NEDERDRAAD

Ch!pz editie

youtube.com/watch?v=QEKr4JrZ-MI

Welkom: nostalgische muziek uit mijn jeugd
Niet welkom: dat saaie cowboy liedje dat opeens zo populair was en elke klas het wou opvoeren op school waardoor we er acht keer naar moesten luisteren

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=DX2RWSzBKio
youtu.be/eg8YHJmmLfc
youtu.be/Um1aJEfgze0
youtu.be/Ish_BwyjOso
youtu.be/xxMNhzsa4xQ
youtu.be/cdzAnMNzG2A
youtube.com/watch?v=0jgrCKhxE1s
youtube.com/watch?v=VRPxao3e_jY
youtube.com/watch?v=aflM0XEzDv0
youtube.com/watch?v=6_KXCupJDBA
youtube.com/watch?v=snKli2IzFJM
youtube.com/watch?v=-UHCYcjxMGk
youtube.com/watch?v=C59LOeIooWo
youtube.com/watch?v=4447lT5GQOk
youtube.com/watch?v=0M9cypF0Pyk
youtube.com/watch?v=CTWSeRzLyYU
youtube.com/watch?v=BoUXUPe1S-c
youtube.com/watch?v=LAfB0ZCTLJY
youtube.com/watch?v=AVT8Klkqf5c
youtube.com/watch?v=2-FsOHR6tVA
youtube.com/watch?v=DUkvy6ZDlzs
youtube.com/watch?v=R1AWQ7O10Lg
youtube.com/watch?v=vJIUht2JpbI
youtube.com/watch?v=JiP9WH0zN0Y
youtube.com/watch?v=m3P8clTpd4A
youtube.com/watch?v=tfhVijGm8zY
twitter.com/AnonBabble

Statistisch kaartje van de dag

Ik ga monopoly spelen

>h*lland

Is het niet ontzettend vermoeiend om op die manier te typen? ik type gewoon de woorden die in mijn hoofd opkomen en daar laat ik het het liefst bij zonder al die gezichtjes en ongrijpbare uitlatingen.

>dvw je verliefd bent op alle jongens in de klas maar je weet dat ze allemaal hetero zijn

Is dit hel?

Ik had altijd zo'n kankerhekel aan iedereen die deze muziek opzette
Maar ik was dan ook een hoekig kind dat naar youtube.com/watch?v=DX2RWSzBKio luisterde

weet je dat wel zeker?

>verliefd worden op hetero's
ben je dom of zo?

Anders verleid je ze toch gewoon trouwens

SCHOOL

>Anders verleid je ze toch gewoon trouwens
Hij moet hen xtc geven.

Lijkt me ook knap vermoeiend, maar goed, als haar doel aandacht is helpt het wel.

In Friesland is de vogelgriep uitgebroken gisteren. Valt mee dat er daar niet een heel hoge kipdichtheid is.

Wie /liedjes die alleen leuk zijn als je kankerdronken bent/

youtu.be/eg8YHJmmLfc
youtu.be/Um1aJEfgze0
youtu.be/Ish_BwyjOso
youtu.be/xxMNhzsa4xQ
youtu.be/cdzAnMNzG2A

Letterlijk elke soort feestmuziek

iedere belg = nootjood

shalom aleichem

waar is die miet, ik zou die niet willen missen voor de wereld

>wat is het toppunt van geduld?
>wachten tot een Hollander trakteert.

nadat chipz uit was begon ik hiernaar te luisteren
youtube.com/watch?v=0jgrCKhxE1s
en als ik bij mijn hoekige vrienden was luisterde we altijd naar dit soort muziek
youtube.com/watch?v=VRPxao3e_jY
ik denk dat als ik toen al baardgroei had dat ik een hele dikke nekbaard zou hebben oetz

Er is geen miet gepland. Ik zal er binnenkort wel eens een organiseren omdat niemand anders het doet.

Wat vinden jullie van Kamal's nieuw nummer?

youtube.com/watch?v=aflM0XEzDv0

Hij klinkt als een NOOT zoals ons

>geen feestboek
>geen sneptsjet
>geen instagram

Ja of ze zitten allemaal in de kast.

