa alkoi kuulua jotai ihmeen suhinan ja ujelluksen sekotusta kuin jostain Mertzbown levyltä
>kylmä hiki nousi pintaan
>maa kutsuu t. lattia
>polvet petti alta
>istu jonkun minuutin verran päätä pidellen lattialla
>yht'äkkinen paskahätä.exe, semmonen just nyt-tapaus
>konttaa takaisin, istuudu pytylle päätä pidellen, uusinta Noise-musiikkia kuunnellen samalla kun suolisto tyhjenee

itse tunsin oloni hämmentyneeksi

Miksi suomalainen musa on niin hyvää?

youtube.com/watch?v=xJfMXA2GEHE
youtube.com/watch?v=o96Bgk1ukYI
youtube.com/watch?v=h62iumRZZnQ
youtube.com/watch?v=hu3lTKXrmnI

Oliko hyvä trippi?

Varmaan verenpaine heitti

i will buy your country with a markka and be a DICKtator

tää, nousit liian nopeeta

No olipas homoseksualistista.

Veikkaisin tätä kans.

varmaan tää, mut jotenki äärimmäisen paljon AKA siinä saatto olla jotain muuta mukana. mut ei epilepsia imo

joko se on nämä tai sitte verensokerit ihan vitullaan

>te-toimiston muijan ilme kun kerron irtisanoutuneeni koeajan viimeisenä päivänä

mä keskellä

>markka
what's that?
you should buy Argentina instead, it's poorer and the people are better looking

Sitähän testataan ens keväänä Hellsinkissä vai oliko se jopa viime keväänä, ei voi muistaa.

Vartijan ammattitutkinto vai turvallisuusalan erikoisammattitutkinto?

Ja onko stadiin järkevää mennä opiskelemaan? Mites noi vuokrat, riittääkö mulla sellasiin rahat?

>what's that?

>jotkut meistä tulee elämään kun kasarimusiikista on sata vuotta

It's real finnish currency, euro is just hoax made by jews

välttäisin stadia jos voisin t. turku-urku

Ite paskal tuuril elän varmaan seuraavalle vuosisadalle. Kerron sit veljen lapsenlapsenlapsille uuden vuosituhannen ilotulituksista ja siitä miten me meemuiltiin netis.

Markka takaisin

vantaalla sun on pakko asua

Et vitussa tule tänne böndeilemää

that's a pretty shitty coin design desu

Tältäkö ne pirilaskut tuntuu? Ei ole mitenkään masentunut tai huono olo mutta yleisesti epämukava ja jännittynyt. Tuntuu ettei saa hyvää asentoa millään. Kädet myös hikoaa vähäsen.

juuh

10mk coin was pretty boss though.

joskus on huono olo. esim. kuumeessa. pidät tuota oloa nyt kuumetilana ja vittu relaksoit sen anusaukon