/Norgetråden/

dobbeltbekasinutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=okToy3w9T8E
youtube.com/watch?v=T55qGY4qNCo
youtube.com/watch?v=lhxDV_lhqvk
vg.no/nyheter/meninger/syria/hva-kan-norge-gjoere-foer-aleppo-faller/a/23871688/
youtube.com/watch?v=5tCMI0uKbBE
dagbladet.no/nyheter/superhelten-wonder-woman-far-ikke-vaere-fn-ambassador-for-kvinner/66028309
youtube.com/watch?v=MQriwTRQM3g
youtube.com/watch?v=XRkzGMnP4Mg
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=okToy3w9T8E

Forst

Tredje for gjeninnfor hvit valgallianse

Så gutta, nyttt trekk til dakimakuraen?
Ja eller Ja?

femte for at verdens-undergang ikke kan komme fort nok

haha FY FAEN!

vel gutta jeg veit hva jeg stemmer

det er jo tross alt [nåværende år]

Spör meg om antikk Gresk religion

Er ingen ekspert, men studerer og vil se om jeg greier å svare på folks spörsmål

SLUTT
Å LAGE
NY TRÅD
FOR SIDE 9
FAENNN

steng öyene dine og lot hjernen din måle tusen bilder
en god jente er verdt tusen horer

>ingen kone og barn

Hvorfor skaffer du deg ikke heller en kone?

SLÆT DETTE

Dette
OP er en skinkerytter som bare önsker å være trådkapitalisten som innbiller seg at folk trenger han bare fordi han tvinger sin måte på oss

hvis eg sa at eg aldri e redd
eg mente d
hvis eg sa at eg puler dama di
eg mente d
og hvis eg sa at eg får pengar
eg mente d

Jeg har en kjæreste, mann.

youtube.com/watch?v=T55qGY4qNCo

nei fytte grisen gutta, megmegene tar over verden snart

>vær meg
>sku av windows update
>må fremdeles oppdatere

Herregud jeg håper vi avskaffer demokratiet snart. Om ikke, så bor "stemmelappen" innfores som obligatorisk test, så fattigfolk og dumme mennesker ikke får makt

Hvorfor holder du da ikke rundt henne istedenfor?

w7 mesterrase

..Hun har en daki og jeg har en daki.
Hun er på reisejobb i ny og ned og det er jeg også.

Hva har skjedd nå da siden du sier det?

så du skal ta skettepengene deres uten at de får ha noe å si på hva de blir brukt til?

26 brev i ny tråd mens den gamle bare er på side 6

Fy faen, skjerp dere gutta.

youtube.com/watch?v=lhxDV_lhqvk

denne så jo ganske god ut, selvom regissoren suger egentlig

K J E M P E F O R M

Ingen intereserte?

>bare rike får stemme
>bare pseudointelligente får stemme
heng deg fascistanon

Du mener slik som staten gjor i dag? For jeg aner personlig ikke hva skattepengene mine går til. For alt jeg vet kan penger jeg har betalt i skatt og avgifter ha blitt brukt til å finansiere ekstreme islamister i midtosten.

Der er et Megmeg i det hvite hus
Vanlige personers liv er blitt et megmeg
Folk gjör dumme ting bare for å snakke på nettet om hvor megmetisk de har vært

>For alt jeg vet kan penger jeg har betalt i skatt og avgifter ha blitt brukt til å finansiere ekstreme islamister i midtosten.

Her har du bekreftelse på at nettopp dette har skjedd:

...

...

Anonsen, jeg er gravid og... det er ditt
hva gjor du?

Skarr'u ta abbort eller må æ gjæra det sjæl?

Har jo det.

...

vg.no/nyheter/meninger/syria/hva-kan-norge-gjoere-foer-aleppo-faller/a/23871688/

fri til henne og prise herren for at jeg har smelt en dame på tjukka

14/88 baby

Spör meg hva som helst om antikk Gresk religion, gutta

Hvorfor pulte Zevs alt? Ligger det noe dypere bak det, eller var det kun for the lulz?

Gjor kjæreste alltid ha på disse klær?

Spor meg hva som helst om kazhakstansk toppfotball gutta.

INGEN JV
INGEN JV
INGEN JV

Först og fremst er det fordi de tenkte at personer som greier å drepe et heselig monster som forvandler alle som ser henne til stein, må på en eller anen måte være spessiell, og den beste måten å forklare det på er at han er sönn av en Gud
Det samme gjöres også med kvinner, også andre guder som forelder,
Fleste större karakterer har en eller anen form for guddom i stammtreet sitt

Noe annet som er viktig å notere seg er at dette med at Gudene er så kåte er bare en fremstilling av dem
Historikeren Herodot ergret seg hvist at Homer og Hesiod (de förste som skrev ned myter) fremstilte gudene slik, og mente at gudene er hevet over slikt. Men når den förste versjonen ble skrevet ned ble den på en måte kanonisert, og folk rettet seg ofte etter den
Dermed ble det det samme i mange av de senere tekstene også

>hvist at
Gratulerer, nå kommer jeg aldri til å kunne ta deg alvorlig.