Maar ze hebben allemaal wel een vriendinnetje gehad of hebben nu een vriendin.

Soms ben ik akelig jaloers op die meisjes maar ik roddel meestal wel negatieve schijt over die meisjes.

Ja want sociale media negeren maakt je een noot

Inderdaad, die ook. Nou ja, drakenkracht dan, Graan nooit echt geluisterd

CHIPZ IN BLACK!

>impliceren dat je controle hebt op wie je verliefd wordt

Als je homo bent is het nog vele malen moeilijker.
Dan is 95% van de jongens niet beschikbaar.

Jullie zijn echt ongelooflijke flikkers, allemaal

Jij bent een handicap, doet alles voor die teven.

klinkt een beetje als Doodgrepen oetz
ik denk dat ik hem wel "hard" vind zoals hiphopfans dat zeggen

Wie /lekker biertje/ hier?

ik schaam me voor mijn muzieksmaak oetz
youtube.com/watch?v=6_KXCupJDBA
youtube.com/watch?v=snKli2IzFJM
youtube.com/watch?v=-UHCYcjxMGk
youtube.com/watch?v=C59LOeIooWo
youtube.com/watch?v=4447lT5GQOk

ook luister ik naar klassiek en sommige indie

ik ga dikke centjes innen lieden

Sixteen horsepower is wel vet man, niets mis mee

Ik ga deze morgen aanvragen op het schoolfeest

youtube.com/watch?v=0M9cypF0Pyk
youtube.com/watch?v=CTWSeRzLyYU
youtube.com/watch?v=BoUXUPe1S-c
youtube.com/watch?v=LAfB0ZCTLJY
youtube.com/watch?v=AVT8Klkqf5c
youtube.com/watch?v=2-FsOHR6tVA
youtube.com/watch?v=DUkvy6ZDlzs

ik wens je succes user

Bedankt user

Zouden jullie tot in Noord-Frankrijk kunnen geraken? Niet ver van Sint-Omaars maar dan is het wel nog 40 km met de auto.

Anders kan ik het kasteel van mijn vriend waarschijnijk wel versieren. Volledig in Louis XV stijl, en de buurtbewoners houden van Belgen en Hollanders.

Meeste Nederlanders hier vinden Utrecht al te ver.

Dit moeten we doen!
Ben jij de orthodoxe Rus?

Wat een belachelijk geluk had jij bij FC utrecht

Voelen jullie je ook altijd verdrietig op je verjaardag oetz?
Juist dan wil ik gewoon iets leuks doen, en dan besef ik dat ik niemand heb.

heb geen zin om gedrogeerd te worden oetz

Vraag of baarnanon wil komen

Drink jezelf naar de filistijnen. Daarna zul je je beter voelen.

Nee hij is homo

Als gij een kasteel ritselt dan kom ik er naartoe. En ik ga de hele avond met een zachte G praten ook.

Als je op een beetje makkelijk bereikbare locatie woont wil ik best op je verjaardag komen met een paar vrienden hoor

Nee, op mijn verjaardag wil ik juist weg zijn, klote visite.

Altijd.

Ik kreeg zo'n standaard verjaardagsbrief van jeugdzorg een half jaar geleden.

Ik heb me die dag ook ziekgemeld omdat ik geen zin had in school en dat er gezongen zou worden en schijt.

Verder heb ik niks speciaals gedaan.

Vertaling:
Zeg waar je woont en ik kom je beroven en verkrachten met een paar van mijn maten

dit heb ik tijdens oud&nieuw

veel geluk user

Het is tenminste een verjaardagscadeau

ik wil ook best alleen komen oetz

Alleen Man Stad moet nog een doelpuntje maken en Tottenham moet er geen tegen krijgen en ik heb de hoofdprijs. Feyenoord is al beslist :3

Ik wil komen op je verjaardag...

pardon.. laat me dat nog een keer typen

Ik wil op de jarige job komen....

nee, dat klinkt verkeerd

Ik wil op je verjaardag komen

waarom gaat het in deze draad altijd over het verkrachten van mannen?

Omdat ik er opgewonden van word.

