Sverigetråden - ingen politik-upplagan

Slut på snack om kommunism nu grabbar, vad har ni för er denna kalla vinternatt?

Other urls found in this thread:

liveleak.com/view?i=917_1481062490
friatider.se/flyktingbarn-slipper-utvisning-f-r-homov-ldt-kt-riskerar-d-dsstraff
friatider.se/fredrik-reinfeldt-blir-programledare
twitter.com/SFWRedditGifs

>blanda ihop jihadister som vill skapa ett världskalifat och rensa ut otrogna med rebeller som vill ha frihet, jämlikhet och rättvisa
Säger mer om hans intelligens än något annat

>dkn man oironiskt trodde att man skulle trivas på högskolan

den genomsnittliga svenskan har sex med en ny grabb i veckan och tappar oftast oskulden vid tio... blir rätt många det.

Hej tråden, har fått en del uppmärksamhet i tråden sen jag började breva, och är trött på att vara singel. Någon annan som leta nån att mysa ut vintermörkret med? Bor själv i Skåne men skulle kunna tänka mig att åka en bit för att ses

Berätta gärna lite om er själva, pluspoäng för bild, och kontaktinfo (skype,kik,snapchat)

Jag själv är 22, gillar 2D, rita, sticka, baka, kolla film och vara ute i naturen

blir fan en sån här nu

>dkn jobbet suger så mycket tankekraft att man är slut när man kommer hem

hinner ju aldrig bygga på mina sociala medier-psyops-verktyg

Hur feminin är din kuk?

>med rebeller som vill ha frihet, jämlikhet och rättvisa
inte han men du gycklar nu va? Om inte vilka är dessa rebeller du talar om? Hoppas du inte menar FSA

vi är i förra tråden än

brukar alltid få minst ett sånt här svar men har ingen, ledsen

>rebeller som vill ha frihet, jämlikhet och rättvisa

Kostade det nåt att bli av med den?

liveleak.com/view?i=917_1481062490

>det ursvenska barbariet i slutet

hell seger

ge dig nu user

ni är skit

sämsta tråden på Sup Forums alla kategorier

tack

känns stort

>emelie påstår att hon är oskuld

>bilden
Hur är den här matten uppbyggd? Om jag bor i övre kågedalen med invånarantal 300 och har sex med 12 pers därifrån, hur är jag då smittad med 3795 personer mer än i hela staden?

best loli

du skulle bli förvånad hur lite uppmärksamhet man får som en genomsnittlig tjej som inte pratar mycket och kollar 2D istället för att festa

>inget snubbel
hehe mm
det var 10% trovärdigt med snubbel, nu är det 0%

Detta är din lillasyster nu. OBS: hon tar 300 kg i marklyft.

se du har inte ens """hennes""" typ av filnamn din jävla bög
döda dig själv

>flickbreva

är du autist? varför är du på detta bräde där endast landets unknaste och patetiska vistas
och timestamp plox

Det här är en jättebra julklapp, tack user.
Nu kan jag äntligen börja lyfta

Jag på bld1.

dubletter och jag bjuder ut en sö fli i min klass :3

KEK spottar på dig, betacuck.

gör det user

>dkn fick min första match på fnöske

Ren ångest favä är inte van nbögslivet kvää. Vad gör jag nu?

prata med henne

Hur?

om svenska kvinnor är så slampiga, varför spelar dom inte in sina bravader och sprider på internet som tjockisarna i väst gör?

vet inte. fråga om hon vill ses? prata med folk är lättare i person.

Tråden har nog aldrig varit såhär död på en kväll förut

VIF /svt/ 2012-2016 vi kände dig väl ;_;

håll käften

Kanske är för att du är i nybögtråden nybög?

finns have a smaller penis on average than swedes

Du kan se min om du vill

Kys dej själv.

we are also shorter on average than swedes

Här nybögar

sluta starta trådkrig user,den här va först

häng dig

helvetin homolortto änkeydy takas siihen perseeseen josta ulos ryömit

Aktiv tråd

we also have a lower life expectancy than swedes

...

uus
>
>
>
>

...

heh mm kom till umeå :3

Ett ensamkommande flyktingbarn från Afghanistan som påstår sig vara 18 år får stanna i Sverige trots att han har våldtagit. Anledningen är att han uppges riskera dödsstraff i sitt hemland för den homosexuella våldtäkten.

