Sverigetråden

Sverigetråden - söndagkvällsuppslagan
Gamla tråden:
Vad har ni för er?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Iugxq_ePJWc
desuarchive.org/int/search/text/Gubbar, min flickvän sa att hon behövde lite ''ensamhet'' i helgen/
youtube.com/watch?v=b5tci36bNjg
youtube.com/watch?v=HutPOj9HbSU
youtube.com/watch?v=VjXedAxVHrM
youtube.com/watch?v=hdUbIlwHRkY
en.wikipedia.org/wiki/Carolean_Death_March
forsvarsmakten.se/sv/organisation/blekinge-flygflottilj-f-17/#!/notice/julgransflygning
archive.is/1NZSa
archive.is/nVFjE
aftonbladet.se/nyheter/article19400607.ab
twitter.com/SFWRedditImages

Fördelar/nackdelar med att ha normal dygnsrytm? Är det värt det?

>engelsk text i bilden
>"söndagskvällsupplagan" är inte i ämnesfältet

Snälla någon gör en nybögsfri tråd.

haha aa

Bra trådstart.

Vi står enade tillsammans, kamrater! Hell seger!

aa haha

>dkn 260 handplockade kändisbilder på ett dygn

Grabbar är det OK att ligga med en 19-åring om man är 25?

OBS! Frågar åt en vän, är ju ingen nbög

Nej det är inte ok. Gör du det är du en äcklig nbög och inte välkommen här längre.

är det en sö po?

>frågar åt en vän
>vän
>är ju ingen nbög

mm

>OBS! Frågar åt en vän, är ju ingen nbög
Dö nbög

nej det är en sö fl

Gubbar, min flickvän sa att hon behövde lite ''ensamhet'' i helgen (vi bor nämligen väldigt långt ifrån varann och vi brukar träffas varje helg) men för ett par timmar sen så meddelade hon mig att hon var med ett par polare och söp. En av denna polare vare hennes ex. Jag undrar bara om jag ska göra slut med henne? Det var en grej som hade hänt med hennes polare (fylledrama) och hon skulle prata med henne om detta och precis när ja skulle åka till flickvännen i eftermiddags så skriver hon att hon behöver vara för sig själv denna helg.

Ursäkta min grammatik men jag är jävligt full och förbannad. Här skriver hon att hon behöver ensamtid men efter ett par timmar så börjar hon supa med sitt ex och hennes polare? Hennes kompis skriver at hon inte är redo för ett förhållande och jag börjar bli fundersam på om denna rellation verkligen håller.

Snälla ge mig era synpunkter på detta.

va e n nbög

stel pasta

Dags att göra slut polarn. Tro mig, har sett detta förut förstahand. Hon vill inte ha det längre.

youtube.com/watch?v=Iugxq_ePJWc

Visste fan inte att Sverige var med slavhandeln. Det blir ju vår skyldighet att ta in fler i nöd.

Din pasta är inte rolig.

desuarchive.org/int/search/text/Gubbar, min flickvän sa att hon behövde lite ''ensamhet'' i helgen/

youtube.com/watch?v=b5tci36bNjg

Juden låg bakom slaveriet. Detta är ett rött piller de flesta inte tagit än.

...

>>>/sweddit/

det heliga raskriget rör oss alla, kamrat, till och med nbögarna.

Är sugen på att skaffa ett husdjur, det är mysigt att ta hand om saker som lever och blommor blir tråkigt i längden. Hade en leopardgecko när jag var yngre och terrariet står kvar hos föräldrarna, så börjar fundera på om jag ska skaffa en ny.

Problemet är bara att de behöver käka levande insekter, antingen syrsor eller mjölmask.
Syrsor luktar lite skumt och vissa arter spelar om natten, vilket är störande utav helvete. Mjölmask utvecklas till mjölbaggar efter ett tag om man inte har dem i kylskåpet, vilket är äckligt som fan.

Någon som har en smart lösning på insektsproblemet eller ett förslag på ett annat husdjur som passar bra till en (neet)student i lägenhet?

Fyfan vad ni är äckliga, håll er till bögtimmen jävla nybögsparasiter.

Så länge ni är av lika kön.

I C A
C
A

youtube.com/watch?v=HutPOj9HbSU

youtube.com/watch?v=VjXedAxVHrM

haha fy faen...

Häng dig

detta är cancer

>JAS Gripen
youtube.com/watch?v=VjXedAxVHrM

RADER

Hallå mobbas inte mann1

Varför gjorde det här mig tårögd? Vilka krafter har mediaingenjörerna skaffat sig?

Du är mer emotionellt instabil än en gravid tonårsbrud. Hur är det fatt?

stockholm?

Varför kör han småländska när han härmar svensken?

(((mediaingenjörerna)))

Ja

Gripen har mindre olyckor per capita än de flesta andra stridsflygplan som används.

>Svensken på selvmordsvakt

Färre

allt ni har lärt er om svenska är fel

youtube.com/watch?v=hdUbIlwHRkY

>noam chomsky

Inte ett argument pysen.

Hm, man kanske skulle skaffa en minikyl att ha larvjävlarna i...

var obildad då

presentation imorgon, hoppas jag inte autismar mig

Utifrån tidigare prestationer så är den statistiska sannolikheten inte till din fördel.

en bra dygnsrytm är grunden till ett bra psyke och normal testosteronproduktion

>Svensken kaller nordmannen en pyse
en.wikipedia.org/wiki/Carolean_Death_March

hur många ord?

delet this

Max 150.