>dvw ik een aantal weken/maanden geleden van een Duitser hier een JijBuis filmpje kreeg van Mongoolse keelzang.
>dvw ik het kankermooi vond
>dvw ik het nu niet kan vinden en ik geen idee heb waar ik moet zoeken omdat het in het Mongools was

Deze voels kan ik niet aan

Nee
t. jarig

Dan had je maar een account bij jijbuis moeten hebben, dan kon je terugkijken in je geschiedenis van bekeken videos

Dat heb ik. Echter kijk ik elke dag teringveel filmpjes. Kan dat echt niet meer terugvinden

youtube.com/watch?v=R1AWQ7O10Lg

Deze is heel beroemd, is echter geen Mongools maar Tuva. Misschien was dit het wel.

Als je die moeite er niet voor over hebt dan wil je de video dus niet echt zien

Hij leek wel op die video. Niet dat dat veel zegt, want ze zien er allemaal zo uit. Ik weet dat het ongeveer 5 minuten duurde, en dat ze door de woestijn liepen, afgewisseld door anderen in een kamp.

Maar kerel, dat héb ik geprobeerd. JijBuis werkt alleen niet mee want je kan enkel naar beneden scrollen, en niet een aantal maanden ofzo teruggaan

Paal kankergoede nederrap

youtube.com/watch?v=vJIUht2JpbI

youtube.com/watch?v=JiP9WH0zN0Y

Is geen keelzang echter, hier stopt mijn kennis van Mongoolse muziek.

>want je kan enkel naar beneden scrollen, en niet een aantal maanden ofzo teruggaan
Ik wel hoor, ik kan oneindig naar beneden terugscrollen, ik hou gewoon mijn muis boven de "meer laden" knop en druk om en om de "end" toets op mijn toetsenbord in en daarna klik ik, voor ik het weet ben ik maanden terug in de geschiedenis. En dan met ctrl+f zoeken op trefwoorden waarvan je denkt dat ie in de titel staan en ik kan mijn videos meestal wel terugvinden

Ja die had ik ook gezien. Verder dan dit gaat ook mijn kennis niet. Filmpje had wel soortgelijke kwaliteit van productie, geluid, enzovoorts

Ik heb nu alleen wel te maken met een totaal andere taal waar ik 0 van weet. Ik weet niet eens of het een ander alfabet heeft of niet

nee maar ik heb >5 jaar bij een Russische familie gewoond, en ik bezoek af en toe de orthodoxe liturgie

ik ga me als een heer gedragen, en mijn vriend is even autistisch als de gemiddelde 4kanner maar als hij volk ontvangt verandert hij in een aangename kasteelheer vol interessante anecdotes. Ook is hij in Terneuzen geboren, hij en zijn moeder (de kasteelvrouwe) spreken Hollands inddien nodig.

Ik kan dat regelen. Voor vervoer kunnen we ook zorgen, maar het probeem is mac 5 personen in de auto (maar hij kan wss een camionette regelen zoals vorige keer dan is het geen probleem) en hij vraagt wel om te delen in de kosten van benzine en payage. Dit komt op zo'n 5-10 euro per persoon, het is niet onoverkombaar.

Ik heb het kasteel gisteren al gepaald, zal nog eens vragen om dde foto's van vorige keer. Er is een grote open haard waar je bijna recht in kan staan, en er is zo weinig lichtvervuiling, + mijn maat is amateur-astronoom, hij heeft een sterrenkijker waar je prachtige beelden van het heelal kunt bekijken. Er is zo weinig lichtvervuiling dat je zelfs met het blote oog de 5 manen van Jupiter kan zien.

Mijn maat heeft Joodse fysieke trekken en is filmregisseur, hij heeft nog met Jenny Tanghe een filmpje gemaakt, zijn mama is kunstenares, een sympathieke Hollandse dame van 70 jaar.

Bijgevoegd het kasteel van Landifay, ong. 40 km van Sint-Omaars, de hele regio heeft heel wat geschiedenis, als jullie dat interesseert, mijn vriend is een heel goeie gids en is gepassioneerd door die dingen. Er zijn Romeinse graven te bezichtigen, het kasteel staat op een domein die voorheen van de Tempeliers was. Er is grafitti van Duitse soldaten uit WO I in de kelders te bezichtigen. En als je een metaaldetector hebt dan is het een goed idee om die mee te brengen.

