Sverigetråden - Döda kommunister upplagan

...

Other urls found in this thread:

sydsvenskan.se/2016-12-11/skaningar-bestaller-sexdockor-som-forestaller-barn
nyheter24.se/noje/870432-krogbilden-pa-youtubestjarnan-skapar-uppstandelse-bland-fansen
youtu.be/AOcJmPJ0SOA
twitter.com/NSFWRedditImage

Vad har Castro med sverigetråden att göra ditt mongo?

Någon gör ny tråd

t. kommie

>dkn ingen spindelfv

>Någon gör ny tråd

Finns det på allvar folk i tråden som inte gick natur? Vad gjorde ni med era liv under de där 3 åren då? Var misslyckade oskulder?

har dig familj

>trådkriga

Tittar du dig aldrig i spegeln och inser hur långt du sjunkit? Ta dig en paus från runkandet i några dagar och sedan ska du se att du kan runka åt vanliga tjejer igen. Låt det aldrig gå såhär lågnt igen, för din egen skull.

>5 trådar

Vilken tråd gäller?

Här är vi.

Den här såklart, ignorera animecancern.

haha aa

>felstavad
nekas

Om du är bög så passar de andra trådarna bättre.

>dkn sittandes OHP
knula ståcuckar

Får en verkligen att tänka..
sydsvenskan.se/2016-12-11/skaningar-bestaller-sexdockor-som-forestaller-barn

monsterflickor är vanilj som fan din tönt

är det din första vecka på 4kanal?

Nej på riktigt, jag försöker nå ut till dig här. Eller bryr du dig helt enkelt inte längre? Försök iaf förstå att vi inte vill se din äckliga skit varför du aldrig får svar på dina brev förutom när jag då och då försöker hjälpa dig. Du kan kolla på din efterblivna skit ifred utan att störa tråden med det för ingen bryr sig.

asgeir...

All hentai är att betrakta som sinnessjuk och folk som ser på det borde tvångsomhändertas på en psykanstalt.

Häng dig nybögscancer

>stormsnorrar är nybögar

ingen överraskning där

Vad håller ni på med?

>monsterflickor är vanilj
Ja, precis som att Päls nästan är fullt normalt.

>fidel kastro
>anime
>Låte den rätte komma in
>Alfabetet
én av dessa är svensk

Bara nybögar som kallar andra för nybögar. Vem tar ens stolthet i hur länge han gått på 4kanalen (en sida som alla känt till sedan de var 15 lmao)? Kanske av samma anledning som ni runkar åt tecknade monster.

Jävlar vad gott killar luktar ändå

Musikhjälpen börjar om tre (3) timmar!

>muh svenska trådstart!!

häng er

Att libanon är nybög är ingen nyhet.

>muh kanalen är för 2d

Ingen bryr sig

Ta hand om er.

>glo på cancer

nej tack

Håll utkik efter ett särskilt snubbelgäng :)

Du med, Karim

Ät ihjäl dig

Hur kan man fortfarande förneka att 2D-bögarna (och homofilerna men det är samma sak) var de som dödade tråden?

Halmgubbe, inte ett argument

>Ingen bryr sig
säger han och ger mig (du'n)
jag tror nog du kommer kika :^)

Blir spännande att se om någon vågar önska en Nasheed detta året

haha ska göra. episkt XD

Fråga 2dautisterna, och jag håller med om det.

VIF

nyheter24.se/noje/870432-krogbilden-pa-youtubestjarnan-skapar-uppstandelse-bland-fansen

VÅR TJEJ

>nybögar gnäller på 2d på en sida som grundades på 2d
>blattar i sverige gnäller på svenskar i ett land som grundades av svenskar

får en verkligen att tänka......

varför är du inne på nyheter4?

Häng dig 2D-bög. Den här sidan handlar lika mycket om anime som blixtbak handlar om programmering.

kan heema varenda här favä

>nyheter24

>släppa in en 17åring och servera alkohol
aj aj aj där ryker alkohollicensen
vif den klubben.

Min fv skickade länken till mig.

JA!

Det genomgående temat som genomsyrar hela 4kanalkulturen är 2d eftersom att det är grunden till sidans existens.

Om 2d avtrycker dig så himla mycket så kan jag rekommendera sweddit för där lär du garanterat slippa alla onda hemska 2dbilder.

>detta är vad 2D-bögar tror

Det har aldrig varit en del för mig förrän 2016 när ni började spamma ner tråden. Alla bräden jag besöker är helt 2D-fria. Ingen vill ha er, varför kan ni inte inse detta?

Borde vara 15-års gräns för flickor på krogen och 25-års gräns för killarna

>"KANALEN ÄR FÖR 2D!!!"
>"KANALEN ÄR FOKUSERAD PÅ 2D!!"
>"BARA NYBÖGAR FÖRSTÅR INTE ATT KANALEN ÄR FÖR 2D!"
Jag vet att den grundades på 2d, men det är fan eller ett argument att spamma ner trådar med det. Och att säga att kanalen är fortfarande fokuserad på 2d är inte heller sant. Stormbög- och homospam är inte heller ok(tycker jag).

>införe "TA DITT LIV NYBÖG!!!"

Detta! Söta flickor borde släppas in oavsett ålder :3

Herre kek verkar hålla med

>3 mil till jobbet
>bakom lastbil hela vägen dit
>konstant möte gör omkörning omöjlig
>man
Undrar hur länge det dröjjer innan jag bara får nog och kör in i en bergvägg med flit favä, vad som helst för att slippa den här jävla skiten

Jävla fitt dricka som bara gör en mer törstig

>de enda som håller igång trådkulturen med nya personligheter och träffar
>dödade tråden
haha aa
2darna räddade tråden

Kodjo är topp bror favä

Men drick vatten då.

