Why do we not have any culture?

Why do we not have any culture?
Even niggers have culture.

Finns had culture before you faggots colonize us

WE WUZ VIKONGS N SHEIT

Heng deg, Sven.

i never got this meme

Being mentally retarded besserwisser, who constantly self loathes and tries to fix problems that weren't one in the first place is part of Swedish culture.

Does that means hang yourself?

Yes.

>i never got this meme

lol, since when is reality a meme?

Thanks

How did the average swede react to that statement?
Because in Norway, people were either laughing their asses off, or they were dumbfounded.

>that pic
This is what happens when white and rich people get bored of their perfect lives

>Because in Norway, people were either laughing their asses off, or they were dumbfounded.
Norwegians are retarded so no wonder they can't see that Scandishits don't have culture.

Er du en av de som drittbrever som den stereotypen, er du en av de som faktisk er enige med det bildet, eller er du en muslim i Sverige som hater Scandinavia?

Jeg håper virkelig du bare drittbrever, for jeg elsker Sverige, og håper ting snart forandrer seg der.

Jag är Svensk och jag hatar Sverige som är ett jävla skitland utan kultur eller själ. Vi är ett arrogant folk som tror att vi är så jävla moraliska och överlägsna trots att vi inte har åstadkommit någonting utav värde under hela våran historia.

Jeg håper du ser lyset snart, min venn. Jeg vil aldri glemme de gode tidene vi hadde.

>this thread again

häng dig

You killed it.

Alt kommer til å bli bra til slutt.

Sverige har en svag kultur och självkänsla och tar lätt in det som är populärt utomlands. Detta är både på gott och ont då det är mycket lättare att göra ändringar i samhället, men de ändringarna kan gå oreglerade.

Det är även anledningen varför det tas in så mycket från utlandet (framförallt usa/storbritannien).

You have niggers, so you have culture too.

fy faen, heng deg jævla taper

Problemet i Norge er at vi neglisjerer vår egen kultur og importerer all mulig annen drit. Dette inkluderer den helvetes amerikanske kulturcuckinga.

Jeg vil tilbake til 1950 tallet