Mochten jullie dat echt zien zitten, dan stel ik het voor aan mijn vriend. Normaal gezien is dat geen probleem mits een beperkt gezelschap.Misschien in de vroege lente?

ik drink nu een Belgisch biertje die bijna een jaar over de datum is.
als ik dood ga zeg tegen iederen dat ik cool was

>camionette
Busje

>payage
Tol

Dan eventjes bedenken welke videos je rond die tijd nog meer hebt bekeken en dáár naar zoeken, hoe meer je het wilt en hoe meer tijd je er in stopt hoe groter de kans dat je 'm gaat vinden.
Als je vaak duimpjes omhoog klikt kan je ook daar kijken, die videos staan ook apart in een lijst

RIV user 2004-2016
Hij was een grote lozer

Jongens, ik had een idee voor een nieuwe uitvinding naar aanleiding van nieuwsuur.

een apparaat dat kijkt of er nicotine in je lichaam zit met behulp van een sensor, en zodra die nicotine bespeurt boven een bepaalde waarde douwt die een vibrator tegen je prostaat en gaat enorm hard trillen.

Zal de meeste mensen wel afleren.

Ja ik ben gestopt met duimpjes omhoog te doen. Niet zo slim achteraf. Overigens ben ik nog steeds aan het zoeken dus ik kom er wel, hoop ik

Maar dat is toch juist heel lekker?

Wat een geweldig idee oetz
dan gaan alle flikkers kankerveel roken en dus nog eerder dood ;^)
ook nog eens geweldig voor de economie

als we nou gwn alle homos executeren

en daarom maak je het onaantrekkelijk door ze anaal te verkrachten

KANKER

je hebt mijn grap gepaald, kan je in mijn hoofd kijken of zo??? deze was van mij

Ik bedoel dat een prostaatorgasme ontzettend lekker is. En gezond ook, dan zou je heteros stimuleren om te roken en om anale seks lekker te vinden

je begrijpt me niet, zo hard dat je lichte interne bloedingen krijgt. Kan je ook geen erectie krijgen.

tijd om een verdamper te kopen

en dan voor de grap in iemands gezicht rook uitblazen

Je zal in de smaak vallen daar.

Ik ga nog niet te veel beloven maar ik ga het vragen en zoals ik hem ken vrij goeie kans dat ie dat ziet zitten. Mits natuurlijk delen in de kosten van benzine en het eten (hoewel er een buurtwinkel is, moeten we 20 km tot de dichtsrtbijzijnde kleine stad rijden om eten in te kopen). Of je brengt zelf iets mee. Enfin, ik ga het eerst met hem bespreken.

s-sorry ik zal het nooit meer doen

leuk dit ;3333
youtube.com/watch?v=m3P8clTpd4A

HIJ HEEFT ANONS MONGOOLTJES PAARDANS JANKVIDEO GEVONDEN

>praat met vd over films
>zeg voor de grap over een actrice "ik zou haar doen"
>ze flipt uit ookal weet ze dat het een grap was

weg hier

youtube.com/watch?v=tfhVijGm8zY

Oh, ik dacht dat je eens gezegd had dat je ook Russisch bloed had. Maar in ieder geval ben jij het die ik in Gent ontmoet heb? Ik ben aoefsmrap.
Echt leuk dat je dit wilt organiseren, maar let op voor trolls eens je aan het mailen bent. Ik zou zeker willen komen.
Ik kan trouwens ook mensen vanaf Antwerpen of Gent vervoeren.

NORMAALTJE

>>>/BUITEN/

genoeg voor een patent?

Hey sinds wanneer is die genederlandst?

wat heb jij te maken met wat andere mensen doen, klein fascistje?

Ze zijn geïndoctrineerd door de tabaksproducenten, probeer ze enkel te bevrijden

bevredigen*

>niet ROOOEEEEEEEE

12 januari 2016

Which one of you wants to talk to a really autistic french girl?
Non-Aryans need not apply.