/Norgetråden/

enkeltbekkasinutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7H2r3y-qgOU
youtube.com/watch?v=8OsgqpnuizY
enkelrum.se/nb/galleri/
youtube.com/watch?v=PJ69bag7bZI
youtube.com/watch?v=299IrNxfO7w
youtube.com/watch?v=NTVDS8uxpbo
youtube.com/watch?v=-c1p4OHpWRo
youtube.com/watch?v=feQIv3wtaU0
youtube.com/watch?v=bUCfu38cDL8
twitter.com/AnonBabble

Forste for gjeninnforing av jodeparagrafen

Selv om fjærkrebreving begynner å bli gammelt kan du ihvertfall å sette sammen en ordentlig trådstarter, fugleanonsen.

Det setter jeg pris på.

Mvh. Pål.

youtube.com/watch?v=7H2r3y-qgOU

To nye tråder ja.....
Fy faen....

Forst og storst:

EN JÆVLA GUL UGLE

denne tråd er velsignet av jesus
ikke den andre

seks for at nå er det juletider og selvom vi later som om vi ikke bryr oss eller later som vi er for kule for det, syntes vi det innerst inne er en veldig koselig tid

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

trådens kjenningsmelodi:
youtube.com/watch?v=8OsgqpnuizY

4kanalen priser bare KEK.

>Dfn du ikke bor i Elverum

eyy

hva FAEN er det youtube kodder med nå, ser helt hvitt og jævlig ut der, takk gud for at jeg kan skru tilbake til gammel-modus

>dfn du bor i Oslo


ser lik ut som alltid for meg

hvis du stapper meterlange dildoer opp i rumpa er det noe galt med deg

Hvorfor kan ikke vi alle bare flytte til Elverum?

JEG ER I KJEMPEFORM

I chrome er den som vanlig, men i firefox fikk jeg en ny version, tror de nok skal slippe nytt design på siden snart, men jeg skrudde det tilbake til det gamle hvertfall, så helt jævlig ut

Norgetråden bor spleise på hytte der fåvæ

Kun for deg

hmm
bruker selv pale moon, så jeg burde ha fått den nye versjonen hvis firefox har fått den
gruer meg i alle fall, hver eneste nye ting de trykker ut på den sida der bare odelegger
youtube var fullkommen i 2007

Det er HTML5 avspilleren hvis jeg forstår dere rett. Den andre avspilleren er flash avspilleren.

>Norgetråden hyttetur
Kommer til å bli autistisk som faen

jeg tar med bestefars hagle

Ville ikke dratt om det ikke var for det.

helsikke, nå må du spille

enkelrum.se/nb/galleri/

Hva tenker tråden om mini-hus som kan enkelt loftes eller kjores ut på en tomt og nytes som en koselig liten hytte?

Hva skal jeg spille?

>dfn jeg var på nære nippet til å invitere tråden på hyttetur i fjor sommer
Priser Herren for at jeg ikke gjorde det

dårlig smak i munnen av det etter [cuckshed] megmeget som gjorde rundene for et par år siden

sjakk

Det ville endt med minst ett drap, to voldtekter og tre tvangsinnleggelser.

Minst.

>ingen svenske
>ingen norgeboo
>ingen degeneranon
>ingen anime
>ingen hanrei henrik
det er stille... for stille

de står vel som regel i hagene til folk da....... slik at den moderne mann kan gå ut dit når konen skal ha seg

Fy faen gutta, i dag kom mormor og morfar over med lapskaus siden vi i familien sliter litt med penger nå som vi har pussa opp. Familien er altså meg, 2 yngre sosken og mora mi.

Vi sitter der med mormor og morfar og spiser denne fantastiske lapskausen, jeg får nesten tårer i oynene fordi jeg ikke har spist annet enn jævla brod (lyst attpåtil..) i flere uker. Så begynner småungene å sutre. De vil ha ketchup på lapskausen. Fy faen sa jeg, det går ikke, dere har bare å spise maten deres sa jeg, men mora mi.. ai ai ai.. fy faen.. hun går og henter ketchup til dem, de jævla drittungene. Så spiser de dette forskrudde faenskapet med et smil om munnen.

Jeg ble så lei meg jeg bare måtte takke for maten og gå fra bordet.

Hadde blitt en evig krig av fulle og autistiske folk som tror på forskjellige ideologier/religioner.

hva faen jeg trudde hu her var dritstygg men hun er jo h e t

>spiser hvitt brod i flere uker
>hevder seg matelitistisk nok til å nekte barn å ha ketsjup på maten
Haha, fy faen...

>impliserer at jeg ikke flere ganger konfronterte moren min med at hun sloste pengene på soppel

>ketchup til lapskaus
haha, fy faen...
det hores direkte uappetittelig ut

>impliserer at du har noe som helst med moren din sine penger å gjore
Hvorfor jobber/naver du ikke om det er så trange kår?

sånn er det med snorrvalper når man ikke har en maskulin tilstedeværelse som kan disiplinere litt fornuftig, ikke at norske fedre i dag gjor det uansett, de er feminiserte og ynkelige, de fleste familier har i praksis to modre i dag

Hadde eksamen i dag gutta.
Håper jeg får en bra karakter,

i hva da

Håper du bare stryker noe sykt

Negring

Koding, PHP
Fy faen......

