/mämmi/

Rakastetaan Pekkaa -painos

Other urls found in this thread:

solutoveri.blogspot.fi/2008_05_01_archive.html
youtube.com/watch?v=vUbIxeHyKFQ
fi.wikipedia.org/wiki/Nikolaus_Rungius
youtube.com/watch?v=ZyOwdgtJd78
themosincrate.com/
twitter.com/NSFWRedditGif

pois tällänen rasismi tämä mämmiläinen kyllä suuttu, pakolaiset ovat väärinymmärrettyjä sinun kaltaisen pahan ihmisen takia

Eka Pekan tisseille

oispa loli

Tur

...

Pekkaa! O>

hä hä ähä äyä häbääbäb ä

Oispa

Heti kun menin nukkumaan niin tämmöset neekerit ja neekerinrakastajat pääs valloilleen:

Katoin jotain Final Fantasy 11 Online videoita ja tuli hirvee nostalgia pamaus. Oisinpa takaisin ajassa, jolloin FFXI oli kova juttu ja WoWi oli vanillas.

>stk et tule enää koskaan pelaamaan sun mithra white magella

...

Itte pelaan vittuuntuneena FFXIV
kaikkialla on näitä saatanan homoja kissamiehiä ei vittu vihaan niitä niin paljon

Mjahas, kyllä käsitit asian päinvastaisesti, mutta mitäpä valkealta neekeriltä voikaan olettaa, kun heti alkaa tuo vikinä.

Hyvin tehty.

Kokeilin sitä sillon joskus launchissa pari vuotta sit. Koitin pelata sitä yli kuukauden mut ei vaan.

Puhuit tosta neekeriydestä niin kuin se ois joku hyvä asia että mitä ne rupee tekemään ja ne ei ees rupee tekemään sitä.

Ja tosta hurripostaajasta, sekin on selvä neekeri kun ei näe koko kuvaa.

Onneksi korjasin asian nyt ja voimme olla kaikki iloisia taas.

Peli itsessään on omast mielestä tosi kiva mutta pelaajat on vaan täyttä syöpää.
Syöpäisiä weeboja japanilaisilla hahmonimillä ja itsellä on vaan randomisoitu loreen sopiva nimi koska oon turboburger
Olis kiva osata japania ja pelata niiden servulla koska siellä ei oo semmoisia autisteja

Nyt kun täs nostalgioidaan vuosituhannen alun videopeleistä, niin mikä on se seuraava "juttu", josta sit päristään kymmenen tai viidentoista vuoden päästä? Joku ensimmäinen VR MMO?

minecraft

Paljonko palkkaa /mämmi/ tienaa? Mikä ammatti? Ite 1200e/kk, ammattina NEET.

Aika masentavaa.

VR on taas menetetty peli tällä vuosikymmenellä

Ei mikään sillä videopelit kuoli 2008 jälkeen ja kuopattiin ja pysyy kuolleena.

No voi vittu. Meen sit kai nukkumaan ja nään unia kauniista, menneistä ajoista.

LAKUPIIPPU

0e lopetin duunin

oli toi ~2700e/kk, heitteli vitusti mutta normi tunneilla toi

ei oo edes mitään amista käytynä mulla, siksi lopetin, meen takas kouluun kun ei maistunut tuo

tein vähän kaikellaista, olin jossain voimalatioksessakin huoltamassa jotain niitten juttua

m,een huomenna kattoo fork revolutionia!"!!!

oon aika aikuinen!

Meil melkeen samit. Oon nyt menos amikseen takas.

enää ei varmaan voi hakee siihen ens kuun jutskaan, en oo jaksanut katto edes, no haen sitten intin jälkeen, intti 6kk päästä

solutoveri.blogspot.fi/2008_05_01_archive.html

Oe voe! Muistaako kukaan näitä juttuja?
Jos ette ole koskaan lukeneet Ivanin seikkailuista solukämpässä, niin nyt kannattaa aloittaa. On nimittäin huutonaurufacepalmia luvassa.
Scrollaa alas ja aloita alusta.

sit sitä ennen oli toi 1600e/kk vuokrafirmalla

protip: vuokrafirmaan pääsee ihan vitun helposti ja on helppoo kun pompit eri firmoissa joka viikko niin ei oo vastuuta, sieltä sain 5 työtarjoustakin jos mietitte että haluutte olla ihan suoraan jollain firmoilla

suurin osa siellä oli raksaa, siivousta ja vähän oli ruohonleikkuuta

olin yhes vaihees pakolaiskeskusessa

Nää on 99% feikkejä mutta ihan hauskoja.

Pumppaan

Ketä?

>1200€
>NEET

most disgusting thing about Finland, desu

You are the most adorable thing about Chile, chilisönttö

Rude.

Ilmeeni kun kaveri tuli kännissä tänne ja itekki oon nyt ihan kännissä ja kohta mennää nukkumaan :3

Ai että millasia peppuleikkejä te kaverukset siellä ihan varmasti harrastatte

l-lewd

Heteroitten ja naisten jälkeen tapetaan kaikki naiselliset homot.

that's just asking for the system to be abused. At least welfare moms have to raise kids, and refugees have to deal with uncertainty and lack of skills in the local language

pic related

köyden päivänä nimenomaan homot lähtevät, myös ne naiselliset.

Tule poika tänne ja sano

pitääkö tulla vääntää sut nippuun sun veltoista ranteista HÄ

Hello! I am a foreigner currently studying in Finland. I'm taking my drivers license now and I'm in the middle of having my driving lessons. I have a lesson scheduled for tomorrow but I don't think I can make it because I haven't slept much and I feel a migraine coming on. Would I have to pay the driving school (Easydriver) for cancelling my scheduled lesson?
This question might be a shot in the dark but I don't have anyone else to ask really.

youtube.com/watch?v=vUbIxeHyKFQ

Tietääkö pojat mitään siistejä paikallisia legendoja vanhoilta päiviltä? Itse tiedän mistä löytyy Tornion puolella tsaarinaikaisen noidan asunnon jämät. Siitä noidasta kiertää vielä parin vanhemman papparaisen kautta legendaa. Omassa kotikunnassahan oli vielä muumioitunu pappi, josta on oma wikipedian sivukin.

fi.wikipedia.org/wiki/Nikolaus_Rungius

call them you mong

usually you have to cancel 24h in advance or you will pay.
kys anyways nigger

Hollanti

Well, I will at the appropriate hour. I see,thanks.

ihan paska paikka tulispa tulva ja upottais teiät

Can't remember desu

Long time since I got my b-card and things might be different nowadays

Koko suomi on siisti ja pyhä

It is being abused, but to think that refugees aren't a part of that is ridiculous

They know that they can just come here and not work, so they come here and don't work

and it used to be just fine, but people coming all over the world to abuse the system is putting a strain on it

Voi vitun teinit. Myötähäpeän määrä on sietämätön kun tollain uhoilette asiallisille ulkkiksille syyttä

Voit yrittää homo

thug life nigguh

You probably have to pay

suksi paage vittuun
HÄHÄ XD

Hollanti

Nyymillä ei riittäneet rahkeet koulun kovimpaan sakkiin niin pitää kompensoida internetissä anonyymisti

Mä kompensoin täällä tuomitsemalla jonkun nyymin spurdoilua koska se saa mut uskomaan että oon parempi

Että sellaset psykoosit sulta

I know the other cases I mentioned were abuses of the system as well.
But for an actual finn, someone who had access to free education, is relatively adapted to his/her country, and has no big responsibilities, abusing the system seems like a really shitty thing to do.

the actions of 'refugees' taking advantage of the system are more understandable to me (as in, they're taking advantage of an opportunity to improve their lives that they didn't have before)

But yeah, that's only me putting myself in the place of the neet and the refugee.

Taisi osua arkaan paikkaan kun noin pahotit mieles?

>ulkolaiset
>asiallisia
vitun AISANKANNATTAJA

I want to make Finland the 51st state but allow it to be largely autonomous as well so they won't be flooded by spics and niggers as well and still be able to govern themselves.

yeah no we will obliterate you cunts

Mun pyllyreikään

Most people don't abuse the system so it's beneficial to the society, at least at this point in time

Pappa betalar. Haluks joku kyytiin Turussa?
Ps älä lyö en ole hurri

tuu pansioon ni keikkaan sut homo

Tuu tänne ni keikkaan sut homo

Ota kuva autos etuosasta

Perhaps it's a combination of everyone here claiming to be a neet, plus living all my life in a country were being 'clever', even in the most niggerish ways, is seem as the best quality a person could have.
I still can't quite see a system like that working well in the long term (not even considering immigration), it could easily create some pretty weak people.

Pls Finland make me one of your own

:3 ily finnpai

Sure but only if you provide me with American gf

...

Don't worry, Finland is Finnish, I get it, I'll be moving abroad soon anyways

???

This . And then we will make USA into new Åland because we are nice that way.

Jahas oon pyörinyt 4h sängyssä nää älypuhelimet on aikamoista myrkkyä

Juu itellä käytössä joku wanha nokian kapula just sen takia kun ärsyttää noi "älyhärpäkkeet"

Pidän puhelimet puhelimina ja tietokoneet tietokoneina.

I want a Finnish Mosin that has been used to kill communists.

Juu eli tuli sit juotua aamusta klo 10 tähä hetkeen. Olotilat alkaa olla melko psykoottiset jo. /blog

haluutko päättää ryyppäämises känniseksiin mun kanssa

Joko hoksasitte että elämässä on kyse lasten tekemisestä ja kasvattamisesta?
Pitäis vieläpä tehdä monta, kun kulttuurimaailma hajottaa kuitenkin muutaman hyödyttömäksi taiteilijaksi.
Valtio maksaa ja karu alku motivoi parempaan aikuisen elämään, kunhan eivät ole näitä naaman perusteella ulkopuolisia puolisomaleja

You can get one (M-39 or M28-30) for roughly 500€, good luck getting a permit for it though.

Selvästi soveltuu metsästyskäyttöön, ja ei ole sarjatulta. Onko tässä joku historiallinen peruste lupien saamista vaikeuttamassa?

Juu meinasin että myyntiin ulkomaille, ei taida olla ihan helppoa.

No se. Menee kalliiksi lähettää rapakon taakse.

Näköjään aika iso läjä Saksan armeijan Kar 98k kiväärejä kans kohtuu halvalla, menis varmaa ulkomailla hyvin kaupaks kivalla voitolla.

Varmaan tarvii tulliakin varten jonku lippulappusen.

This guy can tell you where to get historic Mosin Nagants in the US
youtube.com/watch?v=ZyOwdgtJd78
themosincrate.com/

Kristian Arje oli alfa. Katsokaa nyt tuota pukeutumistyyliä.

Permit to own them in Finland? I thought long gun licenses are relatively easy to get in Benisland compared to almost all EU countries.

Yeah but importing that shit across the pond might be difficult.

Also, you need a permit to actually buy one in Binland.

Saatana kun vituttaa olla helvetin ruma paska manlet, vitun geenit ei saatana haluan tappaa itteni

Probably the reason why we have a healthy stock of Wehrmacht stamped Kar 98's gathering dust in some old ass warehouse.