/mämmi/-Kouluhieronta painos

youtube.com/watch?v=SDTZ7iX4vTQ

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=k2SmxKf3ljA
youtube.com/watch?v=WhZHPz2f34k
youtube.com/watch?v=zwZ89IZG5WA
youtube.com/watch?v=YsbrRAgv1b4
youtube.com/watch?v=g4OvLhh6sB4
twitter.com/NSFWRedditGif

oispa loli

/balt/

Bidet äijälle terveiset

...

yukari nuolee munaa

youtube.com/watch?v=k2SmxKf3ljA

Tää on siit Fury elokuvasta mis on Rätti Pitti.

Siellähän niitä on leikkikoulut täynnä. Mene ja valitse äläkä vaan täällä oispaa.

youtube.com/watch?v=WhZHPz2f34k

...

>humanity is overrated
what was his problem?

>iljettäviä 3d-loleja

humanity was overrated

bullied at school and marginalized

too much edge

Mitäs juustopitsaa ja ammuskelua täällä taas kaivataan?

niin olin mäkin mutten ampunut ylös koulua
heikko pelkuri ja kusipää oli jätkän ongelma

why did he get bullied?

Oispa

I don't know the details of his case. How does a kid get singled out for bullying?

NYT LOPPU SE LASTEN HIMOAMINEN JUMALAUTA!

because of his looks and borderline autism

Tai muuten mitä? Luuletkos pystyväsi määräilemään täällä? Kuvitteletkos olevasi jonkinlainen laudan pomo, mitä?

Mitä mä sille mahan saatana

he walked around with Marx books in a suit and squirmed uncomfortably around women.
also thought he was a revolutionary leader when he did the shoot-up

I think in most cases it's because of abnormal conditions at home. Dysfunctional parents or the like. It leads to kids that seem "off", thus they stand out and become vulnerable to bullies

I feel fortunate, I've always been odd ever since I was like 5, but I never received any serious bullying. I did get ignored by everyone though

Onks pojat käyny suihkuttelee hanuria jo?

You're like a little baby.
youtube.com/watch?v=zwZ89IZG5WA

European countries tend to be more civilized in that matter. Finland, America and Asia hate those who appear different. Bullying is rampant and accepted.

On the other hand, your tolerance of differences has lead to the problem that can't be mentioned because it's racist.

yäk, mitä lässyttelyä

ai mitä vittua oliko näiden tarkoitus postaa jotain hyvää musiikkia?

En mä ainakaan pahastuisi hyvästä musiikista

No etpäs saa, lälläslää!

ok t. eri
youtube.com/watch?v=YsbrRAgv1b4

...

Pekka-Eric Auvinen is overrated

rur

...

k ö y d e n
p
ä
i
v
ä

jonnet ei muista

>kuori appelsiinia/mandariinia
>lyhyet kynnet
>mehua menee kynnen alle

Juu. Suomi turreille.

ice fishing season is coming lads

turpa umpeen 'lad'

Have fun

;_;

kanna veistä mukana kuorintaa varten #Lyfehaks

söin just 2 viikkoa vanhan hampurilaisen
oli aika märkä mut hyvin meni

mikä on ensimmäinen kuva jolle runkasitte?

varmaan mieli kuva

Juuh, mut en saa sillä niin tarkasti kuorittua sitä.

En muista, mut Chiana (siis siitä Farscape sarjasta) oli varmaan yks ekoja.

Ei kukaan tätä muista vitun neekeri.

Epäironisesti pistin action manin ja barbin alastomaksi ja leikin että ne harrastaa seksiä ja ääninäyttelin itse
runkkasin siinä samalla

>en saa sillä niin tarkasti kuorittua sitä.
Teet yhden viillon sillä ja aloitat kuorimisen siitä viillosta

naurikset

Juu, tiedän, mut oon silti niin töhö kaikkien apuvälineiden kans ja sit se menee liian syvälle ja saan autismikohtauksen.

Mut juu, vois varmaan koittaa.

>liian syvälle

Vittuako tollasen takia menee oikeasti oikee lääkärille?
Helppoa vetää se sieltä ulos ja pistää joku vitun side siihen.

Tossa onnistuminen on vaatinut kyl jonkinlaista taitoa. En oo avokadoi syöny varmaan koskaan tolleen kokonaisina, mut eiks toi kivi oo varsin kova?

Se veitsi meni sen kiven vierestä läpi.
Ei toi oo yrittäny pistää veistä sen kiven sisään vaan kaivaa sitä ulos.

Joo mut se kivi luiskahtaa siitä alta pois jos koitat terä edellä painaa. Oon itekki onnistunu tossa kuvan mukaisessa mutta veitsi ei ollu tarpeeks terävä että ois menny kunnolla syvälle.

:DDD

entä jos se katkas jänteen?

>veitsi läpi kämmenestä
>kämmenessä kulkee jänteitä

Juuh, haluisin kyl ite et mun sormet toimis ton jälkeenkin.

Kyl ne kasvaa takasin.
t. Lääkäri

Eiku lol oho, vois varmaan hankkia ne lasit kun en ruudullekaan enää nää kunnol.

PS. Sen kiven saa turvallisesti pois kun napauttaa veitsen pituudeltaan siihen kiinni, tai jos terällä haluu kaivella niin varovasti työntää sivulta, mutta tosiaan itteään kohti ei kannata teriä työnnellä lol

...