Flyktingbarnet våldtog enligt domen den andre mannen analt när de två tog en promenad i Delsbo i Hudiksvalls kommun i oktober i år. I samband med våldtäkten knuffade afghanen sitt offer över en bänk och satte ett knä i hans rygg och hotade att döda mannen.
>Försvararen har, förtjänstfullt, anfört att för det fall N.N döms för våldtäkt med homosexuellt inslag, och om han utvisas till Afghanistan, riskerar han att dömas till döden", skriver domstolen.
hmm....

friatider.se/flyktingbarn-slipper-utvisning-f-r-homov-ldt-kt-riskerar-d-dsstraff

there's more autism in finland than sweden

Gud vad jag hatar det här jävla landet ibland

>dkn alltid hatat stormsnorrar men blir mer och mer rödpillrad för varje dag
Sånt här borde inte få hända

Förstör man ett barns liv genom våldtäkt och misshandel, filmar det och förnekar så tycker jag att han förtjänar att bli utvisad.

>dkn kommer aldrig att bo i antika egypten och knulla lite heliga prostituerade innan man går hem till sin fru och barn och äter krokodilbiffar eller vad de nu åt på den tiden

>dkn två trådar
>dkn vet inte vilken tråd jag ska breva i för att få flest (You)s

detta är varför jag hatar trådkrigare

Sverige borde ge äcklet dödsstraff favä

Vänta, trodde att det var våldtäkten av afghanerna häromdagen... Ännu en till?!

>68365810
du ska inte ha några (yous) din äckliga fitta

>"På grundval av vad Migrationsverket anfört samt då det framstår som att försvararens farhågor kan ha fog för sig, anser tingsrätten att det inte kan uteslutas att det finns verkställighetshinder enligt reglerna i utlänningslagen. Yrkandet om utvisning ska därför ogillas."
Svensk "rättvisa" :^)

fall som det med de 5 Afghanerna som gruppvåldtog ett barn. Men nu när du tog upp det blir jag inte förvånad om de också får stanna p.g.a. de dödas för homosexualitet i Afghanistan.
Påståendet är dock konstigt i min mening då Bacha Bazi (dancing boys) kulturen är utbredd där och man knular gatpojkar hela tiden så förstår inte varför dessa skulle mördas i Afghanistan men okej då

*Detta är inte samma fall som gruppvåldtäkten mot barnet där 5 Afghaner deltog

Han lovade bland annat att avsluta den moderna amerikanska traditionen av "intervention och kaos".

>Vi kommer att sluta försöka störta utländska regimer som vi inte vet någonting om, förklarade han.

Istället vill Trump använda USA:s militärmakt för att bekämpa IS och annan muslimsk terrorism.

>Vårt fokus måste istället vara på att bekämpa terrorism och krossa IS, sade han.

Han sade också att att han tänker rusta upp den amerikanska försvarsmakten.

>Vi vill inte se en utarmad militärmakt bara för att vi överallt är involverade i områden där vi inte har någonting att göra.

>Kort sagt söker vi fred genom styrka, sade den tillträdande presidenten.

Redan TUSEN gånger bättre än Hillary "We came, We saw, He died hahahaha XD" Clinton

FRED GENOM KRAFT

I just got 1/5 from my university mandatory swedish. It means I can offically communicate in swedish!

Fun fact: I don't understan any posts in this bread.

Det har fan i mig gått för långt, tycker inte om att stormsnorra upp tråd1, men något måste fan göras för att rödpillra folket! När ska de lära sig att media sprider lögner och propaganda? Och när ska de lära sig att invandrarna förstör Sverige?

Införe "Aaaaa vad har du gjort då?"

kan inte vänta tills Trump tar makten och vi slipper Obama. Vill aldrig se puckot igen!

ai oot homo sataani nekkeri

>när svenskar bryr sig om amerikansk politik

>När ska de lära sig att media sprider lögner och propaganda?
lyssna inte på fejknyheter user! Media sprider bara faktabaserad sanning, de håller itne på med propaganda :^)
>Statliga Sveriges Television utser nu Sveriges omstridda före detta statsminister Fredrik Reinfeldt till ny programledare för en ny programserie om Nato.
friatider.se/fredrik-reinfeldt-blir-programledare

Att göra folk (((media)))medvetna är nyckeln. Media är inte tredje statsmakten utan första.

mm jag bryr mig när den påverkar oss. Vilket Clinton, Bush och Obama verkligen gjort. Ett gäng idioter

>lyssna inte på fejknyheter user! Media sprider bara faktabaserad sanning, de håller itne på med propaganda :^)
Va?

