/mämmi/

Valion meemimainokset painos :3

Other urls found in this thread:

urbaanisanakirja.com/search/?q=teline
fi.wiktionary.org/wiki/teline
google.cl/maps/place/Finlandia, Vitacura, Región Metropolitana/@-33.3994105,-70.5945331,17z/data=!4m5!3m4!1s0x9662cf315e207457:0x415876431cfbefaa!8m2!3d-33.3985954!4d-70.5904454
chesskid.com/computer/play
pikatukku.heinontukku.fi/heinob2bstorefrontexpress/fi/EUR//TEOLLISET-ELINTARVIKKEET/KUIVAT-HEDELMÄT,-PÄHKINÄT/PÄHKINÄT/RB-1KG-PISTAASIPÄHKINÄ-KUORITTU-EI-SUOL/p/8023098
alibaba.com/product-detail/Cashew-nut_50030428886.html
twitter.com/SFWRedditVideos

haluan poju yden

kova äijä jo aikuinen jonne
mitä viinaa?
urbaanisanakirja.com/search/?q=teline
fi.wiktionary.org/wiki/teline
mikä?
hmm paljon halvempaa kuin kuvittelin. miltä sivulta ostat tukkukamaa?

google.cl/maps/place/Finlandia, Vitacura, Región Metropolitana/@-33.3994105,-70.5945331,17z/data=!4m5!3m4!1s0x9662cf315e207457:0x415876431cfbefaa!8m2!3d-33.3985954!4d-70.5904454

Finlandia katu

ällöttävä kuva

Oisit voinu postaa Kiira meemikuvan mut ei niin ei, haista vittu

Voiko nämä ulkomaalaiset jo oikeasti lähteä helvettiin /mämmi/stä? Ei tätä oikeasti jaksa enää lukea kun 40% langan postauksista on jotain vitun chiletytyä ja jonkun kanukin housuostoksia

Saispa ruikkia "maidot" blondin suomineidon naamalle

...

...

...

panettaa homottaa oispattaa

Sama homo

Rärr

Tää
Ja tää

Olisi edes jotain muuta kuin tota samaa vitun huoraa (tai siis miestä joka esittää luusereille naista) mutta ei. Samaa paskaa joka yö.

Ottasin mielummin vaikka ruotsalaisia tänne.

Nää

joo koska ketään tekee mieli kolme kertaa tehdä sama viesti capchoineen

...

Tampereen tukussa oli tarjouspähkinöitä mutta ei näköjään ole sitä edullisempaa enää.
Just nyt en tiedä mistä lisää halpoja pähkinöitä

tää

...

Keksittekö sen sanan joka on sama sekä suomeksi että englanniksi?

sauna!

Haploilla ei mitään merkitystä 23andme ancestry reportiin. Back to Congo.

>Ottasin mielummin vaikka ruotsalaisia tänne.
t. Cai-Göran

Penis

Ei niin, mutta kyllä ne R1a ja R1b -piikit joissain Afrikan osissa kielii siitä että ne tuli eurooppalaisten raiskaamiksi.

>When you send your DNA off to a company like 23andMe, they smear your sample onto some electrophoresis gel, zap it, and feed the results into a computer. What happens then? The computer looks for short sequences of DNA that are specific enough to be recognizable in other people, and the computer concludes that the odds of you having this by chance are very low, which means you must share an ancestor with those other people.

>So far so good, BUT . . . suppose a White man one thousand years ago had two sons, one of whom stayed in Europe and became your ancestor while the other traveled to Sub-Saharan Africa and got busy with as many of the women there as he could because he was a degenerate. 23andMe is going to see that you share a specific sequence with a hundred thousand modern-day Africans and tell you that part of your ancestry is "Sub-Saharan African" WHEN IT ISN'T.

>While this is an interesting anecdote, WE KNOW THAT IT ACTUALLY HAPPENED. White DNA is spread all over the freaking planet, and because our people tend to be very successful compared to non-Whites, the Whites who intermixed in non-White locations tended to have a lot of kids.

chesskid.com/computer/play

vittu oon muuten tyhmä kun toi on vaikee taso ykkösellä

Naurettavat one drop rule kauhut. Yksi niggeri euroopassa silti todennäköisempi kuin että joku etäinen suomenruotsalainen sukulainen olisi kyläkaupalla raiskannut naisia Afrikassa.

>etäinen suomenruotsalainen
Mitä tekemistä hurreilla on minkään kanssa? Ja neekerit tuli Eurooppaan ensimmäistä kertaa (jotain Espanjaa lukuunottamatta) joskus orjakaupan aikoihin eli aika vitun myöhään. Jos se "afrikkalainen" DNA olisi tullut jostain neekeri esi-isästä olisi se enemmän kuin

jos arvotaan vaikka roomalaisten, kreikkalaisten ja varhaiskristittyjen kulttuurin nimissä hortoiluja, niin ei ihmetyttäis yhtään jos joku ammattilaislässyttäjä puhuttais paikallisia kangzeja ja perustais jälkikasvulleen ministerin viran.