Väität sä ammattilaisen sanaa vastaan hä?

en syönyt tänää kirjaimellisesti mitään muuta, kun puolikkaan pussin makaroonia

voin hyvin

pelkkä makaroni+voi on ihan vitun ebin

Oon pari kertaa vetäny sen koko 400g pussin makaronia pelkän ketsupin kanssa päivän ainoana ateriana. Turvottaa kyl aika vitusti jtp

Olin tulossa kipeeks mut join niin vitusti vettä niin ei käyny mitenkään.
Ihme taikajuomaa tää vesi.

t. ei ollu tulossa kipeeks

Vois lopettaa kaiken.

t. apteekkijutku.

Semmoset yö-pitsut

pitäis syödä jotain tosiaan. 237 kcal ruokaa tänään, siihen kourallinen karkkia.

Elikkäs
>ananas
>tomaatti
>punasipuli
>jotain metukkaa
>tonnikala?

Pitäs varmaan itekin vääntää pitsu jossain vaiheessa, eikä aina ostaa grandiosaa.

Se jakso jossa kaikki paikat kipeenä, ihme veripaiseita sisäreisissä, lonkaa särkee niin perkeleesti, ja tuntuu että kuolen, vaikken ole mitään muuta tehny ku istunu tietokoneen edessä.

Jumala kiltti, tapa mut jo.

juuh, sitä se makuuhaava teettää

herätys yhdeksältä eikä mua väsytä vielä yhtään koska heräsin neljältä

Mikä on tekosyysi olla kuuntelematta Antimateriaa?
youtube.com/watch?v=g4OvLhh6sB4

Maalaa säteet viimeiset, auringon, varjoni hiekkaan. Tunnen tuulen vireen, vievän lämpöni, tuoden tyhjyyden. Alla näiden tähtien ikiaikaisten, tähän päättyy tää, matkani tämän fyysisen kokonaisuuden.

Virtaa energiaa, ulospäin ruumistain, kohti korkeuksia nousee, hämärtyy rajat realismien. Aallokossa seilaan, välillä kahden eri todellisuuden, en ole enää osa tätä maailmaa. Luisun kuiluun pohjattomaan, katoan tyhjyyteen, otan askeleen polulle kaikkeuden, mykistävään kehtoon pimeyden nyt leijailen.

Eriytyy tietoisuus, maanpäällisestä muodosta. Kumoaa gravitaation, näkee kaiken ilman aisteja. Olen irtauttanut rattaani, koneista biologisista, vapaa viimein kulkemaan, ilman depressiomaisen syvää tuskaa.


Jää elämä taakseni, aukeaa mysteerit viimein, kuoleman, takaa kosmisen sillan.
Löydä tie jota kuljin, äänet sen ketä kuuntelin, alla täydenkuun, yön varjoja seurasin.

Kanna ruumiini vaikka suon syleilyyn, tuhkaa tuuliin tämän maan, tai jätä aukinaiseen hautaan, ei väliä muulla kuin että saan, jäädä lepoon siunaamattomaan, kotimaani multaan maatumaan.

Ottaisin kirjaimellisesti suihin sulta jos pyytäisit syömään tollasta tuoreeltaan

en kuuntele suomalaista musiikkia

No niin, ulostin nyt niin kuin lupasin. Kylläpäs olikin kakka kovalla. Paljon pieniä, kovia kikkareita. Hajutonta ja lähes tahratonta. Ihan 6/10 paska, ei erityisen mieleenpainuva, mutta hakkaa tahmapaskan mennen tullen.

Kiitämme:
- siisteys

Moitimme:
- väännön tarve

Olisin voinut ottaa kuvankin, mutta nyt todistusainesto on jo kadonnut.

Nappiin meni. Ai että on jumalallinen ohut ja rapea pohja

Huomenna kouluun

Voin tehdä teille erinomaista pastakastiketta, jos saan katsoa kun otat pizza-anolta suihin.

Paskat täytteet.
Liian kauan ollut uunissa.

2/10. Kuuluu roskiin.

Sinä kuulut roskiin.

mietin että vois käydä roskaruoalla vielä kerran ennen kuin menee kotiin joulua viettämään mutta jouluna syödään muutenkin niin pirun raskaasti. pitäis vaan ajatella sitä joulukinkkua aina kun tekee mieli pitsaa

>Liian kauan ollut uunissa.
>ei tykkää rapeasta pohjasta
Syöt varmaan sellast löysää valkosta höttöö ite.

Pizzapohjan ei kuulu olla rapea. Opettele tekeen ruokaa.

Jaa tuu vaan syömään. Voin tehdä huomenna uuden. En tosin tarvitse seksuaalisia palveluksia. T. Kuopion kokkinyymi

Aika homoa

Chicago on kerettiläinen pizzakoulu.
Rapea kuuluu pitsaan kuin voi leivälle

Ihme märisijä, mun pitsa on herkullista ja rapeapohjaista. Tuu tänne niin kokkaan sut suohon. Nyymit voi toimia makutuomareina

Pitäsköhän täs alkaa harrastaa kokkaamista sit, jos mä ton ryyppäämisen saan jätettyä lääkkeiden avul. Jäis kuukausittain joku 200-300€ ylimäärästä, kun ei mee kurkusta alas.

Juuh viinaa vaan.