Hva mente hun med dette?

vist*
Helvete heller!

Fikk du svar på spörsmålet ditt?

hvis det mötet skjedde i hordaland
ville det slutte ille for jenta der

fy faen!

Det var ikke jeg som spurte deg til å begynne med.

"vist" er forresten ikke noe særlig mye bedre. Lær deg norsk.

horer noen rare lyder

er nok bare en mann

jævla tös

t. assborn

ka mente han med dette?

youtube.com/watch?v=5tCMI0uKbBE

Skjonner, skjonner. Godt brev!

Ro ned.

Jeg vil gjerne utrette en takk til personen for noen tråder siden som tipset meg om te laget av valmuefro.

ser interessant ut

hvor kjoper jeg denne?

Dette er en veldig svært alvorlig bekymringsmelding, gutta. Hva skal vi gjore?

Heil seier gutta

I don't care for Star Wars because I wasn't alive in the 70s. That girl in this new movie is QT as fuck though.
Also why do the two new movies have girl leads?

det er jo 2016 kompis, hvorfor stiller du det sporsmålet? hva er det du antyder? hater du kvinner?

Ikkej svar utlendingar.
Ikkje svar snublehomsar.

tilbake til klasserommet utgaven

;_;

Star Wars er dodt, de kommer til å pumpe ut de filmene der, masseprodusere og kjore hele serien ned i gjorma så lenge de tjener penger. Star Wars kommer til å ta over rollen som superheltfilmer har nå. De har allerede sånn 10 stk planlagt.

>Also why do the two new movies have girl leads?

Det er et bevisst valg Disney har tatt fordi de er noen jævla joder. Hvite menn er fyfy

Klasserommene er fulle, ut på gangen med oss fåvæ.

Jeg synes du er ok, polenanon :3

>Hvite menn er fyfy
Men hvite kvinner er selvsagt bedre.

Så snilt av deg user :3

Direktoren sa bokstavelig talt at hvite menn hadde hatt scenelyset for lenge og at dette var hans mulighet til å gjore rett. Derav han tilfeldige negeren og hu kjerringa i den forrige stjernekrig filmen

Det beste hadde jo selvsagt vært om det hadde vært en minoritet+kvinne, men det får vel holde med hvit kvinne siden dette bare er en "tilleggsfilm".

Hu der var en sotnos

Jeg liker deg også.

;^ )

Jeg synes dette er legitimt rasistisk å si. Bytt ut hvit med svart, han hadde ikke kommet unna med det. Irriterer meg at det liksom er helt ok å si noe sånt om hvite folk men man kan miste jobben sin om man sier akuratt det samme om en annen folkegruppe.

Det er ein ny lærar i byen.

...

dagbladet.no/nyheter/superhelten-wonder-woman-far-ikke-vaere-fn-ambassador-for-kvinner/66028309

>«Selv om tanken var at Woman Woman er en toff og uavhengig «krigerkvinne» med et tydelig feministisk budskap, er virkeligheten slik at hun har store bryster, er en hvit kvinne med umulige kroppslige proporsjoner og fullstendig underkledd i en tettsittende kroppsdrakt»

Ren og skjær rasisme fra SJW-mafian.

topp kjeks

subtilt

>hun har store bryster
Hva faen er galt med det?
Finnes kvinner med store pupper!
FY FAEN!

Når slutter kroppen å vokse?

Vel, rasisme mot hvite finnes ikke som noe institusjonelt osv. så det er ikke akkurat det samme. Hvis utgangspunktet hadde vært at alle grupper var likestilte kunne det du sier hatt et poeng, men dessverre er det ikke helt slik. I tillegg har man jo historiske linjer der hvite helt klart har vært sett på og blitt behandlet bedre enn andre grupper, og å ikke være klar over at dette fortsatt henger igjen er jo et problem i seg selv også. Hvordan regissoren for Star Wars prover å "lose" et sånt problem eller rette oppmerksomhet mot det, er en annen problemstilling igjen, da.

>hva er affirmativ action

youtube.com/watch?v=MQriwTRQM3g

heng deg

Finnes det fortsatt institutionel rasisme idag?
Hvordan da?
>polis brutalliti
Nei

Er dette agn? Veldig bra agn, i så fall.

Hvis ikke, det finnes ikke "institusjonell" rasisme mot noen i dag, hvertfall ikke i Norge. Du må tilbake til Jim Crow-tidene for å finne institusjonell rasisme. Jeg drister deg til å finne noe slags form for rasisme i vårt lovverk eller et annet vestlig land.

>han ordlegger seg som om han skriver en jævla skolestil på 4kanal
typisk venstrefitter

> Hvis utgangspunktet hadde vært at alle grupper var likestilte kunne det du sier hatt et poeng, men dessverre er det ikke helt slik

Hvem er det som ikke er likestilte i vårt samfunn mener du?

Du blir ikkje hogare etter 18, hjerne sluttar å utvikle seg når du er 25.

slurkte i meg en monster energy™
full av energi nå

youtube.com/watch?v=XRkzGMnP4Mg

God kveld, gutta.
Slurker i meg litt kaffe, gutta.
Det er godt, gutta.