Mutta onhan merimiehet ja siirtomaajoukot vetäneet paikallisia paksuksi jotain 600 vuotta, voi olla vaikutusta varsinkin kaupungeissa.

Neekerimiehetkin steriloitiin Euroopassa. Noihin aikoihin jonkun neekerinaisen ja eurooppalaismiehen jälkikasvua muutenkin stigmatisoitiin niin vitusti ettei takuulla olis tullu enempää mahdollisuuksia vaalentaa sitä vertaan.

R1 ei paljon suomalaisissa esiinny, siksi suomenruotsalaiset.

>nekrut ja geenit taas mielessä

MENKÄÄ VITTU TÖI HI

asiasta jauhetaan kun asia otetaan esille.
aloita keskustelua jos nykyinen ahdistaa

Enää puuttuu se neekerihuora ja valkoritarit.

THICC

no puhutaa sitte naisista

minkälainen naine on paras naine?

sellane jolla on hyvä pylly

ja turri

Hej jag heter jonne

ei ole absoluuttisesti paras tullut vastaan, mutta Panettiere on aika lähellä.

ES SPRÖLÖLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ SKEITTIMOKA VITUN NEKKERI

>oksennuksen vihreet silmät

oispa

dat aik shirt

>mitä vittua ei nää oo mun futisreenit

>xlarge-20110806-110806slu(...).jpg
rasisti huorat

me in the adidas shirt

juuh, raiskaajan syytä se on jos oikeasti raiskaa.
mutta vapaaehtoinen seksi ei ole raiskaamista vaikka kännissä antaminen alkaa viikon päästä vituttamaan.

missä kohtaa noi tytyt implikoi sitä

ihme autismikohtaus

hahahahaha tässä langgassa on neegereitä ei jumalauda :_DDD

piti raiskauksena käsiteltyjen poliisiasioiden takia tarkentaa, kun rikosilmoituksista niin moni on sitä känniseksin selvittelyä kun välit on menneet myöhemmin poikki.

>slut pride

noi varmaan meinas että vaikka kävelis alasti kadulla yöllä vastaanottokeskuksen ulkopuolella niin olis se raiskaaja väärässä, mikä on toki totta

mutta ei noitten protesti varmaan vaikuta raiskaajien olemassaoloon ja ei se oo myöskään väärin sanoa että ''et olis vittu alasti kävelly siellä''

en tiiä

juuh, yllytys lieventää rangaistusta vaikka rikos onkin. niinhän se kaikessa lain toteuttamisessa.

kai sillä lähinnä haetaan sitä ettei uhria syytettäis nimenomaan, vaikka olis alasti kulkenu itäkeskuksessa perjantai-iltana, vaikka siinä ottaa tietoisen tyhmän riskin

En kyllä haluis että tuomiota lievennettäis, silti pitää toki tajuta että se on riski minkä ottaa jos pukeutuu ku lutka, mitäs sille voi tehdä?
No jos se on totta että ei olis tullut raiskatuks, ei sitä uhria ny rangaista kuiteskaan

Jos kävelee ilman heijastinta niin kyllä ihmiset voi ulista että vitun turha riski, et olis jääny auton alle jos sulla olis ollut

varmaan saisivat Itäkeskuksen turvaamaan oikeuden heilua alasti yöllä jos alkaisivat medioissa puhumaan #Raiskauskeskuksena
Sitten viikon päästä häly laantuis ja "Kallista, ei jaksa".

Asiasta kolmanteen, mistä saa halpoja pistaasipähkinöitä kilotolkulla?

pikatukku.heinontukku.fi/heinob2bstorefrontexpress/fi/EUR//TEOLLISET-ELINTARVIKKEET/KUIVAT-HEDELMÄT,-PÄHKINÄT/PÄHKINÄT/RB-1KG-PISTAASIPÄHKINÄ-KUORITTU-EI-SUOL/p/8023098

Oisko

minäkin haluan tietää.
Mitä tahansa edullisia pähkinöitä

Milloin sait luvan postata lankaani?

lol herätykseen 2h, vedänkö all nighterin vai otanko ne torkut?

viittaako tämä 0e että tilapäisesti loppu?

>0€
No ei kieltämättä oo paha

On siinä merkitty että niillä olis, en tiiä miten ne on ryssinyt ton verkkokaupan kun millään ei oo hintaa

Eiku
>Nähdäksesi hinta- ja saatavuustiedot sinulla tulee olla käyttäjätunnukset verkkopalveluumme,

Tilataanko 15,5tonnia cashewpähkinöitä?
4,25e kilo
alibaba.com/product-detail/Cashew-nut_50030428886.html

ei ainakaan Kiinasta!

Nämä ois poo in the loo pähkinöitä Uttar Pradeshista.

Moi

huomenta

Öitä

ai oot rotta

My fingolian friends I need your help. Is there any new memes or forces? Were mods changed? I hasn't been on this board for a half a year, so please help me

Yes, we all post gfur now.

En vielä mutta kohta oon näillä näkymin sellaset puoli vuotta

I hope you are lying

Yeah it's really about sfur now

Näytän kohta sulle sfurit homo

So nothing changed?

HUA MEN TA !

NYT REIPPAANA TÖI HI

Joo näytä vaa

>Menee Töi hi

Mete mee nuqquun

Qool

>Noissakin tuloksissa näköjään jotain lähi-itää. Eli joku sekarotuinen 1/4 negge Arabi-kauppias ollut kyseessä, jonka jälkeläinen suomalaisen kanssa ei ole paljoa eronnut muista suomalaisista.
Tai kyseessä on joku berbereissä tms pohjoisafrikkalaisessa kansassa yleinen mutaatio joka levisi orjakaupan yhteydessä länsiafrikkalaisiin.

Pitikin mennä vittu poistamaan kaikki Kikki Hiiri kuvat kun aattelin että ei tule enää koskaan mahdollisuutta postata niitä.

neeegers

Niin paljo perskarvoja että pitää käydä suihkussa joka paskan jälkeen

Miksei mikään kelpaa?
Juuri tälläisten julmien ideologioiden takia kaduilla marssivat natsit ja joissa palaa öljy.
Antaa kolmen päivän esto yhdestä pippelityttökuvasta? Salli minun nauraa. Hammastahnani kiehautettakoon. Antakaa minulle tönttörönttösen röntön töntötin tai antakaa minulle kuolema.

Täs on sun sfur homo neekeri

perheesi

Ootko vähäm tyhäm mikset vaan pasko suihkussa ja vohvelitallo paskoja lattiakaivosta alas? Säästää aikaa

...

Epäilen et toi on gfur ja noi koirat kuolis tonne saunaa varmaan tai no kyl mun koirat tykkäs saunoo mut siinä lattialla ja ihan lyhyösti ja ne joi vettä koko ajan kun ne oli siinä saunassa

Jos haluan jonkinlaisen mielenilmaisun tehdä tämän suhteen, niin se on vapausmanifesti. Liian kauan olemme antaneet toisten mielivaltaisesti sanella mitä saamme tehdä ja mitä emme. Tyhmimmät kanssatahkoajat vetoavat siihen että tää on jonkun toisen jokin juttu ja se saa tehdä siellä mitä se haluaa.

Ai jaa. Haluaisin muistuttaa että sosiaalisen keskustelun tilat, foorumit, eivät synny tyhjästä. Niillä hallitaan, lellitään, suunnataan mielipiteitä. Yksityiseksi kutsumamme palvelut korvaavat peruspalveluiden paikan. Videot menevät juutuubiin joka on paikka johon voi postata minkä tahansa videon ja pistää jakoon. Mutta juutuub kun ottaakin kikat käyttöön niin johan on vaihtoehto edessä. Älä saa viestiäsi näkyviin tai mene muualle ja älä sielläkään saa viestiäsi näkyviin. Such is the sad truth of our time.

Mitä jää vaihtoehdoksi? Rohkeimmat ovat jo menneet, uuteen maailmaan. Meillä matka vasta taittaa sinne. Jos esimerkiksi leivänpaahdin paahtaa leipää, miksei se paahtaisi muutakin? Praah, sininen on enkelten väri. Ei kun valkoinen. Mutta sitähän en näytä noille. Ne tarkkailevat. Valvovat. Tälläkin hetkellä SuPo tarkkailee tietokonettani. Se koettaa saada minut kirjoittamaan jotain minkä perusteella se voisi heittää minut selliin. Mutta minä en anna periksi. Minä taistelen. Minä taistelen eliitin sortovaltaa vastaan. Minä yksin olen valopilkku teidän vitun lampaiden keskellä. Minä olen.... THE TAKKU.

Mutta jeesus tulee silti ja kerää omansa kun aika on koittanut ja se aika on koittanut juuri nyt. Liity siis kirkkoon ja rukoile että jumala antaa armon jotta vältyt helvetillä sillä kun jeesus tulee niin tuo hän omansa mutta niin saa saatanakin saatavansa eikä kukaan halua palaa ikuisesti, kiittää täytyy luojaansa jokainen, itsekkyydestä rangaistaan, tajua sinäkin että syntisyyden voi jättää taaksensa, jumala voi vielä antaa toisen tilaisuuden mutta sinun pitää muuttua, ei jumala mämmiä ole vielä hylännyt eli nytten rukoilkaamme

Oon ruvennu ostaa kaupan tummapaahtoisinta kahvia ja lisäämään siihen kermaa

>pärisee
>maistuu hyvälle
>ei närästä
>pitää nälän loitolla

5/5