Exakt.

about nää

>Va?
jag var ironisk. Kolla artikeln jag länkade. och ja jag håller med dig. huvudströmmedia måste bekämpas

Vettefan hur dock, några förslag? Allt annat hittills verkar ha misslyckat med att rödpillra svenskarna. Har rödpillrat ett par stycken nu och de inser hur mycket världen skrattar åt Sverige

BRA SAGT KAMRAT NU SÄTTER VI UPP LITE KLIBBOR HELL FUCKING SEGER

90% av folket går inte att rödpillra. De är förlorade, men tack och lov behövs inte mer än så. Det viktiga är att cirka 10 - 20% är SD-nivå "rödpillrade" och passivt stödjer oss.

>Vettefan hur dock, några förslag?
såhär
>Har rödpillrat ett par stycken nu och de inser hur mycket världen skrattar åt Sverige
du gör exakt rätt. Vi vinner just nu. Finns miljoner som dig som sprider sanningen nu. Varför tror du all västerländsk media plötsligt pratar om "Fake News" och försöker få ansiktsboken att censurera? De är livrädda för de förlorar makt varje dag.
Seriöst 2 dagar efter valet började CNN använda uttrycket "fake news" och samma dag satt SVT's morgonpanel och talade om det samtidigt som aftonhoran och de andra skrev om falska nyheter. De har gått ihop för att försöka förhindra den nya informationsåldern som kommer nu tack vara internet, sociala medier och forumkulturer och youtube

>dkn börjat utveckla en kissfetich
h-hjälp

breva länkar

nej det är inte bö ti än

Pågen...

>2 aktiva trådar
var ska men breva nånstans?

>pojkkiss
fy fan

Vad har kissfetischism med bögeri att göra?

se , han frågade efter länk

90% är lite att ta i, vet och har hört flera andra att inse skiten. Skulle nästan bara tro att det är folk som sitter med media, bloggar etc som tror på sina egna lögner.

Ja det är lite konstigt att fejkade nyheter gjorde att Trump vann, men inte all propaganda för Hillary

>dkn ingen emelie fv som man kan tvinga att hålla sig tills hon kissar på sig

Han väl lika gärna ha menat flickkiss?

kanske det men nu gjorde jag inte det

elakt favä

>dkn slutat med porr
>kan nästan runka och komma till tanken på frivilligt och kärleksfullt sex igen
Nästa steg är att sluta med kanalen och föroppningsvis kunna fungera normalt bland människor igen.

HEJ user, VI HAR NU INFÖR DET NYA ÅRET VALT ATT ÖKA HYRAN MED 2% FÖR ATT KUNNA BIBEHÅLLA VÅR FÖRENINGS GODA EKONOMI

HEJDÅ! TACK FÖR JUDEN

rösta med plånboken

De flesta svenskar börja tröttna ja, men det är bara en liten minoritet som faktiskt inser hur jävla allvarligt läget är. Men en minoritet kan orsaka stor skada. 20 000 man var allt som behövdes för att erövra stora delar av Irak och Syrien och sätta hela världen i skräck. Jag stödjer absolut inte den äckliga gruppen utan använder bara det som ett exempel på att manskap inte är det enda som spelar roll.

Ju fler som vågar prata om etnicitet istället för kultur desto bättre. Det handlar inte om att invandrarna tar våra arbeten och vägrar anpassa sig till vår kultur. Det handlar inte ens om att invandrarna gör Sverige otryggt, utan främst av allt handlar det om att det svenska folket med nuvarande demografiska utveckling kommer bli till en minoritet i sitt eget land och på sikt försvinna från jordens yta.

Hur ska jag kunna hantera denna ökning av hyran från 1 900 kronor till 1 938 kronor?!?!

nej f1 h1