Be Ameridicksucker

>Be Ameridicksucker
>Suck a fucking dick
>Win the international dicksucking competition AGAIN

Other urls found in this thread:

xtube.com/profile/Mickebttm93-23054492
twitter.com/AnonBabble

>Sweden

xtube.com/profile/Mickebttm93-23054492

Are you suppose to be at Mahmoud place cleaning his home and being fucked in the ass as usual?

I think you have me misstaken for an Amerisuck

This is pathetic

this is really rich coming from sweden

This meme makes zero sense

Holy shit, explain yourselves amerisucks

>be American
>suck a fucking dick

It's OVER ameridicksuckers BTFO again, completely genocided off this board

What's there to explain? You faggots don't like blowjobs?

wtf is this meme. is it impossible to get a blow job in another country?

>Be american
>Actively prepare to win the cock sucking competition
PFFFFFFF HAHAHAHAHAHA

>search it up
>it's fucking real
>now laughing AND have a boner

at least my country doesnt look like a dick

Hej, autister, mitt namn är Emelie och jag hatar varenda en av er. Alla ni är feta, autistiska, förlorare som spenderar varända sekund av dagen med att titta på efterblivet 2D. Ni är allt det dåliga i världen. Ärligt, är någon av er inte oskuld? Jag antar att det är roligt att gära narr av folk på grund av ens egna osäkerheter, men ni tar det till en helt ny nivå. Detta är ännu värre än att runka till bilden på mina trosor. Var inte blyg. Försök träffa mig' där det gör ont. Jag är i princip perfekt. Jag var den första att förlora oskulden i mellansadiet och jag har sugit av både hemma och bortalaget i skolans baskettävling. Hur många partners har du haft, om man räknar bort din japanska "2d waifu" Jag har också perfekt betyg, och jag har en stor svart pojkvän.(Han kom precis inne i mig, skiten var fantastisk) Ni är all bögar som borde ta livet av er, speciellt du libanon. Tack för er uppmärksamhet. Bild relaterad, det är jag och min tjur

much prefer this meme to shart in mart, although I do relish a chance to let some steamy refuse drip down my pant leg at Walmart, cock sucking is where my heart lies

What a lovely american couple

>be Amerishart
>get horny
>ask some guy, "hey sir, can I suck your dick?"
>xe gets mad and shoots you because you forgot to ask what their pronouns were first

>Be ameridicksuck
>Get cock sucking withdrawal syndrome when looking at a map
YOU CAN'T MAKE THIS SHIT UP HAHAHAHAHA

I wish I learned Swedish instead of German.

Begå

Häng livet av dig

Hej, autister, mitt namn är Emelie och jag hatar varenda en av er. Alla ni är feta, autistiska, förlorare som spenderar varända sekund av dagen med att titta på efterblivet 2D. Ni är allt det dåliga i världen. Ärligt, är någon av er inte oskuld? Jag antar att det är roligt att gära narr av folk på grund av ens egna osäkerheter, men ni tar det till en helt ny nivå. Detta är ännu värre än att runka till bilden på mina trosor. Var inte blyg. Försök träffa mig' där det gör ont. Jag är i princip perfekt. Jag var den första att förlora oskulden i mellansadiet och jag har sugit av både hemma och bortalaget i skolans baskettävling. Hur många partners har du haft, om man räknar bort din japanska "2d waifu" Jag har också perfekt betyg, och jag har en stor svart pojkvän.(Han kom precis inne i mig, skiten var fantastisk) Ni är all bögar som borde ta livet av er, speciellt du libanon. Tack för er uppmärksamhet. Bild relaterad, det är jag och min tjur

Bra brev.

bra flagga

Snygga siffror

ra fågel
b