>PHP
Jeg kondolerer.

FY FAEN!

FY FENA(lår)!

Ja, ikke sant?

SÅ trangt er det da ikke, det er bare hun som ikke forstår at merkevarer er dyrere og litt slike ting.

Ja, er så enig. De gangene jeg passe ungene har jeg pokker så god kontroll på dem, vi koser oss sammen og de oppforer seg fint. Men hun roya som dreit dem ut har jo ikke peiling på oppdragelse. Alt hun kan er å skrike til dem, for så å gi seg og la dem få hva enn det er de klagde på de ville ha..

Takk....

jeg er egentlig veldig smart og vakker egentlig

Jeg også anonsen.

jeg og.

>når en mann beskriver seg selv som "vakker"

>når en mann beskriver seg selv som "smart"

Fy faen gutta hvem gleder seg til 17 mai?!

youtube.com/watch?v=PJ69bag7bZI

ikke jeg, for jeg er ikke barn eller kvinne

s-slurker i meg litt kaffe..

Jeg elsker Akari!

husk, gutta

Hvem andre liker jenter med brune oyne og blondt hår?

brb skal barbere meg

>brune oyne

Fy faen..
nei.

Ikke jeg.

Brune oyne i seg selv er helt jævlig, men kombinert med blondt hår, så er det helt fantastisk.

gi meg 30 tilfeller av blondt hår og brune oyne naturlig på en og samme person

Hva mener du? At jeg skal finne personer som har dette naturlig? De finnes der ute, men det er ikke så mange av de.

kek

Klokken er ca halv to, vet jeg ikke blir trott for om mange timer.
Natten er lang. Den foles nesten uendelig. Stille ute, folk flest sover.
Men ikke jeg.

Fy faen... og jeg som har eksamen i morgen...

haha

>Fy faen... og jeg som har eksamen i morgen...
Lykke til
Hva har du eksamen i?

Matematikk. Tror ikke det blir så veldig vanskelig i og med at alle tidligere eksamener har vært helt lik med unntak av tallene.

eg e bare ein mann

Hva horer Norgetråden på denne vakre aften?
youtube.com/watch?v=299IrNxfO7w

som gjor så godt han kan

youtube.com/watch?v=NTVDS8uxpbo

...

faen, glemte sangen da
youtube.com/watch?v=-c1p4OHpWRo

>anime
Fy faen....

sverige har trådkrig gutta
godt å vite at det ikke kun er oss som har problemer

youtube.com/watch?v=feQIv3wtaU0

hvem er det?

jenten har intet navn

Sin kjærleik Gud oss sender i Sonen, Jesus Krist. Dei som ei honom kjenner, har ljos og lukke mist.

Vår Herre gav oss livet og lukka dag for dag. Kva har me andre give av ljos og hjartelag?

Han gav oss nådedagar, sin rikdom til oss bar. Men mange går og klagar med hugen kald og hard.

Guds munn me skulle vera, hans hand og hjartelag, og Herrens gjerning gjera så lenge det er dag.

Han oss i hug og hender legg kjærleiks kraft og liv, og så han ut oss sender med det som han oss giv.

Det er den storste æra som gjevast kan på jord: Guds kjærleiks tenar vera. Då livsens lukke gror.

Då veks den sanne gleda, då vert vår livnad ny, til eingong me får kveda vår lovsong over sky.

>snart er det over

;_;

I dag, (mandag kveld), så dro jeg inn, til Oslo, for å handle mat.

Jeg tok 151-bussen, fra Strand, (siden at jeg sparer penger, ved å kjope månedskort, for sone 1).

Jeg dro, til Kiwi St. Olavs plass, som har vært stengt, i et par uker, grunnet ombygging.

Jeg gikk av bussen, (på St. Olavs plass), og så en scene, (må man vel kalle det), på veien, til butikken.

Ei asiatisk dame, (i 20/30-årene muligens), som kun var kledd, i en bomullsgenser, (så det ut som), gikk og drassa, på en blå Rema-handlekurv, (av den 'nye' typen, med hjul), med masse skrot/soppel oppi.

(Noe sånt).

Dette lurte jeg på, om var, noe gateteater.

Så jeg ble stående litt, (utafor Helsedirektoratet vel), og se, på dette 'spetakkelet'.

For hu asiatiske dama, låste seg inn, i en dor, i det samme bygget, som jeg stod utafor.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Med hilsen

Erik Ribsskog

han gjokke no'
han var ein go gut

Var på klassefest i dag

En av jentene, som har samboer, begynte å tafse på meg

Hva mente hun med dette?

youtube.com/watch?v=bUCfu38cDL8

En mindre neger.
Ser ikke noe galt med det.

*rädar norgetråden*
heh, den såg de inte komma