Påminnelse till folk boendes i södra Sverige:

Bleking Flygflottilj kommer att genomföra en "Julgransflygning" där 8 Gripenplan kommer att flyga i formation imorgon måndag.

Planen beräkas flyga över följande orter vid dessa ungefärliga klockslag:

Ystad -14:12
Malmö -14:20
Helsingborg -14:27
Ängelholm -14:29
Kalmar - 15:01
Karlskrona + Marinbasen - 15:10
Ronneby+ F 17 - 15:12
Karlshamn - 15:15

forsvarsmakten.se/sv/organisation/blekinge-flygflottilj-f-17/#!/notice/julgransflygning

>dkn skulle på dejt med sötpaj
>dkn hon ställde in
inte en bra känsla grabbar

ingen bryr sig

Samma här, har presentation på israel & Palestina konflikten.
Och jag kommer prata om dessa sionist judar, läraren gillar det INTE.

Kommer kännas ganska så häftigt att ha 50% av Sveriges militär ovanför sig

haha "ok"

>Kommer kännas ganska så häftigt att ha 50% av Sveriges militär ovanför sig
ping ryssland

>ditt tryne när julmusten håller på att skumma över

lägg av med sånt defaitismtrams, sverige har över 130 gripenplan i aktiv tjänst.

petra?

>Och jag kommer prata om dessa sionist judar, läraren gillar det INTE.
Vik dig inte. Sanningen måste sägas.

Vilken del är det du syftar på?

Lycka till och tänk på hur barbarpappan hade formulerat sig om judarna. Magnus den store kommer att ge dig styrka. Hell seger!

>artilleri
>4
HAHAHAHHA
Fy fan vilket skämt """försvars""""""makten""" är

vad kommer du säga?Å

Did you add the text in that picture pontus? Gå till bed jävlarrrrrrrrrrr

idé: öva på presentationen naken för att simulera känslan av sårbarhet

Fin bild TS. Men vit nationalism fungerar inte riktigt. Blattar var namnet man gav till juggepack på 90-talet.

archive.is/1NZSa
archive.is/nVFjE

Gå full HE SE och vifta med armarna som en äkta barbar.

Bilden är några år gammal och det var innan vi fick alla mobila Archer-pjäser levererade. Idag har vi 48 stycken sådana Archer pjäser.

Nej

>försöker aktiv hitta det minsta fel
Neger snälla

fan

idé: runka medan du övar så börjar du associera presentationer med njutning

alla

utveckla

>gör detta
>får stånd under presentationen
>alla skrattar

Någon mattebög som vet hur mycket mer resurser som miltären skulle få om vi drog ner alla asyl/immigration kostnader till 0kr?

Men user!

tror du kan lista ut det själv

>inte ha så liten penis att det inte syns
ni nbögar är för roliga

SDs budget från 2014 ville spara in 152 miljarder kronor på invandringen under mandatperioden 2014-2018 så det ger väl nån fingervisning på vilka siffror vi pratar om.

aftonbladet.se/nyheter/article19400607.ab

Migrationsverkets budget förbrukar mer än den totala försvarsbudgeten på bara tre (3) månader.

Är inte vit nationalist, antydde bara till att trots våra olikheter är vi alla européer, och vi kan föra politik som gynnar alla, speciellt inför de svårigheter som kommer.

> Blattar var namnet man gav till juggepack på 90-talet.
Serber och kroater är ganska baserade favä. De flesta är idag mycket väl integrerade, förmodligen därför att de har en kristen kultur som ligger den svenska kulturen mycket närmare än dagens invandrares. Förstår dock varför man kallade dem blattar och tyckte illa om dem, det är så det går när man tar in för många invandrare som behöver integreras samtidigt.

>dkn jag hade presentation om Israel Palestina när jag gick i sjuan och sa att jag inte tyckte att Palestina skulle getts bort till judarna från första början

Läraren var fan inte glad. Jag blev ganska paff. För mig som trettonåring, eller var det blir verkade det rimligt att man inte bara kan ta en del av någon annans land och ge bort.

Spenderar vi så där jävla mycket på invandring?! Måste vara ännu högre nu mer alla ökningar, är inte den totala budgeten på 1 200 miljarder?

Eftersom det är deras budgetmotion från 2014 så tas inte 2015 års flyktingkaos med i beräkningen.

Idag är siffrorna förmodligen markant högre.

människor på flykt = en faktiskt militär fara
sveriges försvar = ett hjärnspöke du vill bara leka ball med dina vapen

>dkn fick reda på att mer eller mindre av en femtedel av Sveriges totala budget går till Mohammed & Co
Visste att det var illa, men så här mycket?

jag är dum i huvudet och har feber user

Hade orioniskt hellre vilja leka kukmätartävling med USA och Ryssland istället för "SVERIGA JA"

Vilket parti röstar svenska soldater på ens? Alla soldater jag pratat med har antingen varit vänstercuckar eller blattar.

>alltid velat bli läkare
>kommer in på läkarlinjen
>pluggar läkare
>det går bra
>depressionsjag-jag
>det går inte bra
>kuggar hel termin
>studieuppehåll
>neet
s-ska man hä si eller

De är inte riktiga soldater om de inte kan stå för eden de svor när de rekryterades.

var bara dig själv och börja studer aigen

försök igen bara

Nej det är pedofili enligt Axel