>Det har aldrig varit en del för mig förrän 2016
du bekräftade precis hur ny du är om du på fullaste allvar tror att tråden bara har haft 2d under 2016.

>Ingen vill ha er, varför kan ni inte inse detta?
DU befinner dig på fel sida, inte vi.

Forumets grundinriktning är och har alltid varit 2d och japansk kultur och det genomsyrar hela 4kanal

Det är samma princip som när du exempelvis kan hitta avdelningar för diskussion av TV och film på ett forum som är inriktat på att diskutera dattaspel. Det är fortfarande ett dattaspelsforu och du kommer att få räkna med dattaspelsreferenser även i forumets TV och filmavdelning.

Se bilden för mer utförlig förklaring

Köpte något nytt vatten som hettr "be good" och det torkar bosktabligen ut munnen jävla fittdrixka

Hur får man 15-årig fv?

Har ätit 1000 kalorier idag. Ska äta runt 1000 till.

Påminnelse om att räkna era kalorier.

Inget fel med 2D men 2D-rollspel hör till

Eftersom ni alla är värdelösa människor som borde avrättas så kan ni inte ses som personligheter utan som någon slags parasit eller virus.

Det har inte funnits sedan jag kom hit under våren 2014.

Men drick kranvatten för helvete. Varför köper du vatten om du kan dricka kranvatten? Jag fattar inte. Sluta köp vatten.

Från vad jag kommer ihåg från högstadiet, kör en rostig volvo 740 och var villig att köpa ut mentolcigaretter.

Ta din volvo till den lokala fritidsgården och bli vän med ungarna som är där. Efter att ha lärt känna dem och kommit in i deras cirklar kommer du bli belönad med en söt orörd 15 årig flicka.

Bara en fråga: Varför är ni inte på de bräden som man normalt pratar 2d? Bryr mig inte om 2d i tråd1(så länge det inte spammas), men varför breva runt det här när ni redan har dedikerade bräden?

lel vem gör ens det om man inte är ett fetto på diet? Är du kvinna eller? För övrigt är 2000 kalorier ingenting, vad i helvete?

För att jag behövde en vattenflaska och orka vaska skiten

do scandi girls really have big brreasts

f1 h1

Detta som in i helvete. Att köpa vatten i flaska är bokstavligen en av de mest idiotiska sakerna du kan göra i Sverige. Det finns I N G E N ursäkt.

Fetto på diet.

>t. nbög

Jaha men då är det bara att köra på, bra jobbat user. Börja bara inte hänga upp dig för mycket på diet och glöm att leva efteråt. Känner för många /fit/-bögar som är helt insnöade på den skiten.

I think any place where the girls aren't malnourished will have them grow user.

h-hi

>antyder att jag inte var här och raggade på fällkniven på den gamla goda tiden
>antyder att ditt nbögsarsle ens vet vem fällkniven är
hehe mm

Med din logik får ingen diskutera nått annat än språk och kultur på int efterspm dattaspel har eget bräde, film har eget bräde, böcker har eget bräde, träffbögar hsr eget bräde(soc), politik har eget bräde, bögar har eget bräde, friluft har eget bräde, etc

>Från vad jag kommer ihåg från högstadiet, kör en rostig volvo 740 och var villig att köpa ut mentolcigaretter.
gröntexta

Intressen måste, likt folkgrupper, segregeras hårt. HE SE

Ni diskuterar inte anime, ni bara spammar bilder som ni lika gärna kunnat göra på ett annat bräde. Ni får inte ut något av att göra det här istället för på /jp/ eller var fan ni nu håller till då ni inte ens pratar på svenska, bara spammar skiten dag in och dag ut.

>han kan inte skilja på nbög och nybög
och du anklagar andra för att va nybög lmao

>dricka p-piller estrogencocktailen som är svenskt kranvatten
duktiga får

hihi mm

>vet inte skillnaden på nbög och nybög
Avsluta ditt liv

youtu.be/AOcJmPJ0SOA
Om det fanns ingen 2d i 2014, förklara videon då.

Ni går ju själva på stormbögarna medans ni är minst lika störande. Ni båda skräpar ner tråd1

Detta.

then how does russia fit in there too

Här förekommer 2d-diskussioner hela tiden ju?

Att du gnäller på ex rollspel är en annan sak så det är så jimla uppenbart bete. Du måste vara dum i huvudet om du inte fattar att det är bete.

Hej :3 t. emelie

håller med. Han gör fan programmet. Glad att han ställer upp varje år. Även om han är en hjärntvättad SR idiot så gillar jag honom

Hela brädet är till för vedbodar att diskutera olika ämnen ur ett vedbodsperspektiv, om man inte gillar detta så finns det gott om andra diskussionsplattformar på internet.

>gå i nionde klass
>hänga i rökrutan
>killar från gymnasiet kommer förbi i skruttiga bilar
>hänger med dem för att "varför inte?"
>få skjuts till platser och cigg
Det var inte ens osedligt favä, om de ville ha något i utbyte var de inte direkt tydliga med det, tror de mest ville ha brudar omkring sig för att det var så det skulle vara/vara coola.

Påminner om vänstermuppar som drar sig tillbaka och börjar slå i luften så fort ni får motbevis.